Zabudowa rozponawczo-ratownicza na Oplu Movano. Dla OSP i PSP.
Zastęp strażaków ze sprzętem ratującym życie dociera tego typu "busem" na miejsce zdarzenia. Zabudowa na Oplu Movano.
Ta konkretna została wykonana w Niemczech dla ichniej Feuerwehr, ale podobne nasz salon zamawia dla polskiej straży pożarnej - PSP, OSP - u polskich konwerterów.
Silniki Diesla w Movano zbierają rewelacyjne opinie.
Wg nomenklatury polskiej straży: samochód SLRr.
Przypomina minibus - i faktycznie - w środku są fotele prawie dla zastępu strażaków (zastęp to 8 osób, w tym konkretnym pojeździe jest siedem foteli :). Zabudowa niemieckiej firmy Hensel Fahrzeugbau, podobne wykonujemy w polskich firmach konwertujących.
Przedział dla czterech strażaków, w kabinie kierowcy są dodatkowe trzy siedzenia.
Co wozi samochód rozpoznawczo-ratowniczy straży, oprócz pachołków drogowych? Miewa 100-litrowy zbiornik z wodą, pompę, ręczny sprzęt gaśniczy, aparaty tlenowe.
Wóz ratowniczo-poszukiwawczy, ratownictwa technicznego straży pożarnej. Polska zabudowa na Oplu Movano, koła bliźniacze.
Nowe Vivaro z zabudową 'Samochód operacyjny uprzywilejowany' pojechało z Dixi‑Car do Ochotniczej Straży Pożarnej w Lgocie Wielkiej (łódzkie).
Chrzest szampanem odbył się tuż przed godz. 20, a 9-osobowe Vivaro z silnikiem 120KM będzie służyło w ramach Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego (KSRG). Dlaczego Opel do służby pełnej wyzwań? Nowe Vivaro ma zaskakująco dużą ładowność wyrażoną w kilogramach, a oplowski serwis jest powszechnie dostępny w Polsce i do tego przystępny cenowo.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
BAIC 5 już w salonie Warszawa/Raszyn. Sprawdź sam tę jakość!
01.2024
Awangardowy design Baików widać i na fotografiach. Jednak zdjęcia to za mało, by wyrobić sobie zdanie na temat jakości wykonania samochodu. Mamy już Baika 5 w salonie w Warszawie/Raszynie. Zapraszamy na oględziny samochodu, bez umawiania się.
Na miejscu warto porozmawiać z handlowcem o warunkach ew. zakupu samochodu, czasie oczekiwania na odbiór.
My jesteśmy zbudowani jakością samochodów BAIC. I ergonomią – wypada przymierzyć się do crossovera poprzez zajęcie miejsca za kierownicą, położyć łokieć na podłokietniku, objąć lewarek automatu.