W danych technicznych BAIC 5 zwraca uwagę mocny napęd 177KM i szybki, dwusprzęgłowy Automat 7DCT w standardzie. Kupujący jest w komfortowej sytuacji – za cenę wyjściową dostaje napęd z górnej półki. Koła jezdne 19" z oponami 225/55R19 współgrają z prędkością maksymalną 200 km/h dużego crossovera i również są wyróżnikiem na tle konkurencji w segmencie rynkowym C+.
Optimum cena / osiągi w gamie modelowej BAIC. Za tę cenę SUV z momentem obrotowym 305 Nm i przyspieszeniem od zera do setki w ciągu 7,8 sek.
BAIC 5 | ||
---|---|---|
Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4620 mm |
Wysokość | 1680 mm | |
Szerokość | 1886 mm | |
Rozstaw osi | 2735 mm | |
Prześwit (przy pełnym obciążeniu) | 160 mm | |
Bagażnik więcej |
Pojemność bez składania siedzeń | 350 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | ||
Masy | Masa własna | 1550 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 1970 kg | |
Przyczepa | Maks. masa przyczepy bez hamulca | |
z hamulcem | 1500 kg |
Pojemność zbiornika paliwa: 53 litry
Rozmiary opon: 225/55R19
Masa przyczepy z hamulcem: do 1,5 tony • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Wymiana oleju co 1 rok / 20 000 km.
Jednostka ta pracuje w tzw. cyklu Millera, co oznacza, że legitymuje się osiągami typowymi dla silników o większej pojemności.
Beijing 5 1.5 Turbo 177KM Automat |
|
---|---|
Paliwo / typ silnika | benzyna / A156T2H |
Pojemność / liczba cylindrów | 1498 cm3 / 4 |
Rozrząd | Napędzany paskiem (wymiana po maks. 180 tys. km). Cztery zawory na cylinder. |
Skrzynia biegów | 7-bieg. automatyczna, dwusprzęgłowa 7DCT (typ DCT380) |
Moc maks. | 130 kW/177 KM |
Moment obrotowy | 305 Nm przy 1500‑4500 obr./min. |
Prędkość maksymalna | 200 km/h |
Przyspieszenie 0‑100 km/h | 7,8 s |
Spalanie średnio wg WLTP | 7,18 l/100 km |
Norma emisji | Euro VI |
Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: niezależne, wielowahaczowe
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe
Napęd Baika Piątki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA
OFERTA DNIA