Platforma to w uproszczeniu furgon z szoferką i z podłogą bez karoserii z tyłu. Jest to baza do bardziej nietypowych konwersji. Vivaro Platforma z nazwy i kodu modelu jest wersją wyposażeniową Edition – bazuje tylko na długiej wersji Extra Long i z większą klasą DMC 2.9t. Natomiast jej wyposażenie standardowe i możliwości doposażenia są gdzieś pomiędzy Furgonem (blaszakiem) Essentią, a Furgonem Edition.
Standardowo nie jest wyposażona np. w lakierowane zderzaki, pełne kołpaki oraz tempomat. Posiada natomiast w standardzie, jak na każde Vivaro przystało, m.in.: klimatyzację, elektryczne szyby i lusterka, oraz radio z łączami Bluetooth i USB.
Chłodnia |
Izoterma |
Skrzynia dla ekipy budowlanej |
Skrzynia z plandeką |
Vivaro platforma na linii produkcyjnej. Jak widać szoferka, tak jak w przypadku Movano Platfromy, jest niezabudowana z tyłu przegrodą. Możliwość dodania stałej przegrody z oknem lub bez pojawi się wkrótce.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1867 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1867 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1901 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.