Jak mieć hak holowniczy w nowym / używanym SsangYongu? Co wybrać: hak z kulą odpinaną i blokowaną kluczykiem czy też odkręcaną śrubami - kwestie praktyczne. Oferta haków w Dixi‑Car - Autoryzowanym Serwisie SsangYong. Przepisy przy montażu i posiadaniu haka holowniczego.
Szybka ścieżka - montujemy haki holownicze w SsangYongach Korando, Rexton, Musso/Musso Grand, Tivoli, Tivoli Grand, Torres. Do nowych i używanych samochodów. Zachowujesz gwarancję SsangYonga na samochód - jesteśmy autoryzowanym serwisem. Atrakcyjna ceny haku [wysokiej jakości zestaw + usługa montażu]. Sprzedajemy na całą Polskę. Zapraszamy!
Hak odpinany (automatyczny) - polecany - czytaj poniżej:.
Hak przykręcany: od 1800 zł.
Ceny haków obejmują kompletny zestaw montażowy z wiązką elektryczną.
Do powyższych cen trzeba doliczyć koszt montażu (usługi) w serwisie Dixi-Car. Czas montażu z reguły około 5-6 godzin.
Mówi doradca serwisu Dixi-Car:
—Polskie przepisy nie regulują jednoznacznie, czy można jeździć z zamontowaną kulą haka holowniczego. Mowa w nich, że należy zdemontować kulę w przypadku, gdy zasłania tablicę rejestracyjną lub światła przeciwmgielne, czyli prawie we wszystkich samochodach, gdzie tablica jest montowana w zderzaku a nie na pokrywie bagażnika.
—Obecnie nie ma haków z kulą montowaną na stałe. W ofercie są haki z kulą odpinaną automatycznie pionowo lub poziomo (na kluczyk), lub z kulą przykręcaną, najczęściej na dwie śruby.
—Zapewne sugerując się jedynie ceną, klient wybierze hak przykręcany. Haki odpinane automatycznie mają przewagę nad montowanymi na śruby chociażby w wygodzie i czasie ich montażu/demontażu - z reguły trwa to kilkanaście sekund. Estetycznie wyglądają dużo lepiej ponieważ otwór montażowy jest praktycznie niewidoczny, gdzie w montowanych na śruby wystaje część belki nośnej pod zderzakiem. W kuli przykręcanej najczęściej należy wyciąć sporą część zderzaka, podczas gdy przy automatycznej wcale lub bardzo mało i to, wydaje mi się, powinien być główny argument. Po wypięciu haka czujniki parkowania nie będą go widziały. Częsty demontaż kuli haka zapobiega również jego korozji. Nowe auto z wystającym żelastwem pod tylnym zderzakiem vs estetyka, wygoda, luksus.
Dmc przyczepy bez hamulca |
Dmc przyczepy z hamulcem |
|
---|---|---|
Rexton | 750 kg | 3500 kg - napęd 4x4 i wielowahaczowe zawieszenie 5-link ze sztywnym mostem 3000 kg - napęd 4x4 i zawieszenie wielowahaczowe Multilink 2700 kg - napęd na tył |
Musso Grand | 750 kg | 3000 kg - napęd 4x4 i skrzynia automatyczna 2600 kg - napęd 4x4 i skrzynia manualna 2600 kg - napęd na tył, skrzynia automatyczna |
Musso | 750 kg | 3000 kg - skrzynia biegów automatyczna 2800 kg - skrzynia biegów manualna |
Torres | 750 kg - skrzynia manualna 500 kg - skrzynia automatyczna |
1500 kg - skrzynia manualna i automatyczna |
Korando, Korando e‑Motion |
750 kg - skrzynia manualna 500 kg - skrzynia automatyczna i ev |
1500 kg - skrzynia manualna i automatyczna |
Tivoli, Tivoli Grand | 500 kg | 1000 kg |
Obserwacje z Camper & Caravan Show w Nadarzynie k. Warszawy:
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Limitowana oferta specjalna!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych
Oferta specjalna!
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych
Cena netto w ofercie dla Firm i Grup Zawodowych
Cena dla zakupu na Firmę bądź Grupę Zawodową
Rata od 509 zł/mc rata w kwocie netto od 509zł
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Mam skórzaną tapicerkę!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Cena 249 900 zł w leasingu dla firm lub dla wybranych grup zawodowych
Zobacz też:
Na którą oś jest napęd w modelach SsangYonga?
Sklep Oryginalne Części SsangYong-KGM