Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Opel Combo Life rzuca wyzwanie SUV-om. Przestrzenią ładunkową bije je na głowę. Wersja ze skrzynią automatyczną zużywa podobnie lub nawet mniej paliwa niż manual.
wydłużony
Combo Life | Combo Life XL | ||
---|---|---|---|
Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4403 mm | 4753 mm |
Szerokość nadwozia (bez lusterek/z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 1848/1921/2107 mm | ||
Wysokość | 1841 mm | 1880 mm | |
Rozstaw osi | 2785 mm | 2977 mm | |
Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1553/1567 mm | 1554/1568 mm | |
Średnica zawracania | między krawężnikami | 10,8 m | 11,5 m |
między ścianami | 11,0 m | 11,8 m | |
Bagażnik wg ISO 3832 |
597 l | 850 l | |
po złożeniu oparcia kanapy, do wysokości oparć przednich foteli | 1414 l | 1612 l | |
po złożeniu oparcia kanapy, po dach | 2126 l | 2693 l | |
Masa pojazdu wg 70/156/EWG | 1431-1599 kg | 1505-1615 kg | |
Masa całkowita | 2010-2290 kg | 2070-2320 kg | |
Ładowność | 768 kg | 780 kg |
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l - silnik benzynowy 1.2; 50 l - silnik Diesla 1.5 W Dieslach dochodzi zbiornik na AdBlue o pojemności 17 l.
Koła, opony: 205/60 R16 • 205/55 R17
Obciążenie dachu: 100 kg
1.2 Turbo 110KM |
1.2 Turbo 131KM Automat |
1.5 CDTi 102KM |
1.5 CDTi 131KM |
1.5 CDTi 131KM Automat |
|
---|---|---|---|---|---|
norma emisji | Euro 6d | Euro 6d | Euro 6d-Temp | Euro 6d-Temp | Euro 6d-Temp |
paliwo | benzyna | benzyna | Diesel | Diesel | Diesel |
pojemność (cm3) | 1199 | 1199 | 1499 | 1499 | 1499 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | tak | tak |
czy system Start&Stop? | tak | tak | tak | tak | tak |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 8-bieg. automat | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual | 8‑bieg. automat |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
81/110/5500 | 96/131/5500 | 75/102/3500 | 96/131/3750 |
96/131/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
205/1750 | 230/1750 | 250/1750 | 300/1750 | 300/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
175 | 186 | 172 | 185 | 184 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,5 | 10,7 | 11,5 | 10,3 | 11,0 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,4 | - | 11,1 | 10,3 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 6,9-6,8 | 7,1-6,9 | 6,1-5,7 | 5,8-5,7 | 5,8-5,7 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
5,0-4,8/6,4-6,3/5,5-5,3 | 5,0-4,7/6,2-6,0/5,5-5,2 | 4,0-3,9/4,5-4,4/4,2-4,1 | 4,1-3,9/4,7/4,3-4,2 | 4,1-3,9/4,5-4,3/4,3-4,0 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 160-155 | 164-156 | 163-150 | 154-149 | 153-148 |
emisja CO2 (g/km) wg NEDC | 127-122 | 122-119 | 111-107 | 114-111 | 113-106 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 720-750 | 740-750 | 740-750 | 750 | 750 |
- z hamulcem (kg) | 900-1150 | 975-1200 | 1000-1300 | 1000-1450 | 1000-1450 |
nacisk na hak (kg) | 50-74 |
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.5 CDTi 76KM |
|
---|---|
paliwo | Diesel |
pojemność (cm3) | 1499 |
czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak |
czy system Start&Stop? | - |
skrzynia biegów | 5-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
56/76/3500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
230/1750 |
prędkość maksymalna (km/h) |
153 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,5 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 15,6 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
3,9/4,6/4,2 3,8/4,6/4,11 |
emisja CO2 (g/km) | 1081-110 |
Dzięki kolegom z sieci dealerskiej przeprowadziliśmy półprofesjonalny, ale nie mniej profesjonalny niż może przeprowadzić klient, pomiar spalania nowego Combo Life z silnikami diesla 1.5 102 i 131 KM. Wyniki znajdziecie w tabeli poniżej.
Combo Life Elite 1.5dt 102KM, 5-bieg. manual | Combo Life Elite 1.5dth 131KM, 6-bieg. manual | |
---|---|---|
Przebieg wg. komputera | 730 km | 750 km |
Średnia prędkość wg. komputera | 87 km/h | 88 km/h |
Średnie zużycie na 100 km wg komputera | 6,7 l | 8,1 l |
Średnie zużycie na 100 km wg dystrybutora | 6,82 l | 8,22 l |
Kierowca starał utrzymywać prędkość w zakresie | 110 - 140 km/h | 120 - 140 km/h |
Należy uznać Combo za oszczędne auto, jednak zużycie paliwa dość gwałtownie rośnie wraz ze zwiększaniem prędkości jazdy, co jest naturalną cechą samochodów segmentu Combo ze względu na wielkość i kształt nadwozia.
Tezę o spalaniu adekwatnym do prędkości potwierdza drugi test, wykonany przez kolegów z Autogaleria.pl na dystansie 587 km (wystarczy wpisać do Google "autogaleria opel combo elite life 1.5 d test"):
Zużycie paliwa | Opel Combo Life 1.5 D |
---|---|
przy 100 km/h | 4,0 l/100 km |
przy 120 km/h | 5,0 l/100 km |
przy 140 km/h | 7,4 l/100 km |
w mieście | 6,5 l/100 km |
Czy jest dostępny układ napędowy do jazdy w trudnym terenie? Tak, Pakiet Na Wszystkie Drogi obejmuje:
Czy jest dostępny napęd 4x4? Tak, od II poł. 2019 r.
firmowa
Oferta dla Firmy
firmowa
od ręki
Oferta dla Ciebie
oferta dla firmy / grupy zawodowej
Oferta dla Firmy/Grup zawodowych
Dixi-Car pierwszym dealerem Opli dmc 3.5t w Polsce!
02.2021
Dixi‑Car S.A. jest w 2021 r. najczęściej wybieranym przez klientów dealerem samochodów dostawczych Opel w Polsce. Notujemy 91% wzrost zainteresowania w segmencie dmc 3,5t.
Mamy dwóch wyspecjalizowanych w samochodach dostawczych sprzedawców w salonie w Raszynie k. Warszawy i sprzedawcę w salonie w Radomiu.
W styczniu 2021 r. codziennie z salonów Dixi-Car wydawaliśmy średnio jeden nowy samochód dostawczy. Według popularności były to Combo Cargo (10 szt.), Movano (9 szt.) i Vivaro (2 szt.). Liczby te nie obejmują sprzedaży używanych aut dostawczych.
Zobacz, jak zabudowujemy dostawcze i zapraszamy.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Kilka z Combo Cargo wydanych w styczniu 2021.
P. Grzegorz testował Combo m.in. na trasie do Kazimierza Dolnego.
Nowy Opel Combo Life - czarna eminencja! Tak zatytułował swój artykuł nasz klient, fleet manager, który testował samochód demonstracyjny z Dixi-Car.
Chciałem zwrócić uwagę na fakt, jak bardzo skromny i nierzucający w się w oczy jest to samochód. Jednocześnie nie można mu odmówić wygody, praktyczności, zwinności i sprytu. Tak więc jest to samochód dwóch twarzach - pisze dalej p. Grzegorz.
OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022
11.2020
Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.
Fabryka Opla w Gliwicach.
Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.
Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.