Wewnętrzne izotermy i chłodnie na nowych modelach Opel

Izoterma chłodnia wewnętrzna Opel

Wewnętrzna chłodnia na Oplu Vivaro C. To, że jest to chłodnia, a nie izoterma, rozpoznajemy po grubszej izolacji i obecności agregatu.

Wewnętrzne izotermy i chłodnie są kompromisem pomiędzy pojemnymi, ale nieco utrudniającymi jazdę w mieście zabudowami kontenerowymi, a drugą skrajnością, jaką jest mobilny boks chłodniczy. Przy samochodach o dmc do 3,5 t wewnętrzna izoterma, ew. chłodnia, wydaje się optymalna - łatwo takim samochodem manewrować, przy jednocześnie przyzwoitej objętości wyrażonej w metrach sześciennych. Zróbmy przegląd nowych modeli Opla z izotermami i chłodniami wewnętrznymi - wszystkie można zamówić w Dixi‑Car.

 

Chłodnia - oznacza sprężarkę lub urządzenie absorbcyjne, dodatkowo często grubszą termoizolację. Chłodnia jest dobra na długie trasy, lub do wrażliwszego na skoki temperatur towaru (mrożonki, leki). Chłodnia potrafi utrzymywać niską temperaturę bez ograniczeń czasowych, przy najwyższej klasie F nawet do -20 stopni C.

Izoterma - źródłem niskiej temperatury jest tu załadowany towar, ew. medium typu suchy lód. Izoterma nie ma mechanicznego źródła chłodzenia, warstwa izolująca ma nawet tylko 40 mm grubości, opóźnia więc tylko ogrzewanie się zawartości. Nie oznacza to jednak, że nie można nią przewozić produktów zamrożonych - wszystko zależy od czasu i dystansu. W praktyce to izoterma jest wybierana przez klientów częściej niż chłodnia przy pojazdach o dmc do 3,5 t. Takie samochody obsługują krótkie trasy, tzw. ostatnią milę. I tu bezobsługowość, większa pojemność, w porównaniu z chłodnią, oraz niższy koszt zakupu izotermy biorą górę.

Zarówno chłodnia, jak i izoterma, mogą być wykonane w wersji wewnętrzej, czyli takiej, jak pokazujemy na zdjęciach - termoizolację mamy schowaną wewnątrz blachy nadwozia. Z zewnątrz taki samochód ma obrys, opory aerodynamiczne, spalanie takie, jak nieizolowany blaszak - furgon. Wszystkie trzy dostawczaki Opla do 3,5 tony można przerobić na izotermę/chłodnię wewnętrzną. Na fot. prezentujemy zabudowy firmy Blach-Trans, autoryzowanej przez Opel Polska.

 

Combo Cargo

Być może najlepszy wybór pod izotermę wewnętrzną. Fabrycznie nowe Combo Cargo nieizolowane można kupić w cenie poniżej 50 tys. zł netto. Zabudowę zamawiasz i odbierasz w Dixi-Car - nigdzie nie musisz dodatkowo jechać. Dla przedsiębiorcy, który zajmuje się garmażerką lub prowadzi punkt gastronomiczny Combo jes idealne. Prowadzenie, jak w samochodzie osobowym.

Opel Combo Cargo izoterma wewnętrzna

Kombivan izoterma wewnętrzna

 

Opel Vivaro izoterma

Do ciężkich artykułów spożywczych. W Vivaro mamy większą niż w Combo Cargo ładowność wyrażoną w kilogramach - ok. 1000-1400 kg. W przypadku Combo jest to 600 kg przy standardowej ładowności i ok. 900 kg przy opcjonalnej ładowności podwyższonej. Oczywiście i metrów sześciennych też jest tu więcej.

Opel Vivaro izoterma wewnętrzna

Opel Vivaro C chłodnia wewnętrzna - większa niż w Combo ładowność wyrażona w kilogramach i metrach sześciennych.

Opel Vivaro C izoterma wewnętrzna, drzwi boczne

 

Cechy zabudów Blach-Trans

firma autoryzowana przez Opel Polska

  • wkłady izotermiczne marki Lenensis z Jaworzna, dopasowane do gamy modelowej Opla
  • samonośna, lekka konstrukcja bez stelaży
  • izolacja - pianka poliuretanowa
  • zewnętrzna powłoka z gładkiego laminatu poliestrowego
  • drzwi przykręcane śrubami nierdzewnymi
  • podłoga ze strukturą antypoślizgową
  • możliwość indywidualnej konfiguracji opcji dodatkowych (m. in. agregat)
  • atest PZH oraz badania ATP
  • gwarancja: 30 miesięcy

 

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

 

 

Opel Movano - izoterma lub chłodnia wewnętrzna

Opel Movano B izoterma

Opel Movano izoterma wewnętrzna - bez agregatu.

 

Opel Movano chłodnia wewnętrzna

Opel Movano chłodnia wewnętrzna, z agregatem, dmc może tu wynieść 4,5 t, choć oczywiście wersji o dmc do 3,5 ton sprzedajemy najwięcej. Do przewozów międzymiastowych.

 

Do jakich towarów izoterma, chłodnia wewnętrzna?

  • gastronomia, cateringi
  • cukiernie
  • owoce i warzywa
  • kwiaty
  • mrożona żywność
  • leki

 

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

 

HDS

HDS

 

 

Dixi-Car pierwszym dealerem Opli dmc 3.5t w Polsce!

02.2021

Opel Movano międzynarodowe dmc 3,5 t kabina sypialna

Dixi‑Car S.A. jest w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów dealerem samochodów dostawczych Opel w Polsce. Notujemy 91% wzrost zainteresowania w segmencie dmc 3,5t.

Mamy dwóch wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych sprzedawców w salonie w Raszynie k. Warszawy i sprzedawcę w salonie w Radomiu.

W styczniu 2021 r. codziennie z salonów Dixi-Car wydawaliśmy średnio jeden nowy samochód dostawczy. Według popularności były to Combo Cargo (10 szt.), Movano (9 szt.) i Vivaro (2 szt.). Liczby te nie obejmują sprzedaży używanych aut dostawczych.

Zobacz, jak zabudowujemy dostawcze i zapraszamy.

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

Flota Opel Combo Cargo

Kilka z Combo Cargo wydanych w styczniu 2021.

 

Po godzinach? Wypełnij formularz - Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych.

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Cena Opel Movano od ręki