Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
W Combo Cargo ciekawostką jest inna paleta silników niż w osobowym Combo Life - normy emisji Euro są odmienne dla pojazdów dostawczych.
wydłużony
wydłużony (produkcja od kwietnia 2019)
Combo Cargo | Combo Cargo XL | ||
---|---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4403 mm | 4753 mm |
Szerokość nadwozia (bez lusterek/z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 1848/1921/2107 mm | ||
Wysokość | 1796-1860 mm | 1812-1860 mm | |
Rozstaw osi | 2785 mm | 2975 mm | |
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1553/1567 mm | 1553/1567 mm | |
Średnica zawracania | między krawężnikami | 11,3 m | 11,4 m |
między ścianami | 10,9 m | 11,9 m | |
Liczba miejsc | przedni rząd | 2 lub 3 | 2 lub 3 |
drugi rząd - opcjonalny, składany | 3 (wtedy w pierwszym rzędzie 2 miejsca; łącznie kabina ma 5 miejsc) | ||
Przestrzeń ładunkowa | pojemność ze stałą ścianką przegrodą | 3,3 m3 | 3,9 m3 1,5/3,4 m3 - wersja 5-os. |
pojemność z przegrodą FlexCargo | 3,8 m3 | 4,4 m3 4,0 m3 - wersja 5-os. |
|
maksymalna długość przewożonych przedmiotów ze sztywną przegrodą (nie dotyczy wersji z dodatkową klapą nad tylnymi drzwiami, która pozwala przewozić nawet dłuższe przedmioty) |
1781 mm | 2131 mm 2110 mm - wersja 5-os. |
|
maksymalna długość przewożonych przedmiotów z przegrodą FlexCargo | 3090 mm | 3440 mm | |
wysokość przestrzeni ładunkowej | 1236 mm | 1243 mm | |
szerokość przestrzeni ładunkowej między nadkolami | 1229 mm | ||
maksymalna masa przedmiotów wystających z samochodu przez właz nad tylnymi drzwiami (dot. wersji wyposażonych w taki właz) | 100 kg | ||
liczba europalet więcej (kabina bez drugiego rzędu siedzeń) |
2 | 2 | |
wysokość progu załadunku nad jezdnią (przez tylne drzwi) | 580 mm | 620 mm | |
wysokość otworu drzwi tylnych | 1106 mm | 1119 mm | |
szerokość otworu drzwi tylnych | 1149 mm | 1129 mm | |
Masy | Masa własna samochodu | 1280-1399 kg | 1320-1430 kg |
Ładowność | 606-610 kg 948 – 975 kg - podwyższona ładowność |
895 kg 780 kg - wersja 5-os. |
|
w tym maksymalne obciążenie dachu | 100-150 kg zalecana prędkość samochodu z ładunkiem na dachu do 120 km/h |
Stosowane opony 195/65 R 15 SL 91H • 205/60 R 16 SL 96H • 215/65 R 16 SL 98H
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l - silnik benzynowy 1.2; 50 l - silnik Diesla 1.5 W Dieslach dochodzi zbiornik na AdBlue o pojemności 17 l.
Osiągi mogą się nieznacznie różnić pomiędzy wersjami z przednim rzędem siedzeń/5-osobową kabiną załogową.
1.2 Turbo 110KM (produkcja od sierpnia/września 2019) |
1.6 CDTi 75KM |
1.6 CDTi 100KM |
1.5 CDTi 131KM |
|
---|---|---|---|---|
paliwo | benzyna | Diesel | Diesel | Diesel |
pojemność (cm3) | 1199 | 1560 | 1560 | 1499 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | tak |
czy system Start&Stop? | tak | - | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 5-bieg. manual | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual/8‑bieg. automat |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
81/110/5500 | 55/75/3500 | 73/100/3750 | 96/130/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
205/1750 | 230/1750 | 254/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
175 | 149-152 |
164-166 | 184 (183) |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 | 15,7-16,4 | 12,3-12,8 | 9,8 (10,6) |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 12,0 | 9,3 (-) | ||
spalanie trasa (l/100 km) |
4,4–4,1 (4,4–4,1) |
|||
spalanie miasto (l/100 km) |
4,9–4,1 (4,7–4,5) |
|||
spalanie średnio (l/100 km) |
4,4–4,3 | 4,3-4,2 | 4,6–4,4 (4,5–4,3) |
|
emisja CO2 (g/km) | 114-111 | 112-109 | 123–116 (119–113) |
W nawiasach dane dla automatycznej skrzyni biegów.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskane zostały wg metody WLTP i przekonwertowane na NEDC. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Czy jest dostępny układ napędowy do jazdy w trudnym terenie? Tak, pakiet obejmuje:
Nadwozie | Przyczepa bez hamulca | Przyczepa z hamulcem |
---|---|---|
o standardowej długości | 600 kg | 1000-1500 kg |
XL | 600 kg | 1100-1450 kg |
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Dzięki kolegom z sieci dealerskiej przeprowadziliśmy półprofesjonalny, ale nie mniej profesjonalny niż może przeprowadzić klient, pomiar spalania nowego Combo Life z silnikami diesla 1.5 102 i 131 KM. Wyniki znajdziecie w tabeli poniżej.
Combo Life Elite 1.5dt 102KM, 5-bieg. manual | Combo Life Elite 1.5dth 131KM, 6-bieg. manual | |
---|---|---|
Przebieg wg. komputera | 730 km | 750 km |
Średnia prędkość wg. komputera | 87 km/h | 88 km/h |
Średnie zużycie na 100 km wg komputera | 6,7 l | 8,1 l |
Średnie zużycie na 100 km wg dystrybutora | 6,82 l | 8,22 l |
Kierowca starał utrzymywać prędkość w zakresie | 110 - 140 km/h | 120 - 140 km/h |
Należy uznać Combo za oszczędne auto, jednak zużycie paliwa dość gwałtownie rośnie wraz ze zwiększaniem prędkości jazdy, co jest naturalną cechą samochodów segmentu Combo ze względu na wielkość i kształt nadwozia.
Tezę o spalaniu adekwatnym do prędkości potwierdza drugi test, wykonany przez kolegów z Autogaleria.pl na dystansie 587 km (wystarczy wpisać do Google "autogaleria opel combo elite life 1.5 d test"):
Zużycie paliwa | Opel Combo Life 1.5 D |
---|---|
przy 100 km/h | 4,0 l/100 km |
przy 120 km/h | 5,0 l/100 km |
przy 140 km/h | 7,4 l/100 km |
w mieście | 6,5 l/100 km |
firmowa
Oferta dla Firmy
Dixi-Car pierwszym dealerem Opli dmc 3.5t w Polsce!
02.2021
Dixi‑Car S.A. jest w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów dealerem samochodów dostawczych Opel w Polsce. Notujemy 91% wzrost zainteresowania w segmencie dmc 3,5t.
Mamy dwóch wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych sprzedawców w salonie w Raszynie k. Warszawy i sprzedawcę w salonie w Radomiu.
W styczniu 2021 r. codziennie z salonów Dixi-Car wydawaliśmy średnio jeden nowy samochód dostawczy. Według popularności były to Combo Cargo (10 szt.), Movano (9 szt.) i Vivaro (2 szt.). Liczby te nie obejmują sprzedaży używanych aut dostawczych.
Zobacz, jak zabudowujemy dostawcze i zapraszamy.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Kilka z Combo Cargo wydanych w styczniu 2021.
Gotowy? Poproś o ofertę
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022
11.2020
Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.
Fabryka Opla w Gliwicach.
Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.
Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.