Usługi Błyskawiczne dla samochodów zarówno na gwarancji, jak i pogwarancyjnych.
Masz INNY MODEL niż wymieniony w tabeli? Np. Opel Karl, Adam, inny rzadki? Usługi Błyskawiczne są dla Ciebie.
Ceny w tabeli obejmują koszt części oraz robocizny. Oferta dotyczy zarówno samochodów na gwarancji, jak i pogwarancyjnych.
Założeniem programu było, aby Usługi Błyskawiczne były wykonywane na poczekaniu - bez umawiania się. I tak było, gdy Usługi Błyskawiczne wymyślono. Ale czasy się zmieniły.
—Bez obligatoryjnego umawiania pozostaje wymiana żarówki, ale nawet w przypadku żarówki anons klienta pozwala nam planować lepiej pracę. Logistyka zlecenia dla żarówki może potrwać ok. 30 minut i więcej (ciasne upakowanie podzespołów pod maską) – mówi szef BOK serwisu Opel Dixi-Car Warszawa/Raszyn.
Na pozostałe Usługi Błyskawiczne trzeba się już umówić, bo:
Żarówki, pióra wycieraczek, olej, klocki - to jest na magazynie 90% czasu do wszystkich modeli. Wyjątkiem jest akumulator - tu już może być potrzeba sprowadzenia na zamówienie. Oddzielną sprawą są wizyty na 30 minut przed zamknięciem serwisu - też możemy nie dać rady. Przykład z życia:
Jestem od dawna klientem DIXI, kupiłem u Was 2 auta, ale kiedy podjechałem z prośbą o diagnozę pt. "coś puka" - zostałem spławiony. Hasło "usługa błyskawiczna" okazała się mitem :( szkoda
Bardzo ubolewam, że tak odebrał Pan nasze stanowisko. Bez umawiania przyjmujemy klientów obecnie już tylko na wymianę żarówki. Sprawdzenie poziomu płynów eksploatacyjnych, wymiana klocków hamulcowych, akumulatora, piór wycieraczek, itd. - były w ramach standardu Opla i naszego zarazem wykonywane na poczekaniu, ale sytuacja, konstrukcje samochodów się zmieniły. Sprawdzenie mechaniczne auta, także dokładne sprawdzenie zawieszenia wymaga przygotowania stanowiska, próby warsztatowej w czasie jazdy testowej i próby na szarpakach, czego nie obejmuje podstawowa kontrola wzrokowa w ramach Usług Błyskawicznych, o której domyślam się, że Pan myśli. (Obecnie nawet na tę kontrolę wzrokową trzeba się już umówić - przyp. 2021 rok.) Znaczna liczba klientów, których obsługiwaliśmy tego dnia sprawiła, że doradca chciał zaproponować Panu dogodny, alternatywny termin na pełną weryfikację i z braku mocy przerobowych nie można było Pana auta przyjąć "od ręki".
Bardzo szanujemy Pański czas i prosimy o wcześniejszą rezerwacje terminów telefonicznie, bądź drogą elektroniczną, aby nie było w przyszłości rozczarowania. Mamy też możliwość odbioru od Pana auta w usłudze tzw. Door-to-door. Zapraszamy!
Pióra wycieraczek Flatblade. Prawie wszystkie wymiany w ramach Usług Błyskawicznych realizujemy w oparciu o tego typu pióra.
Zobacz też rabaty programu Serwis Dobrego Wieku - naprawy dla Opli, które ukończyły 3 lata.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.