Vivaro Bus N1, czyli z tańszym silnikiem i dotacją

 

Vivaro Kombi Bus N1

Vivaro Bus 9-osobowy z kategorią N1 zamiast M1 pozwala kupić go z tańszym silnikiem spełniającym "tylko" normę Euro 5 i otrzymać dotację PFRON, UE.

Usunąć fabryczny trzeci rząd siedzeń z busa Vivaro i zastąpić go fotelami "made in Poland" - to recepta na tańszego busa i dotację, za sprawą przepisów, które tłumaczymy poniżej...

Zacznijmy od banału - Opel oferuje fabryczne 9-osobowe busy (pod nazwą handlową "Kombi") i taki byłoby kupić najprościej, gdyby nie pewien problem... fabryczny bus może wyjść drożej niż lekko przerobiony w Polsce. Dlaczego?

 

Kategoria M1 a N1

Fabryczny bus będzie miał w homologacji kategorię M1 (do przewozu osób, do 9 miejsc razem z kierowcą). A samochody M1 już od 1 września 2015 są objęte normą emisji Euro 6 - czytaj: kupisz je z droższym silnikiem Diesla. Więcej.

Jak kupić busa z tańszym silnikiem Diesla, spełniającym "tylko" normę Euro 5? Wyjąć z niego w Polsce tylny rząd siedzeń, włożyć inne siedzenia i zrobić z niego samochód kategorii N1 (objęty normą Euro 6 dopiero od 01.09.2016, a w niektórych przypadkach od 01.09.2017. Tu wyjaśniamy. Oczywiście operację wymiany siedzeń i kawałka wykładziny zleci firmie Carpol salon Dixi-Car.

 

Dotacja

Druga korzyść z kategorii N1, to ew. dotacja, którą można dostać:

  • z PFRON (bo takie Vivaro ma homologację na pojazd przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych),
  • albo EU (dla pojazdu specjalnego, który to warunek również adaptowane Vivaro spełnia).

 

Wniosek

Kupując busa konwertowanego w Polsce, kupujesz de facto fabryczne Vivaro Kombi, które po drodze odwiedziło polską firmę Carpol, wyjęto mu tam tylny rząd siedzeń, w to miejsce włożono inne siedzenia (lepsze, bo indywidualne, odchylane i z możliwością demontażu przez klienta), dzięki czemu samochód ma kategorię N1 zamiast M1 w homologacji, tańszy silnik Diesla i możliwość otrzymania dotacji.

 

Trzeci rząd foteli Vivaro bus Kombi N1

Lepsze, polskie fotele. Zamiast kanapy, indywidualne, odchylane. Dzięki nim homologacja N1 z przywilejami - patrz tekst powyżej.

pdf Zdjęcia, dane zabudowy

pdf Broszura Carpol, więcej zdjęć

 

 

Kontakty: Dział floty Dixi Raszyn | Dział floty Dixi Radom

 

HDS

HDS

 

 

Dixi-Car pierwszym dealerem Opli dmc 3.5t w Polsce!

02.2021

Opel Movano międzynarodowe dmc 3,5 t kabina sypialna

Dixi‑Car S.A. jest w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów dealerem samochodów dostawczych Opel w Polsce. Notujemy 91% wzrost zainteresowania w segmencie dmc 3,5t.

Mamy dwóch wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych sprzedawców w salonie w Raszynie k. Warszawy i sprzedawcę w salonie w Radomiu.

W styczniu 2021 r. codziennie z salonów Dixi-Car wydawaliśmy średnio jeden nowy samochód dostawczy. Według popularności były to Combo Cargo (10 szt.), Movano (9 szt.) i Vivaro (2 szt.). Liczby te nie obejmują sprzedaży używanych aut dostawczych.

Zobacz, jak zabudowujemy dostawcze i zapraszamy.

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

Flota Opel Combo Cargo

Kilka z Combo Cargo wydanych w styczniu 2021.

 

lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: opel vivaro, bus, kombi, homologacja N1, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, pojazd specjalny

 

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.


Prezentacja Vivaro
Kompendium wiedzy nt. Vivaro, opcje, nadwozia, dane

Prezentacja PDF

Nagroda dla Vivaro

Fleet.com.pl

Najlepszy samochód flotowy w kategorii do 2.8 t DMC w konkursie Fleet Derby magazynu "Fleet", Polska.

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Chcę tą drogą wyrazić moją wdzięczność i uznanie dla pracy Pana Łukasza Sosińskiego. Poza profesjonalizmem i wiedzą Pan Łukasz Sosiński wykazał się ogromnym zaangażowaniem i życzliwością w kontakcie ze mną jako klientem. W ciągu dwóch moich wizyt w Państwa salonie Pan Łukasz poświęcił ok 4 godz. na rozmowy i jazdy próbne, nie bacząc nawet na to, że czas pracy salonu się zakończył. Sposób w jaki Pan Łukasz podchodzi do swojej pracy, niewątpliwie wpływa na pozytywny wizerunek Państwa Firmy. Gratuluję takiego pracownika.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Cena Opel Movano od ręki