Opinie: Opel Movano 2.3 CDTi

Movano plandeka 2.3 163 KM opinie

Opel Movano zabudowa międzynarodowa z nowym silnikiem 2.0 CDTi 163 KM BiTurbo.

Kilka słów od osoby, która jeździła Oplem Movano z nowym silnikiem 2.3 CDTi BiTurbo 163 KM. Jednostka wprowadzona do sprzedaży w II poł. 2014 roku.

 

Opinia 1

Klienci, z którymi odbyłem jazdę testową chwalili dobrą dynamikę silnika, szczególnie na niskich obrotach, elastyczność silnika, dobre dopasowanie przełożeń skrzyni biegów w funkcji prędkości pojazdu, wygodę w kabinie, tapicerkę oraz dużą ilość miejsca pod maską (łatwy dostęp do silnika i osprzętu).

Z zaciekawieniem ustawiali osłonę przeciwsłoneczną z lusterkiem do martwego pola badając co w nim widać.

Nawigację ocenili neutralnie, a po usłyszeniu ceny stwierdzali, że za połowę kwoty można nabyć profesjonalnego Beckera dedykowanego samochodom ciężarowym w transporcie drogowym (ograniczenia tonażowe i wysokościowe pod mostami itp.) z dożywotnią aktualizacją map.

Kamera cofania została odebrana raczej jako mało niezbędny gadżet, niż niezbędnik, ale docenili możliwość jej zamówienia.

 

Opinia 2

Silnik wymiata!

Elastyczność jest wręcz nieprawdopodobna. Na 5 biegu sprawnie można się przemieszczać od 50km/h do grubo ponad 120km/h, co na pojazd tych gabarytów wydaje się już dużą prędkością.

Przyspieszenie znakomite jak na samochód tej klasy. Przy 140 km/h na autostradzie wciśnięcie pedału gazu mocno do oporu (z dodatkowym akceleratorem) na 6 biegu (lub nawet na 5!) powoduje, że Movano nadal DYNAMICZNIE chce przyspieszać…

460 Nm czuć w każdym (dosłownie) zakresie obrotów: od wolnych do ponad 4000 obr/min!

Coś takiego jak „turbo dziura” w tym samochodzie nie istnieje.

Podsumowując – silnik znakomity dla Klientów, którzy jeżdżą szybko po autostradach z dużym obciążeniem oraz na górskie trasy. Szczególnie zatem polecam do międzynarodówek oraz dużych furgonów pod duże obciążenia (zwłaszcza RWD z przyczepami).

Żeby tylko był tak żywotny jak 150KM….

 

Opinia 3

Movano trzyma wartość, bo nie rdzewieje - naprawdę można nim długo jeździć.

 

Opinia 4

Odwieczny problem: Opel czy Renault? Próbuje odpowiedzieć redakcja Edostawcze.pl. Oto fragmenty

Są klienci którzy nie kupią nigdy "francuza". No ostatecznie może być coś "niemieckiego"... (...) Jedną z opcji jest Renault Master (czyli Opel Movano). Przy silniku 2,3 litra na łańcuchu z dwiema turbinami możemy mieć ekonomicznego busa z mocą 170 KM, kóra daje radę nawet przy 12EP (maksymalna zabudowa na taki aucie). No dobrze. Czy więc Opel czy Renault. Czym te samochody się różnią? Sprawdźmy na naszych zdjęciach zrobionych u nas na placu. Akurat stoi jeden i drugi.

(...)

Podsumowując. Oba samochody są identyczne. Róznice wynikają raczej z wybranego przy zakupie standardu wyposażenia. (...) Wybierając między Oplem, a Renault kierować się musimy, albo emocjami ;-), albo logiką. Z tej logicznej strony znaczenie moga mieć następujace fakty. Ople są zazwyczaj nieznacznie tańsze i trochę łatwiej kupić Opla niż Renówkę (większa dostępność).

A my (Dixi-Car) wiemy jeszcze to: Opel jest również tańszy w serwisowaniu. Więc?

Test edostawcze.pl

 

Opinia 5

Opinia dziennikarza miesięcznika "Fleet" nt. Movano Van (blaszak) L3H2 (długi, średnia wysokość) 2.3 CDTi 170KM BiTurbo: pdf Test "Fleet" 06/2017

 

 

Movano: I miejsce w raporcie niezawodności Dekra

W kategorii przebiegu do 50 tys. km, Opel Movano zajmuje pierwsze miejsce. W chwili gdy to piszemy, kwiecień 2015, wyprzedza, pod względem niezawodności, wszystkich konkurentów: Renault Master, VW, Mercedesa, Fiata, Forda, Pegueota, Citroena i Iveco.

89,3% testowanych Opli Movano nie miało żadnych usterek, podczas gdy średnia dla testowanych samochodów dostawczych to 81,2% bezusterkowych pojazdów.

 

Niezawodność Dekra, porównanie: Opel Movano, Renault Master, Fiat Ducato, Ford Transit

Źródło: Dekra

Sprawdź sam: raport Dekra

 

 

Movano: koszty eksploatacji

Firma Dekra porównała koszty eksploatacji (TCO - total Cost of Ownership) Movano i konkurencyjnego Sprintera, Mastera, Transita, Craftera, Boxera. Movano zajęło I miejsce - najniższe koszty eksploatacji, serwisu.

Opel (importer) nadaje teraz wynikom formę graficzną, póki co roboczy materiał:

Opel Movano kontra konkurencja: porównanie kosztów eksploatacji

 

 

Plandeka / kontener na Movano

Movano samochodem dostawczym roku

W konkursie polskich czasopism i portali transportowych1 Opel Movano / Renault Master pokonał konkurentów precyzją prowadzenia i niskim spalaniem. Przy 1-tonowym ładunku silnik 2.3 CDTi 163 KM zużywał średnio 8 l ON / 100 km, wyraźnie mniej niż konkurenci. Test pdbywał się na 800-km trasie w północnej Polsce (Warszawa - Gdańsk - Warszawa, również bocznymi drogami). Wynik w tabeli:

1 Opel Movano 2.3 CDTi 163 KM / Renault Master 2.3 DCi 165KM 52,2 pkt.
2 Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI 48,8 pkt.
3 Fiat Ducato 2,3 MJ 150 48,2 pkt.
4 VW Crafter 2,0 TDI 163 47,2 pkt.
5 Citroen Jumper 2,2 HDI 15 47,0 pkt.
6 Ford Transit 2,2 TDCi 155 46,8 pkt.
7 IVECO Daily 2,3 146 45,3 pkt.

1 Organizatorzy: "VanEkstra", "Ciężarówki", "Polski Traker", "Samochody Specjalne", 4trucks.pl. W konkursie wystąpił Renault Master - brat bliźniak Opla Movano.

pdf Śmietanka klasy 3500. Test (PDF 3,6 MB)
"Traker" nr 2/2015

Ceny i dane Movano

 

 

Zobacz też:

Zabudowa międzynarodowa na Movano

Ceny Opel Movano

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

OFERTA DNIA

Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

Diesel, skrzynia manualna, kolor Żółty, '2020

dla firmy od ręki

od 188500  zł cena netto

Zobacz

Opel Movano 2.3 BiTurbo 136KM MT6 - dł. ładunkowa 3083 mm L2H2

Opel Movano 2.3 BiTurbo 136KM MT6 - dł. ładunkowa 3083 mm L2H2

Diesel, skrzynia manualna, kolor Biały , '2021

oferta dla firmy / hit cenowy !!

od 87900  zł   145540 zł cena netto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

Samochody dostawcze od ręki

Wszystkie nowe od ręki
Wszystkie używane
Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

Opel Movano 2.3 180kM Laweta - ALGEMA Mini-Blitzlader

od 188500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy VIVARO KOMBI 9 osobowy 2.0 144 MT6 / extra long

VIVARO KOMBI 9 osobowy 2.0 144 MT6 / extra long

od 103600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Combo Cargo Enjoy 1.5dt 102KM MT5 | XL

Combo Cargo Enjoy 1.5dt 102KM MT5 | XL

od 67700 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 BiTurbo 136KM MT6 - dł. ładunkowa 3083 mm L2H2

Opel Movano 2.3 BiTurbo 136KM MT6 - dł. ładunkowa 3083 mm L2H2

od 87900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy VIVARO FURGON 2.0 150kM MT6 extra long dł. ładunkowa 2862 mm

VIVARO FURGON 2.0 150kM MT6 extra long dł. ładunkowa 2862 mm

od 99900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro 1.5d 120KM

Opel Vivaro 1.5d 120KM

od 81900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro 2.0d 122KM L2H1

Opel Vivaro 2.0d 122KM L2H1

od 92601 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 122KM MT6 | 6os. z podwójną kabiną

Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 122KM MT6 | 6os. z podwójną kabiną

od 99900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Combo Life 1.5 102KM

Opel Combo Life 1.5 102KM

od 75600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro Furgon 2.0d 122KM

Opel Vivaro Furgon 2.0d 122KM

od 92900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Combo Life 1,5 102KM Diesel

Opel Combo Life 1,5 102KM Diesel

od 75600 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Vivaro 2.0 122 kM Furgon Flex z podwójną kabiną (5 osobowy, drugi rząd składany)

Vivaro 2.0 122 kM Furgon Flex z podwójną kabiną (5 osobowy, drugi rząd składany)

od 1349 zł

+vat/mc w Drive Plan

Zobacz

Samochód dostawczy Combo Life Enjoy 1.5DT 102KM MT5 Start&Stop

Combo Life Enjoy 1.5DT 102KM MT5 Start&Stop

od 83900 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 150KM MT6 | 6os. z podwójną kabiną

Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 150KM MT6 | 6os. z podwójną kabiną

od 99900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3BiTurbo 180KM + zabudowa ściany/ podłoga + platforma najazd

Opel Movano 2.3BiTurbo 180KM + zabudowa ściany/ podłoga + platforma najazd

od 105900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 145KM L4H3 Serwis ASO Gwarancja Vat23%

Opel Movano 2.3 145KM L4H3 Serwis ASO Gwarancja Vat23%, rok prod. 2016

Od Ręki

Zobacz

Samochód dostawczy Peugeot Boxer 2,0 BlueHdi 131KM, L2H2, Vat23%

Peugeot Boxer 2,0 BlueHdi 131KM, L2H2, Vat23%, rok prod. 2018

Od Ręki

Zobacz

Samochód dostawczy Combo Cargo Enjoy 1.5DT 102KM MT5

Combo Cargo Enjoy 1.5DT 102KM MT5, rok prod. 2021

od 105200 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Vivaro 2.0 122KM L2 Extra Long

Vivaro 2.0 122KM L2 Extra Long, rok prod. 2021

od 168597 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy Zafira-e Life Business 136KM, akumulator 50kWh | 9os.

Zafira-e Life Business 136KM, akumulator 50kWh | 9os., rok prod. 2020

Od Ręki

Zobacz

Samochód dostawczy Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop, rok prod. 2020

od 125850 zł

cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Samochód dostawczy Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 150KM MT6

Vivaro Furgon Enjoy 2.0D 150KM MT6, rok prod. 2021

od 152939 zł

cena netto

Zobacz

 

 

Właśnie dostarczyliśmy: Movano krajówka z windą

Opel Movano krajowe plandeka z windą

Właśnie dostarczyliśmy - Movano krajówkę z windą na osiem europalet. Klient z Wielkopolski, a zabudowę zrealizował i samochód dostarczył salon Dixi‑Car w Radomiu.

To raczej krótkie Movano. Możliwe jest nawet 12 palet; dzięki temu, że tylko osiem, samochód jest zwrotny i doskonały do dostaw ekspresowych na terenie Polski. Obmet zajmuje sie obróbką CNC.

Więcej zdjęć zabudowy

Lista zabudów

Gotowy? Zamów samochód dostawczy teraz:

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

 

 

Więcej o Movano

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2021/2022? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Oplu Movano

Ceny Van
Ceny Brygadówka
Promocje

Dane techniczne

Nowe Movano 2019/2020

Fabryczna wywrotka
Zabudowy "polskie"
Pakiety do przestrzeni ładunkowej

Tylny napęd - po co?
Okresy międzyprzeglądowe
Opinie klientów
Euro6 a Movano

 

Cenniki

pdf Furgon 2021

pdf Podwozie 2021

 

pdf Katalog Movano Van

pdf Katalog Movano Konwersje

pdf Katalog Movano Bus

pdf Wymiary, szkice

pdf Prezentacja "w pigułce", z polską specyfiką

 

pdf Test "Fleet" 06/2017

pdf Test (Movano vs Jumper)

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja mech. i lakier: 2 lata
Gwarancja na perforację: 6 lat więcej

Ochrona pogwarancyjna
FlexCare na 1, 2, 3 lata więcej

Jak często przegląd?
co 40 tys. km/2 lata więcej
wyjątek: Movano Bus 30 tys. km/1 rok

Free2Move
Movano w abonamencie na firmę

Zobacz
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Szanowna Pani Prezes:

Nabyłam u Państwa, w Salonie Dixi-Car S.A. w Raszynie, nowy samochód marki Opel Astra. Od początku, do chwili zakupu, prowadziłam rozmowy z Panem Łukaszem Sosińskim. Pan Łukasz Sosiński wykazał się profesjonalizmem oraz ogromnym zaangażowaniem. Sposób, w jaki wywiązuje się ze swoich obowiązków, niewątpliwie wpływa na wizerunek Firmy, którą reprezentuje.

Tą drogą, na Pani ręce, przekazuję wyrazy podziękowania i uznania.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Cena Opel Movano od ręki