Opel Combo Cargo Flex. Samochód jest 5‑osobowy, załogowy. Przegrodę Flex możemy jednak przesunąć, by powiększyć przestrzeń ładunkową. Tylną kanapę wtedy składamy, i uzyskujemy przestronny 2‑osobowy samochód dostawczy. Mało kto wie, że takie cudo istnieje. Samochód 2 w 1.

Co wybrać: prezentowane Combo Cargo Flex czy może osobowy Combo Life? Obydwa modele są 5-osobowe (Combo Life może być też 7-osobowy). Combo Cargo 5-osobowe ma zawsze wydłużone nadwozie XL, natomiast Combo Life może mieć standardową długość, lub wydłużoną XL.
Napęd spalinowy (benzyna/diesel) jest wśród samochodów fabrycznie nowych dostępny w Combo Cargo. Combo Life jest już obecnie tylko elektryczne (jako nowe w salonie; egzemplarze używane oczywiście są spalinowe).
Zdecydować powinno to, czy potrzebujemy bardziej samochodu dostawczego, czy osobowego. Combo Cargo Flex ma trzy rzeczy, których nie ma Combo Life:
Cena zakupu nowego Combo Cargo Flex z napędem spalinowym jest niższa niż elektrycznego Combo-e Life.
wydłużony
 

Samochód dostawczy 5-osobowy. W Combo Cargo Flex są zawsze prawe i lewe drzwi przesuwne.

Ruchoma stalowa przegroda kabiny (krata) Flex Cargo z otworem na długie przedmioty.

W Combo Cargo załogowym mamy drzwi tylne dwuskrzydłowe, asymetryczne, typowe dla samochodów dostawczych. W Combo Life jest klapa unoszona do góry.

Konfiguracja dwuosobowa. Drugi rząd siedzeń złożony, przegroda Flex Cargo przesunięta do przodu. Długość przestrzeni ładunkowej ok. 2110 mm, a biorąc pod uwagę, że fotel pasażera jest składany, a przegroda Flex Cargo ma otwór na długie przedmioty, można przewieźć dłużycę o długości nawet 3440 mm.

Złożona kanapa, możliwy załadunek przez drzwi boczne. Kanapa jest dzielona w proporcji 60:40, co pozwala jechać z długimi przedmiotami w trzy lub cztery osoby, przy wykorzystaniu otworu w przegrodzie Flex Cargo.

Konfiguracja pięcioosobowa. Pięc miejsc, a przestrzeń ładunkowa i tak ma głębokość 1051 mm. Podłoga przestrzeni bagażowej pokryta tworzywem sztucznym jest we Fleksie standardem.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych

Z przodu dostawczo-osobowe Combo wygląda jak samochód osobowy. Obręcze kół stalowe 16x6,5" z oponami o niskim oporze toczenia 205/60R16 XL 96H. Dla jeszcze bardziej osobowego wyglądu, można dobrać większe kołpaki felg i srebrny, grafitowy, lub granatowy lakier nadwozia.

Deska rozdzielcza, tapicerki jak w samochodzie osobowym. Dostępny jest silnik benzynowy 1.2 Turbo 130KM oraz diesle 1.5 102KM lub 131KM. Skrzynie biegów manulane lub automaty 8-biegowe. Rusza produkcja Combo Cargo z napędem elektrycznym.

Przestrzeń ładunkowa jak w pojeździe użytkowym.

Fotel pasażera w załogowym Combo ma kładzione na płasko oparcie i podłokietnik.

Tempomat, multimedia sterowane z kierownicy, oraz klimatyzacja są w standardzie w 5‑osobowej brygadówce Opel Combo Cargo Flex.

Firmy usługowe, budowlane, rzemiosło, katering, hotele, handel - dla nich stworzono Combo Cargo Flex. Po pierwsze jest możliwość przewiezienia pięciu osób, albo znacznego powiększenia przestrzeni ładunkowej poprzez złożenie tylnej kanapy i przesunięcie do przodu stalowej przegrody Flex. Po drugie - drzwi tylne asymetryczne dwuskrzydłowe, otwierane na boki. Po trzecie, wydłużone nadwozie XL jest w towosie Combo Cargo standardem. Tak skonfigurowanych samochodów jest mniej na rynku niż o standardowej długości nadwozia. Wartość rezydualna przy odsprzedaży używanego auta będzie odpowiednio wyższa.
Jednoosbowe działalności, gdzie właściciel ma rodzinę - dla nich również 5-osobowe Combo Cargo jest nader ciekawą propozycją. W obecnym otoczeniu rynkowym, jeśli zdarzy się tak, że Combo Cargo Flex jest u dealera dostępne do odbioru od ręki, a na typowo osobowe Combo Life trzeba by czekać, warto skorzystać z okazji.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 63900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Ford Transit L3H2 Brygadówka 6 osób Serwis VAT23, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Fiat Ducato 2.2 hdi 160KM L4H3 Navi Kamera Niski Przebieg Vat23%, rok prod. 2022
od 105900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Renault Master 2.3 dci 163km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 99900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Boxer 2.2 HDI 140KM L3H2 Jak Nowy 14.000km Vat23%, rok prod. 2024
od 87900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 140KM Niski Przebieg Gwarancja VAt23%, rok prod. 2022
od 77900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Mercedes Sprinter 315CDI 150KM L4H2 maxdługi Blaszak kamery360 Vat23, rok prod. 2022
od 97900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
 
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Expert Long 2.0 Blue HDI 145 KM Premium Vat23%, rok prod. 2022
od 64900 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025

Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.