Międzynarodówka z kabiną Spojtrak - mniejsze zużycie paliwa, większy komfort kierowcy. Zamiast tradycyjnej kabiny sypialnej nad szoferką, proponujemy międzynarodówkę z kabiną sypialną Spojtrak z jedną lub dwoma leżankami za fotelami kierowcy. Kabina Spojkar pozwala zaoszczędzić do 1,5 l ON na 100 km, a ponadto daje większą swobodę kierowcy i pozwala na instalację dwóch leżanek. Upodabnia układ kabiny do ciągnika siodłowego.
Opel Movano ze skrzynią i plandeką. DMC 3,5 tony. Leżanki za fotelami - wygodniej i lepsza aerodynamika.
Skrzynia na 8 europalet z plandeką.
Wydłużona zostaje rama samochodu - o 54 cm - żeby zmieścić między kabiną a skrzynią miejsce na leżankę(i).
Zbiornik na wodę z dozownikiem mydła + skrzynka na narzędzia. Pogromca parkingów przyautostradowych.
Kabina Spojtrak - brzmi jak "spojler" i "truck" - upodabnia dostawczy Movano do ciągnika siodłowego. Wystarczy prawo jazdy kat. B.
Wnętrze kabiny Spojtrak. Leżanki za fotelami. Oświetlenie kabiny dla wieczornej lektury, rozrywki.
Skrzynia o konstrukcji super-lekkiej w pełni z profili aluminiowych:
Wersja 8 palet
długość skrzyni 4200 mm
Standardowo sufit plandeki jest na wysokości 3 m nad poziomem ulicy. Ale może być dodatkowo podwyższony o 10, 20, 30 lub 40 cm. Równocześnie podwyższona może być kabina Spojtrak. Patrz zdjęcia.
Międzynarodówka na Oplu Movano różni się w zależności od polskiej firmy, która wykona zabudowę. Oferujemy je wszystkie:
Zabudowa firmy Nadwozia-Partner
Zobacz też:
Międzynarodówka z kabiną sypialną na dachu
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):
Streszczenie: kabina spojtrak, spojkar, sypialna, dwie leżanki, za fotelem kierowcy, oszczędność paliwa, większy komfort
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.