Obfotografowaliśmy Baika 5 zaraz po wstawieniu do salonu (na piętrze). Precyzyjne pasowanie elementów, awangardowy design, digitalizacja, wysoka jakość materiałów, którymi jest wykończona kabina - to nasze spostrzeżenia. Zapraszamy na jazdę próbną!
Klamki chowają się w obrysie karoserii - dla komfortu akustycznego w czasie jazdy, aerodynamiki i zmniejszenia zużycia paliwa.
Siedząc w fotelu kierowcy Baika 5, odnieśliśmy wrażenie doskonałej ergonomii.
W standardzie w BAIC 5 jest elektrycznie otwierana klapa bagażnika z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem. Dodatkowo czujnik otwierania klapy.
Fotel kierowcy elektrycznie regulowany, z pamięcią. Również fotel pasażera ma elektryczną regulację. Wyświetlacz LCD kierowcy ma przekątną 10.25", dotykowe multimedia - 10.1".
Szeroka konsola środkowa. Lewarek 7-biegowej, automatycznej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Elektrycznie sterowany hamulec pomocniczy.
Siedząc w fotelu pasażera, ma się wrażenie sporej przestrzeni przed sobą.
Drzwi kierowcy. Nawiązania w tapicerce do żółtego, limonkowego koloru nadwozia.
Panoramiczny otwierany szklany dach - również standard w Beijingu 5.
Duża ilość miejsca dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń.
Zaawansowane reflektory przednie LED. Ledowe światła do jazdy w dzień. W lusterkach bocznych są kierunkowskazy LED.
Wyróżniający się na tle rynkowego mainstreamu przedni zderzak.
OFERTA DNIA