NOWE SILNIKI 1.6 CDTi BiTurbo - w trasie od 5,5 l/100 km
Fot. Wersja Kombi (6-osobowa) i blaszak. Będą również dostępne: bus 9-osobowy i zabudowy specjalne, m.in. skrzynia z opuszczanymi burtami.
Czym się wyróznia?
Nowoczesny Diesel 1.6 w odmianach Turbo albo BiTurbo (sekwencyjne doładowanie i dwustopniowy Intercooler). Średnie spalanie Vivaro z silnikiem 1.6 BiTurbo - niecałe 6 l ON na 100 km!
| 1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
|---|---|---|---|---|
| Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
| Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
| skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
| moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
| moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
| Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
| Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
| Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
| Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Więcej danych - silniki Euro5 i Euro 6
W fabryce w Luton w Wlk. Brytanii. Od 2001 r. wyprodukowano tam już 600 tys. Opli Vivaro. Wraz z MR 2014 rozszerzona zostanie gama fabrycznych konwersji specjalnych. Do tego dojdzie oferta polskich firm adaptujących, z którymi współpracuje salon Dixi-Car. Zapraszamy!
Fot. Elegancka sylwetka do miasta - duże, przeźroczyste reflektory z matowymi wstawkami, przetłoczenia na panelach bocznych, wielki grill, zwarte rozmiary (dwie długości: 5 m lub 5,5 m).
Fot. Autorzy Vivaro A.D. 2014 mówią o swoim projekcie "spotkanie rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką technologią". Poprzedniej generacji wyprodukowano 600 tys. egzemplarzy - czy nowe Vivaro przebije ten wynik?
| Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
|---|---|---|
| długość [mm] | 4998 | 5398 |
| szerokość [mm] | 2283 | |
| wysokość [mm] | 1968 | |
| długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
| liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Fot. Włączone światła dzienne LED tak bardzo integrują się z karoserią, że zauważa się je po dłuższej chwili.
Fot. Turbo Diesel 1.6 w nowym Vivaro może palić średnio poniżej 6 l / 100 km.
Blaszak - 3 osobowyprzestrzeń bagażowa od 5,2 do 8,6 m3 ![]() ![]() ![]() |
Kabina załogowado 6 osób ![]() ![]() ![]() |
Bus "Kombi"9-osobowy ![]() ![]() ![]() |
|
Aluminiowy bagażnik koszowy - przewóz m.in. rur, desek, elementów zabudów GK |
Drabinka do bagażnika koszowego |
Belki dachowe - przewóz wielosegmentowej drabiny |
|
Hak holowniczy |
Chlapacze - tani dodatek, a samochód się tak nie brudzi, a dodatkowo jest lepiej chroniony przed korozją. |
Reflektory przeciwmgielne - funkcja i design |
|
Koniec z ubogimi zestawami audio w dostawczych! Na fot. Navi 80. Do tego zintegrowana stacja dokująca dla smarfonu. |
Podłokietnik kierowcy - poranna kawa, papiery, toughbook |
Czujniki parkowania - dostawy na terenie miasta |
|
Pasowane dywaniki gumowe, welurowe |
Rolety okienne - na czasy ocieplającego się klimatu |
Gniazdo 12V w drugim rzędzie siedzeń |
|
Elastyczna przegroda FlexCargo®. Pozwala przewozić przedmioty o długości do 3750 mm (nadwozie L1), lub 4150 mm (wydłużona wersja L2). |
Fabryczna nawigacja Navi 50. W doskonałej cenie. Więcej |
Zabudowy specjalistyczne. Np.:
|
Niektóre w/w elementy wyposażenia nie wymagają dopłaty.
|
Felga stalowa 16-calowa - typ "wół roboczy" |
Felga stalowa 16-calowa z kołpakiem |
Felga aluminiowa 17-calowa - do wersji osobowych |
|
|
Siberia Challenge: 3 Vivaro przejechały z Irlandii do Władywostoku!
20 000 km po drogach Gruzji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Mongolii i wsch. Rosji.
Trzy Ople Vivaro wystartowały z Irlandii i po dwóch miesiącach jazdy dotarły na Kamczatkę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
NOWA LOKALIZACJA Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 47900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 63900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 47900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 71500 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master L3H2 nowy model 2.3dci 2 drzwi Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2022
od 93500 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024
od 189 900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.