Movano C - największy model dostawczy Opla. Dostępny z trzema silnikami diesla i w dwóch odmianach elektrycznych. Elektryk ma taką samą przestrzeń ładunkową jak wersja spalinowa - do 17 m3 - bateria jest pod podłogą.
Gama nadwoziowa Movano C - brygadówka, Cargo z napędem elektrycznym i spalinowym oraz skrzynia załogowa. Dodatkowo zabudowy specjalne.
L1, L2, L3, L4 - długości nadwozia Movano, od najkrótszego do najdłuższego.
H1, H2, H3 - wysokości nadwozia, od najniższego do najwyższego.
Cargo - blaszak
L1 | L2 |
L3 | L4 | |
---|---|---|---|---|
H1 | 8 m3 | 10 m3 | ||
H2 | 9,5 m3 | 11,5 m3 | 13 m3 | 15 m3 |
H3 | 15 m3 | 17 m3 | ||
Wersja z napędem elektrycznym ma taką samą przestrzeń ładunkową, jak odmiany z silnikami diesla (bateria schowana pod podłogą). | ||||
Szerokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1075 | 1250 | 1250 | 1250 |
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1485 - wysokość nadwozia H1 1755 - wysokości H2, H3 |
|||
Krawędź załadunku | 503-602 mm nad jezdnią | |||
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1520 - wysokość nadwozia H1 1790 - wysokość H2 2030 - wysokość H3 |
|||
Długość nadwozia (mm) | 4963 | 5413 | 5998 | 6363 |
Szerokość nadwozia (mm) | 2050 | |||
Wysokość nadwozia (mm) | 2254 - wysokość nadwozia H1 2522 - wysokość H2 2760 - wysokość H3 |
|||
Rozstaw osi (mm) | 3000 | 3450 | 4035 | 4035 |
Cargo - blaszak z silnikami diesla
Dmc 3.5 t: masa własna: 1950-2110 kg • ładowność 1390-1550 kg
Dmc 3.5 t wzmocniony: masa własna: 2005-2170 kg • ładowność 1330-1495 kg
Dmc 4.0 t: masa własna: 2215-2245 kg • ładowność 1755-1785 kg
Podwozia pod zabudowę mają większą ładowność niż podana wyżej dla blaszaka. Do 2225 kg.
Dopuszczalne obciążenie dachu: 100 kg
Pojemność zbiornika paliwa w wersji spalinowej: 90 litrów
dane dotyczą wersji furgon
2.2 120KM | 2.2 140KM |
2.2 165KM | |
---|---|---|---|
Diesel, olej napędowy, 2179 cm3, 4 cylindry, filtr cząstek stałych DPF bezobsługowy, katalizator SCR na AdBlue, napęd na przednią oś | |||
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88/120/3500 | 103/140/3750 | 121/165/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 310/1500 | 340/1750 | 370/1750 |
Prędkość maks. (km/h) | 147-155 | 155-160 | 160 |
spalanie średnio (l/100 km) wg WLTP | 9,6-8,9 | 9,4-8,0 | 9,7-7,9 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 252-232 | 247-209 | 253-208 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca | 750 kg | ||
- z hamulcem | 2500 kg 3000 kg - odmiana wzmocniona |
||
nacisk na hak | 100 kg 120 kg - odmiana wzmocniona Furgon 100 kg - odmiana wzmocniona podwozie pod zabudowę |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
bateria 37 kWh | bateria 70 kWh | ||
---|---|---|---|
Silnik | moc 30-minutowa | 90 kW/122 KM | |
moc maks./obr./min. | 100 kW/136 KM/5000 | ||
Maks. moment obrotowy | 260 Nm | ||
konstrukcja | Automatyczny napęd elektryczny ze stałym przełożeniem; BEV - Battery Electric Vehicle, pojazd zeroemisyjny, czyli napęd czysto bateryjny; nie jest to hybryda, czyli nie ma silnika spalinowego | ||
Akumulatory i ładowanie | pojemność | 37 kWh | 70 kWh |
konstrukcja | Li-Ion, litowo-jonowa | ||
czas ładowania ładowarką pokładową 1-fazową 7,4 kW z wallboxu, od 0 do 100% | 6h | 12h | |
czas ładowania prądem zmiennym 3-fazowym 22 kW z wallboxu lub w stacji ładowania, kablem Typ 2, od 0 do 100% | 3h | 9h | |
czas ładowania prądem stałym 100 kW, w publicznej stacji ładowania, kablem CCS, od 0 do 80% | 1h | 1h | |
Osiągi samochodu | prędkość maks. | 110 km/h, kontrolowana elektronicznie, dla zwiększenia zasięgu | |
zasięg | do 116 km wg WLTP‡ | 200-247 km wg WLTP‡ | |
Zapotrzebowanie na energię na 100 km wg WLTP | 36,2 kWh | 38,4 – 31,7 kWh |
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Serwis Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 77900 zł
cena netto
Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena netto
Renault Trafic L2H1 1,6 DCI 120KM, brygadówka, 6os, navi, kamera, VAT23%, rok prod. 2019
od 70650 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, Klima Auto Kamera Salon, rok prod. 2020
od 86090 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.