Poliftingowe Movano B - m.in. światła LED do jazdy dziennej, dwie kamery z tyłu. Więcej zmian w środku, m.in. nowa deska - lista zmian.
Movano B - największy model dostawczy Opla. Dostępny w takiej liczbie wersji - blaszak (Van), załogówka, bus 9-os. (Kombi) i kilkadziesiąt konwersji - że trudno podać dane techniczne wszystkich. Tam, gdzie nie piszemy inaczej dane dotyczą blaszaka (nazwa handlowa Movano Furgon).
Dane zostały zebrane w 2017 r., zaktualizowane w 2020 r. i dotyczą głównie modeli dziś oferowanych w salonie. Movano B miało dwa liftingi - w 2014 r. i w 2019 r.
Oferowane obecnie w nowych samochodach, Movano B poliftingowe (2019-)
dane dotyczą wersji furgon i furgon z kabiną załogową
2.3 131KM | 2.3 136KM |
2.3 146KM | 2.3 150KM | 2.3 163KM | 2.3 180KM | |
---|---|---|---|---|---|---|
Diesel, olej napędowy, 2299 cm3, 4 cylindry | ||||||
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d-Temp | Euro 6d | Euro 6d-Temp | Euro 6d | Euro 6d-Temp |
napęd na | tył | przód | tył | przód | tył | przód |
osprzęt silnika | BiTurbo | BiTurbo | BiTurbo, Start&Stop |
BiTurbo, Start&Stop |
BiTurbo, Start&Stop |
BiTurbo, Start&Stop |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 96/131/3500 | 100/136/3500 | 107/146/3500 | 110/150/3500 | 120/163/3500 | 132/180/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 330/1500 | 360/1500 | 360/1500 | 385/1500 | 380/1500 | 400/1500 |
Prędkość maks. (km/h) | 145 | 150 | 150 | 155 | 160 | 163 |
spalanie trasa1 (l/100 km) | 8,5-8,1 | 6,7 | 8,4-8,0 | 5,8-5,3 | 8,4-8,0 | 6,8-6,0 |
spalanie miasto1 (l/100 km) | 9,7-9,4 | 7,5-6,7 | 8,9-8,3 | 7,1-6,1 | 8,9-8,3 | 7,3-7,0 |
spalanie średnio1 (l/100 km) | 9,0-8,6 | 7,2-6,7 | 8,6-8,1 | 6,6-5,8 | 8,6-8,1 | 6,9-6,6 |
emisja CO2 (g/km)1 | 233-224 | 191-177 | 225-211 | 175-154 | 225-211 | 183-175 |
oczyszczanie spalin | bezobsługowy filtr cząstek stałych; katalizator SCR (selektywna redukcja katalityczna) z AdBlue® (wtrysk mocznika); wyświetlacz dostarcza aktualnych informacji o poziomie płynu AdBlue®. | |||||
instalacja elektryczna | akumulator 12V/95Ah, alternator 185A | |||||
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 | 750 |
- z hamulcem (kg) | 2500-3500 | 2500 | 2500-3500 | 2500 | 2500-3500 | 2500 |
nacisk na hak (kg) | 100-140 | 100 | 100-140 | 100 | 100-140 | 100 |
1 pomiar wykonano metodą WLTP; uzyskane w ten sposób wartości przeliczono następnie na NEDC, by można je było porównać z innymi modelami, w tym modelami innych marek.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
2010-2019
Movano B przedliftingowe. Na fot. rzadziej kupowana odmiana dmc 4,5 t z napędem na tył. Movano dominuje w wersjach o dmc 3,5 t z napędem przednim.
Silniki wycofane z oferty, Movano B przedliftingowe (ok. 2014-2019)
2.3 110KM | 2.3 130KM (BiTurbo) |
2.3 145KM BiTurbo | 2.3 163KM BiTurbo | 2.3 170KM BiTurbo | |
---|---|---|---|---|---|
Diesel, olej napędowy, 2299 cm3, 4 cylindry | |||||
norma emisji | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 | Euro 6 |
osprzęt silnika | turbo, opcja Start&Stop |
turbo /BiTurbo | BiTurbo, Start&Stop |
BiTurbo (dwie turbosprężarki bez zmiennej geometrii), system Start&Stop |
BiTurbo (dwie turbosprężarki bez zmiennej geometrii), system Start&Stop |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 81/110/3500 |
96/130/3500 |
107/145/3500 | 120/163/3500 |
125/170/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 285/1250-2000 |
320/1500 330/1500 - z BiTurbo |
360/1500 | 380/1500 |
380/1500 |
Prędkość maks. (km/h) | 140 | 147 | 152 | 161 | |
spalanie trasa* (l/100 km) | 7,2 |
7,2-7,0 |
6,8-6,6 | 6,7 |
7,0-6,8 |
spalanie miasto* (l/100 km) | 9,0
(8,2) |
9,0-8,8 |
7,8-7,4 | 7,3 |
7,7-7,6 |
spalanie średnio* (l/100 km) | 7,8
(7,5) |
7,9-7,7 |
7,2-6,9 | 6,9 |
7,3-7,0 |
emisja CO2 (g/km) * | 206 (199) |
207-201 |
186-179 | 182 |
189-183 |
Silniki wycofane z oferty, Movano B przed małym liftingiem (ok. 2010-2014)
2.3 125KM |
2.3 136KM BiTurbo | 2.3 150KM | |
---|---|---|---|
norma emisji | Euro 5 | Euro 5 | Euro 5 |
osprzęt silnika | turbo | BiTurbo (dwie turbosprężarki bez zmiennej geometrii), system Start&Stop |
turbo |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 92/125/3500 |
100/136/3500 |
110/150/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 310/1250-2500 |
340/1500-2750 |
350/1500-2750 |
spalanie trasa* (l/100 km) | 7,2 |
6,7 |
7,8 |
spalanie miasto* (l/100 km) | 9,0 |
7,3 |
8,6 |
spalanie średnio* (l/100 km) | 7,9 |
6,9 |
8,1 |
emisja CO2 (g/km) * | 211 |
184 |
213 |
* spalanie i emisja CO2 dla wersji Movano Van L2H2 z przednim napędem
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
L1, L2, L3, L4 - długości nadwozia Movano, od najkrótszego do najdłuższego.
H1, H2, H3 - wysokości nadwozia, od najniższego do najwyższego.
DMC - dopuszczalna masa całkowita | Ładowność1 | Pojemność przestrzeni ładunkowej | Promień zawracania między krawężnikami /ścianami | |
---|---|---|---|---|
Przedni napęd | ||||
Blaszak (Van) L1H1 / L1H2 Zobacz też: wymiary wersji załogowej Dołożony drugi, 4-osobowy rząd siedzeń. |
2,8 t | 873 kg | 8 m3 5 m3 z 2. rzędem siedzeń |
12,0/12,5 m |
3,3 t | 1386 kg 1173 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
3,5 t | 1563 kg 1368 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
2,8 t podwyższony | 845 kg | 9 m3 5,3 m3 z 2. rzędem siedzeń |
||
3,3 t podwyższony | 1340 kg 1173 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
3,5 t podwyższony | 1535 kg 1368 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
Blaszak (Van) L2H2 / L2H3 Zobacz też: wymiary wersji załogowej Dołożony drugi, 4-osobowy rząd siedzeń. |
3,3 t | 1296 kg 1100 kg z 2. rzędem siedzeń |
10,8 m3 6,9 m3 z 2. rzędem siedzeń |
13,6/14,1 m |
3,5 t | 1491 kg 1295 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
3,3 t podwyższony | 1260 kg | 12,3 m3 | ||
3,5 t podwyższony | 1450 kg | |||
Blaszak (Van) L3H2 / L3H3 |
3,5t | 1410 kg 1214 kg z 2. rzędem siedzeń |
13 m3 9 m3 z 2. rzędem siedzeń |
15,7/16,2 m |
3,5 t podwyższony | 1370 kg | 14,8 m3 | ||
Tylny napęd | ||||
Blaszak (Van) L3H2 / L3H3 Zobacz też: wymiary wersji załogowej Dołożony drugi, 4-osobowy rząd siedzeń. |
3,5 t | 1144 kg 947 kg z 2. rzędem siedzeń |
12,4 m3 8,3 m3 z 2. rzędem siedzeń |
13,6/14,1 m |
3,5 t koła tylne bliźniaki | 1125 kg 928 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
4,5 t, bliźniaki | 2125 kg 2125 kg z 2. rzędem siedzeń |
|||
3,5 t podwyższony | 1144 kg | 14,2 m3 | ||
3,5 t koła bliźniaki, podwyższony | 1092 kg | |||
4,5 t koła bliźniaki, podwyższony | 2092 kg | |||
Blaszak (Van) L4H2 / L4H3 Zobacz też: wymiary wersji załogowej Dołożony drugi, 4-osobowy rząd siedzeń. |
3,5 t koła tylnej osi pojedyncze | 1102 kg | 14,9 m3 | 15,7/16,2 m |
3,5 t koła tylne bliźniaki | 1047 kg | |||
4,5 t, bliźniaki | 2047 kg | |||
3,5 t koła pojedyncze, podwyższony | 1071 kg | 17 m3 | ||
3,5 t koła bliźniaki, podwyższony | 1005 kg | |||
4,5 t bliźniaki, podwyższony | 2005 kg |
1 W tym kierowca ważący 75 kg.
DMC - dopuszczalna masa całkowita | Ładowność1 | Ile osób | Promień zawracania między krawężnikami /ścianami | |
---|---|---|---|---|
Kombi L1H1 |
3,0 t | 926 kg | 8 lub 9 razem z kierowcą | 12,0/12,5 m |
3,3 t | 1226 kg |
|||
Kombi L2H2 |
3,3 t | 1116 kg | 8 lub 9 razem z kierowcą | 13,6/14,1 m |
3,5 t | 1316 kg |
|||
Bus L3H2 |
3,93 - 3,96 t zależnie od wyposażenia |
1270 - 1300 kg zależnie od wyposażenia |
17 z kierowcą | 15,7/16,2 m zależnie od wyposażenia |
1 W tym kierowca ważący 75 kg.
Dane z innego źródła - polskich cenników - różnią się lekko od cennika niemieckiego (który był źródłem dla tabel powyżej).
Movano van (blaszak) |
||
---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | L1: 5 048 mm L2: 5 548 mm L3: 6 198 mm L4: 6 848 mm |
Szerokość nadwozia (z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 2070/2470 mm | |
Wysokość (bez obciążenia) | z napędem na przód: H1: 2 307 mm H2: 2 488-2 500 mm H3: 2 744-2 749 mm z napędem na tylną oś: H2: 2 527-2 557 mm H3: 2 786-2 815 mm |
|
Rozstaw osi (wersja L1/L2/L3) | 3 182/3 682/4 332 mm | |
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1750/1730 (koła pojedyncze), 1612 (koła bliźniaki) | |
Przestrzeń ładunkowa | Pojemność | 8-17 m3 |
Szerokość między nadkolami | koła pojedyncze: 1380 mm koła bliźniaki: 1080 mm |
|
Długość podłogi | 2175 - 4383 mm | |
Wysokość | 1894 - 2144 mm | |
Masy | Dopuszczalna masa całkowita | 2800 - 4500 kg |
Ładowność | 1390 - 2254 kg | |
Dopuszczalne obciążenie dachu | 200 kg | |
Przyczepa Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą? |
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy bez hamulca | 750 kg |
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy z hamulcami | 2 500 - 3 500 kg | |
Dopuszczalny nacisk na hak | 100 kg przy pojedynczych kołach na tylnej osi 100/120/140 kg przy kołach bliźniakach na tylnej osi |
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l. Opcjonalny bak ma 105 l.
Średnica zawracania: 12,0-15,7 m między krawężnikami • 12,5-16,2 m między ścianami
Akumulator 12V/95Ah • Moc alternatora 185 A
Dopuszczalne obciążenie dachu: 200 kg
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019
od 95900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os, rok prod. 2022
od 80900 zł
cena netto
Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%, rok prod. 2020
od 73100 zł
cena netto
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
Właśnie dostarczyliśmy - Movano krajówkę z windą na osiem europalet. Klient z Wielkopolski, a zabudowę zrealizował i samochód dostarczył salon Dixi‑Car w Radomiu.
To raczej krótkie Movano. Możliwe jest nawet 12 palet; dzięki temu, że tylko osiem, samochód jest zwrotny i doskonały do dostaw ekspresowych na terenie Polski. Obmet zajmuje sie obróbką CNC.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!