NOWE SILNIKI 1.6 CDTi BiTurbo - w trasie od 5,5 l/100 km
Fot. Wersja Kombi (6-osobowa) i blaszak. Będą również dostępne: bus 9-osobowy i zabudowy specjalne, m.in. skrzynia z opuszczanymi burtami.
Czym się wyróznia?
Nowoczesny Diesel 1.6 w odmianach Turbo albo BiTurbo (sekwencyjne doładowanie i dwustopniowy Intercooler). Średnie spalanie Vivaro z silnikiem 1.6 BiTurbo - niecałe 6 l ON na 100 km!
| 1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
|---|---|---|---|---|
| Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
| Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
| skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
| moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
| moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
| Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
| Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
| Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
| Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Więcej danych - silniki Euro5 i Euro 6
W fabryce w Luton w Wlk. Brytanii. Od 2001 r. wyprodukowano tam już 600 tys. Opli Vivaro. Wraz z MR 2014 rozszerzona zostanie gama fabrycznych konwersji specjalnych. Do tego dojdzie oferta polskich firm adaptujących, z którymi współpracuje salon Dixi-Car. Zapraszamy!
Fot. Elegancka sylwetka do miasta - duże, przeźroczyste reflektory z matowymi wstawkami, przetłoczenia na panelach bocznych, wielki grill, zwarte rozmiary (dwie długości: 5 m lub 5,5 m).
Fot. Autorzy Vivaro A.D. 2014 mówią o swoim projekcie "spotkanie rzeźbiarskiego artyzmu z niemiecką technologią". Poprzedniej generacji wyprodukowano 600 tys. egzemplarzy - czy nowe Vivaro przebije ten wynik?
| Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
|---|---|---|
| długość [mm] | 4998 | 5398 |
| szerokość [mm] | 2283 | |
| wysokość [mm] | 1968 | |
| długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
| liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Fot. Włączone światła dzienne LED tak bardzo integrują się z karoserią, że zauważa się je po dłuższej chwili.
Fot. Turbo Diesel 1.6 w nowym Vivaro może palić średnio poniżej 6 l / 100 km.
Blaszak - 3 osobowyprzestrzeń bagażowa od 5,2 do 8,6 m3 ![]() ![]() ![]() |
Kabina załogowado 6 osób ![]() ![]() ![]() |
Bus "Kombi"9-osobowy ![]() ![]() ![]() |
|
Aluminiowy bagażnik koszowy - przewóz m.in. rur, desek, elementów zabudów GK |
Drabinka do bagażnika koszowego |
Belki dachowe - przewóz wielosegmentowej drabiny |
|
Hak holowniczy |
Chlapacze - tani dodatek, a samochód się tak nie brudzi, a dodatkowo jest lepiej chroniony przed korozją. |
Reflektory przeciwmgielne - funkcja i design |
|
Koniec z ubogimi zestawami audio w dostawczych! Na fot. Navi 80. Do tego zintegrowana stacja dokująca dla smarfonu. |
Podłokietnik kierowcy - poranna kawa, papiery, toughbook |
Czujniki parkowania - dostawy na terenie miasta |
|
Pasowane dywaniki gumowe, welurowe |
Rolety okienne - na czasy ocieplającego się klimatu |
Gniazdo 12V w drugim rzędzie siedzeń |
|
Elastyczna przegroda FlexCargo®. Pozwala przewozić przedmioty o długości do 3750 mm (nadwozie L1), lub 4150 mm (wydłużona wersja L2). |
Fabryczna nawigacja Navi 50. W doskonałej cenie. Więcej |
Zabudowy specjalistyczne. Np.:
|
Niektóre w/w elementy wyposażenia nie wymagają dopłaty.
|
Felga stalowa 16-calowa - typ "wół roboczy" |
Felga stalowa 16-calowa z kołpakiem |
Felga aluminiowa 17-calowa - do wersji osobowych |
|
|
Siberia Challenge: 3 Vivaro przejechały z Irlandii do Władywostoku!
20 000 km po drogach Gruzji, Tadżykistanu, Uzbekistanu, Kazachstanu, Mongolii i wsch. Rosji.
Trzy Ople Vivaro wystartowały z Irlandii i po dwóch miesiącach jazdy dotarły na Kamczatkę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 63900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Ford Transit L3H2 Brygadówka 6 osób Serwis VAT23, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Fiat Ducato 2.2 hdi 160KM L4H3 Navi Kamera Niski Przebieg Vat23%, rok prod. 2022
od 105900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master 2.3 dci 163km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 99900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Boxer 2.2 HDI 140KM L3H2 Jak Nowy 14.000km Vat23%, rok prod. 2024
od 87900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 140KM Niski Przebieg Gwarancja VAt23%, rok prod. 2022
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Mercedes Sprinter 315CDI 150KM L4H2 maxdługi Blaszak kamery360 Vat23, rok prod. 2022
od 97900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!