OPINIE: Opel Astra V

Opinie Opel Astra V hatchback, kombi

Astra V dostępna jest jako hatchback i kombi (SportsTourer). Kolejne nadwozia w przygotowaniu.

 

Opinia 1 - średnie spalanie silnika 1.4 150KM

w Astrze jest kilka fajnych silników, ale benzynowy 1.4 Turbo 150KM jest przez insiderów uważany za wyjątkowo udany. Oto opinia i foto menedżerki sprzedaży flotowej w Dixi-Car:

To bardzo fajny silnik, a spalanie bardzo mnie zaskoczyło (cykl mieszany i nadwozie hatchback). Samochód świetnie spisuje się na drodze, nigdy mnie nie zawiódł nawet w trudnych sytuacjach, które zdarzają się na ulicach. Kierowcy często narzekają na trzeszczące plastiki w autach, ja tego nie mogę powiedzieć o tej astrze.
REWELACJA to światła Intellilux!!! Jazda wieczorem to sama przyjemność :) Chciałabym w następnym aucie mieć takie światła.

Pakiet "Fotel Ergonomiczny Kierowcy i Pasażera" to mega rozwiązanie. Jeżdżac w dalsze trasy nigdy nie męczył mi się nadmiernie odcinek lędźwiowy.

Zegary Opel Astra K
Średnie spalanie Opel Astra V benzyna Turbo 150KM

 

 

Poniżej natomiast średnie spalanie silnika 1.5 DTH 122KM (diesel), również w Astrze V hatchback, jazda po mieście.

Zużycie paliwa w mieście Opel Astra V Diesel 1.5 122KM

 

 

Opinia 2 - klient przestawił flotę ze Skód na Ople

zakupił w Dixi-Car ponad 100 samochodów Opel Astra V SportsTourer 110KM Diesel, a wcześniej w ich firmie użytkowali Skody, Fabie, Rapidy i Oktawie lecz ponad 80% stanowiły te dwa pierwsze modele.

Panie Arturze,

Opinia na temat tego samochodu może być tylko jedna… rewelacja!!

Samochód prowadzi się świetnie i  bardzo pewnie, a sama jazda jest bardzo komfortowa. Dynamika samochodu jest na duży plus.

Wnętrze bardzo ergonomiczne i przestronne, dłuższe podróże służbowe stają się przyjemnością i aż nie chce się opuszczać kokpitu. Wygodne fotele, świetna i intuicyjna obsługa elektroniki. Niestety nie da się porównać standardu tego samochodu do poprzednich samochodów Skody, gdyż przepaść jest olbrzymia, można powiedzieć, że krzesło przy stole zostało zamienione na wygodny fotel w multimedialnej kapsule. Zmiana jest kolosalna, chyba nikt z naszej załogi nie przypuszczał, że będzie aż tak odczuwalna.

Jest dosyć cichy na autostradzie – w końcu można swobodnie porozmawiać przez zestaw głośnomówiący przy szybszej jeździe.

Stylistyka zewnętrzna również sprawia dobre wrażenie, jednak kombi może przykuwać oko.

PS. Podziękowania za przekonanie naszej firmy do tej oferty. Praca, przy naszej specyfice, gdzie robimy sporo kilometrów stała się przyjemniejsza. Mam nadzieję, że na dłużej pozostaniemy użytkownikami tego modelu.

 

Opinia nt. Astry V, miesięcznik Pani

Źródło: miesięcznik "Pani", kwiecień 2019

Opinia 3

Re: Zakup nowego samochodu Opel Astra V ST Dynamic B14XFL MT6 125KM.

Dzień dobry Panie Arturze!

Jestem bardzo zadowolony z samochodu, ponownie też wybrałbym taki, dokładnie taką wersję i z takim silnikiem. Wydaje mi się ze te 125 koni w zupełności wystarcza. Nawet nie za bardzo jest gdzie je bezpiecznie wykorzystać.

Także elitka sprawuje się jak na razie wyśmienicie.

Jeśli chodzi o Pańską obsługę to mogę ją opisywać w samych superlatywach. Nie ma absolutnie żadnych zastrzeżeń. Życzyłbym sobie prowadzić biznesy z takmi osobami.

Tak jak mówiłem, jak będzie Pan we Wrocławiu to zapraszam do nas na dobrą kawkę.

Pozdrawiam, W. R.

 

Opinia 4

Coraz więcej producentów wycofuje się z silników wysokoprężnych, ale nie Opel. Od lipca klienci mogą zamawiać Astrę z mocnym, 150-konnym dieslem o pojemności 1,6 l. Jednostka jest wyposażona w dwie turbosprężarki, które różnią się rozmiarem. Większa odpowiada za dużą moc, zaś dzięki mniejszej silnik miał mieć sportowy charakter. I wiecie co? Naprawdę go ma.

Źródło: autokult.pl, 11.2018 • Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny

 

Opinia 5

Czterocylindrowa jednostka współpracuje z sześciobiegową skrzynią manualną. Zaskakująca jest kultura pracy wysokoprężnego silnika. Ani w kabinie ani na zewnątrz nie słychać nieznośnego, charakterystycznego dla diesli „klekotu”. Silnik pracuje bardzo cicho i spokojnie, a nawet podczas wkręcania na wysokie obroty robi to płynnie i bez nachalnego akompaniamentu.

Źródło: Super Express, 11.2018 • Test Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel 150 KM M6: nowy silnik w niemieckim kompakcie

 

Opinia 6

Głośnik, dźwięk Test Astry V 1.4 Turbo 150 KM

z 26.06.2016. Rekordowa Radio Audycja Bartka Olszewskiego. Radio Rekord Radom 106,2 FM

 

 

Opinia 7: Nasz dixicarowy test Astry V Kombi

 

 

Opinia 7: Nasz dixicarowy test Astry V hatchback 1.4 150KM!

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

Astra 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY - YOU DRIVE ME CRAZY M2, '2021

od 80900  zł   88750 zł cena brutto

Zobacz

Astra V Sports Tourer Edition F1.2SHT MT6 130 KM Start&Stop

Astra V Sports Tourer Edition F1.2SHT MT6 130 KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - SOVEREIGN SILVER, '2020

od 86900  zł   95500 zł cena brutto

Zobacz

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZERWONY - PEPERONCINO RED S, '2019,   Samochód DEMONSTRACYJNY

4 lata gwarancji
od 72900  zł   91350 zł cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Wyprzedaż - Ostatnia 1 szt. Astry z niemieckim silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.

Ostatnia Astra z niemieckim silnikiem 4-cylindrowym - mamy jeszcze od ręki w Dixi‑Car. W cenie m. in.: klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna, multimedia 7", czujniki parkowania przód + tył, konsola-podłokietnik ze schowkiem, elektryczne szyby przód + tył. Uwaga: doskonały, niemiecki silnik czterocylindrowy 150 KM i automatyczna skrzynia biegów 6‑biegowa.

Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.

Dlaczego mamy taki samochód? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.

 

Wyprzedaż: ostatni Opel Astra 4-cylindrowy

 

 

Kup samochód

bez wychodzenia z domu

3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie. Specjalne finansowanie

Oferta, formalności

4. Dostarczymy samochód do Ciebie

Oferta, formalności

 

 

Zobacz także

Piloci w Opel Business Lounge

Foto z premier w Dixi: hatchback, kombi

 

 

Co najchętniej kupują Polacy?

Czerwona Astra V, jazda szosowa

Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.

Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.

  1. Skoda Octavia: 21125 egz.
  2. Opel Astra: 15282 egzemplarzy
  3. VW Golf: 14190
  4. Toyota Auris: 12073
  5. Ford Focus: 11126
  6. Skoda Rapid: 9833
  7. Fiat Tipo: 8059
  8. Toyota Corolla: 7509
  9. Seat Leon: 6038
  10. Kia Ceed: 5854

Więcej statystyk

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!

Opel Insignia, Zachęta Warszawa tęcza

W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.

Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.

Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

Warszawska Nike pomnik, samochód demonstracyjny

Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.


Ogłoszenie, tuba
Czy kupić nowy samochód 2021/2022? [Taniej nie będzie] Wywiad

Ile się czeka na nowy samochód? Tłumaczymy

Więcej o Astrze V

Wyprzedaż Opla Astry

Ceny hatchback
Ceny kombi

Astra od ręki
Tanio - wg ceny
Promocje

LPG

Zakup na Firmę

Nowa Astra 2019/2020

Kolory
Tapicerki
Black Edition
Dane techniczne
Dane Kombi
Bagażnik
Silniki

Czym się wyróżnia?

Galeria 5d
Galeria real 5d
5d, Dynamic

Galeria Kombi
Kombi, Dynamic
Kombi, Elite

Pakiet OPC
Filmy
Opinie

 

Cenniki

pdf Hatchback 2021

pdf Kombi 2021

 

pdf Katalog

pdf Katalog akcesoriów

 

Gwarancja, przeglądy

Gwarancja producenta: 2 lata więcej

Ochrona pogwarancyjna
FlexCare na 1, 2, 3 lata więcej

Jak często przegląd?
Co 30 tys. km/1 rok więcej

 

Konsultant sprzedaży nowych samochodów:

Raszyn - 22 716 30 20
Radom - 48 360 98 26

Warszawa

Opel Leasing
Astra V ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Astry V

 

logo "Auto Świat"

Złota Kierownica w kategorii „Auta Kompaktowe i Crossovery”

Samochód Roku Internautów

 

AutoBest

Nagroda SafetyBest za poprawiające bezpieczeństwo reflektory LED.

 

Złota kierownica

Złota Kierownica dla najlepszego samochodu klasy kompakt.

 

Prasa o Astrze V

Auto Świat
„Lepsza – to widać, słychać i czuć” tak swój pierwszy polski test nowej Astry zatytułował Auto Świat. Podkreślono, że nową generację cechuje „dynamiczniejszy wygląd, lżejsze nadwozie, nowe zawieszenie i silniki”. Testowaną jednostkę napędową 1.4 150 KM określono jako „dynamiczną, cichą i oszczędną”. „Brawo!” – pisze Auto Świat i daje testowanemu modelowi pięć gwiazdek, czyli najwyższą możliwą notę.

Motor
„Nowe wcielenie kompaktowego Opla to najlepsza Astra, jaka do tej pory powstała” – podsumowuje swój pierwszy polski test Astry z silnikiem 1.4 125 KM Motor. Astra ma „dopracowany układ jezdny, obszerne wnętrze i jest dobrze wykonana, a nowy silnik przekonuje dynamiką i niedużym zużyciem paliwa”. „Volkswagen może już zacząć się bać” – tymi słowami kończy swój test Motor.

Auto Motor i Sport
na okładce podsumował Astrę następującymi słowami ”zachwyca wyglądem, szokuje osiągami”, a artykuł na jej temat wymownie zatytułował „Lepsza niż myślisz”. Nowość od Opla zdaniem dziennikarzy „sprawnie przeskakuje z zakrętu na zakręt, dobrze hamuje, ma sporo miejsca także z tyłu i nieźle wygląda”. „To mocny konkurent dla innych popularnych kompaktów w na rynku” – podsumowuje Auto Motor i Sport.

 

EuroNCAP 5 gwiazdek

Pięć gwiazdek w teście zderzeniowym dla Astry V.

Ocenili nas

"

Jestem bardzo zadowolony z zakupu samochodu u Państwa. Pan Marcin Hoffman jest doskonałym sprzedawcą. Z pewnością polecę Państwa salon innym osobom. Pozdrawiam, :)

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż Opel Astra V niemiecki silnik 4-cyl.