Zabudowę pasażerską do Movano można albo kupić fabryczną, albo wykonać w Polsce - na bazie blaszaka. To drugie rozwiązanie jest wręcz lansowane przez importera. Dlaczego? Niższy koszt, a kabina przygotowana na dłuższe trasy (dodatkowa klimatyzacja, fotele lotnicze, webasto).
Sfotografowane Movano wyjechało z fabryki jako blaszak, w Polsce Carpol dołożył okna, fotele, extra klimę i ogrzewanie postojowe.
Sfotografowaną wywrotkę wykonała w Polsce firma Carpol w oparciu o:
Cechy 9-osobowego busa:
Zamawiasz busa u nas - odbierasz u nas, zadzwoń do naszych sprzedawców.
Dostępne są też::
Przeczytaj też opinie o silniku 2.3 Diesel Movano.
Dla firm "przewóz osób", jak i do przewozu pracowników. Jeden z najtańszych w ekspoloatacji samochodów tej klasy w Polsce.
Fotele lotnicze z pasami, pochylanymi oparciami - i jak linie lotnicze - możemy sterować ilością miejsca na nogi.
Tapicerowanego bagażnika nie powstydzimy się jadąc po gości na lotnisko. Tymczasem Opel sprzedaje takie zabudowy do przewozu pracowników (m.in. na budowy).
Tylny rząd siedzeń, pod fotelami nadmuch ogrzewania postojowego Webasto.
Półka na bagaż podręczny, LED-owe oświetlenie kabiny.
Zestaw audio Navi 50 IntelliLink: ekran dotykowy, mapa Europy, USB, Bluetooth.
Z przyciemnionymi szybami inny, wyższy komfort pasażerów.
Podobną wywrotkę możemy przygotować we współpracy z kilkoma firmami - zobacz:
Specyfikacja zabudów pasażerskich Carpol
Specyfikacja zabudów pasażerskich Gruau
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.