Insignia PRZED i PO liftingu - Porównanie

Grill, atrapa chłodnicy, Insigni po liftingu

Grill, atrapa chłodnicy Insigni po liftingu. Omówienie grilli w Insigni.

Opel Insignia po liftingu to inny, lepszy, wyższej klasy samochód - mówią ci, którzy jeździli obydwoma wersjami. Czym się różnią Insignie sprzed i po modernizacji, która miała miejsce w poł. 2013 roku?

 

Daty produkcji i kiedy był face-lifting?

Produkcja Insigni od jesieni 2008 r. W poł. 2013 r. głęboki face-lifting.

Insignia kontynuuje tradycje Vectry C.

 

 

Przód Insigni: przed i po liftingu

Reflektory naszym zdaniem ładniejsze w Insigni po liftingu - szczególnie dół reflektora - jest wizualnie przełamany. Reflektory na zbliżeniu.

Przód Opel Insignia przed liftingiem

Przód Insignia przed liftingiem - produkcja 2008-13.

Przód Insigni po face-liftingu

Przód Insigni po face-liftingu, produkcja 2013-.

 

 

Części do Insigni

http://insignia24.pl/

 

 

Tył

O tylnej listwie chromowanej mówi się, że ta poliftingowa wzorowana jest na Cascadzie.

Tył Opel Insignia przed liftingiem

Tył Insigni przed liftingiem - produkcja 2008-13.

Tył Insigni po face-liftingu

Tył Insigni po face-liftingu, produkcja 2013-.

 

 

Używane

OFERTA DNIA

Opel Insignia B Sports Tourer 1,5 Turbo benzyna 140KM, Innovation, Vat23%

benzyna , 2018 , skrzynia manualna 6-bieg. , kolor granatowy metallic

od 73900 cena brutto

Zobacz

OFERTA DNIA

Opel Insignia B Innovation 1,5 benzyna 140KM WYPRZEDAŻ

benzyna , 2018 , skrzynia manualna , kolor szary metalic

od 71900 cena brutto

Zobacz

Opel Insignia SPORTS TOURER Automat Roczne Auto Salon Polska Gwarancja Fabryczna

benzyna , 2019 , skrzynia automat , kolor srebrny metalic

od 89999 cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

SportsTourer, kombi - różnice

Można spotkać się z opiniami, że lifting tyłu bardziej udany w kombi.

Tył Opel Insignia SportsTourer przed liftingiem

Tył Insigni Kombi przed liftingiem - produkcja 2008-13.

Tył Insigni Sports Tourer po face-liftingu

Tył Insigni SportsTourer po face-liftingu, prod. 2013-.

 

 

Deska

Deska jest jednym z istotniejszych argumentów za Insignią poliftingową. Tapicerki na zdjęciach przypadkowo dobrane. Zarówno przed, jak i po liftingu najwięcej spotkamy czarnych tapicerek, przynajmniej w samochodach z polskich salonów. Między lewarkiem zmiany biegów a podłokietnikiem przed liftingiem było pokrętło wielofunkcyjne, a po liftingu - panel dotykowy.

Deska rozdzielcza Opel Insignia przed liftem

Deska Insigni przed liftingiem - produkcja 2008-13.

Deska Insigni po lifcie

Deska Insigni po face-liftingu, produkcja 2013-.

 

 

Zegary i kierownica

Po liftingu jest albo kolorowy wyświetlacz w miejscu prędkościomierza, jak na fot., albo mniejszy, z białymi lub czerwonymi literami - i wtedy nawet po liftingu mamy nad nim analogowy termometr płynu chłodniczego i paliwomierz. Przy czym analogowa deska po liftingu dzieli się jeszcze na: podstawową deskę z wersji Insignia (mało takich samochodów na rynku) i fajniejszą deskę z wersji Edition

Zegary, kierownica Opel Insignia przed liftingiem

Zegary i kierownica, Opel Insignia przed liftingiem - produkcja 2008-13.

Zegary, kierownica, Opel Insignia po liftingu

Zegary, kierownica Insigni po liftingu, prod. 2013-.

 

 

Konsola środkowa

Po liftingu mniej przycisków i zawsze kolorowy, dotykowy wyświetlacz: w bogatszych wersjach 8-calowy, w uboższych - 4,2-calowy. Przed liftingiem w "czarnym scenariuszu" w konsoli centralnej mógł być nawet monochromatyczny wyświetlacz segmentowy. Kolorowe przed liftingiem oczywiście też były (nie dotykowe) i taki pokazujemy na fot.

Konsola środkowa, Opel Insignia przedliftingowy

Konsola środkowa przedliftingowej Insigni.

Konsola środkowa, Insignia poliftingowa

Konsola środkowa poliftingowej Insigni.

 

Zmienione elementy nadwozia Insigni

Zmienione elementy zewnętrzne nadwozia zaznaczone na czerwono. Więcej zmian w kabinie, pod maską.

 

Insignia 5d hatchback szmaragdowy zielony Emerald G6R

Sztandarowy kolor poliftingowej Insigni, szmaragdowy zielony, kod lakieru G6R

Co się zmieniło?

Oprócz ewidentnych zmian wizualnych widocznych na zdjęciach, Insignia po liftingu różni się od tej przedliftingowej następująco:

  • Adaptacyjny tempomat Stop&Go. Przed liftingiem był adaptacyjny tempomat, ale nie potrafił zatrzymać samochodu i sam ruszyć. Po liftingu jest to możliwe.
  • Wymiana systemów audio - temat rzeka i na plus dla Insigni po liftingu. Odnotowujemy ciurkiem. To że np. piszemy, że usunięte USB, znaczy tylko tyle, że USB usunięty jako oddzielna opcja, za którą trzeba dopłacić, a po liftingu wprowadzony do standardu:
    • Nowe systemy: Radio 300, Radio RF 400, Radio RF 700 Touch IntelliLink, Odtwarzacz CD, Navi RF 900 IntelliLink, Dotykowy panel sterowania w konsoli środkowej, System Bose, Czytnik kart SD, 3.5" jednokolorowy wyświetlacz, 4.2" kolorowy wyświetlacz kierowcy, 8'' duży wyświetlacz kierowcy
    • Wycofane systemy: Radio CD 300, Radio CD 400, USB, Navi 600, Navi 900, Pokrętło wielofunkcyjne, Bluetooth, System Infinity, 3.5" segmentowy wyświetlacz
  • Doszły opcje:
  • Rekonfiguracja wersji wyposażeniowych Insignia, Edition, Cosmo. Wersja Sport znika z cenników na rzecz nowej wersji Executive. W praktyce jednak nadal można mieć wersję Sport przez dokupienie trzech opcji: wnętrze OPC (kod opcji XK0), dostępne dla ciemnych tapicerek; usunięcie hamulca elektrycznego (OGF); system FlexRide (URC). Wersja Active (specjalna, na polski rynek) po liftingu znika na pewien czas z oferty (później wraca).
  • Inne tapicerki, listwy dekoracyjne kabiny
  • Nowe lakiery nadwozia, sztandarowy zielony szmaragdowy na fot. obok
  • Zmienione wzory felg stalowych i aluminiowych
  • doszedł system monitorowania ciśnienia w kołach TPMS (z autokalibracją) jako standardowe wyposażenie
  • doszła odmiana terenowa Country Tourer 4x4, jako nowa, czwarta wersja nadwoziowa - obok 4-drzw. sedana, 5-drzw. hatchbacka/liftbacka i 5-drzw. kombi (SportsTourer). Przed liftingiem można było zamówić napęd 4x4 do jednej z trzech wymienionych wersji nadwoziowych.
 

 

Silniki

Diesel 120/140KM pod maską Insigni po liftingu

Nowy Diesel 120/140KM pod maską Insigni po liftingu. Dane techniczne Insigni.

Benzynowe: Bez zmian przeszły do poliftingowej Insigni jednostki 1.8 140KM i 1.4 Turbo 140KM. Ale już nie wersja 1.4 Turbo z systemem Start&Stop albo z fabrycznym LPG. Przy tych kombinacjach zmienił się kod silnika, więc zmiany - niewielkie - zaszły.

Przedliftingowy 1.6 Turbo 180KM z 6-bieg. skrzynią manualną został w poliftingowych Insigniach zastąpiony jednostką 1.6 Turbo SIDI (wtrysk bezpośredni benzyny) 170KM albo z manualem 6-biegowym i systemem Start&Stop, albo z 6-bieg. automatem.

Benzyny 220KM i 250KM były przed i po liftingu. Do wersji 250KM po liftingu dochodzi skrót SIDI - wtrysk bezpośredni. Zniknął po liftingu z oferty cywilnych Insigni silnik V6 2.8 260KM (pozostał w OPC w wersji 325KM).

Diesle: popularny 2.0 CDTi 160KM - moc po liftingu rośnie do 163KM. Diesle 2.0 110 i 130KM są stopniowo zastępowane przez silniki wysokoprężne 120 i 140KM, ale w chwili liftingu dotyczy to tylko odmian z systemem Start&Stop. Wersje bez tego systemu są przez pewien czas dostępne w Insigni równolegle.

W 2015 r. dalsze zmiany w Dieslach w związku z normą Euro 6: jednostki 2.0 CDTi 170KM (więcej) i 1.6 CDTi 120/136KM (tzw. szepczące Diesle).

 

 

Porównanie reflektorów

Prawy reflektor Insignia przed liftem

Prawy reflektor Insigni przed liftem.

Prawy reflektor Insignia po lifcie

Prawy reflektor Insignia po lifcie.

 

 

Porównanie tapicerek drzwi

Wzory tapicerek są inne przed i po liftingu, ale same wytłoczki - takie same.

Beżowa tapicerka z drewnianymi wstawkami. Insignia przed liftingiem

Beżowa tapicerka z drewnianymi wstawkami. Insignia przed liftingiem.

Tapicerki prawych drzwi, Insignia po liftingu

Tapicerki prawych drzwi, Insignia po liftingu.

 

 

 

Cena Insigni

Poniżej oferta na nową Insignię, zobacz też używane Insignie.

Nowy Opel Insignia Grand Sport

Deska rozdzielczaFoto

Nowa Insignia Grand Sport Edition 1.5 CDTi 122KM Metalik. MR 2021 CENOWY HIT

Wyposażenie Standardowe to m.in.:

  • Klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna
  • System Multimedia z łączami USB, AUX-in i Bluetooth®, zawiera:
    • kolorowy ekran dotykowy 7"
    • wyświetlacz wskaźników kierowcy DIC 3.5"
    • sterowanie komendami głosowymi przez smartfon
    • tuner cyfrowy DAB
    • 7 głośników
    • funkcje projekcji ekranu smartfona Apple CarPlay i Android Auto
    • gniazdo w podłokietniku do przesyłania danych i ładowania
  • Pakiet Asystent Kierowcy:
    • wskaźnik odległości do pojazdu poprzedzającego z systemem ostrzegania przed kolizją i automatycznego hamowania przy niskich prędkościach
    • funkcja wykrywania pieszych
    • system ostrzegania o niezamierzonej zmianie pasa ruchu z układem utrzymania na pasie ruchu
  • Elektryka szyb (przód i tył) i lusterek
  • Izotermiczna szyba przednia odbijająca promienie słoneczne
  • Tempomat, kierownica pokryta skórą, ze sterowaniem systemami multimedialnymi
  • Reflektory LED ze światłami do jazdy dziennej + światła tylne LED
  • Czujniki parkowania, przód i tył

oraz dodatkowo: lakier metalizowany lub perłowy

CENA

od 88 772 zł 102 520 zł

Model roku 2021, w wyprzedaży rocznika 2020, cena netto. W cenie lakier metalik/perła. Podana cena przy zakupie przez przedsiębiorcę lub członka grupy zawodowej - patrz promocje.

Czy mogę kupić po niższej cenie? Zobacz

Finansowanie

Rata od 916 zł +vat/miesiąc w Opel Flash Leasing.
Promocyjny Leasing od 100%.

Abonament z serwisem od 839 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę

Rata od 1183 zł /miesiąc w Opel Flash Kredyt.
Dostępne również kredyty 3x33% i 4x25%.
Promocyjny kredyt 50/50 zero procent.


Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Formularz 24h

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży. Samochody dostawcze (użytkowe) i zabudowy specjalistyczne.

Salon Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Formularz 24h

Krzysztof Chołuj

Flota / b2b - Radom i okolice. Samochody osobowe i dostawcze.

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

Formularz 24h

Zadaj pytanie

Zdjęcia mogą zawierać elementy wyposażenia dodatkowego.

Więcej cen nowej Insigni | Używane Insignie

 

 

Zobacz także

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Wyprzedaż - ostatnia sztuka Astry za 57 900 zł.

Ostatnie Astry z silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.

Najtańszej Astry, w cenie od 57 900 zł, mamy już tylko jedną sztukę. Od ręki w Dixi-Car. W cenie m. in.: klimatyzacja elektroniczna dwustrefowa, piloty parkowania przód-tył, konsola-podłokietnik, niemiecki silnik. Wybierz swój kolor i wyjedź dziś. Są to tzw. stare ceny (przed-covidowe).

Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.

Dlaczego mamy takie samochody? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.

 

Wyprzedaż: nowa Astra cena od 57 900 zł, ostatnie sztuki


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Insignia rata w wynajmie Opel Free2Move