Pokrętło sterowania napędem 4x4 (na fot. w Oplu Combo Cargo). Oprócz trybu 4WD, dostępny jest Rear Lock, czyly blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi.
Do Opla Combo Cargo, Vivaro i Zafira Life dostępny jest opcjonalny napęd 4x4 firmy Dangel. Z którymi silnikami oferowany jest napęd na wszystkie koła? Czy warto wybrać napęd Dangel 4x4, czy może wystarczy napęd na przednią oś, ale z opcjonalnym układem IntelliGrip poprawiającym trakcję?
Napęd Dangel 4WD dostępny jest z silnikiem wysokoprężnym 1.5 131KM + manualna skrzynia biegów.
Buksujące lewe tylne koło + podjazd pod górę. Blokujemy tylną oś i prawe tylne koło wybawia nas z opresji.
Napęd Dangel 4WD oferujemy z dieslem 2.0 150KM i manualną skrzynią biegów.
Brak przyczepności prawego tylnego koła + podjazd pod górę. Blokujemy tylną oś i lewe tylne koło wyciąga samochód z opresji.
Napęd Dangel na wszystkie koła dostępny jest z silnikami diesla 2.0 122KM i 150KM + manualna skrzynia biegów. Nadwozia: Furgon 3-os., brygadówka 6-osobowa.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Układ IntelliGrip jest to napęd na przednią oś, ale ze sterowanym mechanizmem różnicowym przednim, co w uproszczeniu oznacza, że możemy blokować oś przednią i wyjechać z grząskiego terenu 'na jednym kole' - tym, które ma akurat przyczepność. Bez IntelliGrip, przy zwykłym mechaniźmie różnicowym, jeśli całkowicie utracimy przyczepność na jednym z kół osi napędzanej (przedniej), praktycznie jesteśmy zdani na saperkę, albo czekamy na pomoc z zewnątrz.
Wraz z IntelliGrip Opel daje opony o lepszej przyczepności, a w Combo dodatkowo m.in. podwyższone o 30 mm zawieszenie.
IntelliGrip jest dostępny do Combo Life, Combo Cargo, Vivaro, Zafiry Life, gama modeli może sie zmienić.
IntelliGrip to wciąż jest napęd na przednią oś (tylko). To jest jego ułomność w porównaniu z napędem 4x4 (na wszystkie koła).
Natomiast:
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.