Platforma to w uproszczeniu furgon z szoferką i z podłogą bez karoserii z tyłu. Jest to baza do bardziej nietypowych konwersji. Vivaro Platforma z nazwy i kodu modelu jest wersją wyposażeniową Edition – bazuje tylko na długiej wersji Extra Long i z większą klasą DMC 2.9t. Natomiast jej wyposażenie standardowe i możliwości doposażenia są gdzieś pomiędzy Furgonem (blaszakiem) Essentią, a Furgonem Edition.
Standardowo nie jest wyposażona np. w lakierowane zderzaki, pełne kołpaki oraz tempomat. Posiada natomiast w standardzie, jak na każde Vivaro przystało, m.in.: klimatyzację, elektryczne szyby i lusterka, oraz radio z łączami Bluetooth i USB.
Chłodnia |
Izoterma |
Skrzynia dla ekipy budowlanej |
Skrzynia z plandeką |
Vivaro platforma na linii produkcyjnej. Jak widać szoferka, tak jak w przypadku Movano Platfromy, jest niezabudowana z tyłu przegrodą. Możliwość dodania stałej przegrody z oknem lub bez pojawi się wkrótce.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Renault Master L3H3, 2,3 DCI 170KM, Nawigacja, bluetooth, tempomat, Vat23%, rok prod. 2017
od 69900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 1
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.