Spełniają normę Euro6.
1.6 Turbo 95KM | 1.6 Turbo 120KM | 1.6 BiTurbo 125KM | 1.6 BiTurbo 145KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | Diesel | |||
Sposób oczyszczania spalin z tlenków azotu | Katalizator SCR zasilany płynem AdBlue - więcej o technologii. |
|||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
czy system Start&Stop | opcja | tak | tak | |
moc [kW/KM/obr.] | 70/95/3500 | 88/120/3500 | 92/125/3500 | 107/145/3500 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260/1500 | 300/1750 | 310/1250-2500 | 310/1250-2500 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,7 | 13,0 | 13,0 | 11,4 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,9 | 5,3 | 5,7 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,2 | 8,0 | 6,4 | 7,2 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,2 | 6,7 | 5,7 | 6,4 |
Emisja CO2 (g/km) | 164 | 175 | 149 | 167 |
W busach dostępne do roku modelowego 2015. W roku modelowym 2016 są dostepne tylko dla wersji z homologacją ciężarową N1 i bez 3-ciego rzędu siedzeń – czyli maksymalnie 6-osobowych.
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Osiągi podano na przykładzie wersji Kombi L1.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Vivaro Van Long (3-osobowy blaszak, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (3-osobowy blaszak, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Van Long (6-osobowy towos, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (6-osobowy towos, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Combi Long (9-osobowy bus, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Combi ExtraLong (9-osobowy bus, wydłużony - dawniej L2)
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1867 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1867 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1901 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 20 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl