Movano C - największy model dostawczy Opla. Dostępny z trzema silnikami diesla i w dwóch odmianach elektrycznych. Elektryk ma taką samą przestrzeń ładunkową jak wersja spalinowa - do 17 m3 - bateria jest pod podłogą.
Gama nadwoziowa Movano C - brygadówka, Cargo z napędem elektrycznym i spalinowym oraz skrzynia załogowa. Dodatkowo zabudowy specjalne.
L1, L2, L3, L4 - długości nadwozia Movano, od najkrótszego do najdłuższego.
H1, H2, H3 - wysokości nadwozia, od najniższego do najwyższego.
Cargo - blaszak
L1 | L2 |
L3 | L4 | |
---|---|---|---|---|
H1 | 8 m3 | 10 m3 | ||
H2 | 9,5 m3 | 11,5 m3 | 13 m3 | 15 m3 |
H3 | 15 m3 | 17 m3 | ||
Wersja z napędem elektrycznym ma taką samą przestrzeń ładunkową, jak odmiany z silnikami diesla (bateria schowana pod podłogą). | ||||
Szerokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1075 | 1250 | 1250 | 1250 |
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1485 - wysokość nadwozia H1 1755 - wysokości H2, H3 |
|||
Krawędź załadunku | 503-602 mm nad jezdnią | |||
Wysokość drzwi bocznych przesuwnych (mm) | 1520 - wysokość nadwozia H1 1790 - wysokość H2 2030 - wysokość H3 |
|||
Długość nadwozia (mm) | 4963 | 5413 | 5998 | 6363 |
Szerokość nadwozia (mm) | 2050 | |||
Wysokość nadwozia (mm) | 2254 - wysokość nadwozia H1 2522 - wysokość H2 2760 - wysokość H3 |
|||
Rozstaw osi (mm) | 3000 | 3450 | 4035 | 4035 |
Cargo - blaszak z silnikami diesla
Dmc 3.5 t: masa własna: 1950-2110 kg • ładowność 1390-1550 kg
Dmc 3.5 t wzmocniony: masa własna: 2005-2170 kg • ładowność 1330-1495 kg
Dmc 4.0 t: masa własna: 2215-2245 kg • ładowność 1755-1785 kg
Podwozia pod zabudowę mają większą ładowność niż podana wyżej dla blaszaka. Do 2225 kg.
Dopuszczalne obciążenie dachu: 100 kg
Pojemność zbiornika paliwa w wersji spalinowej: 90 litrów
dane dotyczą wersji furgon
2.2 120KM | 2.2 140KM |
2.2 165KM | |
---|---|---|---|
Diesel, olej napędowy, 2179 cm3, 4 cylindry, filtr cząstek stałych DPF bezobsługowy, katalizator SCR na AdBlue, napęd na przednią oś | |||
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 88/120/3500 | 103/140/3750 | 121/165/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 310/1500 | 340/1750 | 370/1750 |
Prędkość maks. (km/h) | 147-155 | 155-160 | 160 |
spalanie średnio (l/100 km) wg WLTP | 9,6-8,9 | 9,4-8,0 | 9,7-7,9 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 252-232 | 247-209 | 253-208 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca | 750 kg | ||
- z hamulcem | 2500 kg 3000 kg - odmiana wzmocniona |
||
nacisk na hak | 100 kg 120 kg - odmiana wzmocniona Furgon 100 kg - odmiana wzmocniona podwozie pod zabudowę |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
bateria 37 kWh | bateria 70 kWh | ||
---|---|---|---|
Silnik | moc 30-minutowa | 90 kW/122 KM | |
moc maks./obr./min. | 100 kW/136 KM/5000 | ||
Maks. moment obrotowy | 260 Nm | ||
konstrukcja | Automatyczny napęd elektryczny ze stałym przełożeniem; BEV - Battery Electric Vehicle, pojazd zeroemisyjny, czyli napęd czysto bateryjny; nie jest to hybryda, czyli nie ma silnika spalinowego | ||
Akumulatory i ładowanie | pojemność | 37 kWh | 70 kWh |
konstrukcja | Li-Ion, litowo-jonowa | ||
czas ładowania ładowarką pokładową 1-fazową 7,4 kW z wallboxu, od 0 do 100% | 6h | 12h | |
czas ładowania prądem zmiennym 3-fazowym 22 kW z wallboxu lub w stacji ładowania, kablem Typ 2, od 0 do 100% | 3h | 9h | |
czas ładowania prądem stałym 100 kW, w publicznej stacji ładowania, kablem CCS, od 0 do 80% | 1h | 1h | |
Osiągi samochodu | prędkość maks. | 110 km/h, kontrolowana elektronicznie, dla zwiększenia zasięgu | |
zasięg | do 116 km wg WLTP‡ | 200-247 km wg WLTP‡ | |
Zapotrzebowanie na energię na 100 km wg WLTP | 36,2 kWh | 38,4 – 31,7 kWh |
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Citroen Jumper 2.2 HDI 130KM L2H2 Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2014
od 36500 zł
cena netto
Ford Transit L3H3 Niski Przebieg Super Utrzymany Kamera Serwis ASO Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Citroen Berlingo Multispace 1.6 HDI Salon PL Bezwypadkowy Serwis Idealny, rok prod. 2018
od 52900 zł
cena brutto
Citroen Berlingo 1,5 HDI 102KM, 5 osób niski przebieg, Vat23% , rok prod. 2023
od 86100 zł
cena netto
Fiat Scudo L3H1 2,0 Multijet 145KM, jak nowy, tylko 3000km przebiegu, VAT23%, rok prod. 2024
od 97500 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 77900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64999 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 AT6 4x4 202KM, 440Nm / Wild, rok prod. 2023
od 169 900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 120 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 74300 zł
cena netto
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!