Opel oferuje do dostawczego Vivaro B fabryczną opcję o kodzie UV8: uchwyt na smartfon, tzw. FlexDock. Przedstawiamy go na zdjęciach poniżej i omawiamy wady oraz zalety.
Fabryczny uchwyt na smartfon w Vivaro B jest dostępny za niewielką dopłatą (w cenniku szukaj opcji UV8). Przetestowaliśmy uchwyt występujący w roku modelowym 2015. Co odkryliśmy?
Super jakościowe materiały, z których wykonany jest FlexDock, doskonałe trzymanie telefonu. Mieszczą się do uchwytu telefony o przekątnej 4,2 cala, takie mieliśmy pod ręką. Przypuszczamy, że również smartfon 4,5 cala zmieści się w uchwycie. Natomiast nie zmieści się smartfon 4,8 cala lub większy. Ale być może w kolejnych rocznikach modelowych Opla Vivaro producent powiększy stację dokującą.
W uchwycie - przynajmniej tym z roku modelowego 2015 - mieszczą się na pewno smartfony do 4,2", a prawdopodobnie również 4,5".
Rozmiary uchwytu FlexDock - zdjęcia dzięki uprzejmości pracownika Inter Auto Kraków.
W dolnej części uchwytu są sprężyny stabilizujące zwłaszcza mniejsze smartfony.
FlexDock montujemy w miejscu uchwytu na monety na desce rozdzielczej Vivaro B.
Sytuacja z za dużym smartfonem (HTC 4,8 cala) - nie mieści się do uchwytu.
Uchwyt czeka na smartfon. Widoczna górna łapka na sprężynie, przyciskająca smartfon.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 49999 zł
cena netto
Opel Combo chłodnia 1.3 cdti Doinwestowany L2H1 Vat-marża, rok prod. 2017
od 26900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM klima, niski przebieg, 3osobowy VAT23% , rok prod. 2020
od 60900 zł
cena netto
Renault Master L3H2 nowy model 2.3 dci 2 x drzwi boczne Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2022
od 88900 zł
cena netto
Renault Master 2.3 dci 145km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 118900 zł
cena brutto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 77500 zł
cena netto
Opel Movano 2.3 CDTI 150KM L2H2 Tempomat, Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2019
od 69100 zł
cena netto
Opel Movano L3H2 2.2 cdti 140KM Kamera Niski Przebieg Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 83600 zł
cena netto
Ford Transit 350 L4H3 2.0tdci Navi Kamera Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2023
od 105600 zł
cena netto
Opel Movano B lift 2,3 CDTI 136KM, L3H2 klima auto, kamera, czujniki, Vat23%, rok prod. 2021
od 74700 zł
cena netto
Fiat Scudo XL L3H1, AUTOMAT, Kamera, czujniki, Intelligrip, Vat23%, rok prod. 2022
od 81300 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 1,5 CDTI 102KM, 2xDrzwi, Kamera, Bardzo niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2020
od 65000 zł
cena netto
Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%, rok prod. 2020
od 63900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os, rok prod. 2021
od 67400 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.