Opel Combo Cargo Flex. Samochód jest 5‑osobowy, załogowy. Przegrodę Flex możemy jednak przesunąć, by powiększyć przestrzeń ładunkową. Tylną kanapę wtedy składamy, i uzyskujemy przestronny 2‑osobowy samochód dostawczy. Mało kto wie, że takie cudo istnieje. Samochód 2 w 1.
Co wybrać: prezentowane Combo Cargo Flex czy może osobowy Combo Life? Obydwa modele są 5-osobowe (Combo Life może być też 7-osobowy). Combo Cargo 5-osobowe ma zawsze wydłużone nadwozie XL, natomiast Combo Life może mieć standardową długość, lub wydłużoną XL.
Napęd spalinowy (benzyna/diesel) jest wśród samochodów fabrycznie nowych dostępny w Combo Cargo. Combo Life jest już obecnie tylko elektryczne (jako nowe w salonie; egzemplarze używane oczywiście są spalinowe).
Zdecydować powinno to, czy potrzebujemy bardziej samochodu dostawczego, czy osobowego. Combo Cargo Flex ma trzy rzeczy, których nie ma Combo Life:
Cena zakupu nowego Combo Cargo Flex z napędem spalinowym jest niższa niż elektrycznego Combo-e Life.
wydłużony
Samochód dostawczy 5-osobowy. W Combo Cargo Flex są zawsze prawe i lewe drzwi przesuwne.
Ruchoma stalowa przegroda kabiny (krata) Flex Cargo z otworem na długie przedmioty.
W Combo Cargo załogowym mamy drzwi tylne dwuskrzydłowe, asymetryczne, typowe dla samochodów dostawczych. W Combo Life jest klapa unoszona do góry.
Konfiguracja dwuosobowa. Drugi rząd siedzeń złożony, przegroda Flex Cargo przesunięta do przodu. Długość przestrzeni ładunkowej ok. 2110 mm, a biorąc pod uwagę, że fotel pasażera jest składany, a przegroda Flex Cargo ma otwór na długie przedmioty, można przewieźć dłużycę o długości nawet 3440 mm.
Złożona kanapa, możliwy załadunek przez drzwi boczne. Kanapa jest dzielona w proporcji 60:40, co pozwala jechać z długimi przedmiotami w trzy lub cztery osoby, przy wykorzystaniu otworu w przegrodzie Flex Cargo.
Konfiguracja pięcioosobowa. Pięc miejsc, a przestrzeń ładunkowa i tak ma głębokość 1051 mm. Podłoga przestrzeni bagażowej pokryta tworzywem sztucznym jest we Fleksie standardem.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Z przodu dostawczo-osobowe Combo wygląda jak samochód osobowy. Obręcze kół stalowe 16x6,5" z oponami o niskim oporze toczenia 205/60R16 XL 96H. Dla jeszcze bardziej osobowego wyglądu, można dobrać większe kołpaki felg i srebrny, grafitowy, lub granatowy lakier nadwozia.
Deska rozdzielcza, tapicerki jak w samochodzie osobowym. Dostępny jest silnik benzynowy 1.2 Turbo 130KM oraz diesle 1.5 102KM lub 131KM. Skrzynie biegów manulane lub automaty 8-biegowe. Rusza produkcja Combo Cargo z napędem elektrycznym.
Przestrzeń ładunkowa jak w pojeździe użytkowym.
Fotel pasażera w załogowym Combo ma kładzione na płasko oparcie i podłokietnik.
Tempomat, multimedia sterowane z kierownicy, oraz klimatyzacja są w standardzie w 5‑osobowej brygadówce Opel Combo Cargo Flex.
Firmy usługowe, budowlane, rzemiosło, katering, hotele, handel - dla nich stworzono Combo Cargo Flex. Po pierwsze jest możliwość przewiezienia pięciu osób, albo znacznego powiększenia przestrzeni ładunkowej poprzez złożenie tylnej kanapy i przesunięcie do przodu stalowej przegrody Flex. Po drugie - drzwi tylne asymetryczne dwuskrzydłowe, otwierane na boki. Po trzecie, wydłużone nadwozie XL jest w towosie Combo Cargo standardem. Tak skonfigurowanych samochodów jest mniej na rynku niż o standardowej długości nadwozia. Wartość rezydualna przy odsprzedaży używanego auta będzie odpowiednio wyższa.
Jednoosbowe działalności, gdzie właściciel ma rodzinę - dla nich również 5-osobowe Combo Cargo jest nader ciekawą propozycją. W obecnym otoczeniu rynkowym, jeśli zdarzy się tak, że Combo Cargo Flex jest u dealera dostępne do odbioru od ręki, a na typowo osobowe Combo Life trzeba by czekać, warto skorzystać z okazji.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Fiat Talento L2H1 2,0 Multijet 120KM, Keyless, Klima auto, Nawigacja, VAT23%, rok prod. 2021
od 78900 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76300 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!