Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Usługi Błyskawiczne (UB) na poczekaniu

Usługi Błyskawiczne dla samochodów zarówno na gwarancji, jak i pogwarancyjnych.

Usługi Błyskawiczne Opel - doradca serwisowy wręcza kluczyk klientowi
  • wysoka jakość - używamy oryginalnych części zamiennych
  • Ceny obejmują części i robociznę.
  • Ople, które ukończyły 3 lata, również mogą korzystać z Usług Błyskawicznych. Dla nich mamy jednak dodatkowo ofertę Serwis Dobrego Wieku.
  • Na wymianę żarówki nie trzeba się umawiać (choć warto i prosimy o to). Na inne Usługi Błyskawiczne trzeba się obecnie umawiać - oto dlaczego.
 
Tablica ceny Usług Błyskawicznych

 

Masz INNY MODEL niż wymieniony w tabeli? Np. Opel Karl, Adam, inny rzadki? Usługi Błyskawiczne są dla Ciebie.

Ceny w tabeli obejmują koszt części oraz robocizny. Oferta dotyczy zarówno samochodów na gwarancji, jak i pogwarancyjnych.

 

Dlaczego na większość Usług Błyskawicznych trzeba się teraz umawiać?

Założeniem programu było, aby Usługi Błyskawiczne były wykonywane na poczekaniu - bez umawiania się. I tak było, gdy Usługi Błyskawiczne wymyślono. Ale czasy się zmieniły.

—Bez obligatoryjnego umawiania pozostaje wymiana żarówki, ale nawet w przypadku żarówki anons klienta pozwala nam planować lepiej pracę. Logistyka zlecenia dla żarówki może potrwać ok. 30 minut i więcej (ciasne upakowanie podzespołów pod maską) – mówi szef BOK serwisu Opel Dixi-Car Warszawa/Raszyn.

Na pozostałe Usługi Błyskawiczne trzeba się już umówić, bo:

  • Klienci chcą niskich cen - serwis optymalizuje swoją pracę.
  • Obecnie planujemy wjazd/wyjazd samochodu z hali serwisowej z dokładnością do 10 minut; gdy powstawały Usługi Błyskawiczne, grafik miał 20- lub 30-minutową podziałkę.
  • Dostępność części - bezpieczniej jest dziś umówić się z wyprzedzeniem. Część będzie czekała gotowa na magazynie. Kiedyś jedna pompa wody pasowała do wielu silników. Dziś dobór części, logistyka, są bardziej skomplikowane.

Żarówki, pióra wycieraczek, olej, klocki - to jest na magazynie 90% czasu do wszystkich modeli. Wyjątkiem jest akumulator - tu już może być potrzeba sprowadzenia na zamówienie. Oddzielną sprawą są wizyty na 30 minut przed zamknięciem serwisu - też możemy nie dać rady. Przykład z życia:

Jestem od dawna klientem DIXI, kupiłem u Was 2 auta, ale kiedy podjechałem z prośbą o diagnozę pt. "coś puka" - zostałem spławiony. Hasło "usługa błyskawiczna" okazała się mitem :( szkoda

Bardzo ubolewam, że tak odebrał Pan nasze stanowisko. Bez umawiania przyjmujemy klientów obecnie już tylko na wymianę żarówki. Sprawdzenie poziomu płynów eksploatacyjnych, wymiana klocków hamulcowych, akumulatora, piór wycieraczek, itd. - były w ramach standardu Opla i naszego zarazem wykonywane na poczekaniu, ale sytuacja, konstrukcje samochodów się zmieniły. Sprawdzenie mechaniczne auta, także dokładne sprawdzenie zawieszenia wymaga przygotowania stanowiska, próby warsztatowej w czasie jazdy testowej i próby na szarpakach, czego nie obejmuje podstawowa kontrola wzrokowa w ramach Usług Błyskawicznych, o której domyślam się, że Pan myśli. (Obecnie nawet na tę kontrolę wzrokową trzeba się już umówić - przyp. 2021 rok.) Znaczna liczba klientów, których obsługiwaliśmy tego dnia sprawiła, że doradca chciał zaproponować Panu dogodny, alternatywny termin na pełną weryfikację i z braku mocy przerobowych nie można było Pana auta przyjąć "od ręki".
Bardzo szanujemy Pański czas i prosimy o wcześniejszą rezerwacje terminów telefonicznie, bądź drogą elektroniczną, aby nie było w przyszłości rozczarowania. Mamy też możliwość odbioru od Pana auta w usłudze tzw. Door-to-door. Zapraszamy!

 

Pióra wycieraczek Flatblade Opel

Pióra wycieraczek Flatblade. Prawie wszystkie wymiany w ramach Usług Błyskawicznych realizujemy w oparciu o tego typu pióra.

 

Zobacz też rabaty programu Serwis Dobrego Wieku - naprawy dla Opli, które ukończyły 3 lata.

 

 

serwis opel usługi błyskawiczne

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Promocja Autoryzowanego Serwisu OPEL, sezon zimowy
Promocja Serwisu. Odświeżenie wnętrza / Dezynfekcja klimatyzacji od 79 zł. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 399 zł. Przegląd od 799 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie