Nowe Movano C oparto na platformie nr 1 w segmencie LCV. Dmc od 2.8 do 4.0 t; obok spalinowego, napęd elektryczny w dwóch wariantach, o zasięgu 117 km lub 224 km wg WLTP‡.
OPEL Movano trzeciej generacji - Movano C - trafia na rynek wcześniej, a ma związek z przeniesieniem operacji Opla do struktur holenderskiego koncernu Stellantis. Istotna nowość w napędach - elektryczne Movano‑e, z dwoma wersjami baterii i zasięgu. Spalinowe nowe Movano C, z dieslem 2.2, również jest dostępne w polskich salonach, a producent oparł je na sprawdzonej platformie (uważanej za nr 1 w segmencie LCV). Wyróżnikiem Movano III pozostaje tani i szeroko dostępny serwis Opla (Polska i Europa) oraz najkorzystniejsze w segmencie TCO (całkowity koszt użytkowania).
Które Movano kupić - B czy C i słowo o aktualnej dostępności w salonach Dixi-Car.
Movano to pojazd klasy E w segmencie LCV, lekkich pojazdów użytkowych. W Movano C zmienia się platforma - nowe Movano zbudowane jest na sprawdzonej platformie Fiat-Chrysler, nr 1 w segmencie. Dochodzi napęd elektryczny, którego nie było w Movano B. Utrzymana jest nomenklatura dot. długości pojazdu - od L1 do L4 - i wysokości - od H1 do H3. Pojemność ładowni do 17 m3.
Trzy miejsca w przodu w standardzie. Opcjonalna kabina załogowa, dodaje cztery miejsca w drugim rzędzie.
Długości L1, L2, L3, L4, wysokości H1, H2, H3 - Opel Movano trzeciej generacji. Przestrzeń ładunkowa od 8 do 17 m3.
Sprzedaż nowego Movano C w Dixi-Car ruszyła jesienią 2021. Mamy już specyfikację i cennik, dojechały pierwsze fabrycznie nowe samochody. Zapraszamy do zamawiania nowego Movano. Dotychczasowe Movano B, pojedyncze egzemplarze, będą jeszcze dostępne do ok. wiosny 2022.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Gama dostawczych Opli na rok modelowy 2022. Od lewej Combo Cargo, Vivaro C i nowe Movano.
Napęd elektryczny jest idealny do dostaw lokalnych. Na noc samochód wraca do bazy i jest aż nadto czasu by naładować do pełna baterię, zwłaszcza tę mniejszą, o pojemności 37 kWh i zasięgu do 117 km wg WLTP. Większa bateria ma pojemność 70 kWh i zasięg do 224 km‡. Moc silnika elektrycznego to 90kW/122KM, czyli tyle, ile słabszy diesel. Widać, że nie chodzi tu o przyspieszenia, jak to ma miejsce w samochodach osobowych, gdzie wersje elektryczne biją na głowę benzyny. Tu chodzi, w polskich warunkach, o jazdę bus-pasem, przywileje, tanie ładowanie prądem, prestiż firmy.
Wyświetlacz w lusterku wstecznym. Zasięg, poziom naładowania baterii, chwilowe zużycie energii elektrycznej w Oplu Movano-e.
Są konkurencyjne w obecnym otoczeniu. Dostępność też jest dobra, mamy nowe Movano od ręki. Jest wersja załogowa, do której wykonujemy w Polsce zabudowy (zamawiasz samochód w Dixi-Car, i odbierasz zabudowany). Jeśli interesuje Cię napęd elektryczny, wtedy tylko nowe Movano C taki oferuje, wcześniej nie było. Oczywiście silniki Diesla pozostają w ofercie.
Poniżej przykładowe ceny nowego modelu. Zapraszamy też na dedykowane podstrony: Ceny doki, Ceny blaszaka.
Skrzynia manualna 6-biegowa, dmc 3.5 t.
Wyposażenie standardowe, czyli m. in.:
Do wyboru zabudowy lokalne (dodatkowo płatne). Dixi‑Car wykonuje je w Polsce. Na przykład:
Finansowanie
Rata od 1560 zł +vat/miesiąc w Opel Leasing.
Promocyjny Leasing od 102%.
Abonament z serwisem, ubezpieczeniem od 1799 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Zdjęcie poglądowe nadwozia L3H1 z fabryczną skrzynią ładunkową, mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.
Skrzynia manualna 6-biegowa, dmc 3.5 t.
Wyposażenie standardowe, czyli m. in.:
Finansowanie
Rata od 1560 zł +vat/miesiąc w Opel Leasing.
Promocyjny Leasing od 106%.
Abonament z serwisem, ubezpieczeniem od 1799 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Zdjęcie poglądowe, mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.
Peugeot Boxer L2H2 2,0 HDI 130KM, Bluetooth, tempomat, ledy, czujniki, Salon PL, Vat23%, rok prod. 2019
od 81200 zł
cena netto
W wersji H3 (na fot. Movano H2), drzwi mają wysokość 203 cm - topowy wynik w segmencie.
Zeroemisyjne Movano-e rozwiązuje problem ostatniej mili w dostawach lokalnych; buduje prestiż firmy użytkującej, w Polsce można nim jechać po bus-pasie.
3-osobowa kabina w standardzie; opcjonalnie pojedynczy, komfortowy fotel pasażera po prawej stronie. Trwałe światła LED do jazdy dziennej. Na fotografii nadwozie o wysokości H2.
Drzwi tylne mogą się otwierać pod kątem 270 stopni, p. prawe skrzydło na zdjęciu.
Więcej zdjęć generacji Movano w konwersjach i zabudowach specjalnych.
Model | Lata produkcji | |
---|---|---|
![]() |
Movano C Movano III |
2021- |
![]() |
Movano B Movano II poliftingowy |
2019-2021 |
![]() |
Movano B Movano II przedliftingowy |
2010-2019 |
![]() |
Movano A Movano I po liftingu |
2003-2010 |
![]() |
Movano A Movano I przed liftingiem |
1997-2003 |
Najniższa cena z 30 dni: 136 900 zł
Peugeot Boxer L2H2 2,0 HDI 130KM, Bluetooth, tempomat, ledy, czujniki, Salon PL, Vat23%, rok prod. 2019
od 81200 zł
cena netto
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.