Opel Combo Cargo Flex. Samochód jest 5‑osobowy, załogowy. Przegrodę Flex możemy jednak przesunąć, by powiększyć przestrzeń ładunkową. Tylną kanapę wtedy składamy, i uzyskujemy przestronny 2‑osobowy samochód dostawczy. Mało kto wie, że takie cudo istnieje. Samochód 2 w 1.
Co wybrać: prezentowane Combo Cargo Flex czy może osobowy Combo Life? Obydwa modele są 5-osobowe (Combo Life może być też 7-osobowy). Combo Cargo 5-osobowe ma zawsze wydłużone nadwozie XL, natomiast Combo Life może mieć standardową długość, lub wydłużoną XL.
Napęd spalinowy (benzyna/diesel) jest wśród samochodów fabrycznie nowych dostępny w Combo Cargo. Combo Life jest już obecnie tylko elektryczne (jako nowe w salonie; egzemplarze używane oczywiście są spalinowe).
Zdecydować powinno to, czy potrzebujemy bardziej samochodu dostawczego, czy osobowego. Combo Cargo Flex ma trzy rzeczy, których nie ma Combo Life:
Cena zakupu nowego Combo Cargo Flex z napędem spalinowym jest niższa niż elektrycznego Combo-e Life.
wydłużony
Samochód dostawczy 5-osobowy. W Combo Cargo Flex są zawsze prawe i lewe drzwi przesuwne.
Ruchoma stalowa przegroda kabiny (krata) Flex Cargo z otworem na długie przedmioty.
W Combo Cargo załogowym mamy drzwi tylne dwuskrzydłowe, asymetryczne, typowe dla samochodów dostawczych. W Combo Life jest klapa unoszona do góry.
Konfiguracja dwuosobowa. Drugi rząd siedzeń złożony, przegroda Flex Cargo przesunięta do przodu. Długość przestrzeni ładunkowej ok. 2110 mm, a biorąc pod uwagę, że fotel pasażera jest składany, a przegroda Flex Cargo ma otwór na długie przedmioty, można przewieźć dłużycę o długości nawet 3440 mm.
Złożona kanapa, możliwy załadunek przez drzwi boczne. Kanapa jest dzielona w proporcji 60:40, co pozwala jechać z długimi przedmiotami w trzy lub cztery osoby, przy wykorzystaniu otworu w przegrodzie Flex Cargo.
Konfiguracja pięcioosobowa. Pięc miejsc, a przestrzeń ładunkowa i tak ma głębokość 1051 mm. Podłoga przestrzeni bagażowej pokryta tworzywem sztucznym jest we Fleksie standardem.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Z przodu dostawczo-osobowe Combo wygląda jak samochód osobowy. Obręcze kół stalowe 16x6,5" z oponami o niskim oporze toczenia 205/60R16 XL 96H. Dla jeszcze bardziej osobowego wyglądu, można dobrać większe kołpaki felg i srebrny, grafitowy, lub granatowy lakier nadwozia.
Deska rozdzielcza, tapicerki jak w samochodzie osobowym. Dostępny jest silnik benzynowy 1.2 Turbo 130KM oraz diesle 1.5 102KM lub 131KM. Skrzynie biegów manulane lub automaty 8-biegowe. Rusza produkcja Combo Cargo z napędem elektrycznym.
Przestrzeń ładunkowa jak w pojeździe użytkowym.
Fotel pasażera w załogowym Combo ma kładzione na płasko oparcie i podłokietnik.
Tempomat, multimedia sterowane z kierownicy, oraz klimatyzacja są w standardzie w 5‑osobowej brygadówce Opel Combo Cargo Flex.
Firmy usługowe, budowlane, rzemiosło, katering, hotele, handel - dla nich stworzono Combo Cargo Flex. Po pierwsze jest możliwość przewiezienia pięciu osób, albo znacznego powiększenia przestrzeni ładunkowej poprzez złożenie tylnej kanapy i przesunięcie do przodu stalowej przegrody Flex. Po drugie - drzwi tylne asymetryczne dwuskrzydłowe, otwierane na boki. Po trzecie, wydłużone nadwozie XL jest w towosie Combo Cargo standardem. Tak skonfigurowanych samochodów jest mniej na rynku niż o standardowej długości nadwozia. Wartość rezydualna przy odsprzedaży używanego auta będzie odpowiednio wyższa.
Jednoosbowe działalności, gdzie właściciel ma rodzinę - dla nich również 5-osobowe Combo Cargo jest nader ciekawą propozycją. W obecnym otoczeniu rynkowym, jeśli zdarzy się tak, że Combo Cargo Flex jest u dealera dostępne do odbioru od ręki, a na typowo osobowe Combo Life trzeba by czekać, warto skorzystać z okazji.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Ford Transit L2H2 2,0 TDCI 131KM, webasto, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2018
od 59900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 76500 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 150KM, czujniki, 3os, Vat23%, rok prod. 2021
od 73100 zł
cena netto
Opel Vivaro B 1,6 CDTI 120KM, L2H1, Salon Polska, 9 osób, Vat23%, rok prod. 2019
od 95900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 145KM klima auto, kamera, niski przebieg, 3os, rok prod. 2022
od 80900 zł
cena netto
Ford Transit Custom L2H1, 2,0 TDCI 130KM, Navi, Bluetooth, Automat, Vat23%, rok prod. 2020
od 73100 zł
cena netto
Fiat Doblo Maxi 1,4 benzyna 95KM L2H1, bardzo niski przebieg, doinwestowany Vat23%, rok prod. 2018
od 34500 zł
cena netto
Renault Master L3H2 2,3 DCI 136KM, Salon PL, Kamera, tempomat Vat23%, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
FIAT DUCATO L2H2 2,3 130 KM Niski Przebieg Serwis Gwarancja Vat23% Fabryczynie bez AdBlue , rok prod. 2019
od 70900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 73900 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 64250 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 CDTI Navi Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2020
od 75900 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl