Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Laweta ALGEMA

Alternatywą dla standardowej lawety jest wysokiej jakości autolaweta firmy Algema na Oplu Movano. Unikalna konstrukcja łamanej ramy, obniżony środek ciężkości i wysoka ładowność - możliwość pracy w mieście i w trudnym terenie. Ekonomiczne silniki 2.3 CDTi - zobacz dane i spalanie. Zamów Algemę w Dixi‑Car.

Laweta pomocy drogowej

Pomimo wielu lat na rynku, Algema jest rodzynkiem wśród ofert.

 

Movano, na którym zabudowujemy tę zwrotną lawetę jest chwalone za trwałość przez Dekrę, a także przez użytkowników - zobacz opinie. Załadunek/rozładunek Algemy w 8 sekund! Gotowy na negocjacje? Porozmawiaj o tej zabudowie z naszym specjalistą ds. zabudów.

 

Algema - dla kogo?

Jakie są przewagi zabudowy MINI-BLITZ marki ALGEMA® nad regularną lawetą?

  • zwrotny 2-osiowy pojazd
  • duży prześwit bez skosu tylnego
  • czas wychylenia platformy, wysunięcia najazdów i wjechania samochodem to zaledwie 8 sekund
  • minimalna ilość miejsca potrzebna do rozłożenia zabudowy w celu załadunku i rozładunku (krótkie najazdy)
 

Piotr Damaziak

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Przemysław Zimnicki

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Piotr Orłowski

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 601 340 336  WhatsApp

Agnieszka Rospędowska

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

 

Algema przed salonem, dealer

Algema zbudowana na poliftingowym Oplu Movano B. Przed salonem Dixi-Car Warszawa/Raszyn. Zapraszamy.

 

Zabudowa laweta Algema Mini Blitz Opel Movano

Ściany boczne aluminiowe, anodowane, z możliwością lakierowania lub oklejania. Pojedyncza oś tylna daje zwrotność, w przeciwieństwie do standardowych, dwóch osi tylnych Algem serii Blitzlader.

 

Nasza laweta w punktach:

  • Model MINI BLITZ austriacko-niemieckiej marki ALGEMA®
  • Dixi-Car wykonuje ją na Oplu Movano - zobacz opinie o podwoziu
  • dopuszczalna masa całkowita 3500kg, wystarczy prawo jazdy kat. B
  • masa własna około 2200 kg (podwozie + zabudowa)
  • opony 225/65 R16, felgi stalowe 6,5J
  • wymiary platformy 4,90 x 2,10 m, wysokość 0,78 m, kąt najazdu ok. 8,5 st. (możliwość łagodniejszego najazdu pod kątem 3,5 st. poprzez opcjonalne potrójne, rozkładane rampy, ich foto poniżej)
  • długość całkowita lawety Opel Movano Algema 7475 mm, szerokość całkowita 2100 mm
  • Wyposażenie standardowe zabudowy Mini Blitz:
    • podwozie na zawieszeniu pneumatycznym
    • hydraulicznie wychylane, "łamane" podwozie (nowy, wzmocniony mechanizm nożycowy)
    • stalowo-aluminiowa konstrukcja podwozia
    • 6 przycisków po lewej i prawej stronie do sterowania zabudową, rampami i wyciągarką
    • dwie hydraulicznie wysuwane, szerokie, aluminiowe tylne rampy najazdowe
    • aluminiowa, przestawna podstawa pod koła przewożonego pojazdu - 1 szt.
    • "trapezowe" pasy mocujące (dług. 2,3 m) - 4 szt.
    • otwory do mocowania pasów w ścianie bocznej, co 30 cm
    • uchwyt koła zapasowego pod podwoziem - 1 szt.
    • bariera "A" (niska) za szoferką, kolor kabiny
    • obudowy, maskownice boczne, przed i za osią tylną, anodowane
    • skrzynka narzędziowa Mini-Blitz prawa, zintegrowana z osłonami bocznymi, przed osią tylną, rozmiary 780 x 310 x 345 mm, zamykana
    • wyciągarka elektryczna 4300 kg, lina syntetyczna, hak, przesuw boczny manualny
    • bezprzewodowe sterowanie Tele-Radio® (sterowanie platformą, najazdami i wyciągarką)
    • lampa ostrzegawcza full LED na dachu (długość 1400 mm)
    • lampy robocze LED (2 szt., montaż za kabiną do bariery "A", 2160 lumenów)

 

Przechylona, złamana laweta Algema Miniblitz

Kąt najazdu 8,0 - 8,5 stopnia w podstawowej konfiguracji. Można zmniejszyć kąt do 3,5 stopnia stosując opcjonalne rozkładane rampy, patrz zdjęcie niżej.

 

Wyposażenie opcjonalne Algemy Miniblitz

Trzy częściowy najazd rampa Algema Fitzel kąt 3,5 stopnia

Opcja: potrójnie rozkładane rampy powalają uzyskać kąt najazdu 3,5 stopnia.

  • skrzynka narzędziowa MINI-BLITZ lewa, zintegrowana z osłonami bocznymi, rozmiary 780 x 310 x 345 mm, zamykana
  • rampa dodatkowa, trzysegmentowa, rozkładana, 2 szt., długość po rozłożeniu 2020 mm, kąt najazdu 3,5 st., przechowywanie w skrzynce narzędziowej
  • środkowa rampa aluminiowa, manualnie wysuwana (dodatkowa aluminiowa rampa między rampami głównymi, bez możliwości dużego obciążania)
  • hak holowniczy, demontowalny (2500 kg uciągu, DMC zestawu 6000 kg) - zobacz jaka kategoria prawa jazdy wymagana przy takim zestawie

 

Wyciągarka na rolkach, platforma Algema

Wyciągarka elektryczna 4300 kg z liną syntetyczną, przesuwana na boki na rolkach, sterowana z kabla i zdalnie.

 

Blokada kół na lawecie Algema

Blokada kół z możliwością ustawienia po naprowadzeniu samochodu; niska i mocna zarazem. Nawet krzywo wciągnięty samochód podeprzemy poprawnie.

 

Przyciski sterowania platformą lawety Algema i pochylniami

Sterowanie ręczne z obu stron zabudowy oraz bezprzewodowe. Dwa przyciski po lewej - Seilwinde - sterują kołowrotem. Cztery przyciski po prawej: góra - dół sterują platformą; lewo - prawo odpowiadają za wysuwanie tylnych najazdów.

 

Autolaweta Algema dwuosiowa

Wiele lat na rynku, a przegubowa rama wciąż zaskakuje. Dwuosiowe Algemy są poręczniejsze niż trzyosiowe.

 

Laweta czy pomoc drogowa?

Prezentowany samochód to laweta, w myśl polskich przepisów. Jest pomarańczowa lampa na kabinie i wciągarka, ale by można było mówić o "pomocy drogowej", potrzebny byłby jeszcze hak i oznakowanie ostrzegawcze nadwozia. Te dwie rzeczy są dostępne do naszej Algemy jako opcje.

Zobacz różnice laweta vs pomoc drogowa.

 

Algema dwu- czy trzy-osiowa?

Popularne są Algemy Blitzlader 2 i Blitzlader R, obydwie są trzyosiowe (powdójna oś tylna) i mają ładowność 3,1 t. Ich dmc przekracza 3,5 tony, więc wymagane jest prawo jazdy kategorii C.

Algema Speeder ma dmc 3,5 t i dwie osie, lecz jej ładowność wynosi ok. 1400 kg, czyli jest zbliżona do naszego jednoosiowego, zwrotnego Mini Blitz'a.

Algema Festplateau jest już konwencjonalną lawetą, czyli nie ma przegubowej ramy; wysoka jakość wykonania charakterystyczna dla pojazdów firmy Fit-Zel GmbH z Neuhofen an der Krems (Austria) i EDER GmbH z Tuntenhausen (Niemcy).

 

Wysoki prześwit pomoc drogowa

Wysoki prześwit na całej długości - możliwość pracy jako pomoc drogowa w mieście, przy parkowaniu prostopadłym, niestandardowej wysokości progach zwalniających, na budowach, terenach typu "dziki parking".

 

Opel Movano Algema

Opel - dostępny serwis, tańsze części. Trwały silnik 2.3 CDTi.

 

Podwozie

Opel Movano podwozie L3H1 2.3 BiTurbo 170KM, d.m.c. 3500 kg, napęd na koła przednie, koła tylnej osi pojedyncze. Z ciekawszych opcji: fotel kierowcy pneumatyczny, zbiornik paliwa 105 l (zamiast standardowego 80 l).

 

Gwarancja i termin dostawy

Czas wykonania zabudowy Algema na nowym podwoziu Opla Movano to 3 tygodnie. Do tego trzeba doliczyć wyprodukowanie i transport z fabryki samego podwozia (ew. podwozie ze stocku, wtedy szybciej). Rejestracja na podstawie Dopuszczenia Jednostkowego. Gwarancja Opla na podwozie, tu jej warunki dla Movano; do tego 24-miesięczna gwarancja od firmy Algema - FitZel na zabudowę. Dostępność części zamiennych do zabudowy: 24 godziny.

 

 

Piotr Damaziak

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Przemysław Zimnicki

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Piotr Orłowski

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 601 340 336  WhatsApp

Agnieszka Rospędowska

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

 

Auto osobowe na lawecie

Trudny teren, ciasnota miasta - typowe zastosowanie Algemy.

 

HDS

HDS

 

Po godzinach? Wypełnij formularz - Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych.

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2024, czy czekać do 2025? Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Oplu Movano

Używane Movano

Dane techniczne

Nowe Movano 2019/2020

Fabryczna wywrotka
Zabudowy "polskie"
Pakiety do przestrzeni ładunkowej

Tylny napęd - po co?
Okresy międzyprzeglądowe
Opinie klientów
Euro6 a Movano

 

pdf Katalog Movano Van

pdf Katalog Movano Konwersje

pdf Katalog Movano Bus

pdf Wymiary, szkice

pdf Prezentacja "w pigułce", z polską specyfiką

 

pdf Test "Fleet" 06/2017

pdf Test (Movano vs Jumper)

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja mech. i lakier: 2 lata
Gwarancja na perforację: 6 lat więcej

Ochrona pogwarancyjna
Do 8 lat więcej

Jak często przegląd?
co 40 tys. km/2 lata więcej
wyjątek: Movano Bus 30 tys. km/1 rok

Free2Move
Movano w abonamencie na firmę

Zobacz
Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 3 cena