7-miejscowa fabryczna załogowa wywrotka na Oplu Movano może mieć przedni lub tylny napęd, dmc 3,5 t, lub 4,5 t. Burty aluminiowe lub stalowe, wywrot na tył lub trójstronny. Doskonała jakość wykonania. Zamów do firmy!
Prezentowana na zdjęciach wywrotka - z napędem na przód - ma dmc 3,5 t. i jeździmy na prawie jazdy kat. B.
Wywrotka fabryczna wychodzi korzystniej cenowo bo rabatujemy cały samochód. W przypadku zabudowy montowanej w Polsce rabatujemy tylko podwozie.
Dodatkowo za wywrotką fabryczną przemawia krótszy czas oczekiwania.
Obfotografowany egzemplarz to fabryczna wywrotka na podwoziu L3H1, silnik 2.3 CDTi 130KM (są też silniki 145KM i 163KM), z napędem na przód o dopuszczalnej masie całkowitej 3,5 t, burtami aluminiowymi i z wywrotem tylko na tył. Porównajmy wymiary oplowskich skrzyń:
Wywrotka fabryczna Opel Movano | Wymiary skrzyni z kabiną pojedynczą | Wymiary skrzyni z kabiną załogową |
---|---|---|
na podwoziu L2H1 | 3205 x 2040 mm | |
na podwoziu L3H1 wymiary skrzyni takie same przy napędzie na przód i na tył |
3740 x 2040 mm | 3205 x 2040 mm (prezentowany egzemplarz) |
na podwoziu L3H1 z napędem na tył i kołami bliźniakami tylnej osi
|
3105 x 2040 mm (w standardzie skrzynka narzędziowa za kabiną) |
3105 x 2040 mm |
Przyjrzyjmy się wybranym opcjom:
Opcja | Kod opcji w cenniku pdf dostępnym obok |
---|---|
Zamiana z aluminiowych na stalowe burty, z wywrotem na tył (niedostępna w wersjach D.M.C 4,5t w zależności od wersji silnikowej) | Y3V |
Mechanizm wywrotu trójstronnego, z aluminiowymi burtami | Y3T |
Mechanizm wywrotu trójstronnego, ze stalowymi burtami (niedostępna w wersjach D.M.C 4,5t w zależności od wersji silnikowej) | Y3U |
Pojemnik na narzędzia pod skrzynią ładunkową | K2Z |
Burty wywrotki i pojemnik na narzędzia lakierowane w kolorze nadwozia (tylko w kolorze pomarańczowym - Mandarin) | 5D6 |
Zamawiasz wywrotkę u nas - odbierasz u nas, zadzwoń do naszych sprzedawców.
Diesle w Movano zbierają pochlebne opinie za niskie spalanie, moc i trwałość. Przeczytaj opinie o silniku 2.3 CDTi.
Dodajmy jedne z najniższych w klasie lekkich pojazdów użytkowych koszty użytkowania Movano, tzw. TCO - więcej.
Wersja z wywrotem na tył. Dostępna jest też wersja z wywrotem trójstronnym.
Lakierowana podłoga skrzyni ładunkowej, burty aluminiowe. Zamiennie mogą być stalowe.
Nisko opadająca krawędź szyby drzwi kierowcy ułatwia manewrowanie na placu budowy.
Fabryczny Opel Kiper.
Lakier pomarańczowy to obecnie firmowy lakier oplowskich zabudów na samochodach dostawczych.
Pod skrzynią widoczne żółte zaczepy do siatki pokrywającej używanej w przypadku przewozu liści, gałęzi, lekkich odpadów.
Zobacz też: wywrotkę zabudowaną w Polsce i wywrotkę z wysokimi burtami dla ogrodnictwa (liście, gałęzie).
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.