NOWE SILNIKI 1.6 CDTi BiTurbo - w trasie od 5,5 l/100 km
Fot. Wersja Kombi (6-osobowa) i blaszak. Będą również dostępne: bus 9-osobowy i zabudowy specjalne, m.in. skrzynia z opuszczanymi burtami.
Czym się wyróznia?
Nowoczesny Diesel 1.6 w odmianach Turbo albo BiTurbo (sekwencyjne doładowanie i dwustopniowy Intercooler). Średnie spalanie Vivaro z silnikiem 1.6 BiTurbo - niecałe 6 l ON na 100 km!
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Więcej danych - silniki Euro5 i Euro 6
W fabryce w Luton w Wlk. Brytanii. Od 2001 r. wyprodukowano tam już 600 tys. Opli Vivaro. Wraz z MR 2014 rozszerzona zostanie gama fabrycznych konwersji specjalnych. Do tego dojdzie oferta polskich firm adaptujących, z którymi współpracuje salon Dixi-Car. Zapraszamy!
Fot. Elegancka sylwetka do miasta - duże, przeźroczyste reflektory z matowymi wstawkami, przetłoczenia na panelach bocznych, wielki grill, zwarte rozmiary (dwie długości: 5 m lub 5,5 m).
Fot. Autorzy Vivaro A.D. 2014 mówią o swoim projekcie "spotkanie rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką technologią". Poprzedniej generacji wyprodukowano 600 tys. egzemplarzy - czy nowe Vivaro przebije ten wynik?
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Fot. Włączone światła dzienne LED tak bardzo integrują się z karoserią, że zauważa się je po dłuższej chwili.
Fot. Turbo Diesel 1.6 w nowym Vivaro może palić średnio poniżej 6 l / 100 km.
Blaszak - 3 osobowyprzestrzeń bagażowa od 5,2 do 8,6 m3 |
Kabina załogowado 6 osób |
Bus "Kombi"9-osobowy |
Aluminiowy bagażnik koszowy - przewóz m.in. rur, desek, elementów zabudów GK |
Drabinka do bagażnika koszowego |
Belki dachowe - przewóz wielosegmentowej drabiny |
Hak holowniczy |
Chlapacze - tani dodatek, a samochód się tak nie brudzi, a dodatkowo jest lepiej chroniony przed korozją. |
Reflektory przeciwmgielne - funkcja i design |
Koniec z ubogimi zestawami audio w dostawczych! Na fot. Navi 80. Do tego zintegrowana stacja dokująca dla smarfonu. |
Podłokietnik kierowcy - poranna kawa, papiery, toughbook |
Czujniki parkowania - dostawy na terenie miasta |
Pasowane dywaniki gumowe, welurowe |
Rolety okienne - na czasy ocieplającego się klimatu |
Gniazdo 12V w drugim rzędzie siedzeń |
Elastyczna przegroda FlexCargo®. Pozwala przewozić przedmioty o długości do 3750 mm (nadwozie L1), lub 4150 mm (wydłużona wersja L2). |
Fabryczna nawigacja Navi 50. W doskonałej cenie. Więcej |
Zabudowy specjalistyczne. Np.:
|
Niektóre w/w elementy wyposażenia nie wymagają dopłaty.
Felga stalowa 16-calowa - typ "wół roboczy" |
Felga stalowa 16-calowa z kołpakiem |
Felga aluminiowa 17-calowa - do wersji osobowych |
|
|
Siberia Challenge: 3 Vivaro przejechały z Irlandii do Władywostoku!
20 000 km po drogach Gruzji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Mongolii i wsch. Rosji.
Trzy Ople Vivaro wystartowały z Irlandii i po dwóch miesiącach jazdy dotarły na Kamczatkę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Ford Transit L2H2 2,0 TDCI 131KM, webasto, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018
od 59900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76500 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM, czujniki, 3os, Vat23%, rok prod. 2021
od 73100 zł
cena netto
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019
od 95900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os, rok prod. 2022
od 80900 zł
cena netto
Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%, rok prod. 2020
od 73100 zł
cena netto
Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018
od 34500 zł
cena netto
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.