Grill, atrapa chłodnicy Insigni po liftingu. Omówienie grilli w Insigni.
Opel Insignia po liftingu to inny, lepszy, wyższej klasy samochód - mówią ci, którzy jeździli obydwoma wersjami. Czym się różnią Insignie sprzed i po modernizacji, która miała miejsce w poł. 2013 roku?
Produkcja Insigni od jesieni 2008 r. W poł. 2013 r. głęboki face-lifting.
Insignia kontynuuje tradycje Vectry C.
Reflektory naszym zdaniem ładniejsze w Insigni po liftingu - szczególnie dół reflektora - jest wizualnie przełamany. Reflektory na zbliżeniu.
O tylnej listwie chromowanej mówi się, że ta poliftingowa wzorowana jest na Cascadzie.
Można spotkać się z opiniami, że lifting tyłu bardziej udany w kombi.
Deska jest jednym z istotniejszych argumentów za Insignią poliftingową. Tapicerki na zdjęciach przypadkowo dobrane. Zarówno przed, jak i po liftingu najwięcej spotkamy czarnych tapicerek, przynajmniej w samochodach z polskich salonów. Między lewarkiem zmiany biegów a podłokietnikiem przed liftingiem było pokrętło wielofunkcyjne, a po liftingu - panel dotykowy.
Po liftingu jest albo kolorowy wyświetlacz w miejscu prędkościomierza, jak na fot., albo mniejszy, z białymi lub czerwonymi literami - i wtedy nawet po liftingu mamy nad nim analogowy termometr płynu chłodniczego i paliwomierz. Przy czym analogowa deska po liftingu dzieli się jeszcze na: podstawową deskę z wersji Insignia (mało takich samochodów na rynku) i fajniejszą deskę z wersji Edition
Po liftingu mniej przycisków i zawsze kolorowy, dotykowy wyświetlacz: w bogatszych wersjach 8-calowy, w uboższych - 4,2-calowy. Przed liftingiem w "czarnym scenariuszu" w konsoli centralnej mógł być nawet monochromatyczny wyświetlacz segmentowy. Kolorowe przed liftingiem oczywiście też były (nie dotykowe) i taki pokazujemy na fot.
Zmienione elementy zewnętrzne nadwozia zaznaczone na czerwono. Więcej zmian w kabinie, pod maską.
Sztandarowy kolor poliftingowej Insigni, szmaragdowy zielony, kod lakieru G6R
Oprócz ewidentnych zmian wizualnych widocznych na zdjęciach, Insignia po liftingu różni się od tej przedliftingowej następująco:
Nowy Diesel 120/140KM pod maską Insigni po liftingu. Dane techniczne Insigni.
Benzynowe: Bez zmian przeszły do poliftingowej Insigni jednostki 1.8 140KM i 1.4 Turbo 140KM. Ale już nie wersja 1.4 Turbo z systemem Start&Stop albo z fabrycznym LPG. Przy tych kombinacjach zmienił się kod silnika, więc zmiany - niewielkie - zaszły.
Przedliftingowy 1.6 Turbo 180KM z 6-bieg. skrzynią manualną został w poliftingowych Insigniach zastąpiony jednostką 1.6 Turbo SIDI (wtrysk bezpośredni benzyny) 170KM albo z manualem 6-biegowym i systemem Start&Stop, albo z 6-bieg. automatem.
Benzyny 220KM i 250KM były przed i po liftingu. Do wersji 250KM po liftingu dochodzi skrót SIDI - wtrysk bezpośredni. Zniknął po liftingu z oferty cywilnych Insigni silnik V6 2.8 260KM (pozostał w OPC w wersji 325KM).
Diesle: popularny 2.0 CDTi 160KM - moc po liftingu rośnie do 163KM. Diesle 2.0 110 i 130KM są stopniowo zastępowane przez silniki wysokoprężne 120 i 140KM, ale w chwili liftingu dotyczy to tylko odmian z systemem Start&Stop. Wersje bez tego systemu są przez pewien czas dostępne w Insigni równolegle.
W 2015 r. dalsze zmiany w Dieslach w związku z normą Euro 6: jednostki 2.0 CDTi 170KM (więcej) i 1.6 CDTi 120/136KM (tzw. szepczące Diesle).
Wzory tapicerek są inne przed i po liftingu, ale same wytłoczki - takie same.
Poniżej oferta na nową Insignię, zobacz też używane Insignie.
Wyposażenie standardowe, czyli m.in.:
od 124 191 zł 129 349 zł
Wyprzedaż rocznika 2022, cena netto przy zakupie Insigni liftback na działalność gospodarczą - patrz promocje. Prosimy o kontakt, mamy dodatkowe możliwości rabatowania, w zależności od sytuacji klienta.
Finansowanie
Rata od 2326 zł +vat/miesiąc w Opel Light Leasing
Dostępny również Promocyjny Leasing od 106%.
Abonament z serwisem od 2329 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę
Rata od 2278 zł /miesiąc w Opel Light Kredyt
Dostępne również kredyty 3x33% i 4x25%
oraz Promocyjny kredyt 50/50 zero procent.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Agnieszka Rospędowska [Flota]
Menedżer ds. sprzedaży flotowej. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i użytkowe
Zdjęcia mogą zawierać elementy wyposażenia dodatkowego.
Więcej cen nowej Insigni | Używane Insignie
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Dixi‑Car pierwszym dealerem Opla w Warszawie!
W 2021 Dixi‑Car urósł do roli czołowego dealera Opla w Warszawie. Wcześniej byliśmy kojarzeni z przedmieściami stolicy, kupowali samochody u nas właściciele podmiejskich willi i przedsiębiorcy. Sytuacja się zmienia - w marcu 2021 jesteśmy już pierwszym dealerem w Warszawie, pod względem sprzedaży nowych samochodów.
Nowa Insignia z Dixi-Car pod Narodową Galerią Sztuki Zachęta i pod Warszawską Nike ma nie tylko symbolizować związki Dixi‑Car z Warszawą. To przede wszystkim symbol otwarcia marki Opel zarówno na prących do przodu innowatorów, jak i czerpiących siłę z chlubnej przeszłości.
Opel ma propozycje dla obydwu grup - choćby nową Mokkę i Crosslanda. Zapraszamy!
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Salon Radom
(48) 360 98 26 wew. 2
Demonstracyjny Opel Insignia Sports Tourer z Dixi-Car pod Pomnikiem Bohaterów Warszawy. Nike - bogini zwycięstwa.