Masz firmę świadczącą usługi pomocy drogowej albo transport pojazdów na duże odległości? Zamów nową lawetę na Oplu Movano. Super ekonomiczne silniki 2.3 CDTi - zobacz dane i spalanie.
Tym bardziej, że Movano zbiera pochlebne opinie - za trwałość od Dekry, a także subiektywne od klientów, którzy nim jechali - zobacz opinie.
Nasi specjaliści ds. zabudów lub wypełnij formularz.
Na zdjęciu laweta o dopuszczalnej masie całkowitej 4,5 t. Dostępna wersja o dmc 3,5 t.
Pomoc drogowa na zbierającym pochlebne opinie Oplu Movano, na kołach pojedynczych. DMC 3,5 t.
Rynek lawet w Polsce jest podzielony na dwa segmenty:
Które podwozia Opla Movano wybierane są pod lawety:
L3H1 = długość (średnia długość, pomiędzy L2 a L4).
Silniki - najmocniejszy z naszej gamy - 163 KM, choć zdarzają się klienci także na 125 KM, mimo iż, zdaniem przedstawiciela jednej z polskich firm konwertujących, taki napęd jest trochę za słaby.
Jedynie pojedyncza kabina pod lawetę! Kabina podwójna nie nadaje się do takiej zabudowy, gdyż środek ciężkości przesuwa się za bardzo do tyłu powodując przekroczenie dopuszczalnego nacisku osi tylnej i zbyt mały nacisk osi przedniej (brak sterowności pojazdu). Dodatkowo taka wersja potencjalnie miałaby zbyt małą ładowność oraz problemy z odliczeniem VAT zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi.
Wyposażenie dodatkowe z naszej gamy to koniecznie: klimatyzacja, lusterka krótkie (mogą być także długie) podgrzewane i elektrycznie sterowane, powiększony zbiornik paliwa, tempomat. Spora grupa klientów wybiera także pneumatyczny fotel kierowcy i halogeny.
Bardzo ciekawa opcja do lawet FWD (z tylnym napędem) – poszukiwana przez klientów, to F47 – zawieszenie pneumatyczne zbudowane na pół resorze i miechu pneumatycznym z możliwością regulacji wysokości nadwozia o 12 cm w dół i 7 cm w górę, dostępna tylko na wersji FWD. Obniżenie nadwozia ułatwia załadunek aut nisko zawieszonych, ze spojlerami. Rysunek poglądowy zawieszenia:
Fabryczne zawieszenie pneumatyczne DriveRite Firestone dla Opla Movano.
Prezentowana zabudowa wykonana została w Polsce na nowym podwoziu Movano. Czy Movano to dobra baza pod "pomoc drogową"? Zobacz opinie klientów i spalanie Diesli.
LAWETA |
POMOC DROGOWA |
|
---|---|---|
Stan prawny |
|
|
Zalety |
|
|
Wady |
|
|
Ładowność wersji o dmc 3,5 t | ok. 1300 kg | ok. 1200 kg |
Wyposażenie obowiązkowe | Brak wymagań prawnych - zgodnie z życzeniem klienta |
|
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Zabudowa dla jednego z klientów, wykonana przez wielkopolską firmę Jegger na Oplu Movano.
Zobacz też: laweta Algema z "łamaną" ramą
lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):
Streszczenie: laweta, pomoc drogowa, podwozie opel movano, dmc 3,5 t, 4,5 t, transport aut
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!