Astra piątej generacji w hali serwisowej w Raszynie k. Warszawy. O niezawodności używanych Astr K możemy powiedzieć wiele dobrego. Naprawiamy też wcześniejsze modele - Astry J, H, G, F.
OPEL Astra - znamy je na wylot. Nasz serwis naprawia wszystkie generacje - od Astry I do Astry VI. Od wymiany oleju silnikowego do zaawansowanej diagnostyki systemów pokładowych - jesteśmy przygotowani na każdy przypadek. Do hali warsztatowej przylega magazyn z częściami - mamy dostęp do oryginałów w dobrej cenie, a na życzenie zastosujemy zamiennik. Nasi mechanicy i elektromechanicy znają te samochody i szkolą się w obsłudze serwisowej każdej wchodzącej generacji (nawet w Oplu Astrze II niekompetentny mechanik potrafi poczynić spustoszenie pod maską).
Olej syntetyk Opel 5W30 Dexos1 / Dexos2 + filtr oleju + robocizna
449 zł - Astra z silnikiem benzynowym do 1.4 l
499 zł - Astra z silnikiem benzynowym powyżej 1400 cm3
549 zł - Astra z silnikiem diesla
Olej znany również jako LongLife, Fuel Economy.
Pytaj o cenę oleju półsyntetycznego Opel 10W40 i mineralnego Opel 15W40.
79 zł Dezynfekcja metodą ozonowania
99 zł Odgrzybienie metodą chemiczną
Astra F / Astra G / Astra H / Astra J / Astra K / Astra L
Jakie jeszcze usługi wykonamy w Twojej Astrze generacji od I do V?
Tak, pojawiają się tego typu przypadki. Szczególnie dotyczy to awarii systemów pokładowych. Wcześniej taka Astra odwiedziła inny warsztat w Warszawie, Radomiu, czy na Mazowszu.
Tak, i mając dostęp do centralnych baz danych i magazynów Opla pomożemy w dorobieniu kluczyka, odblokowaniu systemu pokładowego, czy sprawdzeniu historii samochodu. Również historii w serwisach zachodnioeuropejskich.
Podaż Astr kupionych w polskim salonie jest jednak ogromna - dopiero teraz obserwujemy przechylenie się szali w naszym własnym salonie na korzyść SUV-ów. Do ok. 2019 r. Astra dominowała sprzedaż samochodów nowych.
Jeśli pytasz o to, którą generację Astry warto kupić, to Astry G i H są już wyeksploatowane, oczywiście wszystko jest względne. Astra, na której można polegać, to będzie Astra J/Astra IV (prod. 2009-2019) lub nowsza.
Warto zdać sobie sprawę z różnicy między Astrą K, a Astrą J. Ta druga to jest jeszcze model projektowany, gdy samochody były coraz większe i cięższe. Astra K/Astra V (premiera w 2015 r.) odwróciła tę prawidłowość - jest mniejsza (wymiary zewnętrzne), lżejsza, mniej pali i emituje do atmosfery. Jakość projektu jest na najwyższym poziomie.
Zobacz:
Warszawa, Piaseczno, Radom - stąd przyjeżdża większość klientów. Również Pruszków, Milanówek, Grodzisk Maz., Żyrardów, Grójec, Tarczyn, Warka, Skarżysko-Kamienna, Starachowice, Kozienice. Mamy nawet klientów z Krakowa, Poznania, Łodzi, Gdańska. Zapraszamy!
Kiedyś tak (zobacz archiwum odpowiedzi), później zrezygnowaliśmy z tej praktyki - na odległość łatwo o nietrafną diagnozę, trudno też alokować czas doświadczonych doradców. Udostępniamy dane techniczne Astry III, Astry IV i Astry V.
Tak, oferujemy sprawdzenie elektroniki, mechaniki i grubości lakieru - zakres i cena usługi. Zapraszamy też po używaną Astrę IV lub Astrę V do nas, przy zakupie u nas w cenie samochodu używanego jest sprawdzenie; również możliwy jest ponowny wjazd na podnośnik, by klient mógł zobaczyć spód samochodu. Zobacz ofertę używanych.
Astra III na ścieżce diagnostycznej. Obecność rolek pozwala przyspieszyć naprawę np. hamulców, zawieszenia. Normalnie warsztat musi jechać do SKP, albo mechanik testuje samochód na wyczucie w czasie jazdy próbnej. Astra z podniesioną maską ma felgi strukturalne - stalowe z kołpakami, do złudzenia przypominające aluminiowe - patent Opla.
OFERTA DNIA
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.