Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Combo‑e Cargo

Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno dostawczy Opel Combo‑e Cargo, jak i osobowy Combo‑e Life. Combo‑e to zeroemisyjna wersja bateryjna, a nie hybryda phev. Rejestrujemy taki samochód na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent gwarantuje "autobahn-proofness", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować polskiego przedsiębiorcę.

Elektryk Opel Combo Cargo-e tył, Citylight zmiana, pracownik, pomarańczowa kurtka

 

Elektryczne Combo-e Cargo w pigułce

Przekrój Opel Combo-e, baterie pod podłogą, napęd elektryczny

Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.

  • Nadwozie 2-, 3 lub 5-miejscowe, o dwóch długościach:
    • długość standardowa (4,4 m), rozstaw osi 2785 mm, może przewozić dłużycę do 3090 mm, a przestrzeń ładunkowa ma pojemność do 3,8 m3
    • wydłużone nadwozie XL (4,75 m) ma rozstaw osi 2975 mm, może przewozić rury czy deski o długości do 3440 mm i ma przestrzeń ładunkową do 4,4 m3. Zobacz wymiary
    • ładowność samochodu do 800 kg, masa przyczepy z hamulcem do 750 kg
    • dostępne są przesuwne drzwi boczne z prawej strony lub z obydwu stron
    • wersja załogowa, 5-osobowa ma przegrodę z klapką pozwalającą wsunąć długie przedmioty do kabiny osobowej
  • Napęd elektryczny
    • Cichy, mocny, niemal bezgłośny silnik elektryczny o mocy 100 kW/136 KM i momencie obrotowym 260 Nm
    • Przyspieszenie 0-100 km w ciągu ok. 11,2 s. Prędkość maksymalna dostosowana do rynku, by Combo w pełni korzystało z autostrad, ale i oszczędzało baterię akumulatorów
    • Samochód zeroemisyjny (zielone tablice rejestracyjne z przywilejami w Polsce)
    • Ma odzyskiwanie energii i doładowywanie baterii przy hamowaniu, są dwa tryby odzyskiwania, do wyboru przez użytkownika
    • Zasięg do 275 kilometrów wg WLTP
  • Trzy opcje ładowania baterii:
    • ładowanie baterii do 80% w ok. 30 minut z publicznej stacji ładowania prądem stałym (DC)
    • z wallboxu zainstalowanego w domowym garażu w ciągu kilku godzin
    • kablem z gniazdka 230V (kabel w standardowym wyposażeniu Combo‑e Cargo)
    • Bateria o pojemności 50 kWh ma 18 modułów i 216 cel. Mieści się w całości w podłodze między przednią a tylna osią, dzięki czemu kabina i bagażnik zachowują przestronność taką, jak w wersji spalinowej. Dodatkowo bateria obniża środek ciężkości, poprawia odporność na boczne podmuchy wiatru i ostre "branie" zakrętów.
  • Prześwit, trakcja na w piachu, błocie, na śniegu. Do elektrycznego Combo-e Cargo ostępny jest Pakiet Budowlany obejmujący:
    • Napęd IntelliGrip ułatwiający jazdę po wymagających nawierzchniach
    • Opony o zwiększonej przyczepności 215/65R16 SL 98H M+S
    • Dolna stalowa osłona ochronna silnika
    • Zwiększony prześwit podwozia o 30 mm.
  • Systemy komfortu i bezpieczeństwa jak w samochodzie osobowym, n. in.:
    • alarm zasypiania kierowcy
    • system rozpoznawania znaków drogowych
    • alarm kolizji z przodu z ochroną pieszych
    • automatyczne hamowanie awaryjne
    • Surround Rear Vision - przy skrętach w prawo dwie kamery poprawiają widoczność do tyłu i na bok. System pomaga uniknąć zdarzeń z udziałem pieszych i rowerzystów.
  • Combo Cargo z napędem benzynowym i diesel pozostaje w ofercie.

Combo-e jest drugim zelektryfikowanym modelem dostawczym Opla. Wcześniej pojawiło się Vivaro‑e, w wersji dostawczej i osobowej, a zaraz po Combo będzie dostępne Movano‑e.

 

Dla kogo?

Elektryczne Combo‑e Cargo polecamy m. in.:

  • wybierającym zieloną mobilność
  • małemu biznesowi
  • samozatrudnionym
  • szczególnie przedsiębiorcom z miast, gdzie mogą się pojawić strefy zeroemisyjne

Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, sprawdzi się w wielu sytuacjach życiowych. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (nurkowanie, kamper)

 

Co jeszcze warto wiedzieć przed zakupem elektrycznego Combo-e Cargo?

  • gwarancja na samochód - standardowo 2 lata + 2 lata Opel Assistance, ale gwarancja na baterię już 8 lat
  • 'znaki zapytania' mogą się z upływem czasu rozstrzygać na korzyść elektryków, bo UE je popiera
  • elektryk, jego budowa, jest mniej podatna na awarie niż samochód z napędem spalinowym - brak silnika spalinowego, mniej części ruchomych, przeciążeń i tarcia charakterystycznych dla 2000 obr./min., obciążeń termicznych i chemicznych związanych z benzyną/olejem napędowym i ich spalaniem
  • spalinowe Combo otrzymało m. in. tytuł "Best Buy Car Europe" organizacji AutoBest. W elektryku mamy większość zalet wersji spalinowej + genialny zeroemisyjny napęd. Więcej o zaletach Combo Cargo.
  • ci którzy jeździli autem elektrycznym, bywają pozytywnie zaskoczeni
 

Prawe drzwi odsuwane Opel Combo Cargo-e

Bateria w podłodze. Przestrzeń ładunkowa elektryka jest taka, jak w odmianach z napędem spalinowym. Zobacz parametry przestrzeni ładunkowej.

 

Stacja ładowania słupek Opel Combo-e Cargo

Czas ładowania baterii Combo Cargo ze słupka to kilka godzin. Jazda i ładowanie elektryka w praktyce. Na fot. wydłużone Combo‑e Cargo XL.

 

Dach Combo Cargo XL elektryk

Wersję wydłużoną XL łatwo poznać po ok. 20-cm pasie blachy między tylnym nadkolem a odsuwanymi drzwiami. Wymiary nadwozia standardowego i wydłużonego XL.

 

 

Samochód elektryczny na obwodnicy

Elektryczny Opel Combo-e Cargo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe.

 

 

Deska rozdzielcza Opel Combo-e Cargo

Komfort samochodu osobowego. Zwraca uwagę trzyosobowy przedni rząd siedzeń. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.

 

Wielkość, rozmiary Opel Combo Van piątej generacji

Combo urosło. Czasem może występować w firmie w roli, którą dotyczas pełniło większe Vivaro. To pewne pocieszenie w obliczu rosnących cen nowych samochodów.

 

 

Co mówi domowe gniazdko (o czasie ładowania)?

Jakie masz gniazdka w domu? Które gniazdko pozwala jak szybko naładować samochód elektryczny? I czy są samochodowe kable pod każde z tych gniazdek? I dlaczego pomimo obecności 'siły' w garażu, ludzie i tak montują wallbox?

Rodzaje gniazdek domowych

Gniazdko a czas ładowania

Łatwo policzyć, ile potrwa ładowanie z każdego z domowych gniazdek. Bierzemy pojemność baterii samochodu, w Oplu jest to najczęściej 50kWh przy elektryku i np. 13,2 kWh przy hybrydzie (Grandland PHEV).

Teraz dzielimy pojemność baterii np. 50 kWh przez wydajność gniazdka, np. 3,7 kW (na rys. powyżej wydajność jest zapisana na czerwono). Wychodzi 13 godzin. Trzynaście godzin potrwa w teorii ładowanie baterii Opla Corsy-e od zera do pełna. Jednak rzadko rozładowujemy baterię samochodu do zera. Więc powinno być szybciej.

Do których domowych gniazdek są kable?

W standardzie z nowym Oplem otrzymujemy kabel do domowego gniazdka 230V, na rys. pierwszego od lewej. Jako docelowe rozwiązanie można ten kabel traktować przy autach hybrydowych PHEV. Przy elektrykach bateria jest za duża, żeby stale ładować ją z typowego domowego gniazdka 230V.

Przejściówki do ładowania samochodu elektrycznego

Jest możliwe ładowanie Opla z domowego gniazdka 400V (siła) przy pomocy jednego z adapterów z akcesoryjnej walizki Opla (w cennikach: 'Kabel ładowania uniwersalny 1,8-22 kW'). Ile potrwa takie ładowanie? Bateria o pojemności 50 kWh podzielić przez wydajność 11 kWh gniazda 3‑fazowego 400V typu siła. Wychodzi ok. 4,5 godziny. Jest to wartość teoretyczna, w praktyce końcowa faza ładowania może trwać dłużej.

Ponadto warto zwrócić uwagę na jeszcze jeden szczegół. Na pokładzie samochodu mamy na stałe zabudowaną ładowarkę. Jeśli chcemy ładować z domowego gniazda 400V 'siła', to w samochodzie musimy mieć ładowarkę trójfazową, 11 kW. A co jeśli kupując samochód wybraliśmy ładowarkę jednofazową 7,4 kW? Będziemy ograniczeni mocą tejże ładowarki, czyli pomimo podłączenia naszego elektryka do gniazda trójfazowego, o wydajności 11 kW, albo nawet i 22 kW, i tak będziemy ładować samochód "z prędkością" 7,4 kW. Ile takie ładowanie potrwa? Jeszcze raz: pojemność baterii 50 kWh podzielić na 7,4 kW = ok. 6,75 godziny. Tyle wychodzi z wzoru.

Kupując samochód elektryczny warto zastanowić się, czy będziemy go ładować z gniazd trójfazowych. Podpowiadamy: prawie każdy będzie korzystał z prądu 3-fazowego, jeśli nawet nie w domu, to w publicznym punkcie ładowania. Prawie każdy powinien więc wybrać pokładową ładowarkę trójfazową, a nie jednofazową. Obydwie ładowarki są w cennikach pdf nowych Opli.

Dlaczego kable z wtyczką 'siła' są mało popularne?

Skoro większość domowych garaży posiada gniazdo 400V 3-fazowe, tzw. 'siłę', może zastanawiać niewielka popularność kabli pozwalających ładować samochód z takiego gniazda. Popularne są natomiast kable z wtykiem samochodowym (tzw. Typ 2) z obydwu stron kabla. Wtyki te pasują bowiem do ładowarek publicznych, ale także do domowych wallboxów. Są zoptymalizowane pod częste rozłączanie/podłączanie kabla. Ładowarki publiczne czy garażowe wallboxy są to urządzenia programowalne, w przeciwieństwie do gniazda typu 'siła'. Można zaplanować ładowanie nocą, itp.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka

Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?

Znaczek Opla na panelu przednim samochodu elektrycznego

Ładowarka 1‑fazowa

  • Jest o.k., jeśli nie masz trzech faz
  • Jeśli masz dostęp do trzech faz, kupowanie samochodu elektrycznego z ładowarką 1‑fazową jest skrzywdzeniem samego siebie

Ładowarka 3‑fazowa - "prawie zawsze lepsza"

  • Wystarczy, że "kiedyś" przewidujesz mieć dostęp do trzech faz - w domu, w firmie, na działce, "ze słupa"
  • Ładowarki pokładowej nie można później wymienić (jest zabudowana w samochodzie na stałe)
  • Myląca jest moc - ładowarka 3‑fazowa ma 11 kW, podczas gdy 1‑fazowa ma ok. 7 kW. Różnica niby niewielka, ale... ta trójfazowa rozkłada na trzy żyły kabla obciążenie równe kilku czajnikom elektrycznym. Oszczędza słabsze instalacje.
  • 3-fazowa ma wszystkie funkcje 1-fazowej (gdy nie masz dostępu do trzech faz)
  • Prawie zawsze lepsza

Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.

Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

 

Są dopłaty do elektryków!

Również leasingi i najmy

Dopłata PLN elektryczny SsangYong Torres EVX

Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.

Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych NaszEauto. Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub działalność gospodarcza (nie spółka prawa handlowego). Zeroemisyjny elektryk koreańskiego KGM SsangYonga - Torres EVX - kwalifikuje się do dofinansowania, które wynosi od 18 750 zł do 40 000 zł.

Samochody hybrydowe PHEV - z baterią i silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.

Dopłata na Samochód z napędem elektrycznym

  • Dopłata 18 750 zł - pozostaje, jak to było w Moim Elektryku, ale łatwo ją zwiększyć.
  • Wystarczy prowadzić działalność gospodarczą, by zwiększyć bazowe dofinansowanie do 30 tys. zł.
  • Lub nawet być osobą fizyczną, ale wziąć EV w leasing - wtedy też jest 30 000 zł.
  • Osoby fizyczne uzyskują premię za niski dochód, nie przekraczający 135 tys. zł/rok.
  • Dodatkowe 5-10 tys. zł - za zezłomowanie poprzedniego samochodu.
  • Do wyboru w salonie Dixi-Car: KGM Torres EVX

 

Dofinansowanie z NaszEauto

 

Program zmienia nazwę z Mój Elektryk na NaszEauto. Nie ma nazwy Mój Elektryk 2.0, używanej nieoficjalnie na przełomie lat 2024 i 2025.

Uwagi, procedura, wnioski

  • Nie ma już wsparcia dla dostawczych samochodów EV. W programie NaszEauto jest wsparcie tylko dla samochodów osobowych.
  • Tylko klienci prywatni (indywidualni) i działaloności gospodarcze mogą skorzystać z dofinansowania w NaszEauto. Tracą ten przywilej spółki prawa handlowego (z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna, komandytowa), które mogły korzystać z Mojego Elektryka.
  • Program NaszEauto rusza 3 lutego 2025 i ma potrwać do 30 czerwca 2026 r.
  • Zezłomowanie samochodu - mogło nastąpić od 1 lutego 2020 roku (!), jednak właścicielem/współwłaścicielem trzeba być (lub było być) przez co najmniej trzy lata. Kategoria zezłomowanego pojazdu musi być M1, czyli do ośmiu miejsc pasażerskich, a licząc z kierowcą do 9 miejsc.
  • Karta Dużej Rodziny poprawia sytuację beneficjenta. Bez dodatkowych warunków dostaje 30 tys. zł. Za niski dochód (do 135 tys. zł/rok) - premia 5 tys. zł, za zezłomowanie starego samochodu - kolejne 5 tys. zł.
  • Maksymalna cena samochodu elektrycznego to 225 tys. zł netto. Elektryczny KGM Torres EVX, dostępny u nas, spełnia to kryterium z nawiązką, niezależnie czy wybierasz werję Joy, Adventure, czy WIld. Wszystkie są znacznie tańsze niż górne ograniczenie programu NaszEauto.
  • Wniosek o dofinansowanie złóż online w Generatorze Wniosków na https://gwd.nfosigw.gov.pl/.
  • Kiedy złożyć wniosek?
    • Pierwszym krokiem jest zakup samochodu elektrycznego. Pojazd musi zostać zarejestrowany, należy wykupić ubezpieczenie OC, dodatkowo wymagane jest ubezpieczenie AC. W przypadku, gdy ostateczny odbiorca wsparcia to Jednoosobowa Działalność Gospodarcza na polisie musi być wskazane, że pojazd przeznaczony jest do celów zarobkowych lub ubezpieczonym musi być JDG – nie osoba fizyczna.
    • W przypadku leasingu/wynajmu długoterminowego pojazdu elektrycznego przed złożeniem wniosku do NFOŚiGW należy podpisać umowę leasingową/wynajmu długoterminowego, dokonać zapłaty opłaty wstępnej (lub równoważnej) oraz podpisać protokół przekazania pojazdu do używania lub używania i pobierania pożytków. Umowa leasingu/wynajmu musi dotyczyć okresu co najmniej 2 lat.

Kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.

Zapraszamy do zamówiania samochodu elektrycznego w salonie KGM SsangYong Dixi-Car!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 4

 

Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Samochody użytkowe od ręki

Wszystkie używane
Wszystkie nowe od ręki
Samochód dostawczy Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%

Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018

od 49999 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro 9 osobowy L2H1 Niski Przebieg Bardzo Doinwestowane Vat23%

Opel Vivaro 9 osobowy L2H1 Niski Przebieg Bardzo Doinwestowane Vat23% , rok prod. 2018

od 69900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%

Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020

od 78900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 165KM, tempomat

Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 165KM, tempomat, rok prod. 2022

od 77150 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%

Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020

od 78900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%

Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%, rok prod. 2022

od 57000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Combo chłodnia 1.3 cdti Doinwestowany L2H1 Vat-marża

Opel Combo chłodnia 1.3 cdti Doinwestowany L2H1 Vat-marża, rok prod. 2017

od 26900 zł

cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Boxer L4H2 2.2 HDI 165KM, salon PL, Vat23%

Peugeot Boxer L4H2 2.2 HDI 165KM, salon PL, Vat23%, rok prod. 2021

od 77970 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Master L3H2 nowy model 2.3 dci 2 x drzwi boczne Niski Przebieg Vat23

Renault Master L3H2 nowy model 2.3 dci 2 x drzwi boczne Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2022

od 88900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Master 2.3 dci 145km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%

Renault Master 2.3 dci 145km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022

od 118900 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021

od 77500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 CDTI 150KM L2H2 Tempomat, Serwis Gwarancja Vat23%

Opel Movano 2.3 CDTI 150KM L2H2 Tempomat, Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2019

od 69100 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Ford Transit 350 L4H3 2.0tdci Navi Kamera Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%

Ford Transit 350 L4H3 2.0tdci Navi Kamera Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2023

od 105600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano B lift 2,3 CDTI 136KM, L3H2 klima auto, kamera, czujniki, Vat23%

Opel Movano B lift 2,3 CDTI 136KM, L3H2 klima auto, kamera, czujniki, Vat23%, rok prod. 2021

od 74700 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Fiat Scudo XL L3H1, AUTOMAT, Kamera, czujniki, Intelligrip, Vat23%

Fiat Scudo XL L3H1, AUTOMAT, Kamera, czujniki, Intelligrip, Vat23%, rok prod. 2022

od 81300 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 1,5 CDTI 102KM, 2xDrzwi, Kamera, Bardzo niski przebieg, Vat23%

Opel Vivaro C Extra Long 1,5 CDTI 102KM, 2xDrzwi, Kamera, Bardzo niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2020

od 65000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%

Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%, rok prod. 2020

od 63900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os, rok prod. 2021

od 67400 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%

Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%, rok prod. 2021

od 69000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021

od 75500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024

od 192900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Boxer L2H2 2.2 HDI 140KM, salon PL, Vat23%

Peugeot Boxer L2H2 2.2 HDI 140KM, salon PL, Vat23%, rok prod. 2020

od 71600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy KGM Musso Grand WILD 2.2 Diesel 202KM AT6 4x4

KGM Musso Grand WILD 2.2 Diesel 202KM AT6 4x4

od 169900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

od 145900 zł

cena netto

Zobacz

 

 

 

Gotowy? Poproś o ofertę

Piotr Damaziak

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Przemysław Zimnicki

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Piotr Orłowski

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 601 340 336  WhatsApp

Agnieszka Rospędowska

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

 

 

Więcej o Combo Cargo

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!

01.2025

Duży dealer samochodowy w Polska, laureat konkursu

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?

Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.

W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".

Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.

Więcej statystyk


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2025/2026? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Combo Cargo

Wyprzedaż

Co wiemy - kompendium
Combo‑e elektryk
Dane techniczne
Wersja XL (wydłużona)
Wersja Flex (5-os.)
Napęd IntelliGrip
Kamery Surround
Sklejka na podłogę/ściany

Video
Testy

 

pdf Katalog

pdf Test z prasy

 

Zainteresowany Combo?

Wpisz dane, nasz sprzedawca odpisze/oddzwoni.1

1 w miarę dostępnych mocy przerobowych

Wypełnij formularz

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja producenta: 2 lata
Gwarancja na perforację: 5 lat więcej

Ochrona pogwarancyjna
Do 8 lat więcej

Jak często przegląd?
Benzyna - co 15 tys. km/1 rok
Diesel 1.6 - co 25 tys. km/1 rok
Diesel 1.5 - co 40 tys. km/2 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Nagrody dla Combo Cargo

Opel Combo Cargo International Van of the Year 2019

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong KGM Torres i Actyon 2025 ceny w Kredycie 50/50 0%. Lakier i Ubezpieczenie za 1 zł