Przewoźniku! Jeśli zabudowa międzynarodowa, to na wydłużonym Movano L3! Wydłużona odmiana Opla Movano, tzw. L3, mieści aż 8-10 europalet. Alternatywa dla kabiny Spojtrak. Masz firmę transportową? Spedycja międzynarodowa? Zbudujemy podobny pojazd dla Twojej firmy. Doradzimy. Zapraszamy!

Zabudowa międzynarodowa: skrzynia na 8-10 palet, kabina sypialna, zbiornik na wodę, ogrzewanie postojowe.
Aluminiowa osłona kabiny i świetlik dachowy są w standardzie
Wyposażenie standardowe naszej zabudowy międzynarodowej:
Wersja 8 palet
długość skrzyni 4200 mm

Wersja 9 palet
długość skrzyni 4500 mm

Wersja 10 palet
długość skrzyni 4850 mm

Poszerzona do 2450 mm wewnątrz i 2500 mm na zewnątrz skrzynia Movano nosi nazwę "szerokości paletowej". Przy sypialni nad szoferką pozwala załadować 12 europalet. Przy kabinie Spojtrak za kabiną kierowcy - można załadować 10 europalet.
Więcej o "szerokości paletowej"
Wersja 10 palet
długość skrzyni 4200 mm

Wersja 12 palet
długość skrzyni 4850 mm

W standardzie

Świetlik dachowy

Uchwyt do mocowania ładunku - 8 szt.

Słupek szybkodemontowalny, burty dzielone

Osłony antyrowerowe składane

Zbiornik na wodę, pojemnik na mydło

Skrzynka na narzędzia

Drzwi kontenerowe

Kabina sypialna + 4 owiewki boczne

Plandeki oferujemy gładkie lub z reklamą Twojej firmy.
Kabina sypialna w wersji do przewozów międzynarodowych.
Zabudowa międzynarodowa. Plandeka. Burty aluminiowe.
Zbiornik na wodę z pojemnikiem na mydło. Skrzynka na narzędzia.
Dostępne opcje

Plandeka firanka jedno- lub dwustronna napinana na oczka lub paski, z naciągiem poprzecznym grzechotką

Regulacja plandeki ± 200 mm wysokości

Drzwi kontenerowe

Drzwi kontenerowe
Jak powstaje Movano z zabudową międzynarodową?
Skrzynia na od 8 do 10 palet, wszystkie burty opuszczane. Oświetlenie obrysowe.

Standardowa kabina sypialna jest dostępna ze spojlejerem w przypadku wyższych pałąków plandeki.
Międzynarodówka na Oplu Movano różni się w zależności od polskiej firmy, która wykona zabudowę. Oferujemy je wszystkie:
Zabudowa firmy Nadwozia-Partner
PEŁNE ODLICZENIE VAT?
TAK - mamy homologację europejską.
Nasza zabudowa to tzw. pojazd skompletowany - homologacja 2-giego etapu, za zgodą producenta, wykonana w Polsce.
Oprócz skrzyni z plandeką i kabiną sypialną oferujemy również następujące zabudowy z homologacją 2. etapu dla Opla Movano:
skrzynia bez plandeki / bez kabiny sypialnej ● kontener meblowy ● kontener izolowany / izotermiczny / chłodnia ● wywrotka
Zobacz też:
Movano z kabiną Spojtrak (leżanki za kabiną)
Kontakty: Dział floty Dixi Raszyn | Dział floty Dixi Radom
lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):
Tagi: zabudowa międzynarodowa, dostawczy, opel movano, europalety, kabina sypialna
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.