Spełniają normę Euro6.
1.6 Turbo 95KM | 1.6 Turbo 120KM | 1.6 BiTurbo 125KM | 1.6 BiTurbo 145KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | Diesel | |||
Sposób oczyszczania spalin z tlenków azotu | Katalizator SCR zasilany płynem AdBlue - więcej o technologii. |
|||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
czy system Start&Stop | opcja | tak | tak | |
moc [kW/KM/obr.] | 70/95/3500 | 88/120/3500 | 92/125/3500 | 107/145/3500 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260/1500 | 300/1750 | 310/1250-2500 | 310/1250-2500 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,7 | 13,0 | 13,0 | 11,4 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,9 | 5,3 | 5,7 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,2 | 8,0 | 6,4 | 7,2 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,2 | 6,7 | 5,7 | 6,4 |
Emisja CO2 (g/km) | 164 | 175 | 149 | 167 |
W busach dostępne do roku modelowego 2015. W roku modelowym 2016 są dostepne tylko dla wersji z homologacją ciężarową N1 i bez 3-ciego rzędu siedzeń – czyli maksymalnie 6-osobowych.
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Osiągi podano na przykładzie wersji Kombi L1.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Vivaro Van Long (3-osobowy blaszak, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (3-osobowy blaszak, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Van Long (6-osobowy towos, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (6-osobowy towos, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Combi Long (9-osobowy bus, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Combi ExtraLong (9-osobowy bus, wydłużony - dawniej L2)
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Ford Transit L2H2 2,0 TDCI 131KM, webasto, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018
od 59900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76500 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM, czujniki, 3os, Vat23%, rok prod. 2021
od 73100 zł
cena netto
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019
od 95900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os, rok prod. 2022
od 80900 zł
cena netto
Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%, rok prod. 2020
od 73100 zł
cena netto
Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018
od 34500 zł
cena netto
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!