Laweta ALGEMA

Alternatywą dla standardowej lawety jest wysokiej jakości autolaweta firmy Algema na Oplu Movano. Unikalna konstrukcja łamanej ramy, obniżony środek ciężkości i wysoka ładowność - możliwość pracy w mieście i w trudnym terenie. Ekonomiczne silniki 2.3 CDTi - zobacz dane i spalanie. Zamów Algemę w Dixi‑Car.

Laweta pomocy drogowej

Pomimo wielu lat na rynku, Algema jest rodzynkiem wśród ofert.

 

Movano, na którym zabudowujemy tę zwrotną lawetę jest chwalone za trwałość przez Dekrę, a także przez użytkowników - zobacz opinie. Załadunek/rozładunek Algemy w 8 sekund! Gotowy na negocjacje? Porozmawiaj o tej zabudowie z naszym specjalistą ds. zabudów.

 

Algema - dla kogo?

Jakie są przewagi zabudowy MINI-BLITZ marki ALGEMA® nad regularną lawetą?

  • zwrotny 2-osiowy pojazd
  • duży prześwit bez skosu tylnego
  • czas wychylenia platformy, wysunięcia najazdów i wjechania samochodem to zaledwie 8 sekund
  • minimalna ilość miejsca potrzebna do rozłożenia zabudowy w celu załadunku i rozładunku (krótkie najazdy)

 

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

 

Zabudowa laweta Algema Mini Blitz Opel Movano

Ściany boczne aluminiowe, anodowane, z możliwością lakierowania lub oklejania. Pojedyncza oś tylna daje zwrotność, w przeciwieństwie do standardowych, dwóch osi tylnych Algem serii Blitzlader.

 

Nasza laweta w punktach:

  • Model MINI BLITZ austriacko-niemieckiej marki ALGEMA®
  • Dixi-Car wykonuje ją na Oplu Movano - zobacz opinie o podwoziu
  • dopuszczalna masa całkowita 3500kg, wystarczy prawo jazdy kat. B
  • masa własna około 2200 kg (podwozie + zabudowa)
  • opony 225/65 R16, felgi stalowe 6,5J
  • wymiary platformy 4,90 x 2,10 m, wysokość 0,78 m, kąt najazdu ok. 8,5 st. (możliwość łagodniejszego najazdu pod kątem 3,5 st. poprzez opcjonalne potrójne, rozkładane rampy, ich foto poniżej)
  • długość całkowita lawety Opel Movano Algema 7475 mm, szerokość całkowita 2100 mm
  • Wyposażenie standardowe zabudowy Mini Blitz:
    • podwozie na zawieszeniu pneumatycznym
    • hydraulicznie wychylane, "łamane" podwozie (nowy, wzmocniony mechanizm nożycowy)
    • stalowo-aluminiowa konstrukcja podwozia
    • 6 przycisków po lewej i prawej stronie do sterowania zabudową, rampami i wyciągarką
    • dwie hydraulicznie wysuwane, szerokie, aluminiowe tylne rampy najazdowe
    • aluminiowa, przestawna podstawa pod koła przewożonego pojazdu - 1 szt.
    • "trapezowe" pasy mocujące (dług. 2,3 m) - 4 szt.
    • otwory do mocowania pasów w ścianie bocznej, co 30 cm
    • uchwyt koła zapasowego pod podwoziem - 1 szt.
    • bariera "A" (niska) za szoferką, kolor kabiny
    • obudowy, maskownice boczne, przed i za osią tylną, anodowane
    • skrzynka narzędziowa Mini-Blitz prawa, zintegrowana z osłonami bocznymi, przed osią tylną, rozmiary 780 x 310 x 345 mm, zamykana
    • wyciągarka elektryczna 4300 kg, lina syntetyczna, hak, przesuw boczny manualny
    • bezprzewodowe sterowanie Tele-Radio® (sterowanie platformą, najazdami i wyciągarką)
    • lampa ostrzegawcza full LED na dachu (długość 1400 mm)
    • lampy robocze LED (2 szt., montaż za kabiną do bariery "A", 2160 lumenów)

 

Przechylona, złamana laweta Algema Miniblitz

Kąt najazdu 8,0 - 8,5 stopnia w podstawowej konfiguracji. Można zmniejszyć kąt do 3,5 stopnia stosując opcjonalne rozkładane rampy, patrz zdjęcie niżej.

 

Wyposażenie opcjonalne Algemy Miniblitz

Trzy częściowy najazd rampa Algema Fitzel kąt 3,5 stopnia

Opcja: potrójnie rozkładane rampy powalają uzyskać kąt najazdu 3,5 stopnia.

  • skrzynka narzędziowa MINI-BLITZ lewa, zintegrowana z osłonami bocznymi, rozmiary 780 x 310 x 345 mm, zamykana
  • rampa dodatkowa, trzysegmentowa, rozkładana, 2 szt., długość po rozłożeniu 2020 mm, kąt najazdu 3,5 st., przechowywanie w skrzynce narzędziowej
  • środkowa rampa aluminiowa, manualnie wysuwana (dodatkowa aluminiowa rampa między rampami głównymi, bez możliwości dużego obciążania)
  • hak holowniczy, demontowalny (2500 kg uciągu, DMC zestawu 6000 kg) - zobacz jaka kategoria prawa jazdy wymagana przy takim zestawie

 

Wyciągarka na rolkach, platforma Algema

Wyciągarka elektryczna 4300 kg z liną syntetyczną, przesuwana na boki na rolkach, sterowana z kabla i zdalnie.

 

Blokada kół na lawecie Algema

Blokada kół z możliwością ustawienia po naprowadzeniu samochodu; niska i mocna zarazem. Nawet krzywo wciągnięty samochód podeprzemy poprawnie.

 

Przyciski sterowania platformą lawety Algema i pochylniami

Sterowanie ręczne z obu stron zabudowy oraz bezprzewodowe. Dwa przyciski po lewej - Seilwinde - sterują kołowrotem. Cztery przyciski po prawej: góra - dół sterują platformą; lewo - prawo odpowiadają za wysuwanie tylnych najazdów.

 

Autolaweta Algema dwuosiowa

Wiele lat na rynku, a przegubowa rama wciąż zaskakuje. Dwuosiowe Algemy są poręczniejsze niż trzyosiowe.

 

Laweta czy pomoc drogowa?

Prezentowany samochód to laweta, w myśl polskich przepisów. Jest pomarańczowa lampa na kabinie i wciągarka, ale by można było mówić o "pomocy drogowej", potrzebny byłby jeszcze hak i oznakowanie ostrzegawcze nadwozia. Te dwie rzeczy są dostępne do naszej Algemy jako opcje.

Zobacz różnice laweta vs pomoc drogowa.

 

Algema dwu- czy trzy-osiowa?

Popularne są Algemy Blitzlader 2 i Blitzlader R, obydwie są trzyosiowe (powdójna oś tylna) i mają ładowność 3,1 t. Ich dmc przekracza 3,5 tony, więc wymagane jest prawo jazdy kategorii C.

Algema Speeder ma dmc 3,5 t i dwie osie, lecz jej ładowność wynosi ok. 1400 kg, czyli jest zbliżona do naszego jednoosiowego, zwrotnego Mini Blitz'a.

Algema Festplateau jest już konwencjonalną lawetą, czyli nie ma przegubowej ramy; wysoka jakość wykonania charakterystyczna dla pojazdów firmy Fit-Zel GmbH z Neuhofen an der Krems (Austria) i EDER GmbH z Tuntenhausen (Niemcy).

 

Wysoki prześwit pomoc drogowa

Wysoki prześwit na całej długości - możliwość pracy jako pomoc drogowa w mieście, przy parkowaniu prostopadłym, niestandardowej wysokości progach zwalniających, na budowach, terenach typu "dziki parking".

 

Opel Movano Algema

Opel - dostępny serwis, tańsze części. Trwały silnik 2.3 CDTi.

 

Podwozie

Opel Movano podwozie L3H1 2.3 BiTurbo 170KM, d.m.c. 3500 kg, napęd na koła przednie, koła tylnej osi pojedyncze. Z ciekawszych opcji: fotel kierowcy pneumatyczny, zbiornik paliwa 105 l (zamiast standardowego 80 l).

 

Gwarancja i termin dostawy

Czas wykonania zabudowy Algema na nowym podwoziu Opla Movano to 3 tygodnie. Do tego trzeba doliczyć wyprodukowanie i transport z fabryki samego podwozia (ew. podwozie ze stocku, wtedy szybciej). Rejestracja na podstawie Dopuszczenia Jednostkowego. Gwarancja Opla na podwozie, tu jej warunki dla Movano; do tego 24-miesięczna gwarancja od firmy Algema - FitZel na zabudowę. Dostępność części zamiennych do zabudowy: 24 godziny.

 

 

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

 

Auto osobowe na lawecie

Trudny teren, ciasnota miasta - typowe zastosowanie Algemy.

 

HDS

HDS

 

Po godzinach? Wypełnij formularz - Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych.

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Opel jedyny w Polsce z dwoma modelami w TOP5!

10.2019

Wyniki sprzedaży Opla w Polsce, wrzesień 2019

Opel, jako jedyny producent, ma dwa modele w pierwszej piątce rankingu najlepiej sprzedających się samochodów na polskim rynku we wrześniu (miejska Corsa i kompaktowa Astra).

Nową Astrę w pierwszych dziewięciu miesiącach 2019 roku wybrało 10 433 klientów polskich salonów; modelu Corsa - Opel sprzedał 6 842 sztuki. Zapowiada to dobrą dostępność części i konkurencyjne ceny serwisu w przyszłości. Na trzecim miejscu znalazła się Insignia - 2 916 szt. sprzedanych w Polsce od stycznia do września.

Skąd tak dobre wyniki Corsy i Astry? Poza niemiecką technologią, dobra cena. Na horyzoncie już nowa Corsa i nowa Astra.

Więcej - jak sprzedają się Ople


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód w 2019? [Taniej nie będzie]

Wywiad
Free2Move
Movano w abonamencie na firmę

Zobacz
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Międzynarodówki od 98 900 zł netto, telefon