Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opinie: Opel Movano 2.3 CDTi

Movano plandeka 2.3 163 KM opinie

Opel Movano zabudowa międzynarodowa z nowym silnikiem 2.0 CDTi 163 KM BiTurbo.

Kilka słów od osoby, która jeździła Oplem Movano z nowym silnikiem 2.3 CDTi BiTurbo 163 KM. Jednostka wprowadzona do sprzedaży w II poł. 2014 roku.

 

Opinia 1

Klienci, z którymi odbyłem jazdę testową chwalili dobrą dynamikę silnika, szczególnie na niskich obrotach, elastyczność silnika, dobre dopasowanie przełożeń skrzyni biegów w funkcji prędkości pojazdu, wygodę w kabinie, tapicerkę oraz dużą ilość miejsca pod maską (łatwy dostęp do silnika i osprzętu).

Z zaciekawieniem ustawiali osłonę przeciwsłoneczną z lusterkiem do martwego pola badając co w nim widać.

Nawigację ocenili neutralnie, a po usłyszeniu ceny stwierdzali, że za połowę kwoty można nabyć profesjonalnego Beckera dedykowanego samochodom ciężarowym w transporcie drogowym (ograniczenia tonażowe i wysokościowe pod mostami itp.) z dożywotnią aktualizacją map.

Kamera cofania została odebrana raczej jako mało niezbędny gadżet, niż niezbędnik, ale docenili możliwość jej zamówienia.

 

Opinia 2

Silnik wymiata!

Elastyczność jest wręcz nieprawdopodobna. Na 5 biegu sprawnie można się przemieszczać od 50km/h do grubo ponad 120km/h, co na pojazd tych gabarytów wydaje się już dużą prędkością.

Przyspieszenie znakomite jak na samochód tej klasy. Przy 140 km/h na autostradzie wciśnięcie pedału gazu mocno do oporu (z dodatkowym akceleratorem) na 6 biegu (lub nawet na 5!) powoduje, że Movano nadal DYNAMICZNIE chce przyspieszać…

460 Nm czuć w każdym (dosłownie) zakresie obrotów: od wolnych do ponad 4000 obr/min!

Coś takiego jak „turbo dziura” w tym samochodzie nie istnieje.

Podsumowując – silnik znakomity dla Klientów, którzy jeżdżą szybko po autostradach z dużym obciążeniem oraz na górskie trasy. Szczególnie zatem polecam do międzynarodówek oraz dużych furgonów pod duże obciążenia (zwłaszcza RWD z przyczepami).

Żeby tylko był tak żywotny jak 150KM….

 

Opinia 3

Movano trzyma wartość, bo nie rdzewieje - naprawdę można nim długo jeździć.

 

Opinia 4

Odwieczny problem: Opel czy Renault? Próbuje odpowiedzieć redakcja Edostawcze.pl. Oto fragmenty

Są klienci którzy nie kupią nigdy "francuza". No ostatecznie może być coś "niemieckiego"... (...) Jedną z opcji jest Renault Master (czyli Opel Movano). Przy silniku 2,3 litra na łańcuchu z dwiema turbinami możemy mieć ekonomicznego busa z mocą 170 KM, kóra daje radę nawet przy 12EP (maksymalna zabudowa na taki aucie). No dobrze. Czy więc Opel czy Renault. Czym te samochody się różnią? Sprawdźmy na naszych zdjęciach zrobionych u nas na placu. Akurat stoi jeden i drugi.

(...)

Podsumowując. Oba samochody są identyczne. Róznice wynikają raczej z wybranego przy zakupie standardu wyposażenia. (...) Wybierając między Oplem, a Renault kierować się musimy, albo emocjami ;-), albo logiką. Z tej logicznej strony znaczenie moga mieć następujace fakty. Ople są zazwyczaj nieznacznie tańsze i trochę łatwiej kupić Opla niż Renówkę (większa dostępność).

A my (Dixi-Car) wiemy jeszcze to: Opel jest również tańszy w serwisowaniu. Więc?

Test edostawcze.pl

 

Opinia 5

Opinia dziennikarza miesięcznika "Fleet" nt. Movano Van (blaszak) L3H2 (długi, średnia wysokość) 2.3 CDTi 170KM BiTurbo: pdf Test "Fleet" 06/2017

 

 

Movano: I miejsce w raporcie niezawodności Dekra

W kategorii przebiegu do 50 tys. km, Opel Movano zajmuje pierwsze miejsce. W chwili gdy to piszemy, kwiecień 2015, wyprzedza, pod względem niezawodności, wszystkich konkurentów: Renault Master, VW, Mercedesa, Fiata, Forda, Pegueota, Citroena i Iveco.

89,3% testowanych Opli Movano nie miało żadnych usterek, podczas gdy średnia dla testowanych samochodów dostawczych to 81,2% bezusterkowych pojazdów.

 

Niezawodność Dekra, porównanie: Opel Movano, Renault Master, Fiat Ducato, Ford Transit

Źródło: Dekra

Sprawdź sam: raport Dekra

 

 

Movano: koszty eksploatacji

Firma Dekra porównała koszty eksploatacji (TCO - total Cost of Ownership) Movano i konkurencyjnego Sprintera, Mastera, Transita, Craftera, Boxera. Movano zajęło I miejsce - najniższe koszty eksploatacji, serwisu.

Opel (importer) nadaje teraz wynikom formę graficzną, póki co roboczy materiał:

Opel Movano kontra konkurencja: porównanie kosztów eksploatacji

 

 

Plandeka / kontener na Movano

Movano samochodem dostawczym roku

W konkursie polskich czasopism i portali transportowych1 Opel Movano / Renault Master pokonał konkurentów precyzją prowadzenia i niskim spalaniem. Przy 1-tonowym ładunku silnik 2.3 CDTi 163 KM zużywał średnio 8 l ON / 100 km, wyraźnie mniej niż konkurenci. Test pdbywał się na 800-km trasie w północnej Polsce (Warszawa - Gdańsk - Warszawa, również bocznymi drogami). Wynik w tabeli:

1 Opel Movano 2.3 CDTi 163 KM / Renault Master 2.3 DCi 165KM 52,2 pkt.
2 Mercedes-Benz Sprinter 316 CDI 48,8 pkt.
3 Fiat Ducato 2,3 MJ 150 48,2 pkt.
4 VW Crafter 2,0 TDI 163 47,2 pkt.
5 Citroen Jumper 2,2 HDI 15 47,0 pkt.
6 Ford Transit 2,2 TDCi 155 46,8 pkt.
7 IVECO Daily 2,3 146 45,3 pkt.

1 Organizatorzy: "VanEkstra", "Ciężarówki", "Polski Traker", "Samochody Specjalne", 4trucks.pl. W konkursie wystąpił Renault Master - brat bliźniak Opla Movano.

pdf Śmietanka klasy 3500. Test (PDF 3,6 MB)
"Traker" nr 2/2015

Ceny i dane Movano

 

 

Zobacz też:

Zabudowa międzynarodowa na Movano

Ceny Opel Movano

 

 

 

Samochody użytkowe od ręki

Wszystkie używane
Wszystkie nowe od ręki
Samochód dostawczy Fiat Doblo L2H1 1,6 Multijet 105KM, Salon PL, niski przebieg, Vat23%

Fiat Doblo L2H1 1,6 Multijet 105KM, Salon PL, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018

od 49500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano 2.3 Skrzynia 7osobowy Serwis ASO Gwarancja VAT23%

Opel Movano 2.3 Skrzynia 7osobowy Serwis ASO Gwarancja VAT23%, rok prod. 2014

od 46200 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / WILD, rok prod. 2024

od 199900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild

SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild, rok prod. 2023

od 169 900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy FIAT DUCATO L2H2 2,3 120 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%

FIAT DUCATO L2H2 2,3 120 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020

od 74300 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Fiat Talento L2H1, 1,6 Multijet 121KM  Salon Polska

Fiat Talento L2H1, 1,6 Multijet 121KM Salon Polska, rok prod. 2019

od 64900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Fiat Talento L2H1, 2,0 Multijet 146KM,  klima automatyczna, Salon Polska

Fiat Talento L2H1, 2,0 Multijet 146KM, klima automatyczna, Salon Polska, rok prod. 2019

od 72900 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele

Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021

od 80500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi  Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%

Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020

od 76300 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%

Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%, rok prod. 2021

od 100500 zł

cena netto

Zobacz

Samochód dostawczy Opel Combo VAN XL L2H1 1,5 CDTI 102KM, Salon PL, VAT23%

Opel Combo VAN XL L2H1 1,5 CDTI 102KM, Salon PL, VAT23%, rok prod. 2020

od 64900 zł

cena brutto

Zobacz

Samochód dostawczy SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

SsangYong Musso Grand Adventure 2.2 202KM AT6 4x4

od 147050 zł

cena netto

Zobacz

 

 

Właśnie dostarczyliśmy: Movano krajówka z windą

Opel Movano krajowe plandeka z windą

Właśnie dostarczyliśmy - Movano krajówkę z windą na osiem europalet. Klient z Wielkopolski, a zabudowę zrealizował i samochód dostarczył salon Dixi‑Car w Radomiu.

To raczej krótkie Movano. Możliwe jest nawet 12 palet; dzięki temu, że tylko osiem, samochód jest zwrotny i doskonały do dostaw ekspresowych na terenie Polski. Obmet zajmuje sie obróbką CNC.

Więcej zdjęć zabudowy

Lista zabudów

Gotowy? Zamów samochód dostawczy teraz:

Piotr Damaziak

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122  WhatsApp

Przemysław Zimnicki

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 900 633  WhatsApp

Piotr Orłowski

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 601 340 336  WhatsApp

Agnieszka Rospędowska

Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Salon Raszyn / Warszawa

tel. 605 990 531  WhatsApp

 

 

Więcej o Movano

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2024, czy czekać do 2025? Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy
Free2Move
Movano w abonamencie na firmę

Zobacz
Umowy Serwisowe Opel
Gwarancja do 8 Lat.
Stały koszt serwisu. Zobacz
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Ocenili nas

"

Szanowna Pani Prezes:

Nabyłam u Państwa, w Salonie Dixi-Car S.A. w Raszynie, nowy samochód marki Opel Astra. Od początku, do chwili zakupu, prowadziłam rozmowy z Panem Łukaszem Sosińskim. Pan Łukasz Sosiński wykazał się profesjonalizmem oraz ogromnym zaangażowaniem. Sposób, w jaki wywiązuje się ze swoich obowiązków, niewątpliwie wpływa na wizerunek Firmy, którą reprezentuje.

Tą drogą, na Pani ręce, przekazuję wyrazy podziękowania i uznania.

"

Więcej opinii



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy