Poziom wyposażenia Enjoy nowego, typowo osobowego Combo Life. Real foto z naszego salonu w Radomiu. Enjoy pewnie będzie najczęściej kupowany na samochód rodzinny z triady 'Essentia - Enjoy - Elite', bo ma klimatyzację, lewe przesuwne drzwi, 6-głośnikowe audio i plejadę innych opcji typowych dla pojazdu osobowego. Ciekawostką jest czarny lakier, który nie wymaga w Combo dopłaty. Więc oczywiście nie mogliśmy nie pokusić się o zamówienie pierwszego samochodu w tym właśnie kolorze.
Sprzedaż Combo Life ruszyła. Dzwoń do salonów Dixi-Car.
Na temat drzwi w Combo Life można napisać osobny rozdział. Dość powiedzieć, że wersja Enjoy ma kwestię drzwi rozwiązaną optymalnie, bo ma prawe tylne drzwi przesuwne (foto), lewe tylne drzwi przesuwne (które w Essentii są w standardzie tylko w wydłużonym nadwoziu XL). Z kolei tylne drzwi w Enjoy są (już) podnoszone do góry (a nie dwuskrzydłowe, jak to ma miejsce w Essentii). Ktoś powie: dwuskrzydłowe lepsze. Tak, ale w nie w samochodzie osobowym, jakim jest Combo Life. Podnoszona do góry tylna klapa to ultrapraktyczny daszek.
Combo Life w parze z Grandlandem. Czy tak aż egzotyczna para? Grandland X jest niewątpliwie pojazdem bardziej premium, ale Combo też ma zadatki na SUV-a, i przewyższa Grandlanda pod względem możliwości przewozowych - patrz strona o bagażniku. W sumie obydwa modele mogłyby pełnić rolę pierwszego samochodu w rodzinie 2+2 lub 2+3.
Napis 'Turbo D' na tylnej klapie. W tym egzemplarzu jest to 'środkowy' Diesel, tzn. 1.5 CDTi 102KM, bo są też 76KM i 130KM. Zobacz dane techniczne. Klapę jednoczęściową, otwieraną do góry, uważamy do samochodu osobowego za rozwiązanie lepsze niż drzwi dwuskrzydłowe.
Poziom wyposażenia Enjoy jest już dość bogaty (m.in. klimatyzacja, audio 6-głośnikowe, pokryta skórą kierownica, tempomat, przednia kamera - patrz cennik pdf), ale że było to pierwsze Combo E w naszym radomskim oddziale, szef salonu postanowił stworzyć pojazd modelowy - wzorcowy. Dodaliśmy kilka przydatnych opcji:
Koło kierownicy podgrzewane i pokryte skórą jest w standardzie od Enjoy wzwyż. Natomiast przyciski sterowania na kierownicy są już w Essentii.
Ta przestrzeń, którą widzimy na zdjęciu, to 597 litrów pod półką bagażnika. I jest to nadwozie o standardowej długości, a nie wydłużony Combo XL. Zobacz parametry bagażnika Combo Life. Dla porównania w typowym kompaktowym hatchbacku poruszamy się w przedziale 350-400 l.
Lewe drzwi przesuwne mamy w standardzie w Enjoy i Elite, a także w wydłużonej Essentii (nadwozie XL). Szyba w drzwiach przesuwnych jest uchylna.
Kanapa drugiego rzędu z mocowaniami Isofix pod trzy foteliki dziecięce. Środkowe miejsce też ma trzymanie boczne, czyli jest to samochód naprawdę 5-osobowy. Alternatywą dla widocznej na zdjęciu tylnej kanapy dzielonej 60:40 jest opcja APS, czyli trzy indywidualne fotele drugiego rzędu - widoczne na filmie - które są jeszcze wygodniejsze.
P. Grzegorz testował Combo m.in. na trasie do Kazimierza Dolnego.
Nowy Opel Combo Life - czarna eminencja! Tak zatytułował swój artykuł nasz klient, fleet manager, który testował samochód demonstracyjny z Dixi‑Car.
Chciałem zwrócić uwagę na fakt, jak bardzo skromny i nierzucający się w oczy jest to samochód. Jednocześnie nie można mu odmówić wygody, praktyczności, zwinności i sprytu. Tak więc jest to samochód o dwóch twarzach - pisze dalej p. Grzegorz.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
12.2020
W roku 2020 Dixi‑Car przeskoczył z czwartej na drugą pozycję wśród dealerów OPEL w Polsce, pod względem liczby sprzedanych nowych samochodów (osobom prywatnym i klientom firmowym - auta osobowe i dostawcze). Są to dane za styczeń‑listopad 2020.
Po 11 miesiącach 2020 Dixi‑Car jest również:
Stoimy na pudle - w trudnym roku ;)