Wybór używanych crossoverów i suvów dla Warszawy. Za kierownicą Nissana Qashqai II.
SUV‑y i crossovery dojrzały na tyle, że warto je kupować jako używane! Bo czego szuka klient używanych? Praktycznego, względnie taniego samochodu. I takie są kompaktowe suvy i crossovery ze świeżych roczników - lekkie, ekonomiczne, pojemne, z dobrą widocznością zza kierownicy. Ich udział w ofercie aut używanych rośnie.
Zapraszamy po używany suv / crossover do Dixi‑Car Warszawa - Raszyn. Mamy je ze skrzyniami manualnymi, automatycznymi, z silnikami benzynowymi, dieslami, z napędem 4x4. Coraz częściej trafiają się hybrydy phev. Poniżej lista dostępnych samochodów używanych. Sprzedajemy suvy i crossovery klientom z całej Polski.
Znalezionych samochodów: 77.
OFERTA DNIA
cena brutto
OFERTA DNIA
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1153 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 720 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 720 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 951 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 719,26 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Różnice zacierają się. Crossover powinien być niższy, bardziej rozłożysty, a suv (sport utility vehicle) częściej ma napęd na wszystkie koła. Natomiast w rzadko której marce mamy jednocześnie do wyboru używanego suv-a i crossovera, o porównywalnej wielkości, w ramach tego samego rocznika. U wielu producentów suv-y zostały zastąpione przez crossovery w latach nastych XXI wieku.
Niektóre marki pozostały wierne oryginalnym suv-om, jak Mitsubishi, ale wytwórcy ci mają silną pozycję na rynkach typu Afryka, Bliski Wschód, gdzie samochód z wyższym prześwitem i napędem 4x4 jest w mainstreamie, kupowany przez administrację państwową. Na asfaltach Europy lepiej sprawdzają się crossovery.
Terminy suv i crossover bywają używane zamiennie. To marketing może decydować, czy w przekazie reklamowym mówi się o suv-ie, czy o crossoverze.
Kluczowy jest wyższy niż w zwykłym samochodzie osobowym prześwit i krótkie zwisy tylny i przedni. Te rzeczy crossover ma. Typowy teren w Polsce to leśna przecinka, wyjeźdżona, z garbem pośrodku. Napęd 2wd poradzi sobie na dukcie nawet w piasku. Albo zjazd na dziką przystań, na ryby. Tu znów chodzi o wysoki prześwit, żeby nie zahaczyć, nie zawiesić się, nie uszkodzić podwozia, silnika.
Napęd 4x4 przydaje się zimą, w błocie, w obszarach górzystych oraz... w nocy, przy zjazdach z asfaltu w teren, którego nie możemy do końca oświetlić i ocenić. Tu trafiają się przygody takie jak nadmierny przechył nadwozia, ześlizgnięcie się pojazdu ze skarpy, gdzie cały moment obrotowy trafia na jedno kolo, drugie buksuje, brak napędu na drugą oś, gdzie prawdziwa terenówka, z napędem 4x4 dałaby radę, a crossover już nie.
Natomiast napęd 4x4 odbywa się kosztem spalania i ceny auta używanego. Jeśli chcemy palić tyle, co osobowy, czyli 4-5 l/100 km, wybieramy crossovera z napędem na przednią oś.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.