Dealer samochodów używanych ma większy udział samochodów od pierwszego właściciela, oraz aut demonstracyjnych, z minimalnym przebiegiem. Niewidoczny na zdjęciu jest nasz budynek serwisu, gdzie można na podnośniku obejrzeć spód samochodu.
Dealer samochodów używanych - czym różni się od "zwykłego" komisu? Który sprzedawca aut używanych jest 'dealerem', a który zwykłym placem z używanymi. Jaki jest poziom cen na rynku warszawskim?
Dealera samochodów używanych, na tle "zwykłego" komisu, wyróżnia zwykle to:
Pojazdy od dealera samochodów używanych mogą mieć większe stany liczników, ale były prawie zawsze serwisowane w Aso, na oryginalnych częściach i wysokiej jakości olejach syntetycznych, bez kombinowania, żeby oszczędzić 100 czy 200 zł. Zapraszamy - oto nasza oferta. Z drugiej strony - są samochody demo z minimalnymi przebiegami. Sprzedajemy 500+ samochodów/rok.
Znalezionych samochodów: 83.
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
Nie kupimy samochodów demonstracyjnych - nowych modeli, które dopiero weszły do sprzedaży. Np. u nas w 2024 roku jest to KGM SsangYong Korando lub BAIC Beijing 5. Taki samochód, z symbolicznym przebiegiem, jest już po ok. roku od wyprodukowania dostępny do zakupu jako używany. Tu odfiltrowana lista takich pojazdów.
Niezależne komisy nie mają takich samochodów, bo nie są autoryzowanymi dealerami samochodów nowych.
Tablice rejestracyjne WE (Mokotów), WW (Warszawa Włochy, Rembertów), ale też WPI (Piaseczno) - dominują w salonie samochodów używanych Dixi‑Car Warszawa.
U nas ok. 50% to Opel, bo mamy autoryzację, Ok. 30% to Ford, Mercedes, BMW, Hyundai, Toyota, Renault, Peugeot, czyli marki szybkozbywalne. Trafiają się też jednak rodzynki, jak Mini, Suzuki. Coraz więcej będziemy mieli SsangYongów KGM i Baików, bo jesteśmy autoryzowanym dealerem dwóch marek i sprzedają się dobrze jako nowe.
Większość to samochody, które przyjęliśmy w rozliczeniu, za nowy samochód. Oferujemy auta osobowe i użytkowe, dostawcze. W okresie wiosenno-letnim staramy się mieć chociaż jeden egzemplarz coupé-cabrio.
Różnice między markami się obecnie zacierają. Nie ma problemu z serwisem czy dostępem do części nawet do rzadszych modeli. Dawny podział na niemieckie-francuskie traci na znaczeniu - marki oferują wyrównaną, wysoką jakość i projektu, i wykonania. Oczywiście wyjątkiem są marki premium, gdzie dostajemy zauważalnie trwalsze wykończenie kabiny.
Nasz salon samochodów używanych celuje w roczniki 2013 - 2023.
Na rynku mamy trzy rodzaje placówek - dealerów, komisy niezależne/"handlarzy" i place z samochodami poleasingowymi. Każda ma swoją specjalizację - oferty są tu nieporównywalne. Niższej ceny można ewentualnie szukać w ogłoszeniach osób prywatnych. Minusem jest jednak wtedy brak podnośnika na miejscu, testera lakieru, itp. oraz brak formalnej działalności w zakresie sprzedaży samochodów używanych, a co za tym idzie konieczność uiszczenia podatku PCC. Przy samochodzie za 60 tys. zł, ten podatek wynosi 1200 zł. Przy zakupie u dealera samochodów używanych, klient nie płaci podatku od czynności cywilnoprawnych.
Czy w Warszawie jest taniej, czy drożej niż na terenach słabiej zurbanizowanych? Naszym zdaniem powinno być taniej - bo jest intensywniejsza konkurencja, duża liczba korporacji, które wymieniają floty, zamożniejszy sprzedający, którego godzina czasu jest warta więcej, w związku z tym ma motywację, by szybciej dokonać transakcji.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl