Spełniają normę Euro6.
1.6 Turbo 95KM | 1.6 Turbo 120KM | 1.6 BiTurbo 125KM | 1.6 BiTurbo 145KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | Diesel | |||
Sposób oczyszczania spalin z tlenków azotu | Katalizator SCR zasilany płynem AdBlue - więcej o technologii. |
|||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
czy system Start&Stop | opcja | tak | tak | |
moc [kW/KM/obr.] | 70/95/3500 | 88/120/3500 | 92/125/3500 | 107/145/3500 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260/1500 | 300/1750 | 310/1250-2500 | 310/1250-2500 |
Przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,7 | 13,0 | 13,0 | 11,4 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,9 | 5,3 | 5,7 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,2 | 8,0 | 6,4 | 7,2 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,2 | 6,7 | 5,7 | 6,4 |
Emisja CO2 (g/km) | 164 | 175 | 149 | 167 |
W busach dostępne do roku modelowego 2015. W roku modelowym 2016 są dostepne tylko dla wersji z homologacją ciężarową N1 i bez 3-ciego rzędu siedzeń – czyli maksymalnie 6-osobowych.
1.6 Turbo 90KM | 1.6 Turbo 115KM | 1.6 BiTurbo 120KM | 1.6 BiTurbo 140KM | |
---|---|---|---|---|
Paliwo | wszystkie cztery silniki to Diesle | |||
Liczba sprężarek | 1 | 2 | ||
skrzynia biegów | 6-biegowa o zmniejszonych oporach | |||
moc [kW/KM] | 66/90 | 85/115 | 88/120 | 103/140 |
moment obrotowy [Nm/obr./min.-1] | 260 | 300 | 320 | 340 |
Spalanie trasa (l/100 km) | 5,7 | 5,7 | 5,5 | 5,8 |
Spalanie miasto (l/100 km) | 7,8 | 7,8 | 6,6 | 7,6 |
Spalanie średnio (l/100 km) | 6,5 | 6,5 | 5,9 | 6,5 |
Emisja CO2 (g/km) | 170 | 170 | 155 | 170 |
Osiągi podano na przykładzie wersji Kombi L1.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Long - L1H1 długość standardowa |
Extra Long - L2H1 wydłużony |
|
---|---|---|
długość [mm] | 4998 | 5398 |
szerokość [mm] | 2283 | |
wysokość [mm] | 1968 | |
długość przestrzeni bagażowej wersji "blaszak"[mm] | 2537 | 2937 |
liczba europalet dla wersji "blaszak" | 3 | 3 |
Vivaro Van Long (3-osobowy blaszak, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (3-osobowy blaszak, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Van Long (6-osobowy towos, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Van Extra Long (6-osobowy towos, wydłużony - dawniej L2)
Vivaro Combi Long (9-osobowy bus, standardowa długość - dawniej L1)
Vivaro Combi ExtraLong (9-osobowy bus, wydłużony - dawniej L2)
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 69900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Vivaro B L1H1 1,6 CDTI 120KM, serwis ASO, 2xdrzwi boczne,Vat23%, rok prod. 2018
od 43000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 78900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 78900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master L3H2 nowy model 2.3dci 2 drzwi Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2022
od 88900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 150KM L2H2 Tempomat, Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2019
od 63500 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Fiat Scudo XL L3H1, AUTOMAT, Kamera, czujniki, Intelligrip, Vat23%, rok prod. 2022
od 69000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 75900 zł
cena netto
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.