Movano C - największy model dostawczy Opla. Dostępny z trzema silnikami diesla i w dwóch odmianach elektrycznych. Elektryk ma taką samą przestrzeń ładunkową jak wersja spalinowa - do 17 m3 - bateria jest pod podłogą.
Gama nadwoziowa Movano C - brygadówka, Cargo z napędem elektrycznym i spalinowym oraz skrzynia załogowa. Dodatkowo zabudowy specjalne.
L1, L2, L3, L4 - długości nadwozia Movano, od najkrótszego do najdłuższego.
H1, H2, H3 - wysokości nadwozia, od najniższego do najwyższego.
Cargo - blaszak
L1 | L2 |
L3 | L4 | |
---|---|---|---|---|
H1 | 8 m3 | 10 m3 | ||
H2 | 9,5 m3 | 11,5 m3 | 13 m3 | 15 m3 |
H3 | 15 m3 | 17 m3 | ||
Wersja z napędem elektrycznym ma taką samą przestrzeń ładunkową, jak odmiany z silnikami diesla (bateria schowana pod podłogą). | ||||
Szerokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1075 | 1250 | 1250 | 1250 |
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1485 - wysokość nadwozia H1 1755 - wysokości H2, H3 |
|||
Krawędź załadunku | 503-602 mm nad jezdnią | |||
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1520 - wysokość nadwozia H1 1790 - wysokość H2 2030 - wysokość H3 |
|||
Długość nadwozia (mm) | 4963 | 5413 | 5998 | 6363 |
Szerokość nadwozia (mm) | 2050 | |||
Wysokość nadwozia (mm) | 2254 - wysokość nadwozia H1 2522 - wysokość H2 2760 - wysokość H3 |
|||
Rozstaw osi (mm) | 3000 | 3450 | 4035 | 4035 |
Cargo - blaszak z silnikami diesla
Dmc 3.5 t: masa własna: 1950-2110 kg • ładowność 1390-1550 kg
Dmc 3.5 t wzmocniony: masa własna: 2005-2170 kg • ładowność 1330-1495 kg
Dmc 4.0 t: masa własna: 2215-2245 kg • ładowność 1755-1785 kg
Podwozia pod zabudowę mają większą ładowność niż podana wyżej dla blaszaka. Do 2225 kg.
Dopuszczalne obciążenie dachu: 100 kg
Pojemność zbiornika paliwa w wersji spalinowej: 90 litrów
dane dotyczą wersji furgon
2.2 120KM | 2.2 140KM |
2.2 165KM | |
---|---|---|---|
Diesel, olej napędowy, 2179 cm3, 4 cylindry, filtr cząstek stałych DPF bezobsługowy, katalizator SCR na AdBlue, napęd na przednią oś | |||
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88/120/3500 | 103/140/3750 | 121/165/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 310/1500 | 340/1750 | 370/1750 |
Prędkość maks. (km/h) | 147-155 | 155-160 | 160 |
spalanie średnio (l/100 km) wg WLTP | 9,6-8,9 | 9,4-8,0 | 9,7-7,9 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 252-232 | 247-209 | 253-208 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca | 750 kg | ||
- z hamulcem | 2500 kg 3000 kg - odmiana wzmocniona |
||
nacisk na hak | 100 kg 120 kg - odmiana wzmocniona Furgon 100 kg - odmiana wzmocniona podwozie pod zabudowę |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
bateria 37 kWh | bateria 70 kWh | ||
---|---|---|---|
Silnik | moc 30-minutowa | 90 kW/122 KM | |
moc maks./obr./min. | 100 kW/136 KM/5000 | ||
Maks. moment obrotowy | 260 Nm | ||
konstrukcja | Automatyczny napęd elektryczny ze stałym przełożeniem; BEV - Battery Electric Vehicle, pojazd zeroemisyjny, czyli napęd czysto bateryjny; nie jest to hybryda, czyli nie ma silnika spalinowego | ||
Akumulatory i ładowanie | pojemność | 37 kWh | 70 kWh |
konstrukcja | Li-Ion, litowo-jonowa | ||
czas ładowania ładowarką pokładową 1-fazową 7,4 kW z wallboxu, od 0 do 100% | 6h | 12h | |
czas ładowania prądem zmiennym 3-fazowym 22 kW z wallboxu lub w stacji ładowania, kablem Typ 2, od 0 do 100% | 3h | 9h | |
czas ładowania prądem stałym 100 kW, w publicznej stacji ładowania, kablem CCS, od 0 do 80% | 1h | 1h | |
Osiągi samochodu | prędkość maks. | 110 km/h, kontrolowana elektronicznie, dla zwiększenia zasięgu | |
zasięg | do 116 km wg WLTP‡ | 200-247 km wg WLTP‡ | |
Zapotrzebowanie na energię na 100 km wg WLTP | 36,2 kWh | 38,4 – 31,7 kWh |
L2, L3, L4 to długości podwozia. Załogowe Movano jest teraz dostępne tylko jako podwozie pod zabudowę. Dane są okrojone, bo realne dane wypływają niejako po zabudowaniu pojazdu, np. inne przyspieszenie, czy prędkość maksymalną, będzie miał kontener, a inne - skrzynia (opór aerodynamiczny).
Który wybrać? Po pierwsze Movano dokę zamawiamy jako podwozie do zabudowy. Vivaro - jako blaszak.
Po drugie: liczba miejsc. W Movano brygadówce mamy typowo 7 miejsc, w Vivaro brygadówce - 6 miejsc.
Szerokość nadwozia (bez lusterek bocznych) - w Movano 2050 mm, w Vivaro B - 1956 mm, w Vivaro C - ok. 1920 mm.
Kolejna różnica - dopuszczalna masa całkowita. Movano brygadówki zaczynają się od dmc 3,5 t; Vivaro B brygadówki - mają 2,7-2,9 t.
Zabudowy wykonujemy w Polsce. Cały samochód zamawiasz i odbierasz w Dixi‑Car. Oto przykłady dostępnych do nowego Movano załogowego zabudów specjalistycznych. Oczywiście cena promocyjna prezentowana powyżej nie obejmuje zabudowy, ale rabat na zabudowę jak najbardziej zaproponujemy ;)
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1 2,0 Multijet 120KM, Keyless, Klima auto, Nawigacja, VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl