Miechy - pneumatyczne zawieszenie do Movano i Vivaro. Poprawiają stabilność busa pod obciążeniem, zwiększają komfort kierowcy. Możliwość montażu miechów u nas w serwisie. Miechy firmy Drive-Rite z autoryzacją Opla.
Miechy w pojazdach o dmc do 3,5 t stały się popularne dzięki przewozom międzynarodowym. Większość miechów montuje się w busach, zabudowach międzynarodowych z plandeką i kurnikiem. Czasem też do blaszaków.
Typowy samochód - bus, w którym powinny być miechy - poduchy zawieszenia.
U dealera (w naszym serwisie) albo w polskiej firmie zabudowującej podwozie. U dealera wyjdzie taniej. Ok. 3,5 h trwa montaż u nas. Montujemy poduchy i w samochodach nowych, i w używanych.
W ofercie Opla przede wszystkim do Opli Movano, zwłaszcza w wersji skrzynia z plandeką. Również do Opli Vivaro, które jeżdżą w długie trasy i bywają przeciążane.
Do samochodów zarówno z przednim, jak i tylnym napędem (tylny napęd mamy w niektórych wersjach Movano).
Koła pojedyncze lub koła bliźniacze.
Montujemy poduchy na tylnej osi.
Na pewno polecamy zestaw z kompresorem-sprężarką, ew. można zrezygnować z dwóch obwodów. Przy Movano cena zestawu wynosi ok... 1,0-2,5% ceny nowego pojazdu, czyli są to funny money, na tle korzyści jakie daje pneumatyczne zawieszenie.
Miech, poduszka pneumatyczna. Dwie montujemy na tylnej osi.
Głównym "klientem" miechów jest Movano, ale w mocno obciążanym (przeciążanym) Vivaro pneumatyczne zawieszenie też się sprawdzi. Szczególnie w samochodzie, który jeździ w długie, międzynarodowe trasy.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.