Dealer samochodów używanych ma większy udział samochodów od pierwszego właściciela, oraz aut demonstracyjnych, z minimalnym przebiegiem. Niewidoczny na zdjęciu jest nasz budynek serwisu, gdzie można na podnośniku obejrzeć spód samochodu.
Dealer samochodów używanych - czym różni się od "zwykłego" komisu? Który sprzedawca aut używanych jest 'dealerem', a który zwykłym placem z używanymi. Jaki jest poziom cen na rynku warszawskim?
Dealera samochodów używanych, na tle "zwykłego" komisu, wyróżnia zwykle to:
Pojazdy od dealera samochodów używanych mogą mieć większe stany liczników, ale były prawie zawsze serwisowane w Aso, na oryginalnych częściach i wysokiej jakości olejach syntetycznych, bez kombinowania, żeby oszczędzić 100 czy 200 zł. Zapraszamy - oto nasza oferta. Z drugiej strony - są samochody demo z minimalnymi przebiegami. Sprzedajemy 500+ samochodów/rok.
Znalezionych samochodów: 58.
OFERTA DNIA
cena netto
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Nie kupimy samochodów demonstracyjnych - nowych modeli, które dopiero weszły do sprzedaży. Np. u nas w 2024 roku jest to KGM SsangYong Korando lub BAIC Beijing 5. Taki samochód, z symbolicznym przebiegiem, jest już po ok. roku od wyprodukowania dostępny do zakupu jako używany. Tu odfiltrowana lista takich pojazdów.
Niezależne komisy nie mają takich samochodów, bo nie są autoryzowanymi dealerami samochodów nowych.
Tablice rejestracyjne WE (Mokotów), WW (Warszawa Włochy, Rembertów), ale też WPI (Piaseczno) - dominują w salonie samochodów używanych Dixi‑Car Warszawa.
U nas ok. 50% to Opel, bo mamy autoryzację, Ok. 30% to Ford, Mercedes, BMW, Hyundai, Toyota, Renault, Peugeot, czyli marki szybkozbywalne. Trafiają się też jednak rodzynki, jak Mini, Suzuki. Coraz więcej będziemy mieli SsangYongów KGM i Baików, bo jesteśmy autoryzowanym dealerem dwóch marek i sprzedają się dobrze jako nowe.
Większość to samochody, które przyjęliśmy w rozliczeniu, za nowy samochód. Oferujemy auta osobowe i użytkowe, dostawcze. W okresie wiosenno-letnim staramy się mieć chociaż jeden egzemplarz coupé-cabrio.
Różnice między markami się obecnie zacierają. Nie ma problemu z serwisem czy dostępem do części nawet do rzadszych modeli. Dawny podział na niemieckie-francuskie traci na znaczeniu - marki oferują wyrównaną, wysoką jakość i projektu, i wykonania. Oczywiście wyjątkiem są marki premium, gdzie dostajemy zauważalnie trwalsze wykończenie kabiny.
Nasz salon samochodów używanych celuje w roczniki 2014 - 2024.
Na rynku mamy trzy rodzaje placówek - dealerów, komisy niezależne/"handlarzy" i place z samochodami poleasingowymi. Każda ma swoją specjalizację - oferty są tu nieporównywalne. Niższej ceny można ewentualnie szukać w ogłoszeniach osób prywatnych. Minusem jest jednak wtedy brak podnośnika na miejscu, testera lakieru, itp. oraz brak formalnej działalności w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a co za tym idzie konieczność uiszczenia podatku PCC. Przy samochodzie za 60 tys. zł, ten podatek wynosi 1200 zł. Przy zakupie u dealera samochodów używanych, klient nie płaci podatku od czynności cywilnoprawnych.
Czy w Warszawie jest taniej, czy drożej niż na terenach słabiej zurbanizowanych? Naszym zdaniem powinno być taniej - bo jest intensywniejsza konkurencja, duża liczba korporacji, które wymieniają floty, zamożniejszy sprzedający, którego godzina czasu jest warta więcej, w związku z tym ma motywację, by szybciej dokonać transakcji.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.