Opel Mokka. Większość naszych ofert to samochody z polskich salonów.
Porównajmy auta salonowe z kupowanymi z ogłoszenia na otomoto, Allegro lub w komisie. Czy ceny się różnią? Czy oszczędzisz na kosztach rejestracji kupując samochód używany z salonu? Gdzie kupić, żeby stan techniczny był jak najlepszy? Skocz do ofert.
Samochód używany z salonu vs z ogłoszenia / komis. Im łatwiej zwinąć interes sprzedawcy, tym mniejsza motywacja, żeby być uczciwym. Osoba indywidualna praktycznie nie odpowiada za to, co sprzedaje, co zapisywane jest w umowie kupna-sprzedaży ("stan techniczny jest znany kupującemu i nie będzie rościł..."). Małe komisy pojawiają się i znikają. Duże - są mniej "mobilne". Najtrudniej zamknąć autoryzowany salon, który jest powiązany umową z importerem; często też kredytem z bankiem, samochody używane są tylko jedną z jego działalności...
Ciąg dalszy pytań i odpowiedzi...
Znalezionych samochodów: 69.
OFERTA DNIA
cena netto
OFERTA DNIA
cena netto
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Pytania i odpowiedzi
Koszty rejestracji auta używanego: z salonu vs z ogłoszenia. Są niższe przy zakupie na fakturę, czyli w salonie, komisie, u handlarza prowadzącego działalność. Wyższe - przy zakupie od osoby indywidualnej, bowiem kupujący płaci wtedy podatek PCC od czynności cywilnoprawnych. Stawka podatku wynosi 2%, czyli przy samochodzie za 35 000 zł, kupujący płaci 700 zł podatku. Przy zakupie auta używanego w salonie kupujący nie płaci podatku PCC.
Stan techniczny. Zakładając taki sam poziom dobrych chęci - salon, dysponując halą serwisową, ma warunki, żeby usunąć ew. usterkę przed sprzedażą. Komis, czy osoba wystawiająca na Allegro, najczęściej nie mają własnego warsztatu. Do tego u nas można obejrzeć samochód na podnośniku.
Oddzielna rzecz to stan estetyczny i "sanitarny" samochodu - tu poziom jest wysoki i wyrównany wśród salonów, komisów i handlarzy (choć znów salon ma lekką przewagę dysponując urządzeniem do serwisu klimatyzacji). Natomiast wśród ofert osób indywidualnych można się natknąć na auta zapuszczone - nie przygotowane do sprzedaży.
Czy samochód z ogłoszenia jest tańszy niż z salonu? Pogląd nt. wysokich cen używanych z salonu ma swój początek w przeświadczeniu, że cen w salonie nie można negocjować (nieprawda, można); i że kupując w salonie kupujemy taki sam samochód jak "z Niemiec" (nieprawda: z Zachodu kupujemy często albo powypadkowy, albo z cofniętym licznikiem).
Skąd w waszej ofercie używane VW, Toyota skoro jesteście dealerem Opla? Nasz salon pozyskuje nowych klientów, którzy kupując nówkę Opla oddają samochody używane w rozliczeniu.
Czy "używane z salonu" oznacza zawsze, że samochód był kupiony jako nowy w polskim salonie? Nie zawsze, ale u nas najczęściej jest z polskiego salonu. Frakcja naszych ofert jest z europejskich salonów.
Czas na sprzedaż naszego starego samochodu. Wraz bogaceniem się społeczeństwa nabiera znaczenia czas całej transakcji, a szczególnie ten potrzebny na znalezienie nabywcy naszego poprzedniego samochodu. Coraz więcej osób decyduje się oddać auto w rozliczeniu - przyjmiemy dowolny model i rocznik. To znów przewaga salonów i komisów nad ofertami indywidualnymi z Gratki.
mówi ktoś z Dixi-Car:
—Bo dealerzy samochodów mają wdrożone standardy, są zwykle stabilni na rynku zakup – sprzedaż, posiadają ogromne bazy klientów, dostęp do sprawdzonych samochodów używanych od osób prywatnych, ich samochody na stoku są po przeglądach i najczęściej z gwarancją. Będąc w serwisie na dorocznym przeglądzie samochodu, który zwykle trwa 1-3 godziny, w zależności od wieku auta, można spożytkować czas oczekiwania na oględziny aut – nowych i używanych. Jazdy testowe, nowe technologie, nowe opcje wyposażenia , wszystko jest możliwe. Pogadanie i rozważenie opcji do niczego nie zobowiązuje, a może umilić czas.
Używane auta od osoby prywatnej są dla dilera samochodów używanych doskonałym towarem, podobnie jak dla klientów ceniących auta z drugiej ręki, dwustronne korzyści.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.