Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Grill, atrapa chłodnicy Insigni po liftingu. Omówienie grilli w Insigni.
Opel Insignia po liftingu to inny, lepszy, wyższej klasy samochód - mówią ci, którzy jeździli obydwoma wersjami. Czym się różnią Insignie sprzed i po modernizacji, która miała miejsce w poł. 2013 roku?
Produkcja Insigni od jesieni 2008 r. W poł. 2013 r. głęboki face-lifting.
Insignia kontynuuje tradycje Vectry C.
Reflektory naszym zdaniem ładniejsze w Insigni po liftingu - szczególnie dół reflektora - jest wizualnie przełamany. Reflektory na zbliżeniu.
O tylnej listwie chromowanej mówi się, że ta poliftingowa wzorowana jest na Cascadzie.
OFERTA DNIA
Można spotkać się z opiniami, że lifting tyłu bardziej udany w kombi.
Deska jest jednym z istotniejszych argumentów za Insignią poliftingową. Tapicerki na zdjęciach przypadkowo dobrane. Zarówno przed, jak i po liftingu najwięcej spotkamy czarnych tapicerek, przynajmniej w samochodach z polskich salonów. Między lewarkiem zmiany biegów a podłokietnikiem przed liftingiem było pokrętło wielofunkcyjne, a po liftingu - panel dotykowy.
Po liftingu jest albo kolorowy wyświetlacz w miejscu prędkościomierza, jak na fot., albo mniejszy, z białymi lub czerwonymi literami - i wtedy nawet po liftingu mamy nad nim analogowy termometr płynu chłodniczego i paliwomierz. Przy czym analogowa deska po liftingu dzieli się jeszcze na: podstawową deskę z wersji Insignia (mało takich samochodów na rynku) i fajniejszą deskę z wersji Edition
Po liftingu mniej przycisków i zawsze kolorowy, dotykowy wyświetlacz: w bogatszych wersjach 8-calowy, w uboższych - 4,2-calowy. Przed liftingiem w "czarnym scenariuszu" w konsoli centralnej mógł być nawet monochromatyczny wyświetlacz segmentowy. Kolorowe przed liftingiem oczywiście też były (nie dotykowe) i taki pokazujemy na fot.
Zmienione elementy zewnętrzne nadwozia zaznaczone na czerwono. Więcej zmian w kabinie, pod maską.
Sztandarowy kolor poliftingowej Insigni, szmaragdowy zielony, kod lakieru G6R
Oprócz ewidentnych zmian wizualnych widocznych na zdjęciach, Insignia po liftingu różni się od tej przedliftingowej następująco:
Nowy Diesel 120/140KM pod maską Insigni po liftingu. Dane techniczne Insigni.
Benzynowe: Bez zmian przeszły do poliftingowej Insigni jednostki 1.8 140KM i 1.4 Turbo 140KM. Ale już nie wersja 1.4 Turbo z systemem Start&Stop albo z fabrycznym LPG. Przy tych kombinacjach zmienił się kod silnika, więc zmiany - niewielkie - zaszły.
Przedliftingowy 1.6 Turbo 180KM z 6-bieg. skrzynią manualną został w poliftingowych Insigniach zastąpiony jednostką 1.6 Turbo SIDI (wtrysk bezpośredni benzyny) 170KM albo z manualem 6-biegowym i systemem Start&Stop, albo z 6-bieg. automatem.
Benzyny 220KM i 250KM były przed i po liftingu. Do wersji 250KM po liftingu dochodzi skrót SIDI - wtrysk bezpośredni. Zniknął po liftingu z oferty cywilnych Insigni silnik V6 2.8 260KM (pozostał w OPC w wersji 325KM).
Diesle: popularny 2.0 CDTi 160KM - moc po liftingu rośnie do 163KM. Diesle 2.0 110 i 130KM są stopniowo zastępowane przez silniki wysokoprężne 120 i 140KM, ale w chwili liftingu dotyczy to tylko odmian z systemem Start&Stop. Wersje bez tego systemu są przez pewien czas dostępne w Insigni równolegle.
W 2015 r. dalsze zmiany w Dieslach w związku z normą Euro 6: jednostki 2.0 CDTi 170KM (więcej) i 1.6 CDTi 120/136KM (tzw. szepczące Diesle).
Wzory tapicerek są inne przed i po liftingu, ale same wytłoczki - takie same.
Poniżej oferta na nową Insignię, zobacz też używane Insignie.
Wyposażenie Standardowe to m.in.:
oraz dodatkowo: lakier metalizowany lub perłowy
od 90 413 zł 102 520 zł
Model roku 2021, w wyprzedaży rocznika 2020, cena netto. W cenie lakier metalik/perła. Podana cena przy zakupie przez przedsiębiorcę lub członka grupy zawodowej - patrz promocje.
Finansowanie
Rata od 916 zł +vat/miesiąc w Opel Flash Leasing.
Promocyjny Leasing od 100%.
Abonament z serwisem od 839 zł +vat/mc w Opel Free2Move na firmę
Rata od 1183 zł /miesiąc w Opel Flash Kredyt.
Dostępne również kredyty 3x33% i 4x25%.
Promocyjny kredyt 50/50 zero procent.
Łukasz Sosiński
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Łukasz Kozioł
Specjalista ds. sprzedaży. Samochody dostawcze (użytkowe) i zabudowy specjalistyczne.
Krzysztof Chołuj
Flota / b2b - Radom i okolice. Samochody osobowe i dostawcze.
Zdjęcia mogą zawierać elementy wyposażenia dodatkowego.
Więcej cen nowej Insigni | Używane Insignie
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, Mitsubishi Kielce
Pełny ocynk we wszystkich modelach Opla!
Demonstracyjna, ocynkowana Corsa przed salonem Dixi‑Car w Radomiu. Zapraszamy na jazdę próbną.
Przypominamy, że wszystkie oferowane na stronie Dixi‑Car nowe samochody Opel (osobowe i dostawcze) mają pełny ocynk blach nadwozia. Osobowe Ople objęte są 12‑letnią gwarancją na perforację blach.
Polska leży w klimacie przejściowym. Ścierają się u nas masy powietrza o różnych cechach, w efekcie zimą temperatura często przechodzi przez 0 st. C, i drogi – częściej niż w innych krajach – posypywane są solą. Samochód marki Opel jest mądrym wyborem na polskie zimy.
Samochody Opel są cynkowane całe i obustronnie – nadwozia zatapiane są w wannach z cynkiem. Nazywa się to cynkowanie ogniowe, jego zaletą jest fakt, iż cynk wlewa się w każdy otwór i warstwa cynku jest gruba zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz karoserii.