Astra V dostępna jest jako hatchback i kombi (SportsTourer). Kolejne nadwozia w przygotowaniu.
w Astrze jest kilka fajnych silników, ale benzynowy 1.4 Turbo 150KM jest przez insiderów uważany za wyjątkowo udany. Oto opinia i foto menedżerki sprzedaży flotowej w Dixi-Car:
To bardzo fajny silnik, a spalanie bardzo mnie zaskoczyło (cykl mieszany i nadwozie hatchback). Samochód świetnie spisuje się na drodze, nigdy mnie nie zawiódł nawet w trudnych sytuacjach, które zdarzają się na ulicach. Kierowcy często narzekają na trzeszczące plastiki w autach, ja tego nie mogę powiedzieć o tej astrze.
REWELACJA to światła Intellilux!!! Jazda wieczorem to sama przyjemność :) Chciałabym w następnym aucie mieć takie światła.
Pakiet "Fotel Ergonomiczny Kierowcy i Pasażera" to mega rozwiązanie. Jeżdżac w dalsze trasy nigdy nie męczył mi się nadmiernie odcinek lędźwiowy.
Poniżej natomiast średnie spalanie silnika 1.5 DTH 122KM (diesel), również w Astrze V hatchback, jazda po mieście.
zakupił w Dixi-Car ponad 100 samochodów Opel Astra V SportsTourer 110KM Diesel, a wcześniej w ich firmie użytkowali Skody, Fabie, Rapidy i Oktawie lecz ponad 80% stanowiły te dwa pierwsze modele.
Panie Arturze,
Opinia na temat tego samochodu może być tylko jedna… rewelacja!!
Samochód prowadzi się świetnie i bardzo pewnie, a sama jazda jest bardzo komfortowa. Dynamika samochodu jest na duży plus.
Wnętrze bardzo ergonomiczne i przestronne, dłuższe podróże służbowe stają się przyjemnością i aż nie chce się opuszczać kokpitu. Wygodne fotele, świetna i intuicyjna obsługa elektroniki. Niestety nie da się porównać standardu tego samochodu do poprzednich samochodów Skody, gdyż przepaść jest olbrzymia, można powiedzieć, że krzesło przy stole zostało zamienione na wygodny fotel w multimedialnej kapsule. Zmiana jest kolosalna, chyba nikt z naszej załogi nie przypuszczał, że będzie aż tak odczuwalna.
Jest dosyć cichy na autostradzie – w końcu można swobodnie porozmawiać przez zestaw głośnomówiący przy szybszej jeździe.
Stylistyka zewnętrzna również sprawia dobre wrażenie, jednak kombi może przykuwać oko.
PS. Podziękowania za przekonanie naszej firmy do tej oferty. Praca, przy naszej specyfice, gdzie robimy sporo kilometrów stała się przyjemniejsza. Mam nadzieję, że na dłużej pozostaniemy użytkownikami tego modelu.
Re: Zakup nowego samochodu Opel Astra V ST Dynamic B14XFL MT6 125KM.
Dzień dobry Panie Arturze!
Jestem bardzo zadowolony z samochodu, ponownie też wybrałbym taki, dokładnie taką wersję i z takim silnikiem. Wydaje mi się ze te 125 koni w zupełności wystarcza. Nawet nie za bardzo jest gdzie je bezpiecznie wykorzystać.
Także elitka sprawuje się jak na razie wyśmienicie.
Jeśli chodzi o Pańską obsługę to mogę ją opisywać w samych superlatywach. Nie ma absolutnie żadnych zastrzeżeń. Życzyłbym sobie prowadzić biznesy z takmi osobami.
Tak jak mówiłem, jak będzie Pan we Wrocławiu to zapraszam do nas na dobrą kawkę.
Pozdrawiam, W. R.
Coraz więcej producentów wycofuje się z silników wysokoprężnych, ale nie Opel. Od lipca klienci mogą zamawiać Astrę z mocnym, 150-konnym dieslem o pojemności 1,6 l. Jednostka jest wyposażona w dwie turbosprężarki, które różnią się rozmiarem. Większa odpowiada za dużą moc, zaś dzięki mniejszej silnik miał mieć sportowy charakter. I wiecie co? Naprawdę go ma.
Źródło: autokult.pl, 11.2018 • Opel Astra i Insignia z nowymi silnikami. Bardziej cieszy mnie nowy system multimedialny
Czterocylindrowa jednostka współpracuje z sześciobiegową skrzynią manualną. Zaskakująca jest kultura pracy wysokoprężnego silnika. Ani w kabinie ani na zewnątrz nie słychać nieznośnego, charakterystycznego dla diesli „klekotu”. Silnik pracuje bardzo cicho i spokojnie, a nawet podczas wkręcania na wysokie obroty robi to płynnie i bez nachalnego akompaniamentu.
Źródło: Super Express, 11.2018 • Test Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel 150 KM M6: nowy silnik w niemieckim kompakcie
z 26.06.2016. Rekordowa Radio Audycja Bartka Olszewskiego. Radio Rekord Radom 106,2 FM
Kup samochód
bez wychodzenia z domu
3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie
4. Dostarczymy samochód do Ciebie
Zobacz także
Co najchętniej kupują Polacy?
Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.
Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.