NOWE SILNIKI 1.6 CDTi BiTurbo - w trasie od 5,5 l/100 km
Fot. Wersja Kombi (6-osobowa) i blaszak. Będą również dostępne: bus 9-osobowy i zabudowy specjalne, m.in. skrzynia z opuszczanymi burtami.
Czym się wyróznia?
Nowoczesny Diesel 1.6 w odmianach Turbo albo BiTurbo (sekwencyjne doładowanie i dwustopniowy Intercooler). Średnie spalanie Vivaro z silnikiem 1.6 BiTurbo - niecałe 6 l ON na 100 km!
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Więcej danych - silniki Euro5 i Euro 6
W fabryce w Luton w Wlk. Brytanii. Od 2001 r. wyprodukowano tam już 600 tys. Opli Vivaro. Wraz z MR 2014 rozszerzona zostanie gama fabrycznych konwersji specjalnych. Do tego dojdzie oferta polskich firm adaptujących, z którymi współpracuje salon Dixi-Car. Zapraszamy!
Fot. Elegancka sylwetka do miasta - duże, przeźroczyste reflektory z matowymi wstawkami, przetłoczenia na panelach bocznych, wielki grill, zwarte rozmiary (dwie długości: 5 m lub 5,5 m).
Fot. Autorzy Vivaro A.D. 2014 mówią o swoim projekcie "spotkanie rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką technologią". Poprzedniej generacji wyprodukowano 600 tys. egzemplarzy - czy nowe Vivaro przebije ten wynik?
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Fot. Włączone światła dzienne LED tak bardzo integrują się z karoserią, że zauważa się je po dłuższej chwili.
Fot. Turbo Diesel 1.6 w nowym Vivaro może palić średnio poniżej 6 l / 100 km.
Blaszak - 3 osobowyprzestrzeń bagażowa od 5,2 do 8,6 m3 ![]() ![]() ![]() |
Kabina załogowado 6 osób ![]() ![]() ![]() |
Bus "Kombi"9-osobowy ![]() ![]() ![]() |
Aluminiowy bagażnik koszowy - przewóz m.in. rur, desek, elementów zabudów GK |
Drabinka do bagażnika koszowego |
Belki dachowe - przewóz wielosegmentowej drabiny |
Hak holowniczy |
Chlapacze - tani dodatek, a samochód się tak nie brudzi, a dodatkowo jest lepiej chroniony przed korozją. |
Reflektory przeciwmgielne - funkcja i design |
Koniec z ubogimi zestawami audio w dostawczych! Na fot. Navi 80. Do tego zintegrowana stacja dokująca dla smarfonu. |
Podłokietnik kierowcy - poranna kawa, papiery, toughbook |
Czujniki parkowania - dostawy na terenie miasta |
Pasowane dywaniki gumowe, welurowe |
Rolety okienne - na czasy ocieplającego się klimatu |
Gniazdo 12V w drugim rzędzie siedzeń |
Elastyczna przegroda FlexCargo®. Pozwala przewozić przedmioty o długości do 3750 mm (nadwozie L1), lub 4150 mm (wydłużona wersja L2). |
Fabryczna nawigacja Navi 50. W doskonałej cenie. Więcej |
Zabudowy specjalistyczne. Np.:
|
Niektóre w/w elementy wyposażenia nie wymagają dopłaty.
Felga stalowa 16-calowa - typ "wół roboczy" |
Felga stalowa 16-calowa z kołpakiem |
Felga aluminiowa 17-calowa - do wersji osobowych |
![]()
|
![]()
|
Siberia Challenge: 3 Vivaro przejechały z Irlandii do Władywostoku!
20 000 km po drogach Gruzji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Mongolii i wsch. Rosji.
Trzy Ople Vivaro wystartowały z Irlandii i po dwóch miesiącach jazdy dotarły na Kamczatkę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji. Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl