Poziom wyposażenia Enjoy nowego, typowo osobowego Combo Life. Real foto z naszego salonu w Radomiu. Enjoy pewnie będzie najczęściej kupowany na samochód rodzinny z triady 'Essentia - Enjoy - Elite', bo ma klimatyzację, lewe przesuwne drzwi, 6-głośnikowe audio i plejadę innych opcji typowych dla pojazdu osobowego. Ciekawostką jest czarny lakier, który nie wymaga w Combo dopłaty. Więc oczywiście nie mogliśmy nie pokusić się o zamówienie pierwszego samochodu w tym właśnie kolorze.
Sprzedaż Combo Life ruszyła. Dzwoń do salonów Dixi-Car.
Na temat drzwi w Combo Life można napisać osobny rozdział. Dość powiedzieć, że wersja Enjoy ma kwestię drzwi rozwiązaną optymalnie, bo ma prawe tylne drzwi przesuwne (foto), lewe tylne drzwi przesuwne (które w Essentii są w standardzie tylko w wydłużonym nadwoziu XL). Z kolei tylne drzwi w Enjoy są (już) podnoszone do góry (a nie dwuskrzydłowe, jak to ma miejsce w Essentii). Ktoś powie: dwuskrzydłowe lepsze. Tak, ale w nie w samochodzie osobowym, jakim jest Combo Life. Podnoszona do góry tylna klapa to ultrapraktyczny daszek.
Combo Life w parze z Grandlandem. Czy tak aż egzotyczna para? Grandland X jest niewątpliwie pojazdem bardziej premium, ale Combo też ma zadatki na SUV-a, i przewyższa Grandlanda pod względem możliwości przewozowych - patrz strona o bagażniku. W sumie obydwa modele mogłyby pełnić rolę pierwszego samochodu w rodzinie 2+2 lub 2+3.
Napis 'Turbo D' na tylnej klapie. W tym egzemplarzu jest to 'środkowy' Diesel, tzn. 1.5 CDTi 102KM, bo są też 76KM i 130KM. Zobacz dane techniczne. Klapę jednoczęściową, otwieraną do góry, uważamy do samochodu osobowego za rozwiązanie lepsze niż drzwi dwuskrzydłowe.
Poziom wyposażenia Enjoy jest już dość bogaty (m.in. klimatyzacja, audio 6-głośnikowe, pokryta skórą kierownica, tempomat, przednia kamera - patrz cennik pdf), ale że było to pierwsze Combo E w naszym radomskim oddziale, szef salonu postanowił stworzyć pojazd modelowy - wzorcowy. Dodaliśmy kilka przydatnych opcji:
Koło kierownicy podgrzewane i pokryte skórą jest w standardzie od Enjoy wzwyż. Natomiast przyciski sterowania na kierownicy są już w Essentii.
Ta przestrzeń, którą widzimy na zdjęciu, to 597 litrów pod półką bagażnika. I jest to nadwozie o standardowej długości, a nie wydłużony Combo XL. Zobacz parametry bagażnika Combo Life. Dla porównania w typowym kompaktowym hatchbacku poruszamy się w przedziale 350-400 l.
Lewe drzwi przesuwne mamy w standardzie w Enjoy i Elite, a także w wydłużonej Essentii (nadwozie XL). Szyba w drzwiach przesuwnych jest uchylna.
Kanapa drugiego rzędu z mocowaniami Isofix pod trzy foteliki dziecięce. Środkowe miejsce też ma trzymanie boczne, czyli jest to samochód naprawdę 5-osobowy. Alternatywą dla widocznej na zdjęciu tylnej kanapy dzielonej 60:40 jest opcja APS, czyli trzy indywidualne fotele drugiego rzędu - widoczne na filmie - które są jeszcze wygodniejsze.
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Serwis Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 77900 zł
cena netto
Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena netto
Renault Trafic L2H1 1,6 DCI 120KM, brygadówka, 6os, navi, kamera, VAT23%, rok prod. 2019
od 70650 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, Klima Auto Kamera Salon, rok prod. 2020
od 86090 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
P. Grzegorz testował Combo m.in. na trasie do Kazimierza Dolnego.
Nowy Opel Combo Life - czarna eminencja! Tak zatytułował swój artykuł nasz klient, fleet manager, który testował samochód demonstracyjny z Dixi‑Car.
Chciałem zwrócić uwagę na fakt, jak bardzo skromny i nierzucający się w oczy jest to samochód. Jednocześnie nie można mu odmówić wygody, praktyczności, zwinności i sprytu. Tak więc jest to samochód o dwóch twarzach - pisze dalej p. Grzegorz.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl