Lekka wywrotka to propozycja dla podwykonawców budowlanych. Szybki kurs po piach do składu albo po parę kubików czarnoziemu. Możemy odstawić sobie na podwórko pobudowlane drewno opałowe. A może klient zleci nam cięcia pielęgnacyjne drzew? Albo grabienie liści, wywóz śniegu, odpadów? To wszystko załatwimy 3-stronną wywrotką z wysokimi burtami na podwoziu Movano.
3-stronna wywrotka z wysokimi burtami na Oplu Movano 2.3 CDTi 170KM. Koła tylnej osi pojedyczne, więc dmc 3,5 t, można jeździć na prawie jazdy kat. B.
Sfotografowaną wywrotkę wykonała w Polsce firma Gruau w oparciu o:
Cechy wywrotki:
Zamawiasz wywrotkę u nas - odbierasz u nas, zadzwoń do naszych sprzedawców.
Poniżej również inny typ wywrotki na Movano - kosz do liści i gałęzi. Przeczytaj też opinie o silniku 2.3 Diesel.
Wywrotka na Oplu Movano - jednym z najtańszych w ekspoloatacji samochodów tej klasy w Polsce.
Wywrotka dmc 3,5 t wciąż może mieć wysokie burty, dzięki czemu jest uniwersalna - piach, ale i gałęzie.
Siłownik Penta, pompa SPX.
W przeciwieństwie do większości tzw. "polskich zabudów", ta wywrotka jest made in Germany (Henschel - Kipper), a polska jest robocizna (montaż na podwoziu Movano).
Lekka wywrotka, dmc 3,5 t: piach, żwir, torf, kora, gałęzie, odpady.
Podobną wywrotkę możemy przygotować we współpracy z kilkoma firmami - zobacz:
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Carpol
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Jegger
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Moto Wektor
Specyfikacja skrzyni, wywrotki MRauto
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Partner
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.