Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Combo-e Life

Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno osobowy Opel Combo Life, jak i dostawcze Combo Cargo. Poniżej wersja osobowa/rodzinna. Combo‑e to zeroemisyjny napęd bateryjny, a nie hybryda phev. Rejestrujemy na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent pisze "autobahn-proof", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować Polaka. Serwisujemy elektryka Combo w ASO OPEL Dixi‑Car. Zapraszamy!

 

Bagażnik elektryczny Opel Combo-e Life

Dla nowoczesnej rodziny 2+2 oplowski elektryczny multivan może być pierwszym samochodem w rodzinie. Wybierzesz pełny LED? Zobacz też nasze poradniki Samochód dla rodziny 2+2 i Samochód dla rodziny 2+3.

 

Bagażnik, kufer Opel Insignia B 5-drzwiowa hatchback liftback

Klimaty okołomiejskie są żywiołem dla samochodów zeroemisyjnych, jak Combo-e. Jeśli zamierzasz jeździć autostradami, wybierz ładowaną z gniazdka hybrydę PHEV, sprawdź używane.

Emblemat na klapie bagażnika Opel Combo e

Jeździmy z dużą literą e na klapie bagażnika.

 

 

Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka

Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?

Znaczek Opla na panelu przednim samochodu elektrycznego

Ładowarka 1‑fazowa

  • Jest o.k., jeśli nie masz trzech faz
  • Jeśli masz dostęp do trzech faz, kupowanie samochodu elektrycznego z ładowarką 1‑fazową jest skrzywdzeniem samego siebie

Ładowarka 3‑fazowa - "prawie zawsze lepsza"

  • Wystarczy, że "kiedyś" przewidujesz mieć dostęp do trzech faz - w domu, w firmie, na działce, "ze słupa"
  • Ładowarki pokładowej nie można później wymienić (jest zabudowana w samochodzie na stałe)
  • Myląca jest moc - ładowarka 3‑fazowa ma 11 kW, podczas gdy 1‑fazowa ma ok. 7 kW. Różnica niby niewielka, ale... ta trójfazowa rozkłada na trzy żyły kabla obciążenie równe kilku czajnikom elektrycznym. Oszczędza słabsze instalacje.
  • 3-fazowa ma wszystkie funkcje 1-fazowej (gdy nie masz dostępu do trzech faz)
  • Prawie zawsze lepsza

Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.

Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Są dopłaty do elektryków!

Również leasingi i najmy

Dopłata PLN elektryczny SsangYong Torres EVX

Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.

Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych "Mój elektryk". Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub firma. Zeroemisyjny elektryk koreańskiegoi SsangYonga - Korando e-Motion - kwalifikuje się do dopłaty. Dopłata na samochód osobowy wynosi 18 750 zł lub 27 000 zł, w zależności od rocznego przebiegu i tego, czy masz Kartę Dużej Rodziny.

Samochody hybrydowe - z baterią + silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.

Dopłata na Samochód osobowy

  • Dopłata 18 750 zł - dla klientów indywidualnych i firm, jeśli roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego wyniesie do 15 tys. km
  • Dopłata 27 000 zł - dla klientów indywidualnych i firm, jeśli zadeklarujesz roczny przebieg powyżej 15 tys. km. Jeśli masz Kartę Dużej Rodziny, roczny przebieg może być poniżej 15 tys. km, a i tak otrzymasz dopłatę 27k
  • Do wyboru: SsangYong Torres EVXSsangYong Korando e-Motion

Samochody dostawcze

  • Dopłata 20% ceny samochodu (nie więcej niż 50 tys. zł) - jeśli roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego wyniesie do 20 tys. km
  • Dopłata 30% ceny samochodu (nie więcej niż 70 tys. zł) - jeśli zadeklarujesz roczny przebieg kupowanego samochodu elektrycznego > 20 tys. km

Uwagi

  • Wniosek o dofinansowanie złóż online w Generatorze Wniosków na https://gwd.nfosigw.gov.pl/. Przy zakupie samochodu na własność, wniosek składamy po zakupie, bo trzeba dołączyć fakturę. Przy leasingu składamy jednocześnie wniosek o leasing i dotację.
  • Dopłata jest przekazywana po zakupie samochodu, zapłacie i ubezpieczeniu pojazdu.
  • Leasingi również są objęte dofinansowaniem (opłata wstępna i transferowa, nie raty). W przypadku leasingu, wniosek o dofinansowanie składamy nie w NFOŚiGW, tylko w banku/firmie leasingowej. NFOŚiGW publikuje na swojej stronie informację o bankach i firmach leasingowych uczestniczących w programie "Mój elektryk".
  • Najem długoterminowy również korzysta z dotacji "Mój elektryk", o ile najem spełnia warunki leasingu operacyjnego.
  • Samochody zarejestrowane na dealera objęte są dopłatą z programu "Mój elektryk", jeśli ich przebieg nie przekracza 50 km. My, w Dixi‑Car, miewamy pulę samochodów zarejestrowanych na naszą firmę i pilnujemy, by ich przebieg nie przekraczał owych 50 km. Zapraszamy.
  • Ponadto kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.
  • NFOŚiGW planuje uruchomienie programu dofinansowań do stacji ładowania.

pdf Ludzkim głosem

Zapraszamy do zamawiania samochodów elektrycznych w salonie SsangYong Dixi-Car!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 4

 

Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce. Dodatkowo - kalkulatory kosztów zakupu e-auta, kosztów podróży oraz mocy instalacji fotowoltaicznej niezbędnej do ładowania samochodu elektrycznego w domu zieloną energią - w ramach kampanii zorganizowanej przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych i Krajowy Ośrodek Zmian Klimatu, wspieranej przez samorządy i wiele instytucji, pod patronatem Ministerstwa Klimatu i Środowiska, Ministerstwa Rozwoju, Pracy i Technologii oraz Ministerstwa Infrastruktury.

Źródło: Rzeczpospolita

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Elektryczne Combo-e Life w pigułce

Przekrój Opel Combo-e, baterie pod podłogą, napęd elektryczny

Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.

  • Nadwozie 5- lub 7-miejscowe, o długości standardowej (4,4 m) lub wydłużone XL (4,75 m). Dwa rozstawy osi. Wszystkie cztery kombinacje są dostępne, np. krótkie nadwozie 7-osobowe. Zobacz wymiary
  • Przesuwne drzwi boczne z prawej strony lub z obydwu stron
  • Cichy, mocny, niemal bezgłośny silnik elektryczny o mocy 100 kW/136 KM i momencie obrotowym 260 Nm
  • Samochód zeroemisyjny (zielone tablice rejestracyjne z przywilejami w Polsce)
  • Przyspieszenie 0-100 km w 11,2 s. Prędkość maksymalna dostosowana do rynku, by Combo w pełni korzystało z autostrad, ale i oszczędne traktowanie baterii akumulatorów
  • Ma odzyskiwanie energii i doładowywanie baterii przy hamowaniu, są dwa tryby odzyskiwania, do wyboru przez użytkownika
  • Zasięg do 280 kilometrów wg WLTP
  • Trzy opcje ładowania baterii:
    • ładowanie baterii do 80% w 30 minut z publicznej stacji ładowania prądem stałym (DC)
    • z wallboxu zainstalowanego w domowym garażu w ciągu kilku godzin
    • kablem z gniazdka 230V (kabel w standardowym wyposażeniu auta elektrycznego)
  • Bateria o pojemności 50 kWh ma 18 modułów i 216 cel. Mieści się w całości w podłodze między przednią a tylna osią, dzięki czemu kabina i bagażnik zachowują przestronność taką, jak w wersji spalinowej. Dodatkowo bateria obniża środek ciężkości, poprawia odporność na boczne podmuchy wiatru i ostre "branie" zakrętów.
  • Drugi rząd siedzeń: albo kanapa dzielona w proporcji 60:40, albo trzy niezależne fotele. Obydwie wersje kanapy mają po trzy zestawy mocowań Isofix dla fotelików dziecięcych.
  • Pojemność bagażnika. W wersji 5-osobowej nawet przy korzystaniu ze wszystkich pięciu miejsc nadwozie o standardowej długości oferuje 597 l bagażnika, a nadwozie wydłużone XL - 850 l. Po złożeniu kanapy - 2126 l w nadwoziu o standardowej długości i 2693 l w nadwoziu XL. Zobacz pojemności bagażnika, w tym dla wersji 7‑os.
  • Przedni fotel pasażera jest opcjonalnie składany - można przewieźć deskę surfingową, rury, belkę wykładziny, etc.
  • Elektryczne Combo ciągnie przyczepę do 750 kg (hamowaną) - lider w segmencie
  • Systemy komfortu i bezpieczeństwa w elektryku są analogiczne do spalinowego Combo, np. napęd IntelliGrip na trudny teren, HDC - automatyczna kontrola prędkości na zjazdach z góry, asystent pasa ruchu z alarmem w przypadku zasypiania kierowcy, panoramiczna kamera tylna, system rozpoznawania znaków drogowych z alarmem kolizji, ochroną pieszych i automatycznym hamowaniem awaryjnym.Wiele z tych systemów jest w Combo-e w standardzie - bez dopłaty.
  • 8-calowe, dotykowe Multimedia Radio lub Navi Pro z integracją Apple CarPlay i Android Auto
  • Gama usług OpelConnect dedykowanych pojazdom elektrycznym, aby płynnie rozpocząć podróż ku e-mobilności. Usługi te są dostępne przez dwie oplowskie aplikacje na smartfon: myOpel i Free2Move. Np.
    • w aplikacji Free2Move mamy lokator stacji ładowania w całej Europie wraz z propozycją stacji w oparciu o naszą planowaną trasę, kalkulacją kosztu ładowania (w chwili, gdy tekst powstaje, w Europie jest ok. 220 000 stacji ładowania)
    • aplikacja myOpel to z kolei m.in. stan naładowania baterii, historia serwisowa samochodu, kampanie techniczne producenta (o ile się takie pojawią dla naszego egzemplarza) i oferty serwisu w specjalnych cenach
    • OpelConnect obejmuje też usługę eCall (automatyczne wezwanie służb ratunkowych po ew. wypadku), rozmowę z konsultantem w razie ew. awarii w trasie i nawigację Live, uwzględniającą zmieniajace się warunki na drodze

Niektóre z w/w wartości odnoszą się również do dostawczego Combo‑e Cargo, z tą różnicą, że Cargo ma jeden lub dwa rzędy siedzeń, podczas gdy Life ma dwa lub trzy rzędy siedzeń i jest typowo osobowe, rodzinne, obficie wyposażone, z bajerami.

 

Dla kogo?

Słupek wallbox Opel Combo-e, kabel ładowania

Wallbox można sobie założyć na słupku lub na ścianie domu. Garaż nie jest wymagany. Wallboxy, ładowarki i kable są wylistowane w cenniku pdf elektrycznego Combo (cennik zamieścimy wkrótce na tej stronie). Kupujesz jedną wybraną opcję ładowania, tę która ma zastosowanie do Twojej sytuacji (nie potrzebujesz wszystkich kabli i ładowarek w cennika). A kabel 230V, wystarczający do ładowania z domowego gniazdka elektrycznego, jest nawet w standardzie, bez dopłaty.

Combo jest najbardziej uniwersalnym modelem Opla - dla rodziny, firmy, nawet dla singla, który coś wozi, choćby rower, czy sprzęt do nurkowania. Elektryczne Combo-e polecamy:

  • osobom prywatnym, które chciałyby zacząć przygodę z nową techniką, technologią, jeżdżą po mieście i na działkę, wożą graty
  • jeśli masz dom/wiatę/podjazd/garaż - własne miejsce do ładowania. Zadaszenie nie jest wymagane, prywatną stację ładowania-wallbox, jak na zdjęciu obok, można założyć na ścianie domu bez garażu. A tak naprawdę wystarczy gniazdo 230V i gruby przedłużacz wyprowadzony na zewnątrz
  • jeśli masz firmę i szukasz korzyści podatkowych - ratę na elektryczne Combo przewidujemy na poziomie 1000+ zł do wliczenia w koszty i odliczenia vatu
  • taksówkarz, uber i podobne usługi

Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, przyda się. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (mini-kamper?)

 

Jakie roczniki?

Zamówienia na elektryczne Combo-e w Dixi-Car przyjmowaliśmy od lata 2021. Produkcja elektrycznego Combo rozpoczęła się jesienią 2021 roku i wtedy samochody fizycznie pojawiły się w salonach Dixi-Car. Combo z napędem spalinowym dostępne jest u nas od ręki - zobacz oferty.

Samochody dostępne od ręki

 

Co jeszcze warto wiedzieć przed zakupem elektrycznego Combo-e?

  • gwarancja na samochód - standardowo 2 lata + 2 lata Opel Assistance, ale gwarancja na baterię już 8 lat
  • 'znaki zapytania' mogą się z upływem czasu rozstrzygać na korzyść elektryków, bo UE je popiera
  • elektryk, jego budowa, jest mniej podatna na awarie niż samochód z napędem spalinowym - brak silnika spalinowego, mniej części ruchomych, przeciążeń i tarcia charakterystycznych dla 2000 obr./min., obciążeń termicznych i chemicznych związanych z benzyną/olejem napędowym i ich spalaniem
  • spalinowe Combo otrzymało m. in. tytuł "Best Buy Car Europe 2019" organizacji AutoBest. W elektryku mamy większość zalet wersji spalinowej + genialny zeroemisyjny napęd. Więcej o zaletach Combo Life.
  • ci którzy jeździli autem elektrycznym, bywają nastawieni entuzjastycznie
 

Bagażnik elektryczny Opel Combo-e Life

Przy takiej konfiguracji jak na zdjęciu, elektryczne Combo-e Life 5-osobowe z nadwoziem o standardowej długości ma bagażnik o pojemności 597 litrów (do poziomu rolety bagażnika). Po złożeniu tylnej kanapy przestrzeń bagażowa rośnie do 2126 l w nadwoziu o standardowej długości i do 2693 l w wydłużonym nadwoziu XL. Zobacz parametry bagażnika.

 

Składany drugi rząd siedzeń Opel Combo-e

W elektrycznym Oplu Combo-e mamy tyle miejsca w kabinie i bagażniku, ile w wersji z napędem spalinowym. Na fot. niezależnie składane trzy fotele tylne. W Combo Life na tylnej kanapie są zawsze trzy zestawy Isofix, pod trzy foteliki dziecięce.

Samochód elektryczny na obwodnicy

Elektryczny Opel Combo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe (producent pisze cross-country as well as downtown). Widać opcjonalny dach panoramiczny z żaluzją - zobacz genialny schowek pod tym dachem tu.

 

Deska rozdzielcza Opel Combo-e Life

Combo jest niezrównane pod względem przestrzeni w kabinie i liczby schowków. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.

 

 

Kable do ładowania

Standardowo na wyposażeniu elektryków Opla jest kabel do ładowania 230V z domową wtyczką. Czy dokupywać inny kabel?

Kabel do ładowania 230V Mode 2

Kabel ładowania tryb 2/mode 2, 1,8 kW (do gniazdka 230 V). Długość kabla 6 m. Taki kabel jest w standardowym wyposażeniu (bez dopłaty) elektrycznych i hybrydowych modeli Opla. Pasuje do domowego gniazdka 230V.

Kabel ogranicza pobór prądu do 8A, by nie zniszczyć instalacji elektrycznej lub gniazdka w domu czy garażu. 8A * 230V = ok. 1800W, czyli 1,8 kW - tyle, ile pobiera czajnik elektryczny. Zaletą tego kabla jest to, że pasuje do istniejących gniazdek. Nie ma potrzeby przerabiania instalacji elektrycznej w domu, nie ma potrzeby wnioskowania do dostawcy energii o większy przydział mocy. Ale jest to też najwolniejsza opcja ładowania. Dobra dla kogoś kto jeździ elektrykiem niezbyt intensywnie, nie ładuje codziennie. Większy sens ma taki kabel w samochodzie PHEV (ładowanej z gniazdka hybrydzie) niż w samochodzie w pełni elektrycznym

Warto dodać, że Opel ma w ofercie akcesoriów również kabel ze zwykłym wtykiem domowym 230V, ale zdolny przenieść prąd 3,7 kW (16 Amperów * 230V). Kabel taki wymaga wzmocnionego gniazdka tzw. Green'UP, które możemy sobie kupić w sklepie z artykułami elektrycznymi już za kilkadziesiąt złotych i zamontować w garażu na ścianie zamiast standardowego gniazdka. Kabel taki jest skrócony do 5 metrów. Kabel 3,7 kW + gniazdko Green'UP to już jakaś alternatywa dla wallboxa.

 
Kabel do publicznych stacji ładowania, Tryb 3, jednofazowy

Kabel do ładowania samochodu prądem zmiennym (AC) w publicznych stacjach, tzw. tryb 3/mode 3 (ale gniazdo Type 2). Długość kabla 6 m. W Oplu taki kabel jest płatną opcją, można go znaleźć w cennikach pdf naszych elektryków.

Warto taki kabel mieć, bo nie wszystkie publiczne stacje ładowania dysponują kablami. Stacja może mieć samo gniazdko, do którego wtykamy przywieziony ze sobą kabel.

Są dwie odmiany tego kabla: jednofazowy i trójfazowy. Który wybrać? Po pierwsze, standardowo (bez dopłaty) w elektrycznych Oplach jest zabudowana pokładowa ładowarka jednofazowa. Jeśli przy niej pozostaniemy, nie ma sensu kupować innego kabla niż jednofazowy. Kabel jednofazowy ogarnia moc 32A * 230V = 7,4 kW.

Inaczej będzie, jeśli zdecydujemy się zamówić Opla z pokładową ładowarką trójfazową. Wtedy dokupujemy do niej również kabel trójfazowy. I cieszymy się szybszym ładowaniem w publicznych stacjach. Kabel 3-fazowy pozwala ładować samochód prądem 3*16A * 230V = 11 kW.

Jeśli mamy "szybszy" kabel trójfazowy, ale "wolniejszą" ładowarkę pokładową jednofazową, tempo ładowania będzie wtedy jak dla "wolniejszego" elementu.

Kabel tryb 3 może nam się też przydać do wallboxa, czyli zabudowanej w prywatnym garażu stacji ładowania, jednak niektóre oplowskie wallboxy miewają dołączony własny kabel.

 
Zestaw kabli do ładowania samochodu elektrycznego

Zestaw kabel + przejściówki. W cennikach pdf modeli Opla taki zestaw może występować pod nazwą 'Kabel ładowania uniwersalny 1,8-22 kW'. Zastępuje obydwa w/w kable. Polecana opcja, jednak taka walizka jest droższa niż kabel. W zestawie mamy jeden kabel i następujące adaptery:

230V, czyli pod gniazdko domowe, zarówno typ E, czyli takie jak stosuje się w budownictwie w Polsce, Czechach, Francji, ale też typ F (tzw. Schuko), spotykane w Niemczech, Austrii, Szwecji.

Type 2, czyli do publicznych stacji ładowania

złącze CEE 16A, tzw. "siła", powszechne w Polsce, nawet w prywatnych garażach.

Jeśli jeździmy dużo po Polsce, Europie, garażach znajomych, ładujemy "przygodnie", taki zestaw będzie najbezpieczniejszy. Warto do niego domówić pokładową ładowarkę 3-fazową, by w pełni wykorzystać możliwości, bo kabel w walizce jest trójfazowy. Warto wejść np. na greenwaypolska.pl, przyjrzeć się mapie ładowarek. Nie wiemy, jak będzie się kształtować "zajętość" stacji ładowania w przyszłości. Posiadając torbę z adapterami mamy największą szansę naładować samochód optymalnie czasowo i kosztowo, również w miejscach niepublicznych, np. nocując u kogoś czy pod firmą, w której pracujemy.

 

Warto na koniec dodać, że:

  1. szybkie ładowanie, tzw. 30-minutowe, na publicznych stacjach ładowania jest realizowane prądem stałym (DC) i do takiego ładowania specjalny grubszy kabel jest na wyposażeniu stacji. Wszystkie w/w kable służą do ładowania prądem zmiennym (AC).
  2. Jeśli montujesz w domowym garażu wallbox, to oplowskie wallboxy mogą mieć na wyposażeniu własny kabel.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

 

Wyposażenie standardowe Opel Combo-e Life

Wersja Elegance, na przykładzie roku modelowego 2022

Szybka rata!
Zostaw to pole pus-te

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

  • Napęd elektryczny (energia magazynowana w wydajnym akumulatorze), w zestawie m.in.:
    • Ładowarka pokładowa 7,4 kW, jednofazowa
    • Kabel ładowania tryb 2, 1,8 kW (do domowego gniazdka 230 V)
    • Odzyskiwanie energii przy hamowaniu
  • Klimatyzacja
  • System Multimedia z łączami Bluetooth®, USB. Tuner cyfrowy DAB, 6 głośników, kolorowy ekran dotykowy 8", system obsługi komend głosowych przez smartfon, funkcja integracji ze smartfonem przez Apple CarPlay lub Android Auto
  • Cyfrowy wyświetlacz graficzny wskaźników kierowcy 10"
  • Tempomat
  • Elektrycznie sterowane szyby przednie (jednoimpulsowo)
  • Elektrycznie sterowane szyby tylne z elektroniczną blokadą otwarcia tylnych drzwi od wewnątrz
  • Elektrycznie sterowane, podgrzewane oraz składane lusterka zewnętrzne, w kolorze czarnym
  • Zdalnie sterowany zamek centralny
  • Hamulec postojowy sterowany elektrycznie
  • Podgrzewane koło kierownicy pokryte skórą, z przyciskami sterowania
  • Przednia kamera – rozpoznawanie znaków ograniczenia prędkości, układy ostrzegania przed kolizją i utrzymania na pasie ruchu, system wykrywania zmęczenia kierowcy
  • Panoramiczna kamera cofania 180 stopni
  • Czujniki parkowania z tyłu
  • Pakiet Dobrej Widoczności - światłoczułe lusterko wewnętrzne (elektrochromatyczne: automatycznie przyciemniane), czujnik deszczu, automatyczne sterowanie światłami z czujnikiem oświetlenia (tunelowym)
  • Czujnik oświetlenia: automatyczny włącznik świateł
  • Wewnętrzne klamki drzwi przednich w kolorze srebrnym
  • Fotel kierowcy z regulacją w 6 kierunkach (wzdłużną, wysokości, pochylenia oparcia) z regulacją odcinka lędźwiowego
  • Składany fotel pasażera z podłokietnikiem
  • Kieszenie z tyłu oparć foteli przednich
  • Składane stoliki z tyłu oparć foteli przednich
  • Tylna kanapa dzielona w proporcji 60/40
  • Zamykany dolny schowek pasażera z przodu
  • Drzwi lewe i prawe boczne przesuwane, z uchylanym oknem
  • Przyciemniane szyby tylne boczne oraz bagażnika
  • Składana górna półka bagażnika (nadwozie Standard) lub roleta bagażnika (wydłużone nadwozie XL)
  • Drzwi tylne pojedyncze, otwierane do góry, z niezależnie otwieranym oknem
  • Zderzaki, klamki i osłony szyn drzwi przesuwanych w kolorze nadwozia
  • Tylny spojler w kolorze czarnym
  • Układ ABS oraz stabilizacji toru jazdy ESP® z układem wspomagania ruszania na pochyłościach HSA
  • Przednie i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera oraz kurtynowe poduszki powietrzne dla pierwszego i drugiego rzędu
  • Obręcze kół stalowe 16x6,5" z oponami o niskim oporze toczenia 205/60R16
  • System monitorujący ciśnienie w oponach
  • Światła do jazdy dziennej w technologii LED
  • Reflektory przeciwmgielne

 

 

Samochody użytkowe od ręki

Wszystkie używane
Wszystkie nowe od ręki
Samochód dostawczy Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%

Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019

od 95900 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os, rok prod. 2022

od 80900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%

Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%, rok prod. 2020

od 73100 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%

Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%, rok prod. 2021

od 74000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2  2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021

od 78700 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%

Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021

od 80500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Expert 2.0 HDI 5 osobowy Niski SALON POLSKA REJ 2020

Peugeot Expert 2.0 HDI 5 osobowy Niski SALON POLSKA REJ 2020, rok prod. 2019

od 67400 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue

FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019

od 70900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Citroen Berlingo 1,5 HDI 102KM, 5 osób niski przebieg, Vat23%

Citroen Berlingo 1,5 HDI 102KM, 5 osób niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2023

od 80500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 73900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021

od 64250 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 75900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 76300 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024

od 199900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild, rok prod. 2023

od 169 900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

od 145900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Ssangyong Musso Grand JOY 2.2 D 202 KM 4WD AT6

Ssangyong Musso Grand JOY 2.2 D 202 KM 4WD AT6

od 135900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

od 145900 zł

cena netto

Zobacz

 

 

 

 

Więcej o Combo Life

 

 

Klient testuje Combo Life

Opel Combo Life w Kazimierzu Dolnym

P. Grzegorz testował Combo m.in. na trasie do Kazimierza Dolnego.

Nowy Opel Combo Life - czarna eminencja! Tak zatytułował swój artykuł nasz klient, fleet manager, który testował samochód demonstracyjny z Dixi‑Car.

Chciałem zwrócić uwagę na fakt, jak bardzo skromny i nierzucający się w oczy jest to samochód. Jednocześnie nie można mu odmówić wygody, praktyczności, zwinności i sprytu. Tak więc jest to samochód o dwóch twarzach - pisze dalej p. Grzegorz. 

Przeczytaj test

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2024/2025? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Combo Life

Wyprzedaż

Co wiemy - kompendium
Elektryk Combo-e Life
Czy Combo jest dla rodzin?

Dane techniczne
Schowki, detale kabiny
Bagażnik

Foto: Combo Enjoy
Foto: Combo Elite
Kolory
Video
Testy

 

pdf Katalog

pdf Instrukcja samochodu

pdf Instrukcja infotainmentu

 

pdf Test z prasy

 

Zainteresowany Combo?

Wpisz dane, nasz sprzedawca odpisze/oddzwoni.1

1 w miarę dostępnych mocy przerobowych

Wypełnij formularz

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja producenta: 2 lata
Gwarancja na perforację: 12 lat więcej

Ochrona pogwarancyjna
Do 8 lat więcej

Jak często przegląd?
Benzyna - co 15 tys. km/1 rok
Diesel 1.5 - co 30 tys. km/1 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Nagroda dla Combo LIfe

AutoBest

AutoBest. Warto wygooglować 'autobest opel combo' i zobaczyć, kto uplasował się za Combo.

Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie