Co Opel pokazał na IAA Frankfurt 2015

 

Wrzesień 2015

Co pokazał Opel na targach we Frankfurcie? Nowa Astra V 5-drzw. i od razu kombi - na te modele kierował się obiektyw wysłannika Dixi-Car na IAA 2015 (17-27 września).

 

Idzie mniejsze, dotychczas modele rosły z każdą generacją - tym razem - nowa Astra V jest mniejsza i lżejsza niż czwarta generacja. Ale jeszcze bardziej technicznie dopracowana - co podkreślają na każdym kroku, z niemieckim akcentem, przedstawiciele Opla.

 

Astra V kombi niebieska na scenie, hostessa

Astra V kombi - po niemiecku dopracowana - choć prezentuje ją Mary Barra, Amerykanka, nowa prezeska (CEO) General Motors.

 

 

Negocjacje przy Karlu

Mary Barra (z lewej) udziela wywiadu w czasie kolacji dla dziennikarzy. O czym gawędzą panie? Zapewne jest to small talk. Jakie miejsce zajmuje Opel w głowie prezeski GM?

 

 

Brownie, poczęstunek w czasie premiery.

Nowa Astra V. Co pokazują męskie palce na telebimie? Ażurową listwę na grillu, która symbolizuje spadek masy Astry K o 120-200 kg w porównaniu z Astrą IV.

 

 

Premiera salon

Kolacja na targach, pogawędki w dziennikarsko-dealerskim gronie.

 

 

Srebrna Astra V kombi, targi we Frankfurcie

Astra piatej generacji, wersja kombi - Sports Tourer - design wyraźnie nawiązuje do większej Insigni. Charakterystyczna chromowana listwa nad oknami aż do klapy.

 

 

Prezentacja Opel Astra K kombi, targi we Frankfurcie

Lepiej w realu niż na zdjęciu?

 

 

Listwa chromowana Astra SportsTourer, nad oknami

Zbliżenie na dizajnerski smaczek - ową chromowaną listwę.

 

 

Lampa tylna zapalona Astra K kombi

Lampa tylna Astry K Kombi.

 

 

Tyle nt. kolacji. Drugiego dnia był czas wolny - nasz wysłannik myszkował po stoiskach, oczywiście skupiając się na Oplu:

 

Vivaro, lakier kolor miedziany

Vivaro w kolorze miedzianym metalik. Ciekawe, dwukolorowe drzwi. Na dachu deski surfingowe, a więc wersja Kombi - bus.

 

 

Busik Vivaro biało brązowy

Biało-miedziany busik Vivaro.

 

 

Uchwyt na tablet na oparciu fotela

Uchwyt na tablet na oparciu fotela - Vivaro nie musi być bagażówką.

 

 

Corsa E OPC

Nowa Corsa OPC (Opel Performance Center).

 

 

Opel Corsa E OPC, tył

Dwukolorowe alufelgi, podwójny wydech.

 

 

Zegary Corsa OPC

Prędkościomierz Corsy OPC ma trochę inny zakres niż wersja cywilna. Zastanawia pusty bak.

 

 

Kabina, fotele Corsy OPC

Spłaszczona na dole kierownica, trzymające bocznie fotele.

 

 

Metalowe nakładki pedałów, lewarek OPC

Metalowe nakładki pedałów, lewarek OPC obszyty skórą - Corsa.

 

 

Astra OPC arden niebieski

Astrę OPC pokazano we Frankfurcie n. Menem w nadwoziu czwartej generacji. Ciekawe jest, jak Opel zmienił nazewnictwo po wprowadzeniu Astry V. Astra GTC (czwartej generacji) zostaje i nazywa się teraz "Opel OPC"...

 

 

Wysuwana poduszka fotela Opel Astra OPC

Siedzisko fotela Opla OPC (d. Astra OPC) z wysuwaną poduszką.

 

 

Klasa energetyczna Astra OPC

Aby ostudzić ew. zapał do Astry OPC...

 

 

Klasa energetyczna Corsa OPC

... i Corsy OPC.

 

 

Wracamy do oplowego przeboju targów: Astry V...

Biała Astra K 5-drzw.

Biała Astra K 5-drzw. Ładna?

 

 

Konsola środkowa Astra V

Konsola środkowa Astry V - widać trend na upraszczanie.

 

 

Wirtualny samochód OnStar

System OnStar na pokładzie popularnych Opli - nowa jakość - premiera we Frankfurcie - ale i od razu w Dixi-Car. Obecnie jest nowy system - Opel Connect.

 

 

Opel Cascada kabriolet

Opel Cascada - na fot. w konfiguracji kabrio - w rzeczywistości ma elektrycznie składany twardy dach, chowany w bagażniku...

 

 

Fotele i tylna kanapa w Oplu Cascada

... a także drugi rząd siedzeń - Cascada nie jest roadsterem.

 

 

Stoisko z gadżetami Opla

Stoisko z gadżetami Opla na niemieckich targach motoryzacyjnych.

 

 

Samochodziki Opla dla małych kierowców

Mini-Ople dla nieletnich kierowców: skrzyżowanie Corsy D z ADAMem.

 

 

Opel ADAM z czerwonym dachem

ADAM w wersji S, jak "Sport".

 

 

Nowe silniki Opla na targach we Frankfurcie

Opel wchodzi coraz mocniej w ultranowoczesne silniki: 1.0 Turbo, 1.4 Turbo i 1.6 CDTi bez problemu schodzą poniżej 5, a nawet 4 litrów na setkę - dostępne już w większości modeli Opla.

 

 

 

Używane

Opel Astra V 1,4 150KM Sports Tourer, Salon PL Enjoy+Business Vat23%

benzyna , 2018 , skrzynia manualna , kolor srebrny metallic

od 59900 cena brutto

Zobacz

Opel Astra V 1.4T Dynamic Navi Serwis Niski Przebieg Gwarancja

benzyna , 2016 , skrzynia manualna , kolor biały

od 54900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra V 1.4T 125KM

benzyna , 2016 , skrzynia manualna , kolor

od 49900 cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Kup samochód

bez wychodzenia z domu

3. Przygotujemy ofertę, wszystkie formalności zdalnie. Specjalne finansowanie

Oferta, formalności

4. Dostarczymy samochód do Ciebie

Oferta, formalności

 

 

Zobacz także

Piloci w Opel Business Lounge

Foto z premier w Dixi: hatchback, kombi

 

 

Co najchętniej kupują Polacy?

Czerwona Astra V, jazda szosowa

Polecamy Astrę V (fot.). Miłośnikom żyłowania wskaźnika wyposażenie/cena - Astrę Sedan.

Samar opublikował ranking najpopularniejszych nowych kompaktów w Polsce w 2018 roku. Astra - nr 1 wśród modeli "uniwersalnych" - dostępnych jako hatchback, sedan i kombi.

  1. Skoda Octavia: 21125 egz.
  2. Opel Astra: 15282 egzemplarzy
  3. VW Golf: 14190
  4. Toyota Auris: 12073
  5. Ford Focus: 11126
  6. Skoda Rapid: 9833
  7. Fiat Tipo: 8059
  8. Toyota Corolla: 7509
  9. Seat Leon: 6038
  10. Kia Ceed: 5854

Więcej statystyk

 

 

 

Inne fotorelacje

 

 

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz

Fotoreportaże z życia firmy
Fotoreportaże z życia firmy

Zobacz fotoreportaże
Blog
Blog menedżerów Dixi-Car

co słychać na blogu
Linki
Linki do stron partnerskich

linki
Media
Dla mediów

Informacje prasowe


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Opel Astra już w salonie