Z napędem elektrycznym jest dostępny zarówno dostawczy Opel Combo‑e Cargo, jak i osobowy Combo‑e Life. Combo‑e to zeroemisyjna wersja bateryjna, a nie hybryda phev. Rejestrujemy taki samochód na zielone tablice z przywilejami w Polsce. Producent gwarantuje "autobahn-proofness", czyli prędkość maksymalna jest odpowiednia na autostrady, a zasięg powinien usatysfakcjonować polskiego przedsiębiorcę.
Baterie mieszczą się w podłodze między przednią a tylną osią. Pojemność bagażnika jest taka sama jak w Combo z napędem spalinowym. Dodatkowo obniżamy środek ciężkości - stabilność przy bocznym wietrze i mniejsze przechyły na zakrętach.
Combo-e jest drugim zelektryfikowanym modelem dostawczym Opla. Wcześniej pojawiło się Vivaro‑e, w wersji dostawczej i osobowej, a zaraz po Combo będzie dostępne Movano‑e.
Elektryczne Combo‑e Cargo polecamy m. in.:
Kupując Combo ciężko się pomylić. Samochód jest ultrapraktyczny, pojemny, sprawdzi się w wielu sytuacjach życiowych. Może pomóc w odkryciu nowych pasji (nurkowanie, kamper)
Bateria w podłodze. Przestrzeń ładunkowa elektryka jest taka, jak w odmianach z napędem spalinowym. Zobacz parametry przestrzeni ładunkowej.
Czas ładowania baterii Combo Cargo ze słupka to kilka godzin. Jazda i ładowanie elektryka w praktyce. Na fot. wydłużone Combo‑e Cargo XL.
Wersję wydłużoną XL łatwo poznać po ok. 20-cm pasie blachy między tylnym nadkolem a odsuwanymi drzwiami. Wymiary nadwozia standardowego i wydłużonego XL.
Elektryczny Opel Combo-e Cargo osiąga prędkości obwodnicowe-autostradowe.
Komfort samochodu osobowego. Zwraca uwagę trzyosobowy przedni rząd siedzeń. Więcej zdjęć na stronie, którą stworzyliśmy dla odmian spalinowych.
Combo urosło. Czasem może występować w firmie w roli, którą dotyczas pełniło większe Vivaro. To pewne pocieszenie w obliczu rosnących cen nowych samochodów.
Błąd ładowania 230V?
Klient jeżdżący nową elektryczną Mokką-e zgłosił nam problem. Na zdjęciu zasilacz ładowarki domowej, na napięcie 230V.
Z praktyki eksploatacji elektryka. Klientowi jeżdżącemu elektryczną Mokką‑e pojawił się błąd na domowej ładowarce 230V 1,8 kW. Po czym błąd zniknął. Zapytaliśmy o przyczynę szefa ds. obsługi posprzedażnej Opel Polska.
—Może się okazać, że klient, jako początkujący użytkownik elektryka, niedokładnie zamocował wtyk ładujący w samochodzie przy podłączeniu do ładowania. Warto pamiętać, że w tym układzie źródłem problemów może być zarówno instalacja elektryczna auta, „wprawa” w przyłączaniu kabla ładującego, sam kabel/ładowarka, ale także instalacja elektryczna sieci przydomowej. Pobór prądu ładowarki to 1,8 kW – jeśli do podłączenia użyto dłuuuugiego przedłużacza, albo kolejno złączonych różnych przedłużaczy – takie zasilanie może mieć znaczne straty i nie będzie wystarczająco skuteczne. Instrukcja pojazdu opisuje warunki dla gniazd zasilających także w zakresie uziemienia i zabezpieczeń przepięciowych – najczęściej pomijamy takie szczegóły, a tu chodzi o bezpieczeństwo.
Jeśli usterka pojawi się na nowo – należy zdiagnozować auto (ale przede wszystkim samą ładowarkę oraz źródło jej zasilania), kontrolki ładowarki mówią o stanie samego urządzenia, ale po drugiej stronie mamy przy gnieździe ładowania w samochodzie także kontrolki potwierdzające, że kabel jest załączony i że trwa ładowanie. Dodatkowo mamy kontrolki w konsoli kierowcy podające dokładny stan układu ładowania (szczegóły opisuje instrukcja obsługi pojazdu). Gdyby więc ponowił się temat z czerwoną kontrolką "Fault" – trzeba całościowo spojrzeć na układ.
Jedna jedyna ważna decyzja przed zakupem elektryka
Kabel do ładowania możesz później zmienić, a wallbox - dokupić. Lecz jest jedna rzecz, której już po zakupie w samochodzie elektrycznym nie wymienisz. To ładowarka pokładowa - zabudowana jest na stałe w samochodzie. Może ona być 1‑fazowa, lub 3‑fazowa. Którą wybrać?
Wybór między ładowarką 1- a 3‑fazową to praktycznie jedyna brzemienna w skutkach decyzja przy zakupie elektryka.
Resztę można później zmienić - kabel do ładowania, czy wallbox.
Są dopłaty do elektryków!
Również leasingi i najmy
Elektryczny SsangYong Torres eVX. Zobacz ceny.
Ministerstwo Klimatu ogłosiło program dopłat do samochodów elektrycznych NaszEauto. Dopłatę może uzyskać klient indywidualny lub działalność gospodarcza (nie spółka prawa handlowego). Zeroemisyjny elektryk koreańskiego KGM SsangYonga - Torres EVX - kwalifikuje się do dofinansowania, które wynosi od 18 750 zł do 40 000 zł.
Samochody hybrydowe PHEV - z baterią i silnikiem spalinowym - nie są objęte dofinansowaniem.
Program zmienia nazwę z Mój Elektryk na NaszEauto. Nie ma nazwy Mój Elektryk 2.0, używanej nieoficjalnie na przełomie lat 2024 i 2025.
Kupując samochód elektryczny m.in.: jesteś zwolniony z akcyzy, możesz korzystać z buspasów, nie płacisz za parkowanie w strefach płatnego parkowania.
Zapraszamy do zamówiania samochodu elektrycznego w salonie KGM SsangYong Dixi-Car!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Dotacja to niejedyna korzyść związana z poruszaniem się elektrykiem. Inne to możliwość jazdy buspasami, darmowe parkowanie, prawo wjazdu na obszary zamknięte dla samochodów spalinowych na zielonej tablicy rejestracyjnej. Kierowcy samochodów elektrycznych zostaną zwolnieni z opłat za przejazd autostradami w Polsce.
Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 53600 zł
cena netto
Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 77999 zł
cena netto
Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%, rok prod. 2021
od 50900 zł
cena netto
Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 71900 zł
cena netto
Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%, rok prod. 2020
od 63900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os, rok prod. 2021
od 73100 zł
cena netto
Opel Movano L4H2 nowe rozrządy 2szt serwis ASO Gwarancja Vat23%, rok prod. 2022
od 95900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76500 zł
cena netto
Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018
od 36000 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024
od 199 900 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Nowy KGM Actyon - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
02.2025
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy Actyona Turbo 163KM z 6‑biegową skrzynią automatyczną Aisin. Gotowy do jazdy testowej.
Pierwszy model pod nowym brandem KGM. Sprawdzony, mocny, czterocylindrowy silnik 1.5 T‑GDi z łańcuchem rozrządu. Chwalona stylistyka SUVa Coupé. Atrakcyjna cena od 159,9k za duży samochód made in Korea. W premierowej promocji Actyon ma Leasing z sumą opłat 100%. Jednak jest również tańszy Torres - porównujemy je w materiale Actyon czy Torres.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer KGM SsangYong Warszawa. Zapraszamy!