Wykonujemy nowe koniowozy na podwoziu Opla Movano. 3-osobowa kabina, dwa boksy dla koni, schowek na paszę, suplementy i ściółkę, przestrzeń dla dżokeja. Z kamerą do podglądu koni w transporcie. Kompletny koniowóz zamawiasz w salonie Dixi-Car. Oplowskie nowe podwozie + polska zabudowa = dobra cena. Zapraszamy!
Prezentowany koniowóz ma najmocniejszy w ofercie Movano silnik 2.3 CDTi 170KM, zobacz opinie o tej jednostce, i zabudowę polskiej firmy Lamar. Autoryzowanej przez Opla, więc zachowujesz gwarancję.
Kompletny nowy koniowóz zamawiasz w jednym miejscu - salonie Dixi-Car Raszyn k. Warszawy lub w Radomiu. Obsługujemy stadniny i właścicieli koni z całej Polski.
W porównaniu z bukmanką koniowóz ma więcej miejsca na paszę i ściółkę. Producent zabudowy określa to miejsce jako przestrzeń dla dżokeja.
Oferowany koniowóz ma dmc 3,5 t, czyli jeździmy na prawie jazdy kat. B. Silnik do koniowozu wybieramy raczej większy z gamy (w tym egzemplarzu mamy 2.3 CDTi 170KM) ze względu na jazdę pozamiejską na dłuższych dystansach, jak i masę koni - koń używany pod siodłem waży 500 kg. Razy dwa to już tona, do tego wyposażenie dżokeja i taka masa jest już wyczuwalna dla samochodu, dlatego proponujemy mocniejszy silnik.
Konstrukcja z płyt o grubości 28 mm wypełnionych pianką daje pewien poziom izolacji termicznej. Podłoga ze sklejki, na niej guma.
Przedział dla dwóch koni z przegrodą.
Lamar - polska firma konwertująca, jest autoryzowana przez Opla - zachowujesz gwarancję na samochód.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Sufit przedziału dla koni. Od lewej: niebieska lampka uspokajająca konie w czasie jazdy, lampa biała ledowa używana na postoju, wentylator nawiewno-wywiewny, obudowa kamery.
Żłób. Pasza może być podawana przez otwór z pomieszczenia dla dżokeja.
Trap do wprowadzania koni jest stosunkowo ciężki, dlatego jest kołowrót wspomagający na sprężynie, dzięki któremu jedna osoba bez wysiłku zamyka trap.
Najpierw zamykamy tę klapę, dopiero później unosimy trap. Klapa jest dla odmiany lekka - wystarczają dwa teleskopy.
Na desce rozdzielczej mamy monitor LCD z obrazem z przedziału dla koni.
LED-owe lampy obrysowe nadwozia - powinny wytrzymać bez serwisu cały okres życia koniowozu.
Solidny stopień tylny zabudowy so przewozu koni Lamar.
Świetlik w dachu koniowozu.
W owiewce Horsemobil mamy schowek-alkowę dostępną od wewnątrz przedziału dla koni.
Alkowa na paczki, rzeczy osobiste, długie przedmioty, maks. nacisk 180 kg. Mieści się wewnątrz owiewki nad szoferką.
Tylne koło koniowozu, kołpak Opel. Napędzana jest oś przednia.
Są możliwe różne wielkości, rozmieszczenia okien. Tablica WE - abosolutnie nie ma się co sugerować - sprzedajemy koniowozy w całej Polsce. Zapraszamy stadniny i właścicieli koni.
Ople są już cenione w roli samochodów dostawczych ze względu na lepszy, tańszy serwis.
Skąd napis "Test" na masce koniowozu? Dany egzemplarz został zamówiony przez importera na potrzeby tzw. roadshow samochodów dostawczych. Tego typu samochody są sprzedawane po ok. 1-2 latach jako samochody podemonstracyjne - w dobrej cenie.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.