Obfotografowaliśmy Baika 5 zaraz po wstawieniu do salonu (na piętrze). Precyzyjne pasowanie elementów, awangardowy design, digitalizacja, wysoka jakość materiałów, którymi jest wykończona kabina - to nasze spostrzeżenia. Zapraszamy na jazdę próbną!

Klamki chowają się w obrysie karoserii - dla komfortu akustycznego w czasie jazdy, aerodynamiki i zmniejszenia zużycia paliwa.

Siedząc w fotelu kierowcy Baika 5, odnieśliśmy wrażenie doskonałej ergonomii.

W standardzie w BAIC 5 jest elektrycznie otwierana klapa bagażnika z zabezpieczeniem przed przytrzaśnięciem. Dodatkowo czujnik otwierania klapy.

Fotel kierowcy elektrycznie regulowany, z pamięcią. Również fotel pasażera ma elektryczną regulację. Wyświetlacz LCD kierowcy ma przekątną 10.25", dotykowe multimedia - 10.1".

Szeroka konsola środkowa. Lewarek 7-biegowej, automatycznej, dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Elektrycznie sterowany hamulec pomocniczy.

Siedząc w fotelu pasażera, ma się wrażenie sporej przestrzeni przed sobą.

Drzwi kierowcy. Nawiązania w tapicerce do żółtego, limonkowego koloru nadwozia.

Panoramiczny otwierany szklany dach - również standard w Beijingu 5.

Duża ilość miejsca dla pasażerów drugiego rzędu siedzeń.

Zaawansowane reflektory przednie LED. Ledowe światła do jazdy w dzień. W lusterkach bocznych są kierunkowskazy LED.

Wyróżniający się na tle rynkowego mainstreamu przedni zderzak.
Ubezpieczenie za 1 zł
Ubezpieczenie za 1 zł
Instalacja LPG za 1zł + Promocyjne finansowanie - zapytaj o szczegóły!
Instalacja za LPG 1zł, Promocyjne finansowanie - zapytaj o szczegóły!
Instalacja LPG za 1zł + Promocyjne finansowanie - zapytaj o szczegóły!
Jeden z Najdłużej działających Serwisów OPEL w Warszawie
11.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car Plaza, a wcześniej Dixi-Car, jest jedną z najdłużej działających obecnie Stacji specjalizujących się w Obsłudze samochodów OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car Plaza działa w podobnym składzie od blisko 30 lat. Część ekipy jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym autoryzowanym serwisem Opla we współpracy z koncernami General Motors, PSA, Stellantis. Teraz obraliśmy ścieżkę serwisu niezależnego, jednak specjalizującego się. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem i serwisem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.