Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno dostawczy Opel Combo‑e Cargo, jak i osobowy Combo‑e Life. Combo‑e to zeroemisyjna wersja bateryjna, a nie hybryda phev. Rejestrujemy taki samochód na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent gwarantuje "autobahn-proofness", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować polskiego przedsiębiorcę.
Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.
Combo-e jest drugim zelektryfikowanym modelem dostawczym Opla. Wcześniej pojawiło się Vivaro‑e, w wersji dostawczej i osobowej, a zaraz po Combo będzie dostępne Movano‑e.
Elektryczne Combo‑e Cargo polecamy m. in.:
Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, sprawdzi się w wielu sytuacjach życiowych. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (nurkowanie, kamper)
Bateria w podłodze. Przestrzeń ładunkowa elektryka jest taka, jak w odmianach z napędem spalinowym. Zobacz parametry przestrzeni ładunkowej.
Czas ładowania baterii Combo Cargo ze słupka to kilka godzin. Jazda i ładowanie elektryka w praktyce. Na fot. wydłużone Combo‑e Cargo XL.
Wersję wydłużoną XL łatwo poznać po ok. 20-cm pasie blachy między tylnym nadkolem a odsuwanymi drzwiami. Wymiary nadwozia standardowego i wydłużonego XL.
Elektryczny Opel Combo-e Cargo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe.
Komfort samochodu osobowego. Zwraca uwagę trzyosobowy przedni rząd siedzeń. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.
Combo urosło. Czasem może występować w firmie w roli, którą dotyczas pełniło większe Vivaro. To pewne pocieszenie w obliczu rosnących cen nowych samochodów.
Stacje ładowania (budownictwo wielorodzinne)
Dla części klientów, szczególnie tych mieszkających w budownictwie wielorodzinnym, pierwszym pytaniem są stacje ładowania. Czy będę miał gdzie ładować samochód, blisko domu?
Sami byliśmy zaskoczeni, bo jeszcze niedawno przy 'Raszynie' na mapie widzieliśmy dwie stacje. Dziś jest ich osiem (źródło: elekromobilni.pl) - stan jesień 2021. Liczba stacji będzie przyrastała wraz z liczbą samochodów elektrycznych. Energii nie zabraknie.
Wracając do dzielnic z budownictwem wielorodzinnym, elektryczne Ople mają możliwość ładowania DC, z szybkich ładowarek 50‑100 kW, czyli ładowanie 30‑60 minutowe. Akurat przy okazji zakupów. I bez zaskoczenia - stacje są lokalizowane na parkingach centrów handlowych. Więc?
Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka
Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?
Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.
Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.
Są dopłaty do elektryków!
Również leasingi i najmy
Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.
Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych NaszEauto. Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub działalność gospodarcza (nie spółka prawa handlowego). Zeroemisyjny elektryk koreańskiego KGM SsangYonga - Torres EVX - kwalifikuje się do dofinansowania, które wynosi od 18 750 zł do 40 000 zł.
Samochody hybrydowe PHEV - z baterią i silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.
Program zmienia nazwę z Mój Elektryk na NaszEauto. Nie ma nazwy Mój Elektryk 2.0, używanej nieoficjalnie na przełomie lat 2024 i 2025.
Kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.
Zapraszamy do zamówiania samochodu elektrycznego w salonie KGM SsangYong Dixi-Car!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce.
NOWA LOKALIZACJA Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 47900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 63900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 47900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 71500 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master L3H2 nowy model 2.3dci 2 drzwi Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2022
od 93500 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024
od 189 900 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!