Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Platforma to w uproszczeniu furgon z szoferką i z podłogą bez karoserii z tyłu. Jest to baza do bardziej nietypowych konwersji. Vivaro Platforma z nazwy i kodu modelu jest wersją wyposażeniową Edition – bazuje tylko na długiej wersji Extra Long i z większą klasą DMC 2.9t. Natomiast jej wyposażenie standardowe i możliwości doposażenia są gdzieś pomiędzy Furgonem (blaszakiem) Essentią, a Furgonem Edition.
Standardowo nie jest wyposażona np. w lakierowane zderzaki, pełne kołpaki oraz tempomat. Posiada natomiast w standardzie, jak na każde Vivaro przystało, m.in.: klimatyzację, elektryczne szyby i lusterka, oraz radio z łączami Bluetooth i USB.
Chłodnia |
Izoterma |
Skrzynia dla ekipy budowlanej |
Skrzynia z plandeką |
Vivaro platforma na linii produkcyjnej. Jak widać szoferka, tak jak w przypadku Movano Platfromy, jest niezabudowana z tyłu przegrodą. Możliwość dodania stałej przegrody z oknem lub bez pojawi się wkrótce.
Dixi-Car pierwszym dealerem Opli dmc 3.5t w Polsce!
02.2021
Dixi‑Car S.A. jest w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów dealerem samochodów dostawczych Opel w Polsce. Notujemy 91% wzrost zainteresowania w segmencie dmc 3,5t.
Mamy dwóch wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych sprzedawców w salonie w Raszynie k. Warszawy i sprzedawcę w salonie w Radomiu.
W styczniu 2021 r. codziennie z salonów Dixi-Car wydawaliśmy średnio jeden nowy samochód dostawczy. Według popularności były to Combo Cargo (10 szt.), Movano (9 szt.) i Vivaro (2 szt.). Liczby te nie obejmują sprzedaży używanych aut dostawczych.
Zobacz, jak zabudowujemy dostawcze i zapraszamy.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Kilka z Combo Cargo wydanych w styczniu 2021.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Vivaro 2.0 122 kM Furgon Flex z podwójną kabiną (5 osobowy, drugi rząd składany)
od 1349 zł
+vat/mc w Drive Plan
Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop, rok prod. 2020
od 125850 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022
11.2020
Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.
Fabryka Opla w Gliwicach.
Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.
Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.