Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opel Combo‑e Cargo

Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno dostawczy Opel Combo‑e Cargo, jak i osobowy Combo‑e Life. Combo‑e to zeroemisyjna wersja bateryjna, a nie hybryda phev. Rejestrujemy taki samochód na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent gwarantuje "autobahn-proofness", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować polskiego przedsiębiorcę.

Elektryk Opel Combo Cargo-e tył, Citylight zmiana, pracownik, pomarańczowa kurtka

 

Elektryczne Combo-e Cargo w pigułce

Przekrój Opel Combo-e, baterie pod podłogą, napęd elektryczny

Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.

  • Nadwozie 2-, 3 lub 5-miejscowe, o dwóch długościach:
    • długość standardowa (4,4 m), rozstaw osi 2785 mm, może przewozić dłużycę do 3090 mm, a przestrzeń ładunkowa ma pojemność do 3,8 m3
    • wydłużone nadwozie XL (4,75 m) ma rozstaw osi 2975 mm, może przewozić rury czy deski o długości do 3440 mm i ma przestrzeń ładunkową do 4,4 m3. Zobacz wymiary
    • ładowność samochodu do 800 kg, masa przyczepy z hamulcem do 750 kg
    • dostępne są przesuwne drzwi boczne z prawej strony lub z obydwu stron
    • wersja załogowa, 5-osobowa ma przegrodę z klapką pozwalającą wsunąć długie przedmioty do kabiny osobowej
  • Napęd elektryczny
    • Cichy, mocny, niemal bezgłośny silnik elektryczny o mocy 100 kW/136 KM i momencie obrotowym 260 Nm
    • Przyspieszenie 0-100 km w ciągu ok. 11,2 s. Prędkość maksymalna dostosowana do rynku, by Combo w pełni korzystało z autostrad, ale i oszczędzało baterię akumulatorów
    • Samochód zeroemisyjny (zielone tablice rejestracyjne z przywilejami w Polsce)
    • Ma odzyskiwanie energii i doładowywanie baterii przy hamowaniu, są dwa tryby odzyskiwania, do wyboru przez użytkownika
    • Zasięg do 275 kilometrów wg WLTP
  • Trzy opcje ładowania baterii:
    • ładowanie baterii do 80% w ok. 30 minut z publicznej stacji ładowania prądem stałym (DC)
    • z wallboxu zainstalowanego w domowym garażu w ciągu kilku godzin
    • kablem z gniazdka 230V (kabel w standardowym wyposażeniu Combo‑e Cargo)
    • Bateria o pojemności 50 kWh ma 18 modułów i 216 cel. Mieści się w całości w podłodze między przednią a tylna osią, dzięki czemu kabina i bagażnik zachowują przestronność taką, jak w wersji spalinowej. Dodatkowo bateria obniża środek ciężkości, poprawia odporność na boczne podmuchy wiatru i ostre "branie" zakrętów.
  • Prześwit, trakcja na w piachu, błocie, na śniegu. Do elektrycznego Combo-e Cargo ostępny jest Pakiet Budowlany obejmujący:
    • Napęd IntelliGrip ułatwiający jazdę po wymagających nawierzchniach
    • Opony o zwiększonej przyczepności 215/65R16 SL 98H M+S
    • Dolna stalowa osłona ochronna silnika
    • Zwiększony prześwit podwozia o 30 mm.
  • Systemy komfortu i bezpieczeństwa jak w samochodzie osobowym, n. in.:
    • alarm zasypiania kierowcy
    • system rozpoznawania znaków drogowych
    • alarm kolizji z przodu z ochroną pieszych
    • automatyczne hamowanie awaryjne
    • Surround Rear Vision - przy skrętach w prawo dwie kamery poprawiają widoczność do tyłu i na bok. System pomaga uniknąć zdarzeń z udziałem pieszych i rowerzystów.
  • Combo Cargo z napędem benzynowym i diesel pozostaje w ofercie.

Combo-e jest drugim zelektryfikowanym modelem dostawczym Opla. Wcześniej pojawiło się Vivaro‑e, w wersji dostawczej i osobowej, a zaraz po Combo będzie dostępne Movano‑e.

 

Dla kogo?

Elektryczne Combo‑e Cargo polecamy m. in.:

  • wybierającym zieloną mobilność
  • małemu biznesowi
  • samozatrudnionym
  • szczególnie przedsiębiorcom z miast, gdzie mogą się pojawić strefy zeroemisyjne

Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, sprawdzi się w wielu sytuacjach życiowych. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (nurkowanie, kamper)

 

Co jeszcze warto wiedzieć przed zakupem elektrycznego Combo-e Cargo?

  • gwarancja na samochód - standardowo 2 lata + 2 lata Opel Assistance, ale gwarancja na baterię już 8 lat
  • 'znaki zapytania' mogą się z upływem czasu rozstrzygać na korzyść elektryków, bo UE je popiera
  • elektryk, jego budowa, jest mniej podatna na awarie niż samochód z napędem spalinowym - brak silnika spalinowego, mniej części ruchomych, przeciążeń i tarcia charakterystycznych dla 2000 obr./min., obciążeń termicznych i chemicznych związanych z benzyną/olejem napędowym i ich spalaniem
  • spalinowe Combo otrzymało m. in. tytuł "Best Buy Car Europe" organizacji AutoBest. W elektryku mamy większość zalet wersji spalinowej + genialny zeroemisyjny napęd. Więcej o zaletach Combo Cargo.
  • ci którzy jeździli autem elektrycznym, bywają pozytywnie zaskoczeni
 

Prawe drzwi odsuwane Opel Combo Cargo-e

Bateria w podłodze. Przestrzeń ładunkowa elektryka jest taka, jak w odmianach z napędem spalinowym. Zobacz parametry przestrzeni ładunkowej.

 

Stacja ładowania słupek Opel Combo-e Cargo

Czas ładowania baterii Combo Cargo ze słupka to kilka godzin. Jazda i ładowanie elektryka w praktyce. Na fot. wydłużone Combo‑e Cargo XL.

 

Dach Combo Cargo XL elektryk

Wersję wydłużoną XL łatwo poznać po ok. 20-cm pasie blachy między tylnym nadkolem a odsuwanymi drzwiami. Wymiary nadwozia standardowego i wydłużonego XL.

 

 

Samochód elektryczny na obwodnicy

Elektryczny Opel Combo-e Cargo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe.

 

 

Deska rozdzielcza Opel Combo-e Cargo

Komfort samochodu osobowego. Zwraca uwagę trzyosobowy przedni rząd siedzeń. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.

 

Wielkość, rozmiary Opel Combo Van piątej generacji

Combo urosło. Czasem może występować w firmie w roli, którą dotyczas pełniło większe Vivaro. To pewne pocieszenie w obliczu rosnących cen nowych samochodów.

 

 

Kable do ładowania

Standardowo na wyposażeniu elektryków Opla jest kabel do ładowania 230V z domową wtyczką. Czy dokupywać inny kabel?

Kabel do ładowania 230V Mode 2

Kabel ładowania tryb 2/mode 2, 1,8 kW (do gniazdka 230 V). Długość kabla 6 m. Taki kabel jest w standardowym wyposażeniu (bez dopłaty) elektrycznych i hybrydowych modeli Opla. Pasuje do domowego gniazdka 230V.

Kabel ogranicza pobór prądu do 8A, by nie zniszczyć instalacji elektrycznej lub gniazdka w domu czy garażu. 8A * 230V = ok. 1800W, czyli 1,8 kW - tyle, ile pobiera czajnik elektryczny. Zaletą tego kabla jest to, że pasuje do istniejących gniazdek. Nie ma potrzeby przerabiania instalacji elektrycznej w domu, nie ma potrzeby wnioskowania do dostawcy energii o większy przydział mocy. Ale jest to też najwolniejsza opcja ładowania. Dobra dla kogoś kto jeździ elektrykiem niezbyt intensywnie, nie ładuje codziennie. Większy sens ma taki kabel w samochodzie PHEV (ładowanej z gniazdka hybrydzie) niż w samochodzie w pełni elektrycznym

Warto dodać, że Opel ma w ofercie akcesoriów również kabel ze zwykłym wtykiem domowym 230V, ale zdolny przenieść prąd 3,7 kW (16 Amperów * 230V). Kabel taki wymaga wzmocnionego gniazdka tzw. Green'UP, które możemy sobie kupić w sklepie z artykułami elektrycznymi już za kilkadziesiąt złotych i zamontować w garażu na ścianie zamiast standardowego gniazdka. Kabel taki jest skrócony do 5 metrów. Kabel 3,7 kW + gniazdko Green'UP to już jakaś alternatywa dla wallboxa.

 
Kabel do publicznych stacji ładowania, Tryb 3, jednofazowy

Kabel do ładowania samochodu prądem zmiennym (AC) w publicznych stacjach, tzw. tryb 3/mode 3 (ale gniazdo Type 2). Długość kabla 6 m. W Oplu taki kabel jest płatną opcją, można go znaleźć w cennikach pdf naszych elektryków.

Warto taki kabel mieć, bo nie wszystkie publiczne stacje ładowania dysponują kablami. Stacja może mieć samo gniazdko, do którego wtykamy przywieziony ze sobą kabel.

Są dwie odmiany tego kabla: jednofazowy i trójfazowy. Który wybrać? Po pierwsze, standardowo (bez dopłaty) w elektrycznych Oplach jest zabudowana pokładowa ładowarka jednofazowa. Jeśli przy niej pozostaniemy, nie ma sensu kupować innego kabla niż jednofazowy. Kabel jednofazowy ogarnia moc 32A * 230V = 7,4 kW.

Inaczej będzie, jeśli zdecydujemy się zamówić Opla z pokładową ładowarką trójfazową. Wtedy dokupujemy do niej również kabel trójfazowy. I cieszymy się szybszym ładowaniem w publicznych stacjach. Kabel 3-fazowy pozwala ładować samochód prądem 3*16A * 230V = 11 kW.

Jeśli mamy "szybszy" kabel trójfazowy, ale "wolniejszą" ładowarkę pokładową jednofazową, tempo ładowania będzie wtedy jak dla "wolniejszego" elementu.

Kabel tryb 3 może nam się też przydać do wallboxa, czyli zabudowanej w prywatnym garażu stacji ładowania, jednak niektóre oplowskie wallboxy miewają dołączony własny kabel.

 
Zestaw kabli do ładowania samochodu elektrycznego

Zestaw kabel + przejściówki. W cennikach pdf modeli Opla taki zestaw może występować pod nazwą 'Kabel ładowania uniwersalny 1,8-22 kW'. Zastępuje obydwa w/w kable. Polecana opcja, jednak taka walizka jest droższa niż kabel. W zestawie mamy jeden kabel i następujące adaptery:

230V, czyli pod gniazdko domowe, zarówno typ E, czyli takie jak stosuje się w budownictwie w Polsce, Czechach, Francji, ale też typ F (tzw. Schuko), spotykane w Niemczech, Austrii, Szwecji.

Type 2, czyli do publicznych stacji ładowania

złącze CEE 16A, tzw. "siła", powszechne w Polsce, nawet w prywatnych garażach.

Jeśli jeździmy dużo po Polsce, Europie, garażach znajomych, ładujemy "przygodnie", taki zestaw będzie najbezpieczniejszy. Warto do niego domówić pokładową ładowarkę 3-fazową, by w pełni wykorzystać możliwości, bo kabel w walizce jest trójfazowy. Warto wejść np. na greenwaypolska.pl, przyjrzeć się mapie ładowarek. Nie wiemy, jak będzie się kształtować "zajętość" stacji ładowania w przyszłości. Posiadając torbę z adapterami mamy największą szansę naładować samochód optymalnie czasowo i kosztowo, również w miejscach niepublicznych, np. nocując u kogoś czy pod firmą, w której pracujemy.

 

Warto na koniec dodać, że:

  1. szybkie ładowanie, tzw. 30-minutowe, na publicznych stacjach ładowania jest realizowane prądem stałym (DC) i do takiego ładowania specjalny grubszy kabel jest na wyposażeniu stacji. Wszystkie w/w kable służą do ładowania prądem zmiennym (AC).
  2. Jeśli montujesz w domowym garażu wallbox, to oplowskie wallboxy mogą mieć na wyposażeniu własny kabel.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka

Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?

Znaczek Opla na panelu przednim samochodu elektrycznego

Ładowarka 1‑fazowa

  • Jest o.k., jeśli nie masz trzech faz
  • Jeśli masz dostęp do trzech faz, kupowanie samochodu elektrycznego z ładowarką 1‑fazową jest skrzywdzeniem samego siebie

Ładowarka 3‑fazowa - "prawie zawsze lepsza"

  • Wystarczy, że "kiedyś" przewidujesz mieć dostęp do trzech faz - w domu, w firmie, na działce, "ze słupa"
  • Ładowarki pokładowej nie można później wymienić (jest zabudowana w samochodzie na stałe)
  • Myląca jest moc - ładowarka 3‑fazowa ma 11 kW, podczas gdy 1‑fazowa ma ok. 7 kW. Różnica niby niewielka, ale... ta trójfazowa rozkłada na trzy żyły kabla obciążenie równe kilku czajnikom elektrycznym. Oszczędza słabsze instalacje.
  • 3-fazowa ma wszystkie funkcje 1-fazowej (gdy nie masz dostępu do trzech faz)
  • Prawie zawsze lepsza

Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.

Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

 

Są dopłaty do elektryków!

Również leasingi i najmy

Dopłata PLN elektryczny SsangYong Torres EVX

Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.

Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych NaszEauto. Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub działalność gospodarcza (nie spółka prawa handlowego). Zeroemisyjny elektryk koreańskiego KGM SsangYonga - Torres EVX - kwalifikuje się do dofinansowania, które wynosi od 18 750 zł do 40 000 zł.

Samochody hybrydowe PHEV - z baterią i silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.

Dopłata na Samochód z napędem elektrycznym

  • Dopłata 18 750 zł - pozostaje, jak to było w Moim Elektryku, ale łatwo ją zwiększyć.
  • Wystarczy prowadzić działalność gospodarczą, by zwiększyć bazowe dofinansowanie do 30 tys. zł.
  • Lub nawet być osobą fizyczną, ale wziąć EV w leasing - wtedy też jest 30 000 zł.
  • Osoby fizyczne uzyskują premię za niski dochód, nie przekraczający 135 tys. zł/rok.
  • Dodatkowe 5-10 tys. zł - za zezłomowanie poprzedniego samochodu.
  • Do wyboru w salonie Dixi-Car: KGM Torres EVX

 

Dofinansowanie z NaszEauto

 

Program zmienia nazwę z Mój Elektryk na NaszEauto. Nie ma nazwy Mój Elektryk 2.0, używanej nieoficjalnie na przełomie lat 2024 i 2025.

Uwagi, procedura, wnioski

  • Nie ma już wsparcia dla dostawczych samochodów EV. W programie NaszEauto jest wsparcie tylko dla samochodów osobowych.
  • Tylko klienci prywatni (indywidualni) i działaloności gospodarcze mogą skorzystać z dofinansowania w NaszEauto. Tracą ten przywilej spółki prawa handlowego (z ograniczoną odpowiedzialnością, akcyjna, komandytowa), które mogły korzystać z Mojego Elektryka.
  • Program NaszEauto rusza 3 lutego 2025 i ma potrwać do 30 czerwca 2026 r.
  • Zezłomowanie samochodu - mogło nastąpić od 1 lutego 2020 roku (!), jednak właścicielem/współwłaścicielem trzeba być (lub było być) przez co najmniej trzy lata. Kategoria zezłomowanego pojazdu musi być M1, czyli do ośmiu miejsc pasażerskich, a licząc z kierowcą do 9 miejsc.
  • Karta Dużej Rodziny poprawia sytuację beneficjenta. Bez dodatkowych warunków dostaje 30 tys. zł. Za niski dochód (do 135 tys. zł/rok) - premia 5 tys. zł, za zezłomowanie starego samochodu - kolejne 5 tys. zł.
  • Maksymalna cena samochodu elektrycznego to 225 tys. zł netto. Elektryczny KGM Torres EVX, dostępny u nas, spełnia to kryterium z nawiązką, niezależnie czy wybierasz werję Joy, Adventure, czy WIld. Wszystkie są znacznie tańsze niż górne ograniczenie programu NaszEauto.
  • Wniosek o dofinansowanie złóż online w Generatorze Wniosków na https://gwd.nfosigw.gov.pl/.
  • Kiedy złożyć wniosek?
    • Pierwszym krokiem jest zakup samochodu elektrycznego. Pojazd musi zostać zarejestrowany, należy wykupić ubezpieczenie OC, dodatkowo wymagane jest ubezpieczenie AC. W przypadku, gdy ostateczny odbiorca wsparcia to Jednoosobowa Działalność Gospodarcza na polisie musi być wskazane, że pojazd przeznaczony jest do celów zarobkowych lub ubezpieczonym musi być JDG – nie osoba fizyczna.
    • W przypadku leasingu/wynajmu długoterminowego pojazdu elektrycznego przed złożeniem wniosku do NFOŚiGW należy podpisać umowę leasingową/wynajmu długoterminowego, dokonać zapłaty opłaty wstępnej (lub równoważnej) oraz podpisać protokół przekazania pojazdu do używania lub używania i pobierania pożytków. Umowa leasingu/wynajmu musi dotyczyć okresu co najmniej 2 lat.

Kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.

Zapraszamy do zamówiania samochodu elektrycznego w salonie KGM SsangYong Dixi-Car!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 4

 

Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Samochody użytkowe od ręki

Wszystkie używane
Wszystkie nowe od ręki
Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 L3H2 Salon Bezwypadkowy  Gwarancja Vat23%

Opel Movano 2.3 L3H2 Salon Bezwypadkowy Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021

od 77999 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%

Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018

od 53600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%

Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021

od 77999 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%

Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019

od 93900 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%

Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%, rok prod. 2021

od 50900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%

Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020

od 71900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%

Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%, rok prod. 2020

od 64960 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Fiat Talento L1H1 Bogata Wersja 145KM 9 Osobowy Duży Serwis Vat23%

Fiat Talento L1H1 Bogata Wersja 145KM 9 Osobowy Duży Serwis Vat23%, rok prod. 2017

od 55900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Nissan Primastar L2H1 2,0 DCI 131KM, ledy, czujniki, niski przebieg, Vat23%

Nissan Primastar L2H1 2,0 DCI 131KM, ledy, czujniki, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2022

od 89500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%

Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2020

od 71000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os, rok prod. 2021

od 73100 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%

Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%, rok prod. 2021

od 70650 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L4H2 nowe rozrządy 2szt serwis ASO Gwarancja Vat23%

Opel Movano L4H2 nowe rozrządy 2szt serwis ASO Gwarancja Vat23%, rok prod. 2022

od 98900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 76500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2  2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021

od 79500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%

Renault Trafic L2H1 2,0 DCI 120KM Bezwypadkowy Vat23%, rok prod. 2021

od 70900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%

Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018

od 36000 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 73900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021

od 60900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 75900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024

od 199 900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021

od 77970 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Boxer L2H2 2.2 HDI 140KM, salon PL, Vat23%

Peugeot Boxer L2H2 2.2 HDI 140KM, salon PL, Vat23%, rok prod. 2020

od 77900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

od 145900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Ssangyong Musso Grand JOY 2.2 D 202 KM 4WD AT6

Ssangyong Musso Grand JOY 2.2 D 202 KM 4WD AT6

od 135900 zł

cena netto

Zobacz

 

 

 

Gotowy? Poproś o ofertę

Piotr Damaziak

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Przemysław Zimnicki

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Piotr Orłowski

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 601 340 336  WhatsApp

Agnieszka Rospędowska

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

 

 

Więcej o Combo Cargo

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2024/2025? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Combo Cargo

Wyprzedaż

Co wiemy - kompendium
Combo‑e elektryk
Dane techniczne
Wersja XL (wydłużona)
Wersja Flex (5-os.)
Napęd IntelliGrip
Kamery Surround
Sklejka na podłogę/ściany

Video
Testy

 

pdf Katalog

pdf Test z prasy

 

Zainteresowany Combo?

Wpisz dane, nasz sprzedawca odpisze/oddzwoni.1

1 w miarę dostępnych mocy przerobowych

Wypełnij formularz

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja producenta: 2 lata
Gwarancja na perforację: 5 lat więcej

Ochrona pogwarancyjna
Do 8 lat więcej

Jak często przegląd?
Benzyna - co 15 tys. km/1 rok
Diesel 1.6 - co 25 tys. km/1 rok
Diesel 1.5 - co 40 tys. km/2 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:
Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Nagrody dla Combo Cargo

Opel Combo Cargo International Van of the Year 2019

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy