Ciekawe samochody używane z profesjonalną instalacją LPG to są perełki. Samochody z gazem kupują ludzie, którzy potrzebują obniżyć koszty paliwa. Ktoś, kto przejeżdża 5 tys. km/rok, rzadko kupuje w salonie samochód z LPG i rzadko sam zakłada do używanego instalację.
Drugi powód - tylko niektóre silniki nadają się pod instalację LPG. Szukajmy tzw. fabrycznych instalacji. U nas są to przede wszystkim używane Ople LPG TEC i SsangYongi z fabrycznym LPG (mamy autoryzacje tych marek). Poniżej lista. Podobnie jak olx, sprzedajemy używane samochody osobowe z instalacjami LPG klientom z mazowieckiego i całej Polski.
Znalezionych samochodów: 16.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1153 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Optymalna organizacja bagażnika w samochodzie używanym z instalacją gazową. Zbiornik LPG w miejscu na koło zapasowe. Koło dojazdowe w pokrowcu - można zabrać np. tylko na wakacje, ferie zimowe, a na co dzień trzymać w garażu. Tu: Astra IV sedan.
Tzw. fabryczne LPG nie musiało być zamontowane w fabryce. W Oplu w latach nastych XXI w. było. Wcześniej były w Oplu instalacje LPG autoryzowane przez importera, ale montowane w Autoryzowanym Serwisie. W SsangYongu montujemy fabryczne LPG w ASO w Polsce.
Natomiast producent wybrał odpowiednią jednostkę benzynową, więc silnik się nadaje pod instalację gazową. Instalacja fabryczna to jest ta droższa, z wtryskiem wielopunktowym/bezpośrednim (mogła kosztować ok. 6 tys. zł jako nowa; instalacje z wtryskiem jednopunktowym kosztowały po 2000-3000 pln w zakupie).
Użytkownik zachowywał gwarancję na samochód.
Zbiornik "w koło zapasowe". W sposób powtarzalny poprowadzone wiązki elektryczne lpg. Wyższy poziom estetyki w kabinie (centralka).
Warto taki samochód kupić jako używany.
Osoby robiącej przebieg do 5 tys. km/rok nie namawiamy na używany samochód z LPG.
Gaz wtedy może się okazać obciążeniem budżetu, zaczynając od dopłaty do przeglądu olejowego w serwisie (tu warunki dla osobowych Opli), jak i dopłaty w urzędowej Stacji Kontroli Pojazdów.
Nie wszędzie samochody z LPG są mile widziane (wspólnoty, parkingi podziemne).
Gaz się opłaci od 15-20 tys. km przebiegu na rok.
Z odkupu od klientów, wymiany na nowy (jesteśmy autoryzowanym dealerem). I z aukcji. Inaczej niż na OLX, gdzie dochodzą samochody z instalacjami gazowymi założonymi w niezależnych warsztatach, tzw. "zagazowujących".
Czy będziemy mieli tych aut więcej? Za kilka lat być może tak, ponieważ dziś ok. 50% nowych SsangYongów wydajemy z fabryczną instalacją LPG. Rośnie też zainteresowanie instalacjami do SUV‑ów BAIC.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.