Lekka wywrotka to propozycja dla podwykonawców budowlanych. Szybki kurs po piach do składu albo po parę kubików czarnoziemu. Możemy odstawić sobie na podwórko pobudowlane drewno opałowe. A może klient zleci nam cięcia pielęgnacyjne drzew? Albo grabienie liści, wywóz śniegu, odpadów? To wszystko załatwimy 3-stronną wywrotką z wysokimi burtami na podwoziu Movano.
3-stronna wywrotka z wysokimi burtami na Oplu Movano 2.3 CDTi 170KM. Koła tylnej osi pojedyczne, więc dmc 3,5 t, można jeździć na prawie jazdy kat. B.
Sfotografowaną wywrotkę wykonała w Polsce firma Gruau w oparciu o:
Cechy wywrotki:
Zamawiasz wywrotkę u nas - odbierasz u nas, zadzwoń do naszych sprzedawców.
Poniżej również inny typ wywrotki na Movano - kosz do liści i gałęzi. Przeczytaj też opinie o silniku 2.3 Diesel.
Wywrotka na Oplu Movano - jednym z najtańszych w ekspoloatacji samochodów tej klasy w Polsce.
Wywrotka dmc 3,5 t wciąż może mieć wysokie burty, dzięki czemu jest uniwersalna - piach, ale i gałęzie.
Siłownik Penta, pompa SPX.
W przeciwieństwie do większości tzw. "polskich zabudów", ta wywrotka jest made in Germany (Henschel - Kipper), a polska jest robocizna (montaż na podwoziu Movano).
Lekka wywrotka, dmc 3,5 t: piach, żwir, torf, kora, gałęzie, odpady.
Podobną wywrotkę możemy przygotować we współpracy z kilkoma firmami - zobacz:
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Carpol
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Jegger
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Moto Wektor
Specyfikacja skrzyni, wywrotki MRauto
Specyfikacja skrzyni, wywrotki Partner
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.