Przewoźniku! Jeśli zabudowa międzynarodowa, to na wydłużonym Movano L3! Wydłużona odmiana Opla Movano, tzw. L3, mieści aż 8-10 europalet. Alternatywa dla kabiny Spojtrak. Masz firmę transportową? Spedycja międzynarodowa? Zbudujemy podobny pojazd dla Twojej firmy. Doradzimy. Zapraszamy!
Zabudowa międzynarodowa: skrzynia na 8-10 palet, kabina sypialna, zbiornik na wodę, ogrzewanie postojowe.
Aluminiowa osłona kabiny i świetlik dachowy są w standardzie
Wyposażenie standardowe naszej zabudowy międzynarodowej:
Wersja 8 palet
długość skrzyni 4200 mm
Wersja 9 palet
długość skrzyni 4500 mm
Wersja 10 palet
długość skrzyni 4850 mm
Poszerzona do 2450 mm wewnątrz i 2500 mm na zewnątrz skrzynia Movano nosi nazwę "szerokości paletowej". Przy sypialni nad szoferką pozwala załadować 12 europalet. Przy kabinie Spojtrak za kabiną kierowcy - można załadować 10 europalet.
Więcej o "szerokości paletowej"
Wersja 10 palet
długość skrzyni 4200 mm
Wersja 12 palet
długość skrzyni 4850 mm
W standardzie
Świetlik dachowy
Uchwyt do mocowania ładunku - 8 szt.
Słupek szybkodemontowalny, burty dzielone
Osłony antyrowerowe składane
Zbiornik na wodę, pojemnik na mydło
Skrzynka na narzędzia
Drzwi kontenerowe
Kabina sypialna + 4 owiewki boczne
Plandeki oferujemy gładkie lub z reklamą Twojej firmy.
Kabina sypialna w wersji do przewozów międzynarodowych.
Zabudowa międzynarodowa. Plandeka. Burty aluminiowe.
Zbiornik na wodę z pojemnikiem na mydło. Skrzynka na narzędzia.
Dostępne opcje
Plandeka firanka jedno- lub dwustronna napinana na oczka lub paski, z naciągiem poprzecznym grzechotką
Regulacja plandeki ± 200 mm wysokości
Drzwi kontenerowe
Drzwi kontenerowe
Jak powstaje Movano z zabudową międzynarodową?
Skrzynia na od 8 do 10 palet, wszystkie burty opuszczane. Oświetlenie obrysowe.
Standardowa kabina sypialna jest dostępna ze spojlejerem w przypadku wyższych pałąków plandeki.
Międzynarodówka na Oplu Movano różni się w zależności od polskiej firmy, która wykona zabudowę. Oferujemy je wszystkie:
Zabudowa firmy Nadwozia-Partner
PEŁNE ODLICZENIE VAT?
TAK - mamy homologację europejską.
Nasza zabudowa to tzw. pojazd skompletowany - homologacja 2-giego etapu, za zgodą producenta, wykonana w Polsce.
Oprócz skrzyni z plandeką i kabiną sypialną oferujemy również następujące zabudowy z homologacją 2. etapu dla Opla Movano:
skrzynia bez plandeki / bez kabiny sypialnej ● kontener meblowy ● kontener izolowany / izotermiczny / chłodnia ● wywrotka
Zobacz też:
Movano z kabiną Spojtrak (leżanki za kabiną)
Kontakty: Dział floty Dixi Raszyn | Dział floty Dixi Radom
lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):
Tagi: zabudowa międzynarodowa, dostawczy, opel movano, europalety, kabina sypialna
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.