Nowego Rextona oferujemy z 4‑cylindrowym silnikiem wysokoprężnym o pokaźnej mocy, z 8-biegowym automatem. Podajemy dane techniczne koreańskiego suv‑a na ramie - wymiary, osiągi, spalanie. Dwa parametry wpływają na dane techniczne - napęd 2WD/4x4 i kabina 5-/7-miejscowa.
Duży suv segmentu D dla rodziny lub do firmy. Na trudne warunki terenowe.
w milimetrach
Rexton | ||
---|---|---|
Liczba drzwi | 5 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4850 mm |
Wysokość z relingami | 1825 mm | |
Szerokość | 1960 mm | |
Rozstaw osi | 2865 mm | |
Rozstaw kół przód/tył | 1640/1640 mm | |
Bagażnik | Pojemność bez składania siedzeń (5‑miejscowy) | 820 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | 1977 l |
Pojemność zbiornika paliwa: 70 l
Średnica zawracania między ścianami: 11,0 m
Rozmiary opon: 235/70R17 ● 255/60R18 ● 255/50R20
Masa przyczepy: w tabelach z silnikami • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
2.2 e‑XDi 202KM |
2.2 e‑XDi 202KM 4x4 |
||||
---|---|---|---|---|---|
paliwo | diesel | ||||
pojemność (cm3) / liczba cylindrów | 2157 / 4 | ||||
skrzynia biegów | 8-bieg. automat | ||||
Napęd | na tył | Stały napęd na tył. Dołączany ręcznie napęd na przód. Reduktor. Opcja: blokada tylnego mostu. | |||
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
149/202/3800 | ||||
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
441/1600‑2600 | ||||
prędkość maksymalna (km/h) |
184 | ||||
spalanie średnio (l/100 km) wg WLTP |
7,6-8,7 | ||||
emisja CO2 (g/km) wg WLTP | 199-228 | ||||
Masy |
|||||
Masa własna (kg) z kabiną 5-miejscową/7-miejscową |
1960-2096 /1980-2116 |
2070-2206 /2105-2241 |
|||
Dopuszczalna masa całkowita (kg) z kabiną 5-miejscową/7-miejscową |
2670/2820 | 2800/2950 | |||
Maks. masa przyczepy z hamulcem (kg) | 2700 | 3000 3500 |
|||
bez hamulca (kg) | 750 |
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Zobacz też: Napęd w SsangYongach na Przód/Tył [wg modelu]
Cena 249 900 zł w leasingu dla firm lub dla wybranych grup zawodowych
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.