Podwyższony Opel Vivaro (H2). Podłogi drewniane są dostępne również do wersji o standardowej wysokości (H1).
Do Vivaro oferujemy kilka rodzajów podłóg przestrzni ładunkowej. Od lekkiej fabrycznej, do grubej sklejki "powyżej 10 mm" pod zabudowy wymagające kotwiczenia, montowanej w Polsce.
Podłogi drewniane zainteresują kupujących typowo transportowego blaszaka o dużej przestrzeni ładunkowej, ew. Vivaro Van z przeznaczeniem pod zabudowę specjalną.
Podstawowa podłoga fabryczna przestrzeni ładunkowej do Vivaro Van - blaszak.
Podłoga fabryczna jest wykonana z MDFu (grubość 5 mm) pokrytego antypoślizgowym tworzywem gumopodobnym (grubość ok. 3 mm). Razem więc grubość podłogi fabrycznej w Vivaro to ok. 8 mm.
Podłoga jest w miarę cienka, dzięki temu lekka, a wyposażenie fabryczne odbija się na masach podanych w homologacji i dokumentach. Podłoga ta nie nadaje się do mocowania, kotwiczenia ciężkich zabudów – np. szafek do zabudów warsztatowych. Sprawdzi się za to przy przewozie wszelkiego cargo o niewygórowanych punktowych naciskach.
W cenniku pdf Vivaro (link obok) szukaj kodu opcji "BiW" albo "XYA9", bo podłoga fabryczna może być składnikiem Pakietu Rzemieślniczego.
Solidniejsza podłoga fabryczna Opla Vivaro blaszaka. Sklejka 9 mm, listwy aluminiowe wykańczające, antypoślizgowa.
Podłoga z powłoką antypoślizgową – montowana w centrum fabrycznych konwersji w Luton. Podłoga jest zbudowana ze sklejki 9 mm, pokryta specjalną powłoką antypoślizgową o współczynniku u = 0,5. Podłoga posiada aluminiowe zakończenia przy drzwiach tylnych i bocznych. Charakteryzuje się wysoką jakością i większą odpornością na zabrudzenia. Ta podłoga nadaje się już do montażu większości zabudów wymagających kotwiczenia w podłodze np. szafek Sortimo (należy jednak zawsze potwierdzić z firmą zabudowującą, czy nie jest wymagane minimum 10 mm).
Najgrubsza (sklejka 12 mm) podłoga do Vivaro, montowana w Polsce. Zdjęcie poglądowe z Opla Movano.
Podłoga dokładana na składzie centralnym po dotarciu danego egzemplarza Vivaro do Polski. Podłoga ze sklejki grubości 12 mm, pokryta brązową warstwą ochronną. W bardzo atrakcyjnej cenie i jedyne wyjście, jeśli klient lub zabudowa wymaga podłogi "10 mm lub więcej".
Ponieważ ta podłoga jest dokładana jako akcesorium, nie odbija się to na masach i ładowności samochodu w dokumentach. Ale w rzeczywistości (podczas ważenia samochodu) ze względu na swoją grubość będzie najcięższa z powyższych podłóg do Vivaro.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 20 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl