Vivaro brygadówka fabryczna. Przewiezie 6 osób i sporo towaru, materiałów czy bagażu. Może pełnić funkcję pojazdu osobowego jak i dostawczego. Super uniwersalny pojazd do firmy budowlanej, serwisującej, obsługującej klientów w terenie. Jeździmy nim na prawie jazdy kat. B.
Opel Vivaro brygadówka 6-osobowa w wersji Edition (środkowej). Jeden z samochodów wydanych klientowi Dixi-Car Radom.
Mówimy o fabrycznej brygadówce, dzięki czemu krócej czekamy na odbiór, w porównaniu z polską zabudową 6-osobową. Brygadówka mieści się cenowo między Van-em a 9-osobowym Vivaro Kombi. W wielu przypadkach wychodzi taniej niż polska konwersja. Brygadówka 6-os. dostępna jest w dwóch długościach nadwozia - Long i Extra Long - porównanie w danych technicznych. Miejsc dla pasażerów jest z reguły 6 (wersje Essentia, Edition), tylko w najbogatszej wersji Elegance mamy z przodu 2 komfortowe fotele i wtedy brygadówka zamyka się liczbą miejsc równą pięć.
Zainteresowany zakupem brygadówki Vivaro? Prezentowane foto to jeden z samochodów wydanych klientowi Dixi-Car Radom. Nadwozia osobowe dominują w sprzedaży nowych Vivaro w Polsce. Zainteresowany? Zadzwoń teraz!
Nowa generacja brygadowego Vivaro ma wysokość ok. 1,9 m, czyli jeździmy nią jak samochodem osobowym (parkingi podziemne, etc.). Cena atrakcyjna, sprzedaż w Dixi-Car trwa. Dotychczasowego Furgonu z podwójną kabiną szukaj wśród używanych.
Jeśli brygadówka ma mieć ogromny bagażnik, warto wybrać wydłużone nadwozie Extra Long, jak na fot.
W drugim rzędzie siedzeń w brygadówce fabrycznej Vivaro mamy 3 miejsca niezależnie od wersji wyposażeniowej. To co widzimy na fot. to kabina podniesiona do standardu Business (w cenniku pdf patrz opcja W8J).
Potrójne fotele z przodu są w wersji Essentia i Edition. Tylko w najbogatszej Elegance są z przodu 2 miejsca, za to pasażer jedzie w wygodniejszym fotelu.
Czarna tapicerka premium Java Nate Connect - w cenniku ma kod TAMB.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Lakier biały Casablanca.
Schowki pod fotelami 2. rzędu, na fot. podniesione siedziska. Efekt dokupienia standardu Business do tylnej kanapy.
Widoczny podłokietnik fotela kierowcy.
Prawe drzwi przesuwne są w standardzie. Lewe drzwi przesuwne są opcją z szybą stałą lub otwieraną.
Jaką wersję wybrał klient? Prezentowane Vivaro brygadówka ma wydłużone nadwozie Extra Long (5,4 m długości - zobacz dane tech.), silnik wysokoprężny 1.6 CDTi 120KM, środkowy poziom wyposażenia Edition i dokupione następujące wyposażenie:
Obfotografowane Vivaro Brygadówka - wyposażenie i cena
Aktualne na dzień sporządzenia oferty.
Wcześniej nadwozie mieszane osobowo-towarowe funkcjonowało pod nazwą Towos, dziś częściej brygadówka lub kabina załogowa.
Przyciemniane szyby czynią z Vivaro brygadówki niemal samochód osobowy - uniwersalny pojazd do firmy.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Opel Combo 1.5 cdti Bogata Wersja Kolorowa Nawigacja Salon PL VAT23%, rok prod. 2018
od 71900 zł
cena brutto
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 125KM,czujniki, klima, 9 osób, Salon, VAT23%, rok prod. 2016
od 84900 zł
cena brutto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.