Dealer samochodów używanych ma większy udział samochodów od pierwszego właściciela, oraz aut demonstracyjnych, z minimalnym przebiegiem. Niewidoczny na zdjęciu jest nasz budynek serwisu, gdzie można na podnośniku obejrzeć spód samochodu.
Dealer samochodów używanych - czym różni się od "zwykłego" komisu? Który sprzedawca aut używanych jest 'dealerem', a który zwykłym placem z używanymi. Jaki jest poziom cen na rynku warszawskim?
Dealera samochodów używanych, na tle "zwykłego" komisu, wyróżnia zwykle to:
Pojazdy od dealera samochodów używanych mogą mieć większe stany liczników, ale były prawie zawsze serwisowane w Aso, na oryginalnych częściach i wysokiej jakości olejach syntetycznych, bez kombinowania, żeby oszczędzić 100 czy 200 zł. Zapraszamy - oto nasza oferta. Z drugiej strony - są samochody demo z minimalnymi przebiegami. Sprzedajemy 500+ samochodów/rok.
Znalezionych samochodów: 86.
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
Nie kupimy samochodów demonstracyjnych - nowych modeli, które dopiero weszły do sprzedaży. Np. u nas w 2024 roku jest to KGM SsangYong Korando lub BAIC Beijing 5. Taki samochód, z symbolicznym przebiegiem, jest już po ok. roku od wyprodukowania dostępny do zakupu jako używany. Tu odfiltrowana lista takich pojazdów.
Niezależne komisy nie mają takich samochodów, bo nie są autoryzowanymi dealerami samochodów nowych.
Tablice rejestracyjne WE (Mokotów), WW (Warszawa Włochy, Rembertów), ale też WPI (Piaseczno) - dominują w salonie samochodów używanych Dixi‑Car Warszawa.
U nas ok. 50% to Opel, bo mamy autoryzację, Ok. 30% to Ford, Mercedes, BMW, Hyundai, Toyota, Renault, Peugeot, czyli marki szybkozbywalne. Trafiają się też jednak rodzynki, jak Mini, Suzuki. Coraz więcej będziemy mieli SsangYongów KGM i Baików, bo jesteśmy autoryzowanym dealerem dwóch marek i sprzedają się dobrze jako nowe.
Większość to samochody, które przyjęliśmy w rozliczeniu, za nowy samochód. Oferujemy auta osobowe i użytkowe, dostawcze. W okresie wiosenno-letnim staramy się mieć chociaż jeden egzemplarz coupé-cabrio.
Różnice między markami się obecnie zacierają. Nie ma problemu z serwisem czy dostępem do części nawet do rzadszych modeli. Dawny podział na niemieckie-francuskie traci na znaczeniu - marki oferują wyrównaną, wysoką jakość i projektu, i wykonania. Oczywiście wyjątkiem są marki premium, gdzie dostajemy zauważalnie trwalsze wykończenie kabiny.
Nasz salon samochodów używanych celuje w roczniki 2013 - 2023.
Na rynku mamy trzy rodzaje placówek - dealerów, komisy niezależne/"handlarzy" i place z samochodami poleasingowymi. Każda ma swoją specjalizację - oferty są tu nieporównywalne. Niższej ceny można ewentualnie szukać w ogłoszeniach osób prywatnych. Minusem jest jednak wtedy brak podnośnika na miejscu, testera lakieru, itp. oraz brak formalnej działalności w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a co za tym idzie konieczność uiszczenia podatku PCC. Przy samochodzie za 60 tys. zł, ten podatek wynosi 1200 zł. Przy zakupie u dealera samochodów używanych, klient nie płaci podatku od czynności cywilnoprawnych.
Czy w Warszawie jest taniej, czy drożej niż na terenach słabiej zurbanizowanych? Naszym zdaniem powinno być taniej - bo jest intensywniejsza konkurencja, duża liczba korporacji, które wymieniają floty, zamożniejszy sprzedający, którego godzina czasu jest warta więcej, w związku z tym ma motywację, by szybciej dokonać transakcji.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.