Movano plandeka właśnie wydany klientowi, przed salonem Opel Radom. Równolegle oferujemy wersje z kabinami sypialnymi: nad szoferką, za kabiną kierowcy.
Super bogate Movano plandeka (fotel pneumatyczny, webasto, klimatyzacja automatyczna, nawigacja) z silnikiem 2.3 CDTi 170KM wyjechało z naszego salonu w Radomiu.
Zabudowę precyzyjnie wykonała firma Carpol.
Movano Plandeka w prześlicznym kolorze. Auto żegnane jest przez cały personel Dixi. Mamy nadzieję, że u nowego właściciela będzie mu dobrze jak u nas - napisał szef salonu.
Zbiornik paliwa na 105 l - opcja dodatkowa wybrana przez klienta. Fabryczny zbiornik ma 80 l, co przy braku kabiny sypialnej każe przypuszczać, że samochód będzie wykorzystywany do ekspresowych dostaw na terenie Polski.
Zainteresowany zakupem podobnego wołu roboczego? Może wersja z leżanką? Zobacz foto poniżej, przeczytaj opinie o Movano 2.3 Diesel, zadzwoń do naszych sprzedawców.
Ta piękna zabudowa powstała w Polsce, w firmie Carpol, na fabrycznym podwoziu Opla Movano o dmc 3,5 t.
Biały lakier Arctic, bez dopłaty - łatwy do oklejania logo firmy na drzwiach. Do niego idealnie pasuje granatowa plandeka. Widoczna lewa burtofiranka.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Panel sterowania ogrzewaniem postojowym Webasto. Na desce rozdzielczej.
Klimatyzacja automatyczna, czyli z zadawaną temperaturą. Zobacz różnice klima manualna - automatyczna - elektroniczna.
Regulacja pneumatycznego fotela kierowcy.
Fabryczne podwozie pod zabudowę Movano. Nasz salon dostarcza samochód dostawczy do polskiej firmy konwertującej, ty odbierasz od nas gotowy pojazd z zabudową.
Lusterko kierowcy. W cenniku Movano szukaj opcji "Lusterka zewnętrzne na przedłużonych ramionach".
Wycięte logo firmy Carpol, która przygotowała zabudowę.
Co klient domówił w fabryce ponad standard do prezentowanego Movano 2.3 CDTi 170 KM?
Co klient domówił w firmie Carpol do bazowej zabudowy "plandeka"?
Bazowa zabudowa "plandeka" obejmuje:
burty aluminiowe o wysokości 400 mm, dzielone symetrycznie, zamknięcia pionowe kasetowe ● podłoga ze sklejki antypoślizgowej gr. 15 mm, wodoodpornej, foliowanej od spodu i uszczelniana silikonem ● rama pośrednia i podłużnice z profili aluminiowych, system 70/90 ● słupki narożne aluminiowe przykręcane, słupek środkowy aluminiowy szybkodemontowalny ● stopień wejściowy składany zamontowany na tylnej burcie ● osłona kabiny kierowcy, profile aluminiowe, 3 szt. ● stalowe uchwyty mocowania ładunku, 12 szt., zamontowane w profilu obwodowym ● nadkola plastikowe z fartuchami ● odeskowanie drewniane wewnętrznej strony plandeki na ścianach bocznych, trzy rzędy na wysokości ● aluminiowe słupy, stelaż górny oraz rurki podtrzymujące plandekę ● plandeka celna, kolor granatowy (RAL 5002), gramatura 670 g/m2, dach plandeki z materiału półprzezroczystego ● przedłużenie tylnej belki świateł stalowe, ocynkowane, lakierowane w kolorze nadwozia
Plandeka na podwoziu Movano - zobacz gamę dostawczych Opel.
Skrzynia mieści 8, 9 lub 10 europalet, są dostępne różne rozmiary. Dopuszczalna masa całkowita 3,5 tony lub 4,5 t - większość klientów zamawia tę pierwszą.
W kabinie: manometr i sterowanie kompresorem tylnych poduszek powietrznych. Więcej o miechach zawieszenia.
Klient zamówił tańszą wersję plandeki - bez kurnika. Ze spojlerem dachowym i owiewkami. Na drugim planie widać Movano plandekę z kabiną Spojtrak (leżanki za fotelem kierowcy). Do przewozów międzynarodowych najpopularniejsza jest leżanka nad kierowcą.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.