Podwyższony Opel Vivaro (H2). Podłogi drewniane są dostępne również do wersji o standardowej wysokości (H1).
Do Vivaro oferujemy kilka rodzajów podłóg przestrzni ładunkowej. Od lekkiej fabrycznej, do grubej sklejki "powyżej 10 mm" pod zabudowy wymagające kotwiczenia, montowanej w Polsce.
Podłogi drewniane zainteresują kupujących typowo transportowego blaszaka o dużej przestrzeni ładunkowej, ew. Vivaro Van z przeznaczeniem pod zabudowę specjalną.
Podstawowa podłoga fabryczna przestrzeni ładunkowej do Vivaro Van - blaszak.
Podłoga fabryczna jest wykonana z MDFu (grubość 5 mm) pokrytego antypoślizgowym tworzywem gumopodobnym (grubość ok. 3 mm). Razem więc grubość podłogi fabrycznej w Vivaro to ok. 8 mm.
Podłoga jest w miarę cienka, dzięki temu lekka, a wyposażenie fabryczne odbija się na masach podanych w homologacji i dokumentach. Podłoga ta nie nadaje się do mocowania, kotwiczenia ciężkich zabudów – np. szafek do zabudów warsztatowych. Sprawdzi się za to przy przewozie wszelkiego cargo o niewygórowanych punktowych naciskach.
W cenniku pdf Vivaro (link obok) szukaj kodu opcji "BiW" albo "XYA9", bo podłoga fabryczna może być składnikiem Pakietu Rzemieślniczego.
Solidniejsza podłoga fabryczna Opla Vivaro blaszaka. Sklejka 9 mm, listwy aluminiowe wykańczające, antypoślizgowa.
Podłoga z powłoką antypoślizgową – montowana w centrum fabrycznych konwersji w Luton. Podłoga jest zbudowana ze sklejki 9 mm, pokryta specjalną powłoką antypoślizgową o współczynniku u = 0,5. Podłoga posiada aluminiowe zakończenia przy drzwiach tylnych i bocznych. Charakteryzuje się wysoką jakością i większą odpornością na zabrudzenia. Ta podłoga nadaje się już do montażu większości zabudów wymagających kotwiczenia w podłodze np. szafek Sortimo (należy jednak zawsze potwierdzić z firmą zabudowującą, czy nie jest wymagane minimum 10 mm).
Najgrubsza (sklejka 12 mm) podłoga do Vivaro, montowana w Polsce. Zdjęcie poglądowe z Opla Movano.
Podłoga dokładana na składzie centralnym po dotarciu danego egzemplarza Vivaro do Polski. Podłoga ze sklejki grubości 12 mm, pokryta brązową warstwą ochronną. W bardzo atrakcyjnej cenie i jedyne wyjście, jeśli klient lub zabudowa wymaga podłogi "10 mm lub więcej".
Ponieważ ta podłoga jest dokładana jako akcesorium, nie odbija się to na masach i ładowności samochodu w dokumentach. Ale w rzeczywistości (podczas ważenia samochodu) ze względu na swoją grubość będzie najcięższa z powyższych podłóg do Vivaro.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.