Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno osobowy Opel Combo Life, jak i dostawcze Combo Cargo. Poniżej wersja osobowa/rodzinna. Combo‑e to zeroemisyjny napęd bateryjny, a nie hybryda phev. Rejestrujemy na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent pisze "autobahn-proof", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować Polaka. Serwisujemy elektryka Combo w ASO OPEL Dixi‑Car. Zapraszamy!

Dla nowoczesnej rodziny 2+2 oplowski elektryczny multivan może być pierwszym samochodem w rodzinie. Wybierzesz pełny LED? Zobacz też nasze poradniki Samochód dla rodziny 2+2 i Samochód dla rodziny 2+3.
Klimaty okołomiejskie są żywiołem dla samochodów zeroemisyjnych, jak Combo-e. Jeśli zamierzasz jeździć autostradami, wybierz ładowaną z gniazdka hybrydę PHEV, sprawdź używane.
Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka
Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?
Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.
Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.
Są dopłaty do elektryków!
Również leasingi i najmy
Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.
Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych NaszEauto. Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub działalność gospodarcza (nie spółka prawa handlowego). Zeroemisyjny elektryk koreańskiego KGM SsangYonga - Torres EVX - kwalifikuje się do dofinansowania, które wynosi od 18 750 zł do 40 000 zł.
Samochody hybrydowe PHEV - z baterią i silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.

Program zmienia nazwę z Mój Elektryk na NaszEauto. Nie ma nazwy Mój Elektryk 2.0, używanej nieoficjalnie na przełomie lat 2024 i 2025.
Kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.
Zapraszamy do zamówiania samochodu elektrycznego w salonie KGM SsangYong Dixi-Car!
Salon Warszawa
605 900 939, 605 607 822
Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce.
Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.
Niektóre z w/w wartości odnoszą się również do dostawczego Combo‑e Cargo, z tą różnicą, że Cargo ma jeden lub dwa rzędy siedzeń, podczas gdy Life ma dwa lub trzy rzędy siedzeń i jest typowo osobowe, rodzinne, obficie wyposażone, z bajerami.
Wallbox można sobie założyć na słupku lub na ścianie domu. Garaż nie jest wymagany. Wallboxy, ładowarki i kable są wylistowane w cenniku pdf elektrycznego Combo (cennik zamieścimy wkrótce na tej stronie). Kupujesz jedną wybraną opcję ładowania, tę która ma zastosowanie do Twojej sytuacji (nie potrzebujesz wszystkich kabli i ładowarek w cennika). A kabel 230V, wystarczający do ładowania z domowego gniazdka elektrycznego, jest nawet w standardzie, bez dopłaty.
Combo jest najbardziej uniwersalnym modelem Opla - dla rodziny, firmy, nawet dla singla, który coś wozi, choćby rower, czy sprzęt do nurkowania. Elektryczne Combo-e polecamy:
Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, przyda się. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (mini-kamper?)
Zamówienia na elektryczne Combo-e w Dixi-Car przyjmowaliśmy od lata 2021. Produkcja elektrycznego Combo rozpoczęła się jesienią 2021 roku i wtedy samochody fizycznie pojawiły się w salonach Dixi-Car. Combo z napędem spalinowym dostępne jest u nas od ręki - zobacz oferty.

Przy takiej konfiguracji jak na zdjęciu, elektryczne Combo-e Life 5-osobowe z nadwoziem o standardowej długości ma bagażnik o pojemności 597 litrów (do poziomu rolety bagażnika). Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń bagażowa rośnie do 2126 l w nadwoziu o standardowej długości i do 2693 l w wydłużonym nadwoziu XL. Zobacz parametry bagażnika.
W elektrycznym Oplu Combo-e mamy tyle miejsca w kabinie i bagażniku, ile w wersji z napędem spalinowym. Na fot. niezależnie składane trzy fotele tylne. W Combo Life na tylnej kanapie są zawsze trzy zestawy Isofix, pod trzy foteliki dziecięce.
Elektryczny Opel Combo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe (producent pisze cross-country as well as downtown). Widać opcjonalny dach panoramiczny z żaluzją - zobacz genialny schowek pod tym dachem tu.

Combo jest niezrównane pod względem przestrzeni w kabinie i liczby schowków. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.
Co mówi domowe gniazdko (o czasie ładowania)?
Jakie masz gniazdka w domu? Które gniazdko pozwala jak szybko naładować samochód elektryczny? I czy są samochodowe kable pod każde z tych gniazdek? I dlaczego pomimo obecności 'siły' w garażu, ludzie i tak montują wallbox?

Łatwo policzyć, ile potrwa ładowanie z każdego z domowych gniazdek. Bierzemy pojemność baterii samochodu, w Oplu jest to najczęściej 50kWh przy elektryku i np. 13,2 kWh przy hybrydzie (Grandland PHEV).
Teraz dzielimy pojemność baterii np. 50 kWh przez wydajność gniazdka, np. 3,7 kW (na rys. powyżej wydajność jest zapisana na czerwono). Wychodzi 13 godzin. Trzynaście godzin potrwa w teorii ładowanie baterii Opla Corsy-e od zera do pełna. Jednak rzadko rozładowujemy baterię samochodu do zera. Więc powinno być szybciej.
W standardzie z nowym Oplem otrzymujemy kabel do domowego gniazdka 230V, na rys. pierwszego od lewej. Jako docelowe rozwiązanie można ten kabel traktować przy autach hybrydowych PHEV. Przy elektrykach bateria jest za duża, żeby stale ładować ją z typowego domowego gniazdka 230V.

Jest możliwe ładowanie Opla z domowego gniazdka 400V (siła) przy pomocy jednego z adapterów z akcesoryjnej walizki Opla (w cennikach: 'Kabel ładowania uniwersalny 1,8-22 kW'). Ile potrwa takie ładowanie? Bateria o pojemności 50 kWh podzielić przez wydajność 11 kWh gniazda 3‑fazowego 400V typu siła. Wychodzi ok. 4,5 godziny. Jest to wartość teoretyczna, w praktyce końcowa faza ładowania może trwać dłużej.
Ponadto warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden szczegół. Na pokładzie samochodu mamy na stałe zabudowaną ładowarkę. Jeśli chcemy ładować z domowego gniazda 400V 'siła', to w samochodzie musimy mieć ładowarkę trójfazową, 11 kW. A co jeśli kupując samochód wybraliśmy ładowarkę jednofazową 7,4 kW? Będziemy ograniczeni mocą tejże ładowarki, czyli pomimo podłączenia naszego elektryka do gniazda trójfazowego, o wydajności 11 kW, albo nawet i 22 kW, i tak będziemy ładować samochód "z prędkością" 7,4 kW. Ile takie ładowanie potrwa? Jeszcze raz: pojemność baterii 50 kWh podzielić na 7,4 kW = ok. 6,75 godziny. Tyle wychodzi z wzoru.
Kupując samochód elektryczny warto zastanowić się, czy będziemy go ładować z gniazd trójfazowych. Podpowiadamy: prawie każdy będzie korzystał z prądu 3-fazowego, jeśli nawet nie w domu, to w publicznym punkcie ładowania. Prawie każdy powinien więc wybrać pokładową ładowarkę trójfazową, a nie jednofazową. Obydwie ładowarki są w cennikach pdf nowych Opli.
Skoro większość domowych garaży posiada gniazdo 400V 3-fazowe, tzw. 'siłę', może zastanawiać niewielka popularność kabli pozwalających ładować samochód z takiego gniazda. Popularne są natomiast kable z wtykiem samochodowym (tzw. Typ 2) z obydwu stron kabla. Wtyki te pasują bowiem do ładowarek publicznych, ale także do domowych wallboxów. Są zoptymalizowane pod częste rozłączanie/podłączanie kabla. Ładowarki publiczne czy garażowe wallboxy są to urządzenia programowalne, w przeciwieństwie do gniazda typu 'siła'. Można zaplanować ładowanie nocą, itp.
Wersja Elegance, na przykładzie roku modelowego 2022
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 75900 zł
cena brutto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Vat23%, rok prod. 2021
od 72900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Fiat Ducato 2.3 dci L1H1Bardzo Niski Przebieg Kamera VAT23%, rok prod. 2021
od 69900 zł
cena brutto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.2 cdti L2H2 SalonPL NiskiPrzebieg Serwis Gwarancja VAT23%, rok prod. 2022
od 73000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Trafic 2.0 dci L1H1 Led Vision Niski Przebieg Serwis VAT23%, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena brutto
NOWA LOKALIZACJA Ford Transit L3H2 Brygadówka 6 osób Serwis VAT23, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Fiat Ducato 2.2 hdi 160KM L4H3 Navi Kamera Niski Przebieg Vat23%, rok prod. 2022
od 105900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master 2.3 dci 163km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 99900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Boxer 2.2 HDI 140KM L3H2 Jak Nowy 14.000km Vat23%, rok prod. 2024
od 87900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 140KM Niski Przebieg Gwarancja VAt23%, rok prod. 2022
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Mercedes Sprinter 315CDI 150KM L4H2 maxdługi Blaszak kamery360 Vat23, rok prod. 2022
od 97900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Expert Long 2.0 Blue HDI 145 KM Premium Vat23%, rok prod. 2022
od 64900 zł
cena netto
P. Grzegorz testował Combo m.in. na trasie do Kazimierza Dolnego.
Nowy Opel Combo Life - czarna eminencja! Tak zatytułował swój artykuł nasz klient, fleet manager, który testował samochód demonstracyjny z Dixi‑Car.
Chciałem zwrócić uwagę na fakt, jak bardzo skromny i nierzucający się w oczy jest to samochód. Jednocześnie nie można mu odmówić wygody, praktyczności, zwinności i sprytu. Tak więc jest to samochód o dwóch twarzach - pisze dalej p. Grzegorz.
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.