Lifting Astry V w połowie 2019 roku przyniósł całkiem nową gamę silnikową, zmieniły się też niektóre masy i pojemności. Na górze strony publikujemy dane techniczne Astry poliftingowej, obecnie sprzedawanej w salonie, a bliżej dołu strony - Astry przedliftingowej.
w milimetrach
5-drzw. hatchback |
Kombi (SportsTourer) |
|
---|---|---|
Długość nadwozia (mm) | 4370 | 4702 |
Wysokość (mm) | 1485 | 1510 |
Szerokość (z lustekami rozłożonymi/złożonymi) (mm) | 2042/1871 | 2042/1871 |
Rozstaw osi (mm) | 2662 | 2662 |
Średnica zawracania (między ścianami) (m) | 11,05 | 11,05 |
Pojemność bagażnika (l) wersja z zestawem do naprawy opon, a bez koła zapasowego |
370 - 1210 |
540 - 1630 |
Z kołem zapasowym o tyle mniejsza będzie pojemność bagażnika (l) | 60 | 35 |
Pojemność zbiornika paliwa (benzyny i Diesle) (l) | 48 | 48 |
Masa własna (kg) | 1260-1379 | 1273-1435 |
Obciążenie dachu (kg) | 75 | 75 |
Współczynnik oporu aerodynamicznego Cx (im niższy tym lepiej; wartość dla podstawowej wersji silnikowo-wyposażeniowej) |
0,26 | 0,25 |
Tam gdzie są podane zakresy "od - do", np. w masach, ostateczna wartość w Twoim samochodzie będzie zależała od silnika, wersji wyposażenia.
Rozmiary opon: 195/65 R15 ● 205/55 R16 ● 225/45 R17 ● 225/40 R18
1.2 110KM |
1.2 130KM |
1.2 145KM |
1.4 145KM Automat |
|
---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) | 1199 | 1199 | 1199 | 1342 |
konstrukcja silnika | turbo, wtrysk bezpośredni benzyny, system Start&Stop, norma emisji Euro 6d | |||
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | CVT, bezstopniowa skrzynia automatyczna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
81/110 /4500 |
96/130 /5500 |
107/145/5500 | 107/145/5000-6000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
195/2000-3500 | 225/2000-3500 | 225/2000-3500 | 236/1500-3500 |
5-drzw. hatchback | ||||
prędkość maksymalna (km/h) |
200 | 215 | 220 | 210 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,4 | 9,9 | 9,4 | 9,6 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 12,9 | 10,9 | 10,9 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 5,5-5,2 | 5,5-5,2 | 5,5-5,2 | 6,0-5,6 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
3,8/5,4-5,3/4,4-4,3 | 3,9-3,8/5,3-5,2/4,4-4,3 | 3,9-3,8/5,3-5,2/4,4-4,3 | 4,3/6,3/5,1-5,0 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 126-119 | 126-119 | 126-119 | 136-128 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 620 | 620 | 620 | - |
- z hamulcem (kg) | 1220 | 1350 | 1350 | - |
SportsTourer (kombi) | ||||
prędkość maksymalna (km/h) |
200 | 215 | 220 | 210 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,6 | 10,1 | 9,6 | 9,8 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 13,1 | 11,1 | 11,1 | - |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 5,6-5,3 | 5,6-5,3 | 5,6-5,3 | 6,1-5,8 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC |
4,0-3,9/5,6-5,5/4,6-4,5 | 4,0-3,9/5,5-5,4/4,5 | 4,0-3,9/5,5-5,4/4,6-4,5 | 4,3-4,2/6,3/5,1-5,0 |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 128-121 | 128-121 | 128-121 | 139 - 131 |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 660 | 660 | 660 | - |
- z hamulcem (kg) | 1100 | 1250 | 1250 | - |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.5 CDTI 105KM |
1.5 CDTI 122KM |
1.5 CDTI 122KM Automat |
||
---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) | 1496 | 1496 | 1496 | |
konstrukcja silnika | turbo, wtrysk bezpośredni oleju napędowego, system Start&Stop, norma emisji Euro 6d | |||
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 9-bieg. automat | |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 77/105/3250 |
90/122/3500 | 90/122/3500 | |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 260/1500-2500 | 300/1750-2500 | 300/1750-2500 | |
5-drzw. hatchback | ||||
prędkość maksymalna (km/h) | 200 | 210 | 205 | |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,6 | 10,2 | 10,6 | |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 10,9 | 10,4 | - | |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 4,5-4,3 | 4,7-4,4 | 5,3-5,0 | |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC | 3,2-3,1/4,2-3,9/3,6-3,4 | 3,3-3,1/4,3-4,1/3,6-3,5 | 3,6-3,5/5,4-5,3/4,2 | |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 119-112 | 122-115 | 138-130 | |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 660 | 660 | 660 | |
- z hamulcem (kg) | 1300 | 1450 | 1350 | |
SportsTourer (kombi) | ||||
prędkość maksymalna (km/h) | 200 | 210 | 205 | |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 10,8 | 10,4 | 10,8 | |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,1 | 10,6 | - | |
spalanie, cykl mieszany (l/100 km) wg WLTP | 4,6-4,3 | 4,7-4,4 | 5,4-5,1 | |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) wg NEDC | 3,2-3,1/4,2-3,9/3,6-3,4 | 3,3-3,1/4,3-4,1/3,6-3,5 | 3,7-3,6/5,5-5,4/4,3-4,2 | |
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 120-113 | 123-115 | 141-132 | |
Maks. masa przyczepy bez hamulca (kg) | 680 | 680 | 680 | |
- z hamulcem (kg) | 1300 | 1450 | 1250 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Na foto poniżej średnie spalanie silnika 1.5 DTH 122KM (diesel) w Astrze V hatchback, jazda po mieście, samochód służbowy Dixi-Car:
Maksymalne obciążenie dachu: 75 kg
produkcja do połowy 2019 r.
1.4 100KM |
1.0 Turbo 105KM |
1.4 Turbo 125KM |
1.4 Turbo 150KM |
1.6 Turbo 200KM | |
---|---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) | 1399 | 998 | 1399 | 1399 | 1598 |
czy wtrysk bezpośredni benzyny? | tak | tak | tak | tak | |
czy system Start&Stop? | tak | opcja | opcja | tak | |
skrzynia biegów | 5-bieg. manual | 5-bieg. manual /5-bieg Easytonic |
6-bieg. manual | 6-bieg. manual /6-bieg. automat | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
74/100 /6000 |
77/105 /5500 |
92/125 /4000-5600 | 110/150 /5000-5600 |
147/200 /4700-5500 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
130/4400 | 170/1800-4250 | 245/2000-3500 230/2000-40001 |
245/2000-3500 230/2000-40001 |
300/1700-4700 |
5-drzw. hatchback | |||||
prędkość maksymalna (km/h) |
185 | 200 | 205 | 215 (210) | 235 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,3 (12,7) | 11,2 | 9,2 9,51 |
8,3 8,51 (9,0) |
7,0 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 21,0 | 13,0 | 10,0 11,91 |
9,0 10,81 |
6,9 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,4/7,1/5,4 | 3,9/5,2/4,4 (3,8/5,2/4,3) |
4,5/7,3/5,5 4,3/6,3/5,11 |
4,5/7,3/5,5 4,3/6,3/5,11 |
5,0/8,0/6,1 |
emisja CO2 (g/km) | 124 | 102 (99) | 128 - 1171 | 128 - 1171 | 141 |
SportsTourer (kombi) | |||||
prędkość maksymalna (km/h) |
185 | 195 (200) | 205 | 215 (210) | 235 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 13,9 | 11,7 (12,9) | 9,6 9,91 |
8,7 8,91 (9,4) |
7,7 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 21,5 | 15,5 | 10,6 12,51 |
9,9 11,81 |
7,2 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,5/7,8/5,7 | 4,0/5,3/4,5 (3,8/5,2/4,3) |
4,6/7,4/5,6 4,3/6,3/5,11 |
4,6/7,4/5,6 4,3/6,3/5,11 (4,5/7,3/5,6) |
5,1/8,0/6,2 |
emisja CO2 (g/km) | 131 | 103 (100) | 130 - 1171 | 130 - 1171 (128) |
142 |
W nawiasach dane dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
1 Z systemem Start&Stop
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
1.6 CDTI 95KM |
1.6 CDTI 110KM |
1.6 CDTI 136KM |
1.6 CDTI 160KM BiTurbo |
|
---|---|---|---|---|
pojemność (cm3) | 1598 | 1598 | 1598 | 1598 |
czy system Start&Stop oszczędzający paliwo? | opcja | tak ze skrzynią manual | tak | |
skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual | 6-bieg. manual /6-bieg. automat | 6-bieg. manual |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 70/95/3500 |
81/110/3500 | 100/136/3500-4000 | 118/160/4000 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 280/1500-1750 | 300/1750-2000 | 320/2000-2250 | 350/1500-2250 |
5-drzw. hatchback | ||||
prędkość maksymalna (km/h) | 185 | 195 | 205 (205) | 220 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,7 | 11,0 | 9,6 (9,7) | 8,6 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 11,5 | 9,9 | 8,2 | 7,5 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) | 3,3/4,2/3,7 | 3,3/4,2/3,7 3,3/4,0/3,51 |
3,5/4,5/3,9 (3,9/5,8/4,6) |
3,6/5,2/4,2 |
emisja CO2 (g/km) | 97 | 97 - 931 | 103 (122) | 111 |
SportsTourer (kombi) | ||||
prędkość maksymalna (km/h) | 185 | 195 | 205 (200) | 220 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 12,9 | 11,4 | 10,1 (10,1) | 8,9 |
przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 12,0 | 10,2 | 8,7 | 8,1 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) | 3,4/4,4/3,8 | 3,4/4,4/3,8 3,3/4,0/3,61 |
3,5/4,7/3,9 (3,9/5,8/4,6) |
3,7/5,2/4,2 |
emisja CO2 (g/km) | 99 | 99 - 951 | 104 (122) | 112 |
W nawiasach dane dla wersji z automatyczną skrzynią biegów.
1 Z systemem Start&Stop
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Co najchętniej kupują Polacy?
Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.
Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!