Kamper na Movano - wreszcie jest dostępny w Dixi-Car. W sam raz na wakacje po Europie, a i Bajkał stoi otworem, a nawet Ameryka. A może po prostu Puszcza Białowieska. Prezentowany kamper jest zbudowany na bazie blaszaka, co jest praktyczniejszym, zwinniejszym rozwiązaniem niż kampery karosowane przez firmę zabudowującą.
Jeszcze praktyczniejsze jest krótsze nadwozie L2. To na zdjęciach to dłuższe L3.
Wykonała zabudowę firma EBACAMP, autoryzowana przez polskiego Opla, natomiast normalnie klient się tym nie martwi - zamawia Movano + zabudwę kamper w salonie Dixi-Car Raszyn k. Warszawy lub w Radomiu. My martwimy się o logistykę - odbiór kampera u nas w salonie. Na fot. gościmy przed siedzibą importera w Warszawie.
Zabudowa specjalistyczna typu Camper na Oplu Movano L3 (pod kamper można też wybrać poręczniejsze, krótsze nadwozie L2). Dodatkowe miejsca siedzące, stolik, łóżka, meble i sprzęty kuchenne, łazienka, toaleta, oświetlenie, szafy i schowki zintegrowane. Jeździmy na prawie jazdy kat. B.
Bagażnik rowerowy, markiza, zasłonki kabiny, grafiki nadwozia, dodatkowe stopnie, dodatkowe oświetlenie, odbiornik TV z anteną i inne według zamówienia klienta.
Kampery budowane są też na mniejszym Oplu Vivaro, natomiast podkreślmy zalety Movano kamper przy takiej konfiguracji łóżek jak na zdjęciu. Można spać w poprzek, bo jest ok. 180 cm. Przy Vivaro byłoby ok. 170 cm.
Mamy tu palniki na LPG i zlew z baterią na tyle niską, że można przykryć te karawaningowe utensylia klapami.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
W kamperze na bazie blaszaka krytyczne są szafki pod sufitem, w części sypialnej o pomniejszonej wysokości. Na drugim planie widać roletę szyby czołowej w konfiguracji "noc".
Jasna tapicerka przydaje kamperowi domowego klimatu, Okno z podwójną szybą.
Ciemniejsza podłoga, LED-owe oświetlenie tuż nad podłogą.
Klamka do łazienki. Żaluzjowe drzwiczki szafki, obok lodówka na lpg.
Okno dachowe z żaluzją zaciemniającą w łazience.
Zaciemniona kabina, obrotowy fotel kierowcy, widoczne wnętrze oświetlanego LED-ami schowka pod sufitem, jak i "dyspozytornia" HVAC.
Żaluzje szyb kabiny zasunięte, zwraca uwagę kratka wentylacyjna w podłodze.
Salon, część dzienna.
Kabina kierowcy - silniki w Movano mają od 110KM do 170KM, wszystkie Diesle 2.3. Warto poczytać opinie nt. trwałości tych jednostek.
Konfiguracja kabiny z fotelami przodem do kierunku jazdy.
Umywalka niewielka, na szczęście podłoga-brodzik, więc można zachlapywać.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Alternatywą dla kampera jest Escape Box.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.