Kupując "samochód używany z gwarancją" oczekujemy odpowiedzialności sprzedawcy za wady ukryte. W komisach klient może otrzymać trzy różne produkty: gwarancję i dwa rodzaje "ochrony serwisowej". Czym one się różnią? Który wybrać? Skocz do ofert...
Gwarancja. Aż do 2014 roku termin "gwarancja" był szczodrze używany w świecie aut używanych. Własnej gwarancji udzielały komisy. Ustawa konsumencka obowiązująca od 2015 r. spowodowała, że "używane z gwarancją" to teraz te, które mają fabryczną gwarancję producenta (w Oplu trwa 2 lata). Inne produkty - tzw. ochrony serwisowe - bywają równie korzystne, jak gwarancja, ale formalnie gwarancją już nie są.
Etykietką GWARANCJA oznaczyliśmy samochody na gwarancji.
Znalezionych samochodów: 65.
NA GWARANCJI
cena netto
NA GWARANCJI
cena netto
NA GWARANCJI
cena netto
GWARANCJA
cena netto
GWARANCJA
cena brutto
GWARANCJA
cena netto
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
GWARANCJA
cena netto
GWARANCJA
cena netto
GWARANCJA
cena netto
NA GWARANCJI
cena netto
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
NA GWARANCJI
cena netto
GWARANCJA
cena netto
GWARANCJA
cena netto
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
GWARANCJA
cena netto
GWARANCJA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
GWARANCJA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
GWARANCJA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
GWARANCJA
cena brutto (faktura vat-marża)
NA GWARANCJI
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
... ciąg dalszy: co to jest ochrona serwisowa?
Z punktu widzenia klienta ochrona serwisowa jest to coś bardzo podobnego do gwarancji, ale nie jest gwarancją, bo jest to ubezpieczenie. Przy gwarancji usunięcie usterek gwarantowałby producent samochodu. A w ochronie serwisowej gwarantuje ubezpieczalnia. Inna rzecz, że to często nie klient ponosi koszt tego swoistego ubezpieczenia-ochrony serwisowej, lecz ktoś inny - komis lub producent samochodu - owe ubezpieczenie klientowi funduje (puryści ekonomiczni zakrzykną, że płaci klient, bo nie ma nic za darmo - trochę prawda, a trochę fałsz, wyjaśniamy niżej).
Ochrona serwisowa komisu. My w Dixi dajemy zwykle 3-miesięczną ochronę serwisową na samochody używane.
Ochrona serwisowa producenta. Może przyjąć dwie formy:
Co bardziej wartościowe: gwarancja czy ochrona serwisowa? Naszym zdaniem dla klienta bez różnicy. Każda z tych form, przynajmniej w Oplu i naszym komisie, ma podobny zakres. Liczy się okres trwania - na ile ją klient otrzymuje. Różnica może być przy dużych sporach, gdy sprawa trafi do sądu. Najważniejszą "gwarancją" dla klienta jest renoma sprzedawcy.
Jak się połapać: które samochody mają gwarancję lub ochronę serwisową? Czytać dokładnie ofertę, sprzedający na pewno się pochwali.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.