W dealerskim komisie jest większy udział młodych aut używanych SsangYong, w tym demonstracyjnych. Na zdjęciu Tivoli Grand.
—Jest na nie popyt, są to solidne samochody - mówi o używanych SsangYongach szef sprzedaży Dixi-Car. Coraz więcej jest na rynku modeli współczesnych - suv‑ów Tivoli, Korando IV, Rexton i pick‑upa Musso. A szczególnie w komisie dealerskim, gdzie dominują oferty z lat 2016‑2023 i który ma dostęp do samochodów demonstracyjnych.
W ofertach sprzedaży rośnie udział samochodów używanych SsangYong pozostających na gwarancji - koreański producent daje w Europie 5 lat, czasem nawet 7 lat (tu okresy gwarancji). Marka ma unikalne cechy - więcej o nich pod ofertami aut używanych.
Znalezionych samochodów: 39.
OFERTA DNIA
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 720 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Wśród używanych SsangYongów jest wiele egzemplarzy z:
Do tego rozmiary samochodu większe niż by na to wskazywała cena auta używanego, np.:
Tu wymiary, osiągi i spalanie SsangYongów:
Rodzaje napędów 4wd od SsangYonga
oraz generacje SsangYongów na obrazkach wraz z latami premier.
Na OLX warto poszukać wcześniejszych modeli SsangYonga, jak Actyon, Kyron, Korando II i III, Rodius. Natomiast współczesne używane SsangYongi łatwo pozyskać od dealera, szczególnie takiego, który jest skoncentrowany na SsangYongu, jak Dixi-Car. Klienci zostawiają u nas używane w rozliczeniu za nowego SsangYonga (jest wybór), jest możliwość dodania autoryzowanej przez importera instalacji LPG nawet do używanego, są podemonstracyjne SsangYongi z niewielkimi przebiegami, są na miejscu ubezpieczenia. Używane SsangYongi są po przeglądach, można wjechać na podnośnik.
Silniki SsangYongów współczesnych są na łańcuchu rozrządu - rozwiązanie trwalsze niż pasek.
Najpopularniejszy obecnie silnik - 4-cylindrowa benzyna 1.5 T-GDi 163KM - GDi oznacza gasoline direct injection, bezpośredni wtrysk benzyny do cylindrów - rozwiązanie wspierające ekonomię zużycia paliwa.
Do tego automatyczne skrzynie biegów AISIN produkcji japońskiej, 8-biegowe.
Nowe SsangYongi wyjeżdżają z salonów z siedmioma i więcej airbagami oraz z baterią systemów bezpieczeństwa.
Marka heavy-duty. Wszystkie samochody made in Korea.
(...) zacząłem od dogłębnego poznania całej gamy modelowej. Jeździłem wszystkimi modelami i po testach byłem już przekonany, w jakim kierunku powinna iść komunikacja tej koreańskiej marki. Najbardziej pasującym hasłem było: „więcej niż myślisz”. I mogę to uczciwie powiedzieć z punktu widzenia osoby, która pracuje wiele lat w branży i zna od podszewki modele konkurencji.
Wywiad z prezesem SsangYong Auto Polska
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław