Opinia insidera: o Rextonie i o marce SsangYong w ogóle. Jej lata dwutysięczne w Polsce i jakość tych samochodów dziś.
Dwie opinie o Rextonie pochodzą od kobiet!
—Jestem mile zaskoczona komfortem jazdy modelem Rexton. Pan Przemysław wszystko idealnie wytłumaczył i opowiedział. Polecam – pisze klientka, która odbyła jazdę próbną Rextonem w czasie dni otwartych Torresa.
Obszerniejsza opinia użytkowniczki po weekendowej jeździe testowej Rextonem:
—Na jazdę testową zdecydowałam się na model Rexton, a dlaczego?
Bo od pierwszej chwili przykuł moją uwagę ze względu, iż jest sporych gabarytów, świetnie wyposażony, z potężnym silnikiem, napęd na wszystkie koła i znoszące wszelkie wyboje zawieszenie. Jego agresywny wygląd, który został tutaj podkreślony przez 20” calowe felgi i duży grill przypominający "zęby piranii" :)
W ciągu kilku minut od wyjechania z parkingu można szybko „ogarnąć” przypominający joystick drążek skrzyni biegów oraz intuicyjne pokrętła i przyciski do sterowania. Autem wybrałam się w trasę z Grodziska Mazowieckiego do Łodzi. Wygoda i komfort jest tutaj na pierwszym planie. Fotele świetnie wyprofilowane. A bagażnik tak pojemny jak "damska torebka". Jazda po mieście sprawiła, że większość osób z zaciekawieniem chciała sprawdzić, co to za auto. Bez problemu można było zmienić kierunek jazdy, czy kogoś wyprzedzić :) Parkowanie też nie sprawiło mi większej trudności ze względu na kamery 360 stopni. Jestem bardzo mile zaskoczona, że auto takich gabarytów tak dobrze poradziło sobie w cyklu mieszanym, a spalanie było na poziomie 8.8 l, więc według mnie świetny wynik. Dla mnie samochód spisał się na 100 procent.
W załączeniu kilka zdjęć.
Przy częstym przechodzeniu temperatury przez zero, gdzie czuć się bezpieczniej, niż w masywnym Rextonie z baterią pokładowych systemów bezpieczeństwa?
—Dobrze wyciszony, jest dużo ciszej niż w Insigni diesel - mówi członek zarządu Dixi ze służbowym Rextonem.
Zobacz też:
SsangYong - czy warto? W opinii szefa serwisu
Prawda o jednostkach napędowych SsangYong
Rextony i Musso od ręki - nowe i używane
Cena 244 900 zł w leasingu dla firm lub dla wybranych grup specjalnych
Cena 249 900 zł w leasingu dla firm lub dla wybranych grup zawodowych
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.