Spełniają normę Euro6.
1.6 Turbo 95KM | 1.6 Turbo 120KM | 1.6 BiTurbo 125KM | 1.6 BiTurbo 145KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | Diesel | |||
Sposób oczyszczania spalin z tlenków azotu | Katalizator SCR zasilany płynem AdBlue - więcej o technologii. |
|||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
czy system Start&Stop | opcja | tak | tak | |
moc [kW/KM/obr.] | 70/95/3500 | 88/120/3500 | 92/125/3500 | 107/145/3500 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260/1500 | 300/1750 | 310/1250-2500 | 310/1250-2500 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,7 | 13,0 | 13,0 | 11,4 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,9 | 5,3 | 5,7 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,2 | 8,0 | 6,4 | 7,2 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,2 | 6,7 | 5,7 | 6,4 |
Emisja CO2 (g/km) | 164 | 175 | 149 | 167 |
W busach dostępne do roku modelowego 2015. W roku modelowym 2016 są dostepne tylko dla wersji z homologacją ciężarową N1 i bez 3-ciego rzędu siedzeń – czyli maksymalnie 6-osobowych.
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Osiągi podano na przykładzie wersji Kombi L1.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Vivaro Van Long (3-osobowy blaszak, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (3-osobowy blaszak, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Van Long (6-osobowy towos, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (6-osobowy towos, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Combi Long (9-osobowy bus, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Combi ExtraLong (9-osobowy bus, wydłużony - dawniej L2)
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 53600 zł
cena netto
Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 77999 zł
cena netto
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019
od 93900 zł
cena brutto
Peugeot Partner L2H1 1.5 HDI 102KM Niski Przebieg 3osobowy Vat23%, rok prod. 2021
od 50900 zł
cena netto
Opel Movano 2.3 L2H2 Bardzo Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 71900 zł
cena netto
Citroen Jumper L2H2, 2,2 HDI 165KM, Kamera, fotel komfortowy, klima auto, VAt23%, rok prod. 2020
od 64960 zł
cena netto
Fiat Talento L1H1 Bogata Wersja 145KM 9 Osobowy Duży Serwis Vat23%, rok prod. 2017
od 55900 zł
cena netto
Nissan Primastar L2H1 2,0 DCI 131KM, ledy, czujniki, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2022
od 89500 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM klima, kolor ekran, niski przebieg, 3os, rok prod. 2021
od 73100 zł
cena netto
Opel Movano L4H2 nowe rozrządy 2szt serwis ASO Gwarancja Vat23%, rok prod. 2022
od 98900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76500 zł
cena netto
Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018
od 36000 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 60900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024
od 199 900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.