Nowe Movano C oparto na platformie nr 1 w segmencie LCV. Dmc od 2.8 do 4.0 t; obok spalinowego, napęd elektryczny w dwóch wariantach, o zasięgu 117 km lub 224 km wg WLTP‡.
OPEL Movano trzeciej generacji - Movano C - trafia na rynek wcześniej, a ma związek z przeniesieniem operacji Opla do struktur holenderskiego koncernu Stellantis. Istotna nowość w napędach - elektryczne Movano‑e, z dwoma wersjami baterii i zasięgu. Spalinowe nowe Movano C, z dieslem 2.2, również jest dostępne w polskich salonach, a producent oparł je na sprawdzonej platformie (uważanej za nr 1 w segmencie LCV). Wyróżnikiem Movano III pozostaje tani i szeroko dostępny serwis Opla (Polska i Europa) oraz najkorzystniejsze w segmencie TCO (całkowity koszt użytkowania).
Które Movano kupić - B czy C i słowo o aktualnej dostępności w salonach Dixi-Car.
Movano to pojazd klasy E w segmencie LCV, lekkich pojazdów użytkowych. W Movano C zmienia się platforma - nowe Movano zbudowane jest na sprawdzonej platformie Fiat-Chrysler, nr 1 w segmencie. Dochodzi napęd elektryczny, którego nie było w Movano B. Utrzymana jest nomenklatura dot. długości pojazdu - od L1 do L4 - i wysokości - od H1 do H3. Pojemność ładowni do 17 m3.
Trzy miejsca w przodu w standardzie. Opcjonalna kabina załogowa, dodaje cztery miejsca w drugim rzędzie.
Długości L1, L2, L3, L4, wysokości H1, H2, H3 - Opel Movano trzeciej generacji. Przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3.
Sprzedaż nowego Movano C w Dixi-Car ruszyła jesienią 2021. Mamy już specyfikację i cennik, dojechały pierwsze fabrycznie nowe samochody. Zapraszamy do zamawiania nowego Movano. Dotychczasowe Movano B, pojedyncze egzemplarze, będą jeszcze dostępne do ok. wiosny 2022.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Gama dostawczych Opli na rok modelowy 2022. Od lewej Combo Cargo, Vivaro C i nowe Movano.
Napęd elektryczny jest idealny do dostaw lokalnych. Na noc samochód wraca do bazy i jest aż nadto czasu by naładować do pełna baterię, zwłaszcza tę mniejszą, o pojemności 37 kWh i zasięgu do 117 km wg WLTP. Większa bateria ma pojemność 70 kWh i zasięg do 224 km‡. Moc silnika elektrycznego to 90kW/122KM, czyli tyle, ile słabszy diesel. Widać, że nie chodzi tu o przyspieszenia, jak to ma miejsce w samochodach osobowych, gdzie wersje elektryczne biją na głowę benzyny. Tu chodzi, w polskich warunkach, o jazdę bus-pasem, przywileje, tanie ładowanie prądem, prestiż firmy.
Wyświetlacz w lusterku wstecznym. Zasięg, poziom naładowania baterii, chwilowe zużycie energii elektrycznej w Oplu Movano-e.
Są konkurencyjne w obecnym otoczeniu. Dostępność też jest dobra, mamy nowe Movano od ręki. Jest wersja załogowa, do której wykonujemy w Polsce zabudowy (zamawiasz samochód w Dixi-Car, i odbierasz zabudowany). Jeśli interesuje Cię napęd elektryczny, wtedy tylko nowe Movano C taki oferuje, wcześniej nie było. Oczywiście silniki Diesla pozostają w ofercie.
Poniżej przykładowe ceny nowego modelu. Zapraszamy też na dedykowane podstrony: Ceny doki, Ceny blaszaka.
Skrzynia manualna 6-biegowa, dmc 3.5 t.
Wyposażenie standardowe, czyli m. in.:
Do wyboru zabudowy lokalne (dodatkowo płatne). Dixi‑Car wykonuje je w Polsce. Na przykład:
Finansowanie
Rata od 1560 zł +vat/miesiąc w Opel Leasing.
Promocyjny Leasing od 102%.
Abonament z serwisem, ubezpieczeniem od 1799 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Zdjęcie poglądowe nadwozia L3H1 z fabryczną skrzynią ładunkową, mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.
Skrzynia manualna 6-biegowa, dmc 3.5 t.
Wyposażenie standardowe, czyli m. in.:
Finansowanie
Rata od 1560 zł +vat/miesiąc w Opel Leasing.
Promocyjny Leasing od 106%.
Abonament z serwisem, ubezpieczeniem od 1799 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Zdjęcie poglądowe, mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
Peugeot Boxer 2.2 HDI 165KM L4H2 Salon PL Serwis ASO Bezwypadkowy Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 79600 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM BEZ AdBlue Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
Fiat Doblo L2H1 1,6 Multijet 105KM, Salon PL, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018
od 49500 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild, rok prod. 2023
od 169 900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 120 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 74300 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1, 2,0 Multijet 146KM, klima automatyczna, Salon Polska, rok prod. 2019
od 72900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 77200 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
W wersji H3 (na fot. Movano H2), drzwi mają wysokość 203 cm - topowy wynik w segmencie.
Zeroemisyjne Movano-e rozwiązuje problem ostatniej mili w dostawach lokalnych; buduje prestiż firmy użytkującej, w Polsce można nim jechać po bus-pasie.
3-osobowa kabina w standardzie; opcjonalnie pojedynczy, komfortowy fotel pasażera po prawej stronie. Trwałe światła LED do jazdy dziennej. Na fotografii nadwozie o wysokości H2.
Drzwi tylne mogą się otwierać pod kątem 270 stopni, p. prawe skrzydło na zdjęciu.
Więcej zdjęć generacji Movano w konwersjach i zabudowach specjalnych.
Model | Lata produkcji | |
---|---|---|
Movano C Movano III |
2021- | |
Movano B Movano II poliftingowy |
2019-2021 | |
Movano B Movano II przedliftingowy |
2010-2019 | |
Movano A Movano I po liftingu |
2003-2010 | |
Movano A Movano I przed liftingiem |
1997-2003 |
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
Peugeot Boxer 2.2 HDI 165KM L4H2 Salon PL Serwis ASO Bezwypadkowy Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 79600 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM BEZ AdBlue Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
Fiat Doblo L2H1 1,6 Multijet 105KM, Salon PL, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018
od 49500 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild, rok prod. 2023
od 169 900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 120 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 74300 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1, 2,0 Multijet 146KM, klima automatyczna, Salon Polska, rok prod. 2019
od 72900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 77200 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!