Chociaż Opel oferuje fabryczne okładziny - panele przestrzeni ładunkowej ze sklejki, my - Dixi-Car - w porozumieniu z importerem, proponujemy alternatywę: polską tego typu zabudowę. W wielu przypadkach będzie tańsza i możliwa do szybszego wykonania (praktycznie bez oczekiwania).
Drewniana podłoga i ściany są oferowane do aut dostawczych Movano, Vivaro, Combo. W przypadku Vivaro i Movano również do kabin załogowych z drugim rzędem siedzeń. Tabela pod zdjęciem prezentuje wybrane konfiguracje paneli ze sklejki.
Wyłożona sklejką przestrzeń bagażowa podwyższonego Opla Movano. Wycięcia w podłodze w miejscach fabrycznych punktów mocujących ładunek.
Tabela: dostępność zabudowy sklejką, grubości okładzin
Podłoga | Ściany | Sufit | |
---|---|---|---|
Combo Długości nadwozia: |
sklejka antypoślizgowa brązowa, gr. 9 mm | sklejka naturalna 4 mm. Dodatkowo możliwe nadkola z ABS. Tylko przy sklejce na ścianach. |
plaster miodu 4 mm |
Vivaro Nadwozia: Long H1, H2; Extra Long H1, H2 |
sklejka antypoślizgowa brązowa, grubość 12 mm | sklejka grubość 4 mm | - |
Vivaro z drugim rzędem siedzeń Nadwozia: Extra Long H1/H2 |
|||
Movano Nadwozia: L1H1, L1H2, L2H2, L2H3, L3H2, L3H3, L4H2, L4H3 |
panele ze sklejki antypoślizgowej brązowej, gr. 12 mm | sklejka gr. 4 mm | - |
Movano z drugim rzędem siedzeń Nadwozia: L2H2, L3H2, L4H2 bliźniak |
Szczegóły zabudowy
Czy można samą podłogę? Tak - można pokryć sklejką tylko podłogę, albo tylko ściany.
Widok na ścianę działową z kabiną kierowcy. Również boczne drzwi odsuwane i tylne drzwi dzielone samochodu wykładamy od wewnątrz drewnem.
Panele ze sklejki na podłogę są grubsze: 9 mm w Combo; 12 mm w Vivaro i Movano. Ściany we wszystkich modelach wykładamy sklejką o grubości 4 mm. Mowa tu o polskiej zabudowie, grubości dla zabudowy fabrycznej Opla mogą się różnić.
Cena i czas oczekiwania: zabudowę z paneli drewnianych wykonujemy albo na składzie importera, albo na miejscu w naszym serwisie. Dzięki temu, że jest produkowana w Polsce i nie jest konieczny transport samochodu do firmy konwerującej, cena i czas wykonania tej zabudowy są nadzwyczaj korzystne.
Firma zabudowująca: Gefco
Zobacz też:
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):
Streszczenie: wyłożenie przestrzeni ładunkowej sklejką, drewniane panele na podłodze, antypoślizgowa, śiany ze sklejki
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.