W dealerskim komisie jest większy udział młodych aut używanych KGM SsangYong, w tym demonstracyjnych. Na zdjęciu Tivoli Grand.
—Jest na nie popyt, są to solidne samochody - mówi o używanych SsangYongach szef sprzedaży Dixi-Car. Coraz więcej jest na rynku modeli współczesnych - suv‑ów Tivoli, Korando IV, Torres, Rexton i pick‑upa Musso. A szczególnie w komisie dealerskim, gdzie dominują oferty z lat 2017‑2024 i który ma dostęp do samochodów demonstracyjnych.
W ofertach sprzedaży rośnie udział samochodów używanych SsangYong pozostających na gwarancji - koreański producent KGM daje w Europie 5 lat, czasem nawet 7 lat (tu okresy gwarancji). Marka ma unikalne cechy - więcej o nich pod ofertami aut używanych.
Znalezionych samochodów: 44.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 720 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
Wśród używanych SsangYongów jest wiele egzemplarzy z:
Do tego rozmiary samochodu większe niż by na to wskazywała cena auta używanego, np.:
Tu wymiary, osiągi i spalanie SsangYongów:
oraz generacje SsangYongów na obrazkach wraz z latami premier.
Na OLX warto poszukać wcześniejszych modeli SsangYonga, jak Actyon, Kyron, Korando II i III, Rodius. Natomiast współczesne używane samochody KGM łatwo pozyskać od dealera, szczególnie takiego, który jest skoncentrowany na SsangYongu, jak Dixi-Car. Klienci zostawiają u nas używane w rozliczeniu za nowego SsangYonga-KGM (jest wybór), jest możliwość dodania autoryzowanej przez importera instalacji LPG nawet do używanego, są auta podemonstracyjne KGM z niewielkimi przebiegami, są na miejscu ubezpieczenia. Używane SsangYongi są po przeglądach, można wjechać na podnośnik.
Silniki współczesnych modeli KGM-SsangYong są na łańcuchu rozrządu - rozwiązanie trwalsze niż pasek.
Najpopularniejszy obecnie silnik - 4-cylindrowa benzyna 1.5 T-GDi 163KM - GDi oznacza gasoline direct injection, bezpośredni wtrysk benzyny do cylindrów - rozwiązanie wspierające ekonomię zużycia paliwa.
Do tego automatyczne skrzynie biegów AISIN produkcji japońskiej, 8-biegowe.
Nowe modele KGM wyjeżdżają z salonów z siedmioma i więcej airbagami oraz z baterią systemów bezpieczeństwa.
Marka heavy-duty. Wszystkie samochody made in Korea.
(...) zacząłem od dogłębnego poznania całej gamy modelowej. Jeździłem wszystkimi modelami i po testach byłem już przekonany, w jakim kierunku powinna iść komunikacja tej koreańskiej marki. Najbardziej pasującym hasłem było: „więcej niż myślisz”. I mogę to uczciwie powiedzieć z punktu widzenia osoby, która pracuje wiele lat w branży i zna od podszewki modele konkurencji.
Wywiad z prezesem KGM Auto Polska
Zobacz też: Używane SsangYong + Kia + Hyundai
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.