Nowe Movano C oparto na platformie nr 1 w segmencie LCV. Dmc od 2.8 do 4.0 t; obok spalinowego, napęd elektryczny w dwóch wariantach, o zasięgu 117 km lub 224 km wg WLTP‡.
OPEL Movano trzeciej generacji - Movano C - trafia na rynek wcześniej, a ma związek z przeniesieniem operacji Opla do struktur holenderskiego koncernu Stellantis. Istotna nowość w napędach - elektryczne Movano‑e, z dwoma wersjami baterii i zasięgu. Spalinowe nowe Movano C, z dieslem 2.2, również jest dostępne w polskich salonach, a producent oparł je na sprawdzonej platformie (uważanej za nr 1 w segmencie LCV). Wyróżnikiem Movano III pozostaje tani i szeroko dostępny serwis Opla (Polska i Europa) oraz najkorzystniejsze w segmencie TCO (całkowity koszt użytkowania).
Które Movano kupić - B czy C i słowo o aktualnej dostępności w salonach Dixi-Car.
Movano to pojazd klasy E w segmencie LCV, lekkich pojazdów użytkowych. W Movano C zmienia się platforma - nowe Movano zbudowane jest na sprawdzonej platformie Fiat-Chrysler, nr 1 w segmencie. Dochodzi napęd elektryczny, którego nie było w Movano B. Utrzymana jest nomenklatura dot. długości pojazdu - od L1 do L4 - i wysokości - od H1 do H3. Pojemność ładowni do 17 m3.
Trzy miejsca w przodu w standardzie. Opcjonalna kabina załogowa, dodaje cztery miejsca w drugim rzędzie.
Długości L1, L2, L3, L4, wysokości H1, H2, H3 - Opel Movano trzeciej generacji. Przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3.
Sprzedaż nowego Movano C w Dixi-Car ruszyła jesienią 2021. Mamy już specyfikację i cennik, dojechały pierwsze fabrycznie nowe samochody. Zapraszamy do zamawiania nowego Movano. Dotychczasowe Movano B, pojedyncze egzemplarze, będą jeszcze dostępne do ok. wiosny 2022.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Gama dostawczych Opli na rok modelowy 2022. Od lewej Combo Cargo, Vivaro C i nowe Movano.
Napęd elektryczny jest idealny do dostaw lokalnych. Na noc samochód wraca do bazy i jest aż nadto czasu by naładować do pełna baterię, zwłaszcza tę mniejszą, o pojemności 37 kWh i zasięgu do 117 km wg WLTP. Większa bateria ma pojemność 70 kWh i zasięg do 224 km‡. Moc silnika elektrycznego to 90kW/122KM, czyli tyle, ile słabszy diesel. Widać, że nie chodzi tu o przyspieszenia, jak to ma miejsce w samochodach osobowych, gdzie wersje elektryczne biją na głowę benzyny. Tu chodzi, w polskich warunkach, o jazdę bus-pasem, przywileje, tanie ładowanie prądem, prestiż firmy.
Wyświetlacz w lusterku wstecznym. Zasięg, poziom naładowania baterii, chwilowe zużycie energii elektrycznej w Oplu Movano-e.
Są konkurencyjne w obecnym otoczeniu. Dostępność też jest dobra, mamy nowe Movano od ręki. Jest wersja załogowa, do której wykonujemy w Polsce zabudowy (zamawiasz samochód w Dixi-Car, i odbierasz zabudowany). Jeśli interesuje Cię napęd elektryczny, wtedy tylko nowe Movano C taki oferuje, wcześniej nie było. Oczywiście silniki Diesla pozostają w ofercie.
Poniżej przykładowe ceny. Zapraszamy też na dedykowaną podstronę: Używane Ople Movano.
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1 2,0 Multijet 120KM, Keyless, Klima auto, Nawigacja, VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
W wersji H3 (na fot. Movano H2), drzwi mają wysokość 203 cm - topowy wynik w segmencie.
Zeroemisyjne Movano-e rozwiązuje problem ostatniej mili w dostawach lokalnych; buduje prestiż firmy użytkującej, w Polsce można nim jechać po bus-pasie.
3-osobowa kabina w standardzie; opcjonalnie pojedynczy, komfortowy fotel pasażera po prawej stronie. Trwałe światła LED do jazdy dziennej. Na fotografii nadwozie o wysokości H2.
Drzwi tylne mogą się otwierać pod kątem 270 stopni, p. prawe skrzydło na zdjęciu.
Więcej zdjęć generacji Movano w konwersjach i zabudowach specjalnych.
Model | Lata produkcji | |
---|---|---|
Movano C Movano III |
2021- | |
Movano B Movano II poliftingowy |
2019-2021 | |
Movano B Movano II przedliftingowy |
2010-2019 | |
Movano A Movano I po liftingu |
2003-2010 | |
Movano A Movano I przed liftingiem |
1997-2003 |
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1 2,0 Multijet 120KM, Keyless, Klima auto, Nawigacja, VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.